-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне палив
Торги відмінено
2 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2023 11:30 - 21.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
809954e076bc44f38c4b1f5316df4e12
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-005778-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_в_АМКУ_неправомірне_відхилення_12_12_2023.docx 12.12.2023 11:45
- Скарга в АМКУ UA-2023-11-16-005778-a неправомірне відхилення_12-12-2023.pdf.p7s.zip 12.12.2023 17:23
- Додатки до скарги від 12.12.2023.rar.p7s.zip 12.12.2023 17:23
- Заява на участь в засіданні 12-12-2023.pdf.p7s.zip 12.12.2023 17:23
- рішення від 14.12.2023 № 20151.pdf 14.12.2023 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20660.pdf 22.12.2023 14:32
- рішення від 21.12.2023 № 20660.pdf 26.12.2023 14:14
- відповідь.pdf 19.12.2023 18:02
- Відповідь АМКУ бензин.docx 19.12.2023 18:02
- 73.jpeg 27.12.2023 09:42
- 73.jpeg 27.12.2023 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 15:37
Дата розгляду скарги:
21.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.12.2023 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.12.2023 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення від 30.11.2023 №69 та рішення від 07.12.2023 №71.
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне відхилення ТОВ "ВОГ РЕСУРС"
Номер:
2ae57bd190ec4e6988ed7492c26090a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-16-005778-a.a1
Назва:
Вимога на неправомірне відхилення ТОВ "ВОГ РЕСУРС"
Вимога:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
65110, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Закупівля № UA-2023-11-16-005778-a
ВИМОГА
щодо не надання 24 години ТОВ «ВОГ РЕСУРС» для усунення виявлених невідповідностей
Замовником (КУ "СМЕП" ОМР) проводиться закупівля № UA-2023-11-16-005778-a. За наслідками розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозицію ТОВ «ВОГ РЕСУРС" (код ЄДРПОУ 43258487).
При цьому, Замовник необгрунтовано визнав переможцем ПП "ОККО-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 44838860).
З огляду на це варто зазначити, що пропозиції ТОВ «ВОГ РЕСУРС" (код ЄДРПОУ 43258487) необхідно було надати 24 години ТОВ «ВОГ РЕСУРС» для усунення виявлених невідповідностей з наступних причин:
1. Вважаємо Протокол №70 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР (33387623) неправомірним, так як в протоколі Вирішили відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі. Вважаємо дане відхилення і даний протокол неправомірним так як Замовником було оголошено і проведено «ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями)»
2. Замовником не надано 24 години ТОВ «ВОГ РЕСУРС» для усунення виявлених невідповідностей.
Основними причинами відхилення пропозиції ТОВ «ВОГ РЕСУРС було те, що ТОВ «ВОГ РЕСУРС» на підставі п.44 пп.2: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: неможливість партнера Учасника здійснювати відпуск Товару під-час комендантської години, а отже не цілодобово, прямо вказує на невідповідність Учасника вимогі встановленої у пункті 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Водночас, Замовник в своїй Документації не встановлював такої вимоги як заправки цілодобово саме для партнера Учасника який здійснює обслуговування на підставі договорів, а саме цитую пункт 4 Додатку 1 до Тендерної документації – «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово на АЗС Постачальника в м. Одеса (наявність АЗС в кожному районі міста)». Зважаючи що Постачальник він же Учасник (ТОВ «ВОГ РЕСУРС») використовує АЗК на підставі договору зберігання №44_0606_31/10/2022 від 31.10.2022р з ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ” то Учасник зі своєї сторони надав належно підтверджуючі листи та документи які гарантують цілодобову заправку транспорту Замовника, а саме: довідка Вих. №2311ОД/13 від 23.11.2023р та довідка Вих. №2311ОД/24 від 23.11.2023р та додатково надано договір зберігання №44_0606_31/10/2022 від 31.10.2022р з ТОВ “ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ”.
Вимога Додатку 1 до Тендерної документації, а саме:
«3.У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціям иінших власників:
Копії Договорів з операторами ( ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства
гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (паливними талонами) встановленого зразка на АЗС.»
не потребує підтвердження від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, щодо відпуску товару Замовника цілодобово.
Згідно з п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Отже, п. 43 Особливостей передбачений імперативний та безальтернативний обов’язок Замовника надати учаснику строк для усунення виявлених невідповідностей. Однак, в порушення вимог Особливостей Замовник не надав ТОВ «ВОГ РЕСУРС» 24 години для усунення виявлених невідповідностей, а незаконно відхилив пропозицію ТОВ «ВОГ РЕСУРС» шляхом прийняття уповноваженою особою Протоколу № 70 від 07.12.2023 року та перейшов до розгляду наступних пропозицій.
3. Стосовно комендантської години повідомляєм наступне:
Комендантська година: порядок введення та обмеження, які встановлюються
Загальна інформація
Визначення терміну комендантська година міститься у пункті 5 частини першої статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", а саме – це заборона перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень.
Запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування здійснюється лише за наявності реальної загрози життю і безпеці осіб, інтересам суспільства або держави, а також для забезпечення громадського порядку.
Порядок введення
Порядок введення комендантської години встановлюється постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану».
Комендантська година та встановлення спеціального режиму світломаскування запроваджується шляхом видання наказу військовим командуванням або військовою адміністрацією (у разі її утворення), який доводиться до відома військових адміністрацій (у разі їх утворення) або ради оборони Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Мінекономіки, Мінсоцполітики, Мінінфраструктури, МОЗ, МЗС, АТ «Українська залізниця», відповідних органів Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, військових командувань, з’єднань, військових частин Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів України військових формувань.
Зазначеним наказом призначається комендант, визначаються час, протягом якого діють комендантська година та спеціальний режим світломаскування, межі території їх запровадження, способи здійснення заходів щодо підтримання правопорядку, порядок руху залізничного, автомобільного, морського, річкового, повітряного транспорту, порядок створення, функціювання і місцезнаходження комендатури та її склад.
Накази військового командування та військової адміністрації (у разі її утворення) про запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування доводяться до відома підприємств, установ, організацій та населення сільськими, селищними, міськими радами, військовими адміністраціями (у разі їх утворення) або радами оборони Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя та через засоби масової інформації.
Обмеження, які діють під час комендантської години
На території, де запроваджено комендантську годину, забороняється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях осіб без виданих перепусток, а також рух транспортних засобів. Без перепусток під час комендантської години на вулицях та в інших громадських місцях дозволено перебування та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС а також транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
ВАЖЛИВО! Під час дії комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування продовжують виконувати свої завдання Збройні Сили, Держспецтрансслужба, Національна гвардія, Держприкордонслужба, Національна поліція, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС.
Також особи, які вчинили кримінальні та адміністративні правопорушення, затримуються в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Перепустки
Перепустка є документом, що видається в комендатурі із обов’язковим зазначенням строку дії.
Таку перепустку необхідно пред’являти:
• громадянином України разом із документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України або її спеціальний статус;
• військовослужбовцем Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, поліцейським Національної поліції, військовослужбовцем та працівником СБУ, працівником ДФС, ДМС, ДСНС разом із службовим посвідченням;
• іноземцем або особою без громадянства разом із паспортним документом іноземця та документом, що підтверджує законність перебування на території України.
Перепустки, видані комендатурою, дійсні тільки в межах території, де запроваджено комендантську годину!
Облік таких перепусток також ведеться комендатурою на території, де запроваджено комендантську годину.
Контроль за дотриманням комендантської години
Контроль за дотриманням особами комендантської години та спеціального режиму світломаскування здійснюється патрулями, які підпорядковуються коменданту.
Під час комендантської години в’їзд/виїзд (вхід/вихід) на територію/з території, де запроваджено комендантську годину, здійснюється лише через визначені комендатурою блокпости.
Повноваження патрулів
Патрулям на території, де запроваджено комендантську годину та встановлено спеціальний режим світломаскування, в установленому законодавством порядку надано право:
• затримувати і доставляти в органи або підрозділи Національної поліції осіб, які вчинили або вчиняють правопорушення;
• перевіряти в осіб посвідчення, документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, або паспортні документи іноземця, особи без громадянства, документи, що підтверджують законність перебування на території України, та перепустки, а в разі їх відсутності - затримувати відповідних осіб та доставляти в органи або підрозділи Національної поліції для встановлення особи; за потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, які ними перевозяться;
• вилучати в осіб предмети, які є знаряддям, засобом або предметом правопорушення, і передавати їх органам або підрозділам Національної поліції;
• тимчасово обмежувати або забороняти на вулицях та дорогах, окремих ділянках місцевості та в інших громадських місцях перебування або пересування осіб, рух транспортних засобів, зокрема транспортних засобів іноземних, консульських установ чи представництв міжнародних організацій; виводити осіб з окремих ділянок місцевості та об’єктів, евакуйовувати транспортні засоби;
• входити (проникати) на територію та у приміщення підприємств, установ і організацій, у житлові та інші приміщення, на земельні ділянки, що належать особам, під час припинення кримінального правопорушення та в разі переслідування осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, якщо зволікання може створити реальну загрозу життю чи здоров’ю осіб;
• використовувати із службовою метою засоби зв’язку і транспортні засоби, що належать особам (за їх згодою), підприємствам, установам і організаціям, за винятком транспортних засобів іноземних консульських установ чи представництв міжнародних організацій, для запобігання вчиненню кримінального правопорушення, переслідування та затримання осіб, що підозрюються у вчиненні злочину, або для доставки до лікувальних закладів осіб, які потребують медичної допомоги, проїзду до місця злочину;
• застосовувати відповідно до законодавства заходи фізичного впливу, зброю і спеціальні засоби.
Що загрожує порушникам
Особи, які вчинили кримінальні та адміністративні правопорушення затримуються в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Якщо людина в заборонений час – протягом комендантської години – перебуває на вулиці, то комендантський патруль має право її затримати, перевірити в неї наявність документів, які б давали право на перебування на вулиці, чи підтвердити обставину про відсутність таких документів у даної особи, а також встановити причину порушення комендантської години.
За непокору законному розпорядженню або вимозі патруля на порушника може бути накладено стягнення відповідно до статті 185 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Якщо порушник комендантської години чинить опір, його може бути притягнуто до кримінальної відповідальності за статтею 342 Кримінального кодексу України
Таким чином, Рішення Замовника є упередженим стосовно Скаржника та як наслідок пропозицію Скаржника було неправмірно відхилено, а пропозицію ПП "ОККО-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 44838860) в порушення вимог Документації та Особливостей розглянуто та акцептовано.
Скаржник вважає, що Замовником було порушено такі принципи здійснення публічних закупівель як:
- максимальна економія;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі і
- рівне ставлення до учасників закупівлі.
Зважаючи на вищевикладені обставини, керуючись нормами ст. 18 Закону пунктами 55 – 64 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі № UA-2023-11-16-005778-a.
2. Зобов`язати Замовника (КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ – 33387623) скасувати Рішення своєї уповноваженої особи, що були оформлені Протоколом № 70 від 07.12.2023р., № 71 від 07.12.2023р.
3. Зобов’язати Замовника поновити процедуру Закупівлі з моменту його останньої правомірної дії.
В разі незадоволення даної вимоги, буде подана скарга до Антимонопольного комітету України, повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства та додатково дане питання буде направлено до ЗМІ з метою подальшого розголошення в умовах воєнного стану, коли пропозицію найбільш вигідної пропозиції учасника відхиляють через видумані причини які не впливають на зміст пропозиції і технічні характеристики товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога СМЕП.pdf 08.12.2023 17:21
- Вимога СМЕП.docx 08.12.2023 17:21
Дата подачі:
08.12.2023 17:22
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику!
КУ «СМЕП» ОМР розглянуто вашу вимогу щодо не надання 24 години ТОВ «ВОГ РЕСУРС» для усунення виявлених невідповідностей. Щодо розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзац 2 пункту 43 Особливостей надає більш чітке пояснення, які саме невідповідності можуть виправлятися учасниками: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що невідповідність, яка була виявлена Замовником відноситься до невідповідності технічній специфікації, Замовник не повинен був, а отже і не надав можливість усунення такої невідповідності.
На погляд Замовника, підстава для відхилення є правомірною, обґрунтованою та не порушує права чи законні інтереси ТОВ «ВОГ РЕСУРС».
Беручи до уваги вищевикладене, Замовник залишає вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено