-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель)
Завершена
106 429.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 532.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 532.15 UAH
Період оскарження:
16.11.2023 11:42 - 24.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
90be7d9fa8a44b52aa3b5334a9cc15f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-006312-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вказали такі вимоги до програмного забезпечення: містить вільний доступ користувачів до не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких підручників); містить готову бібліотеку цифрофих уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків (Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на перелік таких уроків); підписка (ліцензія) – не менше1-року
Окрім MozaBook, жодне програмне забезпечення, яке представлене на ринку України, не відповідає зазначеним вимогам. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних вимог є реальною дискримінацією до інших учасників та не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим Учасникам взяти участь у Закупівлі. Це безумовно суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, що надасть можливість взяти участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2023 08:51
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі
Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону та особливостей. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України..
Стосовно технічних характеристик обладнання повідомляємо, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг позицій на відповідність аналогів. Так, було виявлено що зазначені в тендерній документації товарні позиції мають характеристики яким відповідають мінімум 3 аналоги обладнання яке представлено на ринку.
Також зазначаємо, що відповідно до рекомендацій вищезазначеного наказу нами були використані мінімальні вимоги Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками.
Зазначимо, що статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку, а тому учасники в праві пропонувати товар відповідно до характеристик що визначені Замовником.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. .
Авторизаційний лист для Замовника, - це захист від неліцензійної продукції, якою в нас час перенасичений ринок комп’ютерного обладнання.
Існує безліч випадків коли техніка приїжджала до Замовника з відсутнім або взломаним програмним забезпеченням, що є неприпустимим і порушує ЗУ « Про авторське право і суміжні права». І саме чомусь такі постачальники не могли надати документи які підтверджують ліцензійність наданого програмного забезпечення.
Тим паче Ви як потенційний учасник можете отримати всі необхідні документи в офіційних дистриб’юторів та виробників без проблем. Зауваження, що їх отримати може лише 1 учасник є безпідставним, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг позицій на відповідність аналогів. Всі перевірені постачальники та виробники без проблем зголосилися надати відповідні документи для підтвердження якості та ліцензійності. Тому дана вимога не є дискримінаційною і тим паче є захистом від порушення ЗУ « Про авторське право і суміжні права».
Також наголошуємо, що на ринку інтерактивних панелей , та програмного забезпечення є продукція яка якісно відповідає вимогам Замовника. Ви можете запропонувати в тендерній пропозиції аналог або ж зазначені товарні позиції.
Відтак, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено