-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Дезінфекційні засоби, код 24455000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 63385 за НК 024:2023 – Засіб для очищення медичного виробу)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
662 416.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 624.17 UAH
мін. крок: 1% або 6 624.17 UAH
Період оскарження:
16.11.2023 16:05 - 26.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації
Номер:
1e3e861bb0284081b1fc9469af674bce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-014869-a.b3
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Національний військово-медичний клінічний центр ''Головний військовий клінічний госпіталь"
Щодо Протоколу уповноваженої особи № 337/в/мед щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 08" грудня 2023 року
Під час розгляду нашої тендерної пропозиції Замовник стверджує, «що було встановлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації Замовника, а саме: відповідно до пункту 1 медико-технічних вимог Додатку 3 вимог тендерної документації, Замовником запропоновано до закупівлі Засіб для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів типу Аnios synergy 5, де зазначено, Засіб повинен мати у своєму складі комплекс з п'яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу. На підтвердження зазначеної вимоги учасником ТОВ "СаноМарк" у складі тендерної пропозиції отримано архів «документи_товар», де надано:
Файл «4. Копія_інструкціі_з_використання_запропонованого засобу» - Інструкціюя щодо застосування засобу «Фрамідез Фермента Рідкий» з метою достерилізаційного очищення медичних інструментів, гнучких і жорстких ендоскопів та інструментів до них, де у розділі І пункті 1.3 Зазначено: Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%: комплекс ферментів протеаза, ліпаза, амілаза, глюконаза, маннаназа - 0,5% (діючі речовини); аПАР, нПАР<5%, комплексон, стабілізатор ферментів, запашка.
Файл «5. Копія_висновку_державної_санітарно_епід_експертизи» - копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.12.2020 №12.2-18-5/28488 у якому зазначено: «Об'єкт експертизи: засіб дезінфекційний для достерилізаційного очищення медичних інструментів «Фрамідез Фермента Рідкий» (діючі речовини: ферменти (ліпаза, амілаза. протеаза) - 0,5%»
Також, відповідно до інформаційного листа учасника від 01.02.2021 року №7, запропонований учасником дезінфекційний засіб «Фрамідез Фермента Рідкий» внесений у Державний реєстр дезінфікуючих засобів. Відповідно до Державного реєстру дезінфікуючих засобів, а саме номеру/року реєстрації - 30/2021; Наказу від 01.02.2021 № 152 - Номер свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і дата видачі *. зазначено: «Назва засобу, вміст діючих речовин - Засіб дезінфекційний для достерилізаційного очищення медичних інструментів «Фамідез® Фермента рідкий» (діючі речовини: ферменти (ліпаза, амілаза, протеаза)-0,5%).
Із зазначеного встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано суперечливу інформацію щодо складу запропонованого учасником до закупівлі дезінфікуючого засобу «Фамідез® Фермента рідкий», а саме: в інструкції щодо застосування зазначено: Склад засобу, вміст діючих: комплекс ферментів протеаза, ліпаза, амілаза, глюконаза, маннаназа - 0,5% (діючі речовини), аПАР, нПАР <5%, комплексон, стабілізатор ферментів, запашка. Проте у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та у Державному реєстрі дезінфікуючих засобів зазначений вміст лише трьох ферментів: (діючі речовини: ферменти (ліпаза, амілаза, протеаза) - 0,5%).
На підставі цих даних Замовником зроблено висновок, що «учасником надано гарантії вмісту наявності у складі запропонованого ним дезінфікуючого засобу «Фамідез® Фермента рідкий» «комплексу з п'яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу» лише із слів виробника.
Проте, під час внесення дезінфікуючого розчину «Фамідез® Фермента рідкий» у Державний реєстр дезінфікуючих засобів, Комісією з державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної установи ·'Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України" від 16.12.2020 №12.2-18-5/28488 було здійснено експертизу дезінфікуючого засобу «Фамідез® Фермента рідкий», згідно якої об'єктом експертизи був засіб дезінфекційний для достерилізаційного очищення медичних інструментів «Фрамідез® Фермента Рідкий» із складом діючих речовин: ферменти (ліпаза, амілаза, протеаза) - 0,5%», отже під час експертизи встановлений вміст діючих речовин: ферменти (ліпаза, амілаза, протеаза) - 0,5%, що суперечить інструкції виробника дезінфікуючого засобу «Фамідез® Фермента рідкий» та не відповідає медико-технічним вимогам (технічним вимогам) Замовника.».
Хочемо зауважити, що як у висновку ДСЕЕ, так і у записі до Держреєстру вказано виключно вміст діючих речовин, на які є санітарно-гігієнічні нормативи, тобто ГДК (протеаза, амілаза і ліпаза). Решту компонентів (глюконаза, маннаназа, аПАР, нПАР, комплексон, стабілізатор ферментів, запашка) не вказуються, а зазначаються у Інструкції з використання. Тому, склад засобу відповідає вимогам Замовника, зазначеним пункті 1 медико-технічних вимог Додатку 3 вимог тендерної документації, щодо того, що Засіб повинен мати у своєму складі комплекс з п'яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу. Саме ці ферменти і має у своєму складі засіб «Фамідез® Фермента рідкий», тобто він ПОВНІСТЮ відповідає вимогам п.1 Додатку 3 Тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 1 медико-технічних вимог Додатку 3 вимог тендерної документації,
Робочі розчини засобу повинні класифікуватися як безпечні для здоров’я людей та навколишнього середовища (повинно бути вказано в Інструкціях).
На підтвердження зазначеної вимоги нами у складі тендерної пропозиції надано:
Файл «4. Копія_інструкціі_з_використання_запропонованого засобу», де у розділі 1 пункті 1.6 Токсичність та безпечність засобу зазначено: За параметрами гострої токсичності по ДСТУ 12.1.007-76 засіб належить до 4 класу малонебезпечних речовин при введені в шлунок. Засіб малотоксичний при нанесені на шкіру і при інгаляційному впливі, парантеральному введенні компонентів (парів); не кумулює в організмі. Засіб має слабко виражену місцево-подразнюючі дію і сенсибілізуючий ефект. Робочі розчини засобу надають подразнюючу дію на слизові оболонки очей при багаторазовому впливі на шкіру, викликає її сухість. ГДК протеази в повітрі робочої зони - 0,5мг/м3 (аерозоль, «Алерген»); ОБРВ а.п- 0,01 мг/м3.
Файл «5. Копія_висновку_державної_санітарно_епід_експертизи» - копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.12.2020 №12.2-18-5/28488 у якому зазначено: «Об'єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам: засіб за параметрами гострої токсичності при введені в шлунок та нанесенні на шкіру належить до 4 класу небезпеки (малонебезпечна речовина) згідно із законодавством, що діє на території України; робочі розчини засобу подразнюють слизові оболонки очей, при багаторазовому впливі на шкіру викликають сухість, не виявляють кумулятивних властивостей та віддалених ефектів. ГДК п.р.з. - 0,5мг/м3, А, 2 клас небезпеки, А ГДК п.р.з. ліпази – 0,01 мг/м3 , А , 2 клаc небезпеки, амілази - 1,0 мг/м3, а, 2 клас небезпеки, А.
На думку Замовника, учасником ТОВ "СаноМарк" не підтверджено вимогу Замовника: Робочі розчини засобу повинні класифікуватися як безпечні для здоров'я людей та навколишнього середовища (повинно бути вказано в Інструкціях), що не відповідає пункту 1 медико-технічним вимогам (технічним вимогам) Додатку 3 тендерної документації Замовника.
Хочемо зауважити, що з точки зору класифікації небезпеки засобу 4 клас небезпеки (малонебезпечна речовина) є таким, який дозволяє використання речовин/засобів у присутності людей і не має/має мінімальну шкоду навколишньому середовищу. Робочі розчини засобу є безпечним для людини та навколишнього середовища при дотриманні правил безпечного поводження з ним згідно із чинним законодавством (Регламент Європейського парламенту і Ради (ЄС) № 1272/2008
від 16 грудня 2008 року, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_025-08#n100). Відсутність в Інструкції інформації щодо класифікації робочих розчинів засобу як безпечних для здоров'я людей та навколишнього середовища, ми виправимо у Інструкціях, які супроводжуватимуть товар.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про те, що наша тендерна пропозиція на суму 375 000,00 грн. ніби-то не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей і підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, є НЕЗАКОННИМ та повинно бути відхиленим.
З огляду на все вищенаведене:
Вимагаємо повторно розглянути нашу пропозицію та оцінити її згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- САНОМАРК_щодо_дискваліфікації.docx 13.12.2023 09:22
- Протокол відповідь на вимогу 2.pdf 14.12.2023 21:10
Дата подачі:
13.12.2023 09:22
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовником повідомляється: під час розгляду Вимоги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СаноМарк " встановлено:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СаноМарк " запропоновано до закупівлі засіб дезінфекційний «Фрамідез Фермента Рідкий».
У частині перші Вимоги учасником зазначається:
Учасником зазначено, що як у висновку ДСЕЕ, так і у записі до Держреєстру вказано виключно вміст діючих речовин.
Натомість, як Замовником до закупівлі запропоновано Засіб для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів типу Anios sinergi 5, де у пункті 1 медико-технічних вимог Додатку 3 зазначено: «Засіб повинен мати у своєму складі комплекс з п’яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу.»
Відповідно, зазначенні ферменти, ПОВИННІ бути обов’язково у складі засобу для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів, а отже у складі діючих речовин. Допоміжні речовини – це змінний склад, який може бути або ні.
Що підтверджено наданими документами учасника
Хочемо зауважити, згідно наданих документів учасника, вміст діючих речовин 0,5% як у виробника та і у висновку ДСЕЕ, так записі у Держреєстру, а якісний склад діючих речовин відрізняється.
Отже, на основі наданої інформації Замовник дійшов висновку, що учасником у складі тендерної пропозиції надано суперечливу інформацію щодо складу запропонованого учасником до закупівлі дезінфікуючого засобу «Фамідез® Фермента рідкий».
Щодо питання другого вимоги Учасника:
Відповідно до пункту 1 медико-технічних вимог Додатку 3 вимог тендерної документації, Замовником запропоновано до закупівлі Засіб для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів типу Anios sinergi 5, де зазначено:
Робочі розчини засобу повинні класифікуватися як безпечні для здоров’я людей та навколишнього середовища (повинно бути вказано в Інструкціях)
Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно , до пункту 6 Розділу ІІІ вимог тендерної документації, Додаток 4 до Документації Замовника – це Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не підлягає усуненню відповідно абзацу другого пункту 43 Особливостей.
Також, хочемо зауважити, що згідно чинного законодавства України право вносити корективи в інструкцію має Лише виробник, або уповноважений на це представник.
Згідно наданого гарантійного листа від виробника , учасника ТОВ "СаноМарк" уповноважено лише представляти дану продукцію на відкритих торгах, що оприлюднені на Вебпорталі з питань публічних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі: UA2023-11-16-014869-a від 16.11.2023 р., які відбудуться у Національному військово-медичному клінічному центрі «Головний військовий клінічний госпіталь», а також продавати їх у разі акцепту.
