• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, фізичної охорони об’єкту та майна, код за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги»

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2023 15:00 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо порушення Замовником частини 2 пункту 44 Особливостей

Номер: 5d6e254cabe146f1a7b44522f7b574ca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-009098-a.c3
Назва: Скарга щодо порушення Замовником частини 2 пункту 44 Особливостей
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА 15.11.2023р. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6» оголосило про проведення Відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-15-009098-a. Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 15:20. Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено рішенням Уповноваженої особи від 15.11.2023р. та 15.11.2023р. оприлюднено відповідну тендерну документацію (далі - ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Свої пропозиції на дану закупівлі подали п’ять учасників. За результатом аукціону та оцінкою електронної системи закупівель учасником з найбільш економічно вигідною пропозицією є ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ». Під час розгляду пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» Замовником 11.12.2023 о 16:15 було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Кінцева дата та час усунення невідповідностей 12.12.2023 16:15. Зазначені невідповідності було усунуто протягом 24 годин. За результатом розгляду пропозиції: 13.12.2023р. ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» було визнано переможцем закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2023р.). Пропозиції інших учасників не розглядались. Ми не згодні з рішенням Замовника і вважаