-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Годинники тактичні військові багатофункціональні у футлярі з логотипом
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 15:53 - 20.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів UA-2023-11-15-013443-a у відповідність з чинним законодавством,
Номер:
5f0559ad5e8247ad9597f119478a6ff6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-013443-a.c1
Назва:
Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів UA-2023-11-15-013443-a у відповідність з чинним законодавством,
Вимога:
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів UA-2023-11-15-013443-a у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну модель китайських годинників - 1435 Besta Life Pro з компасом конкретного постачальника - «Беста Тайм»
При цьому очікувана вартість закупівлі як мінімум вдвічі завищена. Навіть на сайті згаданого постачальника згаданої моделі - https://best-time.biz/ua/muzhckie-chaci/besta-life-pro-s-kompasom?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAgeeqBhBAEiwAoDDhn8Hq8vCigZ6DSJSQxObzG14mUnnF8yYZDxUT3qmYHMbUHTYAo1pBmhoCH4wQAvD_BwE роздрібна ціна на даний годинник складає 1 195 грн. (з нанесеням напису на задню кришку), відповідно гуртова ціна на зачвлені годинники приблизно на 50% нижче заявленої.
Звертаємо увагу шановного Замовника, що прописання повністю всіх технічних характеристик Замовником виключно під конкретну модель китайських годинників - 1435 Besta Life Pro з компасом конкретного постачальника - «Беста Тайм»
в інтересах даного постачальника автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі
Додаток № 5 прописаний Замовником виключно під конкретного постачальника, а саме ВИКЛЮЧНО ПІД КОНСТРУКЦІЇ годинника 1435 Besta Life Pro з компасом конкретного постачальника - «Беста Тайм»
Замовник, підлаштовуючи предмет закупівлі під дану модель порушує чинне законодавство, права учасників та обмежує конкуренцію, вводячи ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх вигляду, форми та матеріалу корпусів, діаметру (з точністю до мм!) на навіть товщини, функцій, тощо
Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів – діаметру та товщини корпусу, допущені відхилення є незначними та не надають інщим учасникам брати участь у закупівлі
Зазначені вимоги нічим не обґрунтовані, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання або мають інші (кращі) характеристики
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкцію годинника1435 Besta Life Pro з компасом Беста Тайм, при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі
Більш того, заявлений строк поставки ДО 4 грудня (аукціон призначений на 23 листопада, відповідно договір найраніше може бути підписаний лише 4 грудня) повністю виключає участь учасників, крім тих, що заздалегідь виготовили годинники з символікою Замовника і вже підготували їх до відгрузки в день підписання договору!
Таким чином Замовник сам унеможливлює участь в закупівлях інших постачальників крім «Беста Тайм»
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретній моделі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет як мінімум вдвічі завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення згаданих дискримінаційних обмежень
Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Враховуючи викладене, констатуємо порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, уже просимо шановного Замовника внести зміни до Додатку 5 до з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, зокрема, прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - будь-якими конкретними розмірами діаметру та товщини годинників та інших дискримінаційних обмежень, встановлених в інтересах єдиного постачальника таких годинників та передбачити розумний строк поставки
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 23:52
Вирішення:
Шановний пане! Даним листом висловлюємо Вам свою повагу і надаємо відповідь на вимогу/скаргу від 19.11.2023 № UA-2023-11-15-013443-a.c1.
Економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 200 000,00 грн. всього за 100 годинників даної комплектації (2 000 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники до 1000 грн обгрунтована тим,що це мають бути годинники вищої якості зі спеціальним гравіюванням. Годинники мають бути у подарунковому футлярі всередині якого є амортизуюча подушечка, вартість якого врахована в очікувану ціну товару.
Дана продукція призначена для вручення під час проведення заходів з нагоди нагородження військових, волонтерів та працівники критичної інфраструктури Київської області, які своїми діями наближають нашу Перемогу. Нагородження заплановано на 04-06 грудня 2023 року, тому для забезпечення вчасної поставки були розраховані такі строки поставки, які не порушують чинне законодавство.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару у закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Технічні характеристики жодним чином не прописані в інтересах конкретного учасника процедури закупівлі!
Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища в режимі аукціону.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації) не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес та т.і. На вимогу частини 4 статті 23 Закону опис містить перелік технічних характеристик яким має відповідати запропонований еквівалент механізму годинника.
Як раз з метою ефективного та ощадливого використання бюджетних коштів була оголошена закупівля за конкурентною процедурою відкритих торгів з особливостями, яка дозволяє прийняти участь у ній всім зацікавленим суб’єктам.
Статус вимоги:
Відхилено