-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 304 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
45 571 258.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 227 856.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 227 856.30 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 16:39 - 30.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження визначення переможця
Номер:
1962d28621644f1099b81fe9c47dc1c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015263-a.a4
Назва:
Оскарження визначення переможця
Скарга:
Деталі скарги в доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на результат UA-2023-11-15-015263-a.docx 29.12.2023 10:00
- Скарга на результат UA-2023-11-15-015263-a.pdf 29.12.2023 10:00
- рішення 01.01.2024 №3.pdf 01.01.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення №499.pdf 10.01.2024 14:17
- рішення від 09.01.2024 №499.pdf 12.01.2024 15:02
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу_304.docx 03.01.2024 17:20
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу_304.pdf 03.01.2024 17:20
- Протокол № 91-7-2023 скас. рішення.pdf 12.01.2024 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 10:29
Дата розгляду скарги:
09.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.01.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2024 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови по кваліфікаційним вимогам
Номер:
2b11ccb4758d4302891d55178bf13792
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015263-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови по кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Шановний замовник. В новій редакції тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів, згідно додатку №1 Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)».
На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається:
1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2.
2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 21 780 135,40 грн. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання.
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами
3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2).
Відповідно такі ж самі критерії повинні бути к субпідрядній організації, яку планує залучити учасник закупівлі на певний процент виконання робіт. Але, згідно додатку №4 проекту договору п.16-2 ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ СУБПІДРЯДНИКІВ п.п. 16-2.2. Залучення субпідрядників здійснюється Виконавцем з обов’язковим письмовим погодженням із Замовником. Замовник має право відхиляти залучення професійно або фінансово неспроможних Субпідрядників.
Документи, що підтверджують відповідність субпідрядника вищезазначеним вимогам, подаються Замовнику Виконавцем одночасно із зверненням стосовно погодження залучення субпідрядника, а саме:
- копія ліцензії (дозволу) субпідрядника на виконання робіт, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- копія інформаційної довідки субпідрядника про наявність необхідного обладнання для виконання робіт відповідно до технології надання послуг, вимог технічного завдання, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг;
- копія інформаційної довідки субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт;
- копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період субпідрядника;
- копія довідки субпідрядника про виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг протягом останніх років із зазначенням обсягів та замовника (повне найменування підприємства) цих робіт/послуг та відгуків про роботу субпідрядника від таких замовників;
У зверненні стосовно погодження субпідрядника Виконавець обов’язково зазначає інформацію щодо виду та вартості робіт/послуг у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику.
Тобто на субпідрядні організації накладається умова, яка не прописана у самій тендерній документації. Ваші вимоги на учасника закупівлі відповідають МЕТОДИЧНИМ РЕКОМЕНДАЦІЯМ щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), викладеним Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України. Ціль яких спросити процедуру подачі документів та дозволити підприємствам як найшвидше відновити нашу країну. Але в цій методиці п. 2.15 Рекомендації з уникнення встановлення дискримінаційних умов та вимог є пункт – Надмірні вимоги щодо оформлення документів, що отримуються від третіх осіб(оформлення листів-відгуків, вимоги щодо їх змісту, дати тощо), який ви застосували відносно субпідрядників та ще ви конкретизуєте зазначення об’ємів, що призводить до дискримінаційних дій.
Вимагаємо внести зміни у проект договору, стосовно залучення субпідрядної організації та прибрати вимоги стосовно - копії довідки субпідрядника про виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг протягом останніх років із зазначенням обсягів та замовника (повне найменування підприємства) цих робіт/послуг та відгуків про роботу субпідрядника від таких замовників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2023 21:39
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовником були внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
стосовно ст. 16 досвід виконання аналогічних договорів
Номер:
958996de785f4b7fa2ffb9323781fa77
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015263-a.b2
Назва:
стосовно ст. 16 досвід виконання аналогічних договорів
Вимога:
Вимога
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ) на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається:
1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2.
2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 36457007,12 грн. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання.
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2).
Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку вцілому, технічним завданням якого передбачено зокрема демонтажні роботи, монтажні роботи, внутрішні оздоблювальні роботи, ремонт внутрішніх мереж та інші роботи.
Слід зазначити, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають можливість надати декілька договорів що підтверджують виконання одного виду робіт, наприклад робіт з утеплення фасаду, що підтверджує досвід виконання робіт лише в утепленні, а не всіх видів робіт передбачених технічним завданням, викладеним Замовником. Таким чином, учасники не підтверджують свій досвід виконання аналогічних договорів за видами робіт, що призведе до неспроможності виконати роботи, передбачені технічним завданням, затягування строків виконання робіт.
Зважаючи на викладене вище, просимо шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, викласти вимогу щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору, в наступній редакції:
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається:
1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2.
2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 36457007,12 грн., та підтверджувати виконання всіх видів робіт, передбаченим технічним завданням. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання.
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2).
4) Довідка довільної форми, якою Учасник підтверджує, що наданий ним у складі тендерної пропозиції аналогічний договір (аналогічні договори) містить/містять всі розділи за видами робіт, викладені у технічному завданні Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.docx 25.11.2023 16:21
Дата подачі:
25.11.2023 16:30
Вирішення:
Тендерну документацію Замовником розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей.
Замовник здійснює закупівлі з забезпеченням ефективності та прозорості, зі створенням конкурентного середовища та добросовісної конкуренції.
Запропоновані вами зміни, викладені у вимозі, до кваліфікаційного критерію щодо наявності у Учасника досвіду виконання аналогічного договору є такими, що суперечать основоположним принципам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей і обмежать коло потенційних учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
8149b1a96f214e68a3431ce67fd2f6a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015263-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скаржником виявлено в тендерній документації дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Скаржника на участь у даній закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Нова редакція Тендерна документація Центральна 304 (1).docx 22.11.2023 11:45
- Договір 134 КБ-3.pdf 24.11.2023 10:51
- Договір 135.pdf 24.11.2023 10:51
- Договір 134.pdf 24.11.2023 10:51
- Договір 135 КБ-3.pdf 24.11.2023 10:51
- Договір 135 ДУ 12.pdf 24.11.2023 10:51
- Договір 134 ДУ 12.pdf 24.11.2023 10:51
- Скарга Спецтех.PDF 24.11.2023 10:51
- скарга Спецтех .docx 24.11.2023 20:45
- Відзив на пояснення Замовника.docx 05.12.2023 21:09
- рішення від 28.11.2023 № 19122.pdf 28.11.2023 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19682.pdf 07.12.2023 12:57
- рішення від 06.12.2023 № 19682.pdf 11.12.2023 12:28
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу.docx 30.11.2023 16:23
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу (1).pdf 30.11.2023 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2023 14:28
Дата розгляду скарги:
06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 17:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2023 12:29