-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель,інтерактивна панель з підставкою)
Завершена
453 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 530.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 530.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 15:05 - 20.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення замовника
Номер:
9b28d7c6f2804b56bf3ded5acfb3289a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-011801-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»)
29 листопада 2023 року Комунальний заклад «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) на телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель, інтерактивна панель з підставкою) з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання».
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23 листопада 2023 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Фізична особа-підприємець Олійник Віра Олександрівна;
- Фізична особа-підприємець Іщенко Анастасія В’ячеславівна.
29 листопада 2023 року Замовником було прийнято рішення у формі протоколу № б/н відповідно до якого відхилено пропозицію учасника закупівлі Олійник Віри Олександрівни (далі – Скаржник) на підставі підпункту 1 пункту 42 Особливостей, у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з особливостями, яку Замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначив, що Скаржник не надав:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Обладнання повинно відповідати технічним вимогам.
Виходячи за наданої інформації, в тому числі з сайту виробника https://eduboard.in.ua/ наступні технічні вимоги не відповідають вимогам тендерної документації:
1. Інтерактивна панель
- тип матриці: IPS;
- динамічна контрастність не менше: 30000;
- глибина кольору не менше: 10 біт;
- час відгуку матриці не більше: 8мс;
- сертифіковане TÜV антибактеріальне покриття екрану
- антибактеріальне покриття стилусу та пульту керування;
- наявність технологій: Flickerfree (без мерехтіння), Low blue light (низьке синє випромінювання)
- скло екрану: загартоване 9H, антиблікове
- дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або
- час відгуку сенсора не більше: 10мс;
- вбудований комп`ютер на базі Android версії не нижче версії 11:
- процесор не гірший: A73×4 + A53×4
- графічний процесор не гірший: G52 MP8
- оперативна пам’ять не менше: 8Гб
- внутрішній накопичувач не менше: 64Гб
- наявність зовнішніх інтерфейсів не менше: 3 х HDMI версії не нижче 2.0(вхід), 1 х HDMI 2.0(вихід), 1 х DisplayPort версії не нижче 1.2a, 1 х VGA, 2 х аудіо3.5мм(вхід), 1х аудіо3.5мм(вихід), 2 х USB type A версії не нижче 2.0, 5 х USB type A версії не нижче 3.0, 2 х USB type C, 3 х USB B Touch, 1 х RJ45 Ethernet 1000Мб.
- Вбудовані високочутливі мікрофони, не менше: 8шт;
- вбудована акустична система потужністю не менше: 2 х 16Вт+16Вт.
- Вбудовані датчики: температури повітря, вологості повітря, чистоти повітря, шкідливих частинок в повітрі; вбудований іонізатор повітря.
- Пристрій читання NFC.
2. Інтерактивна панель з підставкою
- тип матриці: IPS;
- динамічна контрастність не менше: 30000;
- глибина кольору не менше: 10 біт;
- час відгуку матриці не більше: 8мс;
- сертифіковане TÜV антибактеріальне покриття екрану
- антибактеріальне покриття стилусу та пульту керування;
- наявність технологій: Flickerfree (без мерехтіння), Low blue light (низьке синє випромінювання).
- скло екрану: загартоване 9H, антиблікове
- дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або
- час відгуку сенсора не більше: 10мс;
- вбудований комп`ютер на базі Android версії не нижче версії 11:
- процесор не гірший: A73×4 + A53×4
- графічний процесор не гірший: G52 MP8
- оперативна пам’ять не менше: 8Гб
- внутрішній накопичувач не менше: 64Гб
- наявність зовнішніх інтерфейсів не менше: 3 х HDMI версії не нижче 2.0(вхід), 1 х HDMI 2.0(вихід), 1 х DisplayPort версії не нижче 1.2a, 1 х VGA, 2 х аудіо3.5мм(вхід), 1х аудіо3.5мм(вихід), 2 х USB type A версії не нижче 2.0, 5 х USB type A версії не нижче 3.0, 2 х USB type C, 3 х USB B Touch, 1 х RJ45 Ethernet 1000Мб.
- Вбудовані високочутливі мікрофони, не менше: 8шт;
- вбудована акустична система потужністю не менше: 2 х 16Вт+16Вт.
- Вбудовані датчики: температури повітря, вологості повітря, чистоти повітря, шкідливих частинок в повітрі; вбудований іонізатор повітря.
- Пристрій читання NFC.
Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Олійник Віра Олександрівна зазначила у своїй пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, отже пропозиція учасника ФОП Олійник Віра Олександрівна підлягає відхиленню з вищенаведених підстав.
Звертаю увагу також на ту обставину, що Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника взагалі не навів жодної підстави та законного посилання в чому саме Скаржником була надана недостовірна інформація по тендерній пропозиції. Жодних скріншотів зі сторінки сайту виробника, які б містили недостовірну інформацію про запропонований товар Замовником також не надано.
В оскаржуваному протоколі Замовник лише зазначив (скопіював) дані (технічні вимоги) з Додатку 3 тендерної документації, які вимагалися від Учасників, натомість жодного конкретного посилання в оскаржуваному протоколі в частині яких саме технічних вимог Скаржник зазначив недостовірну інформацію в тендерній пропозицій та на сайті виробника https://eduboard.in.ua/ не вказав.
Варто зауважити, що всі технічні характеристики, які вказані у тендерній пропозиції Скаржника, а також, що відображені на сайті виробника https://eduboard.in.ua/ є достовірними та відповідають повністю технічним вимогам Замовника. Як доказ надаю скріншоти обладнання із відповідного сайту, а також посилання на конкретні моделі товару.
Інтерактивні панелі 75 та 86 дюймів, наявні на офіційному сайті виробника https://eduboard.in.ua, та знаходиться у розділі інтерактивні панелі. Технічні характеристики панелей відображені у розділі «Опис».
Замовник передчасно зробив висновки що, товар, який міститься на сайті виробника не відповідає технічним характеристикам тендерної документації Замовника, адже, по суті Замовник навіть не перевіряв товар на сайті виробника та формально відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Наголошую на тому, що Замовник не вимагав навіть конкретного посилання на марку товару,
а лише загальне посилання на сайт.
Для перевірки достовірності даних на сайті виробника надаємо також посилання на конкретні моделі товару (інтерактивні панелі), які були запропоновані Учасником.
Посилання на інтерактивну панель iBoard 75 дюймів, модель - IBIP75А11IN https://eduboard.in.ua/ua/store/interaktivnaya-panel-iboard-75-djujmov-diagonal-vstroennaya-kamera-i-mikrofon-podderzhka-dvuh-os-android-11-0-ibip75a11in/
Посилання на інтерактивну панель iBoard 86 дюймів, модель - IBIP86А11IN https://eduboard.in.ua/ua/store/interaktivnaya-panel-iboard86-djujmov-diagonal-vstroennaya-kamera-i-mikrofon-podderzhka-dvuh-os-android-11-0-ibip86a11in/
На підставі частини 15 статті 29 Закону Замовник має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їхньої компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення в тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Отже, зазначення учасником в тендерній пропозиції недостовірної інформації є підставою для відхилення замовником такої пропозиції згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону.
Особливо звертаю увагу на те, що Законом визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, що її надав учасник у тендерній пропозиції, — у результаті направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції). Жодна інша інформація з відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо), а також результати перевірки, проведеної замовником, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Звертаю увагу Колегії, що Замовник не звертався до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, проте вважав, що має підтвердження надання недостовірної інформації в складі пропозиції ФОП Олійник В.О.
Варто зазначити, що для того, щоб визнавати подану інформацію недостовірною, необхідно, щоб Замовник вимагав її надати. Така ж позиція міститься в рішенні Колегії від 21.07.2020 № 14045-р/пк-пз, закупівля UA-2020-03-12-003088-b.
Разом з тим, також звертаю увагу Колегії на ту обставину, що якщо Замовник вважав, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам тендерної документації (як вказано в оскаржуваному протоколі) то в даному випадку Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Скаржника з підстав, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що передбачено в п. 2 ст. 31 Закону та п.п. 2 п. 44 Особливостей. Однак, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі п.п. 1 п. 42 Особливостей, що є неприпустимим, оскільки Замовник не звертався із запитами до третіх осіб стосовно отримання відомостей щодо підтвердження чи спростування подання учасником неправдивих відомостей.
Також наголошую на тому, що у разі виникнення сумнівів стосовно достовірності інформації, що її вказав учасник у тендерній пропозиції, Замовник складає відповідні запити до органів державної влади, підприємств, установ, організацій згідно з їхньою компетенцією; за необхідності подовжує строк розгляду тендерної пропозиції, оприлюднивши повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення; чекає на запитану інформацію та вже на її підставі робить висновки про достовірність / недостовірність поданої учасником інформації.
Однак, вищезазначеного Замовником зроблено не було, що потягнуло за собою винесення незаконного рішення у вигляді протоколу б/н від 29.11.2023 року.
Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 17
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати незаконним та зобов’язати Комунальний заклад «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради скасувати протокол від 29.11.2023 № б/н про відхилення тендерної пропозиції відкритих торгів по закупівлі телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель, інтерактивна панель з підставкою) з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі: UA-2023-11-15-011801-a фізичної особи-підприємця Олійник Віри Олександрівни (ІПН-2960009437).
3. Зобов’язати Комунальний заклад «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради завершити процедуру закупівлі телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель, інтерактивна панель з підставкою) з ДК 021:2015 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», номер процедури закупівлі: UA-2023-11-15-011801-a відповідно до вимог Закону.
Додаток
1. Скріншоти із офіційного сайту виробника.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ скарга Ліцей кропивницький.docx 03.12.2023 13:31
- Скрінштоти із офіційного сайту виробника щодо інтерактивної панелі 75 дюймів_iBoard_1.docx 03.12.2023 13:31
- рішення від 05.12.2023 № 19484.pdf 05.12.2023 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20007.pdf 13.12.2023 12:34
- рішення від 12.12.2023 № 20007.pdf 14.12.2023 17:35
- відповідь на скаргу.doc 08.12.2023 12:33
- відповідь на скаргу ПДФ.pdf 08.12.2023 12:33
- протокол.pdf 16.12.2023 22:17
- протокол.pdf 16.12.2023 23:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2023 13:40
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2023 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2023 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ріення АМКУ №20007-р/пк-пз від 12.12.2023 виконано згідно протоколу уповноваженої особи