• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої (в комплекті з додатковим картриджем) (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)

Завершена

687 950.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 879.51 UAH
Період оскарження: 16.11.2023 13:59 - 21.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо поданої неправдивої інформації ТОВ «ВС Технолоджі»

Номер: 14f93392d6ed469993d234e6b1ac37ec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-16-010174-a.a1
Назва: Щодо поданої неправдивої інформації ТОВ «ВС Технолоджі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до оголошення номер UA-2023-11-16-010174-a про проведення процедури закупівлі, предметом якої є Багатофункціональний пристрій (в комплекті додатковим картриджем) (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), тендерні пропозиції для участі в закупівлі подали такі учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі»; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.». Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією (за результатами аукціону) електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі». Згідно протоколу уповноваженої особи від 01.12.2023 № 673 розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі» здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей на її відповідність вимогам тендерної документації, за результатом чого встановлено відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації, предмету закупівлі та потребам замовника. Керуючись пунктом 49 Особливостей вирішено визначити переможцем процедури закупівлі, предметом якої є Багатофункціональний пристрій (в комплекті додатковим картриджем) (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) ТОВ «ВС Технолоджі», та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Разом з тим, відповідно до статті 1291 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. При цьому згідно пункту 7 частини першої статті 20 Господарського процесуального кодексу України (далі – ГПК України) господарські суди розглядають справи у спорах, що виникають у зв’язку із здійсненням господарської діяльності (крім справ, передбачених частиною другою цієї статті), та інші справи у визначених законом випадках, зокрема: справи у спорах, що виникають з відносин, пов’язаних із захистом економічної конкуренції, обмеженням монополізму в господарській діяльності, захистом від недобросовісної конкуренції, в тому числі у спорах, пов’язаних з оскарженням рішень Антимонопольного комітету України, а також справи за заявами органів Антимонопольного комітету України з питань, віднесених законом до їх компетенції, крім спорів, які віднесені до юрисдикції Вищого суду з питань інтелектуальної власності. Відповідно до частини першої статті 25 ГПК України апеляційні господарські суди переглядають в апеляційному порядку судові рішення місцевих господарських судів, які знаходяться у межах відповідного апеляційного округу (території, на яку поширюються повноваження відповідного апеляційного господарського суду). Згідно з статтею 26 ГПК України Верховний Суд переглядає у касаційному порядку судові рішення, ухвалені судами першої та апеляційної інстанцій. Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про Антимонопольний комітет України» (далі – Закон про АМКУ), Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції. Антимонопольний комітет України для цілей Закону створює, веде та оприлюднює єдиний відкритий Державний реєстр суб'єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Порядок ведення і доступу до Державного реєстру визначається нормативно-правовим актом Антимонопольного комітету України. Антиконкурентні узгоджені дії компаній є порушенням, передбаченим пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Якщо суб’єкт господарювання протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, це є підставою для відмови йому в участі у процедурі закупівлі. Згідно опублікованих 05.12.2023 на вебсайті Антимонопольного комітету України зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, рішенням у справі № 62-р/тк від 04.12.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» оштрафовано за вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Отже, ТОВ «ВС Технолоджі» при поданні своєї тендерної пропозиції надав завідомо неправдиву інформацію щодо притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Пунктом 47 Особливостей передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб'єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення, викладене у Протоколі № 673 від 01.12.2023р, відмовити учаснику процедури закупівлі, предметом якої є Багатофункціональний пристрій (в комплекті додатковим картриджем) (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)– Товариству з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у зв’язку з притягненням його до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. У разі незадоволення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до оголошення номер UA-2023-11-16-010174-a про проведення процедури закупівлі, предметом якої є Багатофункціональний пристрій (в комплекті додатковим картриджем) (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) прийом пропозицій здійснювався в період з 16.11.2023 по 24.11.2023. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВС Технолоджі», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей відбулися 01.12.2023 згідно протоколу № 673, за результатом чого встановлено відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації, предмету закупівлі та потребам замовника. Згідно опублікованих 05.12.2023 на вебсайті Антимонопольного комітету України зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, рішенням у справі № 62-р/тк від 04.12.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» оштрафовано за вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Отже, ТОВ «ВС Технолоджі» при поданні своєї тендерної пропозиції ( з 16.11 2023 по 24.11.2023) надав інформацію щодо непритягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», яка на той час була актуальною. До того ж нагадуємо, що у разі незгоди із рішенням АМКУ законодавство надає можливість його оскаржити в судовому порядку, 30 календарних днів з дня оприлюднення повного тексту рішення АМКУ. Строки оскарження до суду визначені частиною 18 статті 23 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» та рішення, викладене у Протоколі № 673 від 01.12.2023 не несуть неправдивої інформації на момент їх оприлюднення. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за доцільне залишити дану вимогу без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено