-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 175.00 UAH
мін. крок: 0% або 175.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 16:59 - 04.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
20add1142fb6488b9705783bb75eec6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-014648-a.c4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-014648-a, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було -, Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) Лот 2
що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації для лоту 1: Інша інформація, яка вимагається замовником відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: Надати копію дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години по м. Черкаси.
У складі тендерної пропозиції надано перепустки на час дії комендантської години видані ТОВ «Галеас Сік`юріті» на автомобілі з державними номерними знаками: СА 2669 НР, СА 7063 СВ, СВ 0854 АІ (файли: Дозвіл 1 .pdf, Дозвіл 2 на пер-я ком год_20231123_0001.pdf, Дозвіл 2.pdf) та Спіжовому А.К на автомобіль з державним номерним знаком СА 7395 АР(файл: Дозвіл 1 на переміщення _20231123_0001.pd).
08.12.2023 Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин:
«
….
Учасник не надав копію дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години по м. Черкаси. Відповідно до Указу Президента України Про утворення військової адміністрації від 24 лютого 2022 року № 68/2022 було створено Черкаську обласну військову адміністрацію, що здійснює на підставі Закону України «Про правовий режим воєнного стану» регулятивну діяльність на період військового стану. Відповідним органом на видачу дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години. В складі пропозиції учасником подано дозвіл виданий Виконавчим комітетом Черкаської міської ради без вказання обов’язкових реквізитів, що регламентуються діловодством: порядковий або обліковий номер виданого дозволу, дати видачі, найменування транспортного засобу, марка, модель. Відповідно до ст.42 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень на видачу таких перепусток Виконавчий комітет Черкаської міської ради не має.
…
»
Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:
1. Тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно обов’язкового надання перепусток у саме у складі тендерної пропозицій учасників торгів.
2. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової наявності у перепустках: порядкового або облікового номера виданого дозволу, дати видачі, найменування транспортного засобу, марка, моделі.
3. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно порядку отримання перепусток та органу, що має вказані перепустки надавати.
Замовником належно не підтверджено недійсність/не чинність наданих у складі тендерної пропозиції перепусток.
Варто зазначити, що замовник у протоколі відхилення посилається на порядок видання перепусток, який набере чинності з 01.01.2024 року.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №845/2023-УО від 12.12.2023 року
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАТРІОТ В" та всі наступні рішення за лотом №1.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №845/2023-УО від 12.12.2023 року на 3 арк.
З повагою,
Директор
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" Порохнюк Валерій Олексійови
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ ПУЛЬТ_20231216_0001.pdf 16.12.2023 15:51
- Протокол 845-2023-УО 12122023 відхил.учасн.лот2.pdf 16.12.2023 15:51
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ ПУЛЬТ_20231216_0001.pdf.p7s 16.12.2023 15:51
- Скарга.ЕНЕРГОЗБУТ ПУЛЬТdoc.doc 16.12.2023 15:51
- Остаточ редакція СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ_20231216_0001.pdf 16.12.2023 16:14
- ОСТАТОЧ редакціяСкарга.ЕНЕРГОЗБУТ ПУЛЬТdoc.doc 16.12.2023 16:14
- Остаточ редакція СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ_20231216_0001.pdf.p7s 16.12.2023 16:14
- додаткові пояснення.doc 25.12.2023 17:20
- Додаткові пояснення_20231225_0001.pdf 25.12.2023 17:20
- Додаткові пояснення_20231225_0001.pdf.p7s 25.12.2023 17:20
- Рішення від 19.12.2023 № 20390.pdf 19.12.2023 15:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.12.2023 № 2041.pdf 28.12.2023 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 281.pdf 05.01.2024 14:03
- Рішення від 04.01.2024 № 281.pdf 09.01.2024 13:41
- Пояснення по суті скарги ЛОТ 2.docx 20.12.2023 14:25
- Пояснення по суті скарги лот 2.pdf 20.12.2023 14:26
- Додаток 1 Для лота 2 Кваліфікац.критерії зі змінами 30.11.docx 20.12.2023 14:26
- Лист запит 3539-1-03-2023 від 11.12.2023.pdf 20.12.2023 14:26
- Лист ЧЗВВСП 12122023.pdf 20.12.2023 14:26
- Протокол 845-2023-УО 12122023 відхил.учасн.лот2.pdf 20.12.2023 14:27
- 09ВТ-588-2023_20_12_2023.zip 20.12.2023 14:30
- Додаткові пояснення по суті скарги ЛОТ 2.docx 26.12.2023 15:35
- Додаткові пояснення по суті скарги лот 2.pdf 26.12.2023 15:44
- 09ВТ-676-2023_26_12_2023.zip 26.12.2023 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2023 15:53
Дата розгляду скарги:
27.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.01.2024 13:41
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
2bf79e93e6ab4ca6964208f66a9bb005
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-014648-a.c3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-014648-a, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до п. 3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації для лоту 1: Інша інформація, яка вимагається замовником відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: Надати копію дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години по м. Черкаси.
У складі тендерної пропозиції надано перепустки на час дії комендантської години видані ТОВ «Галеас Сік`юріті» на автомобілі з державними номерними знаками: СА 2669 НР, СА 7063 СВ, СВ 0854 АІ (файли: Дозвіл 1 .pdf, Дозвіл 2 на пер-я ком год_20231123_0001.pdf, Дозвіл 2.pdf) та Спіжовому А.К на автомобіль з державним номерним знаком СА 7395 АР(файл: Дозвіл 1 на переміщення _20231123_0001.pd).
08.12.2023 Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин:
«
….
Учасник не надав копію дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години по м. Черкаси. Відповідно до Указу Президента України Про утворення військової адміністрації від 24 лютого 2022 року № 68/2022 було створено Черкаську обласну військову адміністрацію, що здійснює на підставі Закону України «Про правовий режим воєнного стану» регулятивну діяльність на період військового стану. Відповідним органом на видачу дозволу на переміщення службового автотранспорту в часи комендантської години. В складі пропозиції учасником подано дозвіл виданий Виконавчим комітетом Черкаської міської ради без вказання обов’язкових реквізитів, що регламентуються діловодством: порядковий або обліковий номер виданого дозволу, дати видачі, найменування транспортного засобу, марка, модель. Відповідно до ст.42 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень на видачу таких перепусток Виконавчий комітет Черкаської міської ради не має.
…
»
Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:
1. Тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно обов’язкового надання перепусток у саме у складі тендерної пропозицій учасників торгів.
2. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової наявності у перепустках: порядкового або облікового номера виданого дозволу, дати видачі, найменування транспортного засобу, марка, моделі.
3. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно порядку отримання перепусток та органу, що має вказані перепустки надавати.
Замовником належно не підтверджено недійсність/не чинність наданих у складі тендерної пропозиції перепусток.
Варто зазначити, що замовник у протоколі відхилення посилається на порядок видання перепусток, який набере чинності з 01.01.2024 року.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №844/2023-УО від 12.12.2023 року
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАТРІОТ В" та всі наступні рішення за лотом №1.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №844/2023-УО від 12.12.2023 року на 3 арк.
З повагою,
Директор
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" Порохнюк Валерій Олексійович
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 844-2023-УО 12122023 відхил.учасн.лот 1.pdf 16.12.2023 15:22
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ_20231216_0001.pdf 16.12.2023 15:22
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ_20231216_0001.pdf.p7s 16.12.2023 15:22
- Скарга.ЕНЕРГОЗБУТdoc.doc 16.12.2023 15:22
- додаткові пояснення.doc 25.12.2023 17:19
- Додаткові пояснення_20231225_0001.pdf 25.12.2023 17:19
- Додаткові пояснення_20231225_0001.pdf.p7s 25.12.2023 17:19
- рішення від 19.12.2023 № 20406.pdf 19.12.2023 18:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.12.2023 № 2015.pdf 28.12.2023 10:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 282.pdf 05.01.2024 14:03
- Рішення від 04.01.2024 № 282.pdf 09.01.2024 13:36
- Пояснення по суті скарги Лот1.docx 20.12.2023 14:21
- Пояснення по суті скарги лот 1.pdf 20.12.2023 14:22
- Додаток 1 Для лота 1 Кваліфік.критерії зі змінами 30.11.docx 20.12.2023 14:22
- Лист запит 3539-1-03-2023 від 11.12.2023.pdf 20.12.2023 14:22
- Лист ЧЗВВСП 12122023.pdf 20.12.2023 14:23
- Протокол 844-2023-УО 12122023 відхил.учасн.лот 1.pdf 20.12.2023 14:23
- 09ВТ-587-2023_20_12_2023.zip 20.12.2023 14:25
- Додаткові пояснення по суті скарги ЛОТ 1.docx 26.12.2023 15:35
- Додаткові пояснення по суті скарги лот 1.pdf 26.12.2023 15:41
- 09ВТ-675-2023_26_12_2023.zip 26.12.2023 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2023 15:26
Дата розгляду скарги:
27.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.01.2024 13:38
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
7a5d13352e864c8d93c5497506add08d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-014648-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Охоронні послуги»
«15» листопада 2023 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-15-014648-a на закупівлю «Охоронні послуги» .
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме:
I Відповідно п.V до Додатку 1 доТендерноїдокументації: « додати копію договору на виконання послуг, що буде діяти до 31.12.2024 року пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що ми не повинні мати договір на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами.
Умовами технічного завдання, опублікованого в тендерній документації, не встановлено необхідність виконавцю робіт/надавачу послуг виконання робіт, які будуть передбачати утворення саме безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, адже це не передбачено технічною специфікацією, а саме надання послуг з фізичної охорони згідно предмету закупівлі.
Виходячи із термінології «безпечних та небезпечних відходи - всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації.», поділяються на категорії.
Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції копія діючого договору про на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже для взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про вивезення та на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Скаржник є потенційним учасником даної закупівлі та інформує, що сміття, яке буде утворюватись від надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, буде вивозити самостійно.Для нас дана вимога є дискримінаційною, адже ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» вважає, що ця вимога не відноситься до предмета закупівлі, а саме - Охоронні послуги.
Поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними) регулюється Законом України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX (надалі – Закон про відходи) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 р. № 446 (надалі – Постанова про відходи). Міститься також окремий ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами) https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ (офіційний веб сайт Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України), де ніяким чином немає надання послуг з охоронної діяльності.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п1. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації «…а також, додати копію договору на виконання послуг, що буде діяти до 31.12.2024 року пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами». » виключивши його.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників
II ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» обґрунтовано вважає нижчезазначену вимогу не правомірною, з огляду на наступне:
Згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації «надати Позитивний лист-відгук датований не раніше дати оголошення відкритих торгів, адресований замовнику та містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належен виконання учасником обов’язків згідно даного договору)»
По-перше, для нас дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
Таким чином, замовником вимагається надання листа-відгуку датованого не раніше щ датований не раніше дати оголошення відкритих торгів, адресований замовнику та містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належного виконання учасником обов’язків згідно даного договору) що є дискримінаційною вимогою та такою, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічну закупівлю» та створює для Учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі. За час своєї господарської діяльності ПП «Патріот В» має чималий досвід надання послуг охорони аналогічних закуповуваним Замовником.
Таким чином, такий відгук, ми як активний учасник закупівель зможемо використати лише 1 раз до даної закупівлі, а потім нам треба знову звертатися до наших контрагентів, що не є економічним з точки зору затрат часу та трудоресурсів на зазначене. На підставі вищевикладеного у нас як потенційного учасника даної закупівлі виникає питання: Навіщо Замовник вимагає підтверджуючі документи щодо виконання договору (акти виконаних робіт та ін.), якщо відгук також має дублювати таку інформацію? Яким чином інформація викладена в листі, що вимагається замовником та дата такого листа-відгуку може повпливати на наявність у нас досвіду?
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, законодавцем передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, проте, не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки, або конкретний та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують виконання аналогічних договорів. На виконання Договору та його оцінку жодним чином не впливає дата видачі листа-відгуку, тим паче адресованого Замовнику. В той же час, Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів Листа-відгука, штучно звужує та обмежує участь у Закупівлі.
Крім того, Ми як потенційні підрядники наразі не маємо правовідносин з нашими попередніми замовниками та не можемо впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище.
Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних умов. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, не раніше дати оголошення відкритих торгів, адресований замовнику та які містять всю необхідну інформацію за переліком Замовника. Ми маємо позитивний досвід та листи-відгуки від контрагентів, які ми намагаємося отримувати одразу після виконання договорів, а не під кожну закупівлю окремо. Але надати наявні в нас документи надати на виконання оскаржуваної нами вимоги, ми не можемо, адже наші документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Така вимога для нас є дискримінаційною та підлягає редагуванню. Тому на підставі вищевикладеного просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану в даному пункті вимогу в наступній редакції: «надати Позитивний лист-відгук , який повинен містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належного виконання учасником обов’язків згідно даного договору)».
По-друге, Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації зазначених вище вимог.
III. Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати:
«копію свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації 4-го розряду».
По-перше, для нас дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
Згідно Наказу міністерства соціальної політики України під характеристикою професії «Охоронник» та «Охоронець» 4-розряду розуміється:
4-й розряд (**) : Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років.
Завдання та обов'язки: охороняє стаціонарний об'єкт, а також вантажі, що перевозяться різними транспортними засобами. Здійснює візуальний контроль або контроль з використанням спеціального обладнання за об'єктом, що охороняється. Під час охорони стаціонарних об'єктів із встановленим пропускним режимом пропускає працівників, відвідувачів, автомобільний та інші види транспорту і випускає їх із території об'єкта в установленому порядку і за зразками документів, затверджених власником об'єкта або уповноваженим ним органом. Звіряє дані супровідних документів із фактичною наявністю вантажів, перевіряє належність поданих для перевірки документів особі пред'явника. Приймає та здійснює вантажі з відповідними документами. Повідомляє старшого наряду з охорони, а під час виконання охоронних функцій в індивідуальному порядку - представника власника об'єкта або уповноваженого ним органу про неприбуття вантажів у встановлені терміни. Разом зі змінним охоронником та старшим наряду охорони перевіряє цілісність об'єкта, що охороняється, наявність замків та інших замикальних пристроїв, цілісність конструктивних елементів об'єкта, приміщень, місць зберігання транспортних засобів, що охороняються, наявність пломб і відбитків печаток у місцях, які визначено для опломбування, зберігання на стаціонарному об'єкті або під час перевезення матеріальних, історичних, культурних та інших цінностей. У разі виявлення факту невідповідності до вимог, що не дозволяє прийняти об'єкт під охорону або виконувати інші функції з охорони, повідомляє про це безпосередньому керівникові, у підпорядкуванні якого перебуває, та представника і власника об'єкта або уповноваженого ним органу. У разі виявлення пошкоджень та зіпсованості конструктивних елементів об'єкта, що охороняється, місць зберігання матеріальних та інших цінностей, пакування вантажів для їх перевезення, відсутності пломб і відбитків печаток на них невідкладно сповіщає про це представника власника або уповноваженого ним органу, старшого наряду охорони об'єкта або повідомляє про подію в територіальні органи внутрішніх справ. Приймає та здає об'єкт або вантажі, що перевозяться, із записом про це в журналі приймання-здавання об'єкта під охорону. Візуально та з використанням спеціального обладнання контролює периметр огорожі, правильність застосування комплексу організаційно-технічних заходів захисту місць зберігання та перевезення матеріальних та інших цінностей. Періодично контролює справність охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, засобів зв'язку, інших засобів охорони, контрольно-спостережних приладів, освітлення тощо. Забезпечує зберігання вогнепальної зброї, інвентарного майна поста охорони. У разі прямого нападу на об'єкт, що охороняється, з метою розкрадання, пограбування матеріальних та інших цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров'ю охоронника об'єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об'єкта, що охороняється, протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов'язків застосовує проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. Вживає заходів щодо відбиття нападу шляхом застосування службового собаки, вогнепальної зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони з використанням допоміжних знарядь та фізичної сили. У разі заподіяння шкоди здоров'ю правопорушника, дотримуючись заходів особистої безпеки, надає йому першу медичну допомогу. У випадку смерті правопорушника під час застосування заходів оборони повідомляє про це органи внутрішніх справ і забезпечує недоторканність місця події до прибуття представників правоохоронних органів. Доглядає і стежить за станом здоров'я собаки, регулярно дресирує його, вдосконалює робочі якості. За особливими умовами договору веде реєстрацію показань приладів екологічної та локальної пожежної безпеки, наглядає за устаткуванням, яке встановлено на об'єкті, що охороняється, додержуючись чинних норм з охорони праці. У разі виявлення порушень норм терміново повідомляє про це представника власника об'єкта або уповноваженого ним органу. Сприяє правоохоронним органам під час виконання покладених на них завдань та обов'язків за місцем виконання своїх охоронних функцій.
Повинен знати: чинне законодавство, стандарти, накази, розпорядження, інструкції та іншу організаційно-розпорядчу документацію з охоронної діяльності; організаційні вимоги до охорони об'єктів і роботи контрольно-пропускних пунктів; службові інструкції, що встановлюють порядок охорони об'єкта, доступу та допуску осіб до матеріальних та інших цінностей; тактико-технічні характеристики та правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, засобів зв'язку, інших засобів охорони, контрольно-спостережних приладів, освітлення, повідомлення та сповіщення, територію об'єкта, особливості периметрової огорожі та інші типи подібного захисту об'єкта, що охороняється; систему попереджувальних знаків і перепон, маршрути руху вантажів, що охороняються, місця зупинок транспорту, способи і засоби забезпечення охорони матеріальних та інших цінностей і вантажів під час зупинок, завантаження та розвантаження, службові телефони, спеціальні знаки на перепустках та документації, зразки підписів та особисто службових і посадових осіб, які відповідають за охорону об'єкта, представників власника або уповноваженого ним органу; порядок дресирування та тренування службового собаки, застосування службового собаки, використання та застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони; порядок адміністративного затримання, особистого огляду, огляд речей і вилучення речей та документів, оформлення матеріалів на осіб, що скоїли адміністративні правопорушення; правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги; місця розташування правоохоронних органів, сусідніх нарядів охорони, порядок та способи встановлення зв'язку з ними.
Примітка.
(*) Класифікація об'єктів за низьким, середнім і високим ступенем ризику визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2010 № 565 ( 565-2010-п ) «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)».
(**) У випадках, передбачених законодавством, має право на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.
{ Розділ «Кваліфікаційні вимоги» кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» в редакції Наказу Міністерства соціальної політики № 621 ( v0621739-13 ) від 25.09.2013 }
Тому, вимога про наявність охоронників виключно 4-го розряду, а не 3-го, якого цілком достатньо позбавляє Скаржника законного права взяти участь в закупівлі.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації , а саме Технічна специфікація не містить вимог про застосуванні в наданні послуг згідно цього предмета закупівлі на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.
Згідно з Законом України «Про охоронну діяльність» приватним охоронним підприємствам заборонено використання в своїй діяльності використання вогнепальної зброї. То, яку ціль переслідує Замовник встановлюючи дану вимогу ?
- По-друге, Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації із зазначених вище вимог.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк
18.11.2023р.
ДОКАЗИ:
1.Відгук по Аналогічному договорі за №10\01 від 10.01.2022року.
2. Відгук по Аналогічному договорі за №06-301\3012 від 30.12.2021року
3. Відгук по Аналогічному договорі №93 від 30.04.2021року
4. Додаток № 2.2: Ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами);
5. Додаток № 3: Витяг з класифікатора Д;
6. Свідоцтва про проходження навчання працівників за напрямками - охоронник 3 розряду.
7. Виписка та Витяг з ЄДР
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ЄДР_20220825_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Д2.2_ Ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами).xlsx 18.11.2023 14:24
- Д3_ Витяг з класифікатора ДК.pdf 18.11.2023 14:24
- Навчання Межевов І.О._20231116_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Лист-відгук Електротранс_20230125_0001 (1).pdf 18.11.2023 14:24
- Лист-відгук ЦЗ.pdf 18.11.2023 14:24
- Лист-відгук_20230118_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Галанічев_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Гибало_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Кравченок_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Гусейнов_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Марченко_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Турлюн_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Шемонаєв_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Спіжовий_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- Навч-я Пацера_20221202_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ УМОВИ 2024 м.docx 18.11.2023 14:24
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ УМОВИ 2024_20231118_0001.pdf 18.11.2023 14:24
- СКАРГА ЕНЕРГОЗБУТ УМОВИ 2024_20231118_0001.pdf.p7s 18.11.2023 14:24
- рішення від 21.11.2023 № 18651.pdf 21.11.2023 14:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2023 № 19160.pdf 29.11.2023 13:22
- рішення від 28.11.2023 № 19160.pdf 30.11.2023 13:58
- Пояснення по суті сарги на запит АМКУ.pdf 23.11.2023 09:10
- Пояснення по суті сарги на запит АМКУ.docx 23.11.2023 09:10
- ВС 160-15514-20 05.05.2023.docx 23.11.2023 09:10
- ВС 520-14902-2020 17.08.2022.docx 23.11.2023 09:11
- ВС 640-13818-19 09.02.2023.docx 23.11.2023 09:11
- Постанова ВСУ від 29.01.2021 р..docx 23.11.2023 09:11
- Рішення від 08.02.2023 № 1424 відсутності листа відгука.pdf 23.11.2023 09:12
- 09ВТ-221-2023_23_11_2023.zip 23.11.2023 09:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2023 14:25
Дата розгляду скарги:
28.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2023 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.11.2023 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 28.11.2023 № 19160-р/пк-пз Замовник вносить та затверджує відповідні зміни до тендерної документації до закупівлі.
Нова редакція тендерної документації викладена у Додатку № 1. Додатково перелік змін викладений у Додатку № 2. Внесення змін до тендерної документації планується 30.11.2023, водночас кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.12.2023 (00:00). Відповідно до кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишається не менше чотирьох днів.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на ДКТ
Номер:
31b982b544ee433e80135ef263474e4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-014648-a.c1
Назва:
Скарга на ДКТ
Скарга:
Скарга на ДКТ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ДКТ 16.11_ м. Черкаси _ ТОВ.docx 16.11.2023 10:37
- Д12_ Рішення № 1851 від 16.02.2023.pdf 17.11.2023 17:07
- Д2.2_ Ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами).xlsx 17.11.2023 17:07
- Д3_ Витяг з класифікатора ДК.pdf 17.11.2023 17:07
- Д8_ Рішення від 14.09.2021 _ 20913.pdf 17.11.2023 17:07
- Д1_ Ліцензія на провадження охоронної діяльності.pdf 17.11.2023 17:07
- Д2.1_ Ліцензійний реєстр (охоронна діяльність).pdf 17.11.2023 17:07
- Д11_ Договір оренди офісу.pdf 17.11.2023 17:07
- Д13_ Рішення №14713 від 14.09.2023.pdf 17.11.2023 17:07
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.pdf.asice 17.11.2023 17:07
- Д5_ Витяги з реєстрів.pdf 17.11.2023 17:07
- Д9_ Свідоцтва охоронників (III р.).pdf 17.11.2023 17:07
- Д4_ Лист відгук.pdf 17.11.2023 17:07
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.docx 17.11.2023 17:07
- Д7_ Рішення від 17.06.2021 _ 13727.pdf 17.11.2023 17:07
- Д6_ Рішення від 17.06.2021 _ 13728.pdf 17.11.2023 17:07
- Д2 _ Витяги з офіційних веб порталів державних структур.pdf 17.11.2023 17:07
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.pdf 17.11.2023 17:07
- Д10_ Виписка та Витяг з ЄДР.pdf 17.11.2023 17:07
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.docx.p7s 17.11.2023 17:20
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.pdf 17.11.2023 17:20
- Скарга від 16.07 _ м. Черкасиенергозбут.docx 17.11.2023 17:20
- Рішення від 20.11.2023 №18561.pdf 20.11.2023 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2023 №19030.pdf 28.11.2023 13:34
- Рішення від 27.11.2023 №19030.pdf 28.11.2023 18:19
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 22.11.2023 18:01
- Пояснення по суті сарги на запит АМКУ.docx 22.11.2023 18:01
- Додаток 1 Для лота 1 Кваліфік.критерії.docx 22.11.2023 18:02
- Додаток 1 Для лота 2 Кваліфікац.критерії.docx 22.11.2023 18:02
- ВС 160-15514-20 05.05.2023.docx 22.11.2023 18:02
- ВС 520-14902-2020 17.08.2022.docx 22.11.2023 18:02
- ВС 640-13818-19 09.02.2023.docx 22.11.2023 18:02
- Постанова ВСУ від 29.01.2021 р..docx 22.11.2023 18:03
- Рішення від 08.02.2023 № 1424 відсутності листа відгука.pdf 22.11.2023 18:03
- Протокол УО 764-2023 22112023 внес.змін в ТД.pdf 22.11.2023 18:05
- 09ВТ-220-2023_22_11_2023.zip 22.11.2023 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2023 09:33
Дата розгляду скарги:
27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2023 18:35
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.11.2023 18:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.11.2023 18:20