Повідомляємо, що підробка та фальсифікація документів карається пункт 1 ст. 358 ККУ підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, нотаріусом, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут - караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
Використання підробленого документа (ч. 4 ст. 358 ККУ) є самостійним складом злочину, який не охоплюється поняттями «підроблення», «складання», «видача» і «збут» та передбачений окремою кримінально-правовою нормою із самостійною санкцією. Відсутність факту вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 або ч. 2 ст. 358 (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів - Ред.) або ст. 190 (шахрайство - Ред.) ККУ, на доведення факту вчинення використання підробленого документа не впливає. При цьому використання завідомо підробленого документа є закінченим з моменту, коли документ пред'явлено або надано особою, незалежно від того, чи вдалося їй досягти поставленої мети. Про це йдеться у Постанові ККС ВС від 07.09.2021 у справі № 591/7446/17 (провадження № 51-8км21).Враховуючи, вище наведене та для забезпечення функціонування новітнього високоточного ендоскопічного обладнання, прийнято рішення відхилити ЕКВІВАЛЕНТНУ тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СаноМарк", як таку що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ»
Номер:
585eeae377a74588b2446645e9bdc11b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-014869-a.c2
Назва:
Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ»
Вимога:
НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2023-11-16-014869-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника протоколом 330/в/мед від 05.12.2023 (далі по тексту – протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» з однієї підстави:
«Отже, учасником не підтверджено наявність у складі запропонованого ним дезінфікуючого засобу «Квартацид ензим» «комплексу з п’яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу», що не відповідає медико-технічним вимогам замовника.»
Пропозицією ТОВ «ДЕЗОМАГ» підтверджено наявність у складі запропонованого засобу дезінфекційного «Квартацид ензим» комплексу з п’яти ферментів: амілаза, глюконаза, ліпаза, маннаназа, протеаза.
ТОВ «ДЕЗОМАГ» надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів, в яких вказано про наявність у складі діючих речовин засобу «Квартацид ензим»: протеаза, ліпаза, амілаза.
Також ТОВ «ДЕЗОМАГ» надано інструкцію щодо застосування засобу «Квартацид ензим», в якій зазначений склад засобу та вміст діючих та допоміжних речовин засобу (п.1.3 Інструкції): діючі речовини - протеаза, ліпаза, амілаза та допоміжні – маннаназа, глюконаза.
Отже, згідно нашої пропозиції: у складі міститься 5 ферментів, саме тих, які вимагаються: амілаза, глюконаза, ліпаза, маннаназа, протеаза. Тобто вимога щодо складу засобу повністю виконана і відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, 3 ферменти – це діючі речовини, а 2 – допоміжні речовини, які не зазначаються у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи та при реєстрації в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Тому учасником не надано суперечливу інформацію щодо складу засобу, як зазначає Замовник у протоколі відхилення.
Разом з тим наголошуємо, що у тендерній документації Замовника відсутні будь-які вимоги, та навіть згадки про діючі або допоміжні речовини і також відсутні вимоги щодо того, що ферменти мають відноситися до діючих речовин, як це зазначається у протоколі відхилення, або про те, що ферменти мають бути зазначені у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та витягу з Державного реєстру дезінфекційних засобів. У тендерній документації взагалі не висувалися вимоги щодо того, до яких речовин мають відноситися ферменти: до діючих чи до допоміжних.
Більше того, у Додатку 3 вказано
- Надати копії методичних вказівок, інструкцій та/або настанов, рекламних проспектів, технічних описів тощо, що підтверджують відповідність наданих пропозицій за медико-технічними характеристиками, з обов‘язковим посиланням на конкретну сторінку документу.
* Кожна характеристика/параметр медико-технічної вимоги повинна бути підтверджена посиланням на інструкцію з використання, настанову, рекламний проспект виробника або технічний опис або іншого пояснювального (стосовно характеристик запропонованого виробу) документу із зазначенням сторінки, абзацу, пункту і т.і., що свідчить про відповідність запропонованого товару Учасника медико-технічним вимогам Замовника.
ТОВ «ДЕЗОМАГ» надало копію інструкції, що підтверджує відповідність наданих пропозицій за медико-технічними характеристиками, надало таблицю з посиланням на конкретну сторінку документу, отже виконало вимоги Замовника у повній мірі.
У складі нашої тендерної пропозиції надано усі належні документи, що повністю відповідають вимогам тендерної документації, а пропоновані ТОВ «ДЕЗОМАГ» засоби повністю відповідають усім технічним, якісним та кількісним вимогам тендерної документації.
ТОВ «ДЕЗОМАГ» вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «ДЕЗОМАГ» вважає, що підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ», наведена у протоколі відхилення, не обґрунтована Замовником та не містить ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
У разі ігнорування наших законних вимог ми будемо змушені скаржитись в Антимонопольний комітет України!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 06.12.2023 12:26
- Протокол відповідь на вимогу.pdf 08.12.2023 21:02
Дата подачі:
06.12.2023 12:26
Вирішення:
Добрий вечір.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовником повідомляється: під час розгляду Вимоги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗОМАГ" встановлено:
Замовником до закупівлі запропоновано Засіб для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів типу Anios sinergi 5, де у пункті 1 медико-технічних вимог Додатку 3 зазначено: «Засіб повинен мати у своєму складі комплекс з п’яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу.»
Відповідно, зазначенні ферменти , ПОВИННІ бути обов’язково у складі засобу для очищення, в тому числі достерилізаційного очищення гнучких та жорстких ендоскопів.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗОМАГ" запропоновано до закупівлі засіб дезінфекційний «Квартацид ензим». На підтвердження відповідності запропонованого учасником дезінфекційного засобу «Квартацид ензим» медико-технічним вимогам Замовника, у складі тендерної пропозиції учасником надано:
• файл «6 технічна частина» , у якому надано таблицю відповідності медико-технічним вимогам Замовника із посиланням на конкретну сторінку технічного документу;
• файл «6 технічна частина» учасником надано, де у розділі І пункті 1.3 «Інструкції із застосування засобу «Квартацид ензим» з метою очищення, передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення» зазначено: Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%: комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза) – 0,66% (діючі речовини) стабілізовані ензими (глюконаза, манназа, може містити інші ензими), неіоногенні ПАР, інгібітори корозії, регулятори рН, інші добавки, вода до 100,0%.
Відповідно до наданої «Інструкції із застосування засобу «Квартацид ензим», встановлено що до складу запропонованого дезінфекційного засобу «Квартацид ензим» входить комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза) – 0,66% (діючі речовини), тобто постійний склад дезінфікуючого розчину, натомість Замовником вимагалось «Засіб повинен мати у своєму складі комплекс з п’яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу.».
Також, у розділі І пункті 1.3 «Інструкції із застосування засобу «Квартацид ензим» з метою очищення, передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення», зазначено що запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗОМАГ" дезінфекційний засіб «Квартацид ензим» у своєму складі також містить стабілізовані ензими (глюконаза, манназа, МОЖЕ МІСТИТИ ІНШІ ЕНЗИМИ), неіоногенні ПАР, інгібітори корозії, регулятори рН, інші добавки, вода до 100,0%., тобто учасникам не надано гарантії , що допоміжні речовини, а саме стабілізовані ензими будуть лише ГЛЮКОНАЗА, МАННАЗА.
Тобто, враховуючи вище зазначене учасник не надав підтвердження, що до складу дезінфекційного засобу «Квартацид ензим» будуть входити зазначенні ензими, а саме комплекс з п’яти ферментів: амілазу, глюконазу, ліпазу, маннаназу, протеазу.
Також, на сторінці 4 файлу 6 Технічна частина учасником надано витяг з Державного реєстру дезінфікуючих засобів, у якому зазначено: «Назва засобу, вміст діючих речовин – Засіб дезінфекційний «Квартацид ензим» (діючі речовини, мас.%: комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза)-0,66)», що підтверджує вміст комплексу із трьох ферментів.
На сторінці 18 файлу 6 Технічна частина учасником надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.10.2020 року №12.2-18-5/22937 у якому зазначено: « Об’єкт експертизи: Засіб дезінфекційний «Квартацид ензим» (діючі речовини, мас%: комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза)-0,66» , що підтверджує вміст комплексу із трьох ферментів
Із зазначеного встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано суперечливу інформацію щодо складу запропонованого учасником до закупівлі дезінфікуючого засобу «Квартацид ензим», а саме в інструкції щодо застосування зазначено можливість наявності у складі дезінфікуючого засобу «Квартацид ензим» «комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза) – 0,66% (діючі речовини) стабілізовані ензими (глюконаза, манназа, може містити інші ензими)».
Проте у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та витягу з Державного реєстру дезінфікуючих засобів підтверджено вміст лише комплексу із трьох ферментів: «комплекс ферментів (протеаза, ліпаза, амілаза)-0,66.»
Відповідно до рапорту відділення малоінвазивної хірургії та ендоскопії, повідомляється, що «Виходячи з поданої інструкції на дезінфікуючий засіб, з витягу Державного реєстру дезінфекційних засобів, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікату якості зроблено висновки: даний дезінфікуючий засіб у зв’язку із наявністю у своєму складі допоміжних речовин інших стабілізованих ензимів можуть призвести підчас роботи до підвищеного піно утворення, помилок у роботі автоматичного репроцесору та ризику виходу машини з ладу, а також у складі діючих речовин цього засобу знаходяться лиш три діючі речовини, тобто ензими, які не надають високу якість обробки ендоскопічного обладнання».
Враховуючи, вище наведене та для забезпечення функціонування новітнього високоточного ендоскопічного обладнання, прийнято рішення відхилити ЕКВІВАЛЕНТНУ тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗОМАГ", як таку що не відповідає медико-технічним вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни у Вимоги до технічних характеристик
Номер:
38589ee9b7c74182b0f54da7cf37125a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-014869-a.c1
Назва:
Вимагаємо внести зміни у Вимоги до технічних характеристик
Вимога:
Замовником оприлюднено Тендерну документацію, в якій було виявлено вимоги до технічної частини, які не відповідають законодавству України та обмежують конкуренцію в частині кола потенційних учасників процедури закупівлі, а саме: в Додатку № 3 тендерної документації, медико-технічні вимоги, Замовником встановлені вимоги, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, у медико-технічних вимогах зазначено, що -
«Згідно з Європейськими директивами 1999/45/ЄС та 67/548/ЕЄС робочі розчини засобу класифікуються як безпечні для здоров’я людей та навколишнього середовища (повинно бути вказано в Інструкціях).»
Існуючими нормативними документами у сфері реєстрації або застосування дезінфекційних засобів не передбачена дія Європейських директив 1999/45/ЄС або 67/548/ЕЄС на території України. Навпаки, в України діють національні стандарти. Безпечність деззасобів вивчається та визначається згідно Наказу МОЗ № 2024 від 03.09.2020 р. «Про затвердження Методів проведення досліджень специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) дезінфекційних засобів та їх випробування на практиці». Методи проведення досліджень специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) дезінфекційних засобів та їх випробування на практиці, (VI. ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ОЦІНКИ БЕЗПЕЧНОСТІ ДЛЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ ДЕЗІНФЕКЦІЙНИХ ЗАСОБІВ) не містять вимог щодо врахування Європейських директив 1999/45/ЄС та 67/548/ЕЄС.
Також відсутні ці вимоги у Постанові КМ України від 15 серпня 2023 р. N 863 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів».
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни у Вимоги до технічних характеристик, якими видалити дискримінаційну вимогу «Згідно з Європейськими директивами 1999/45/ЄС та 67/548/ЕЄС робочі розчини засобу класифікуються як безпечні для здоров’я людей та навколишнього середовища (повинно бути вказано в Інструкціях).».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Крім того, нагадуємо, що ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації у вигляді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2023 16:08
Вирішення:
Доброго вечора. Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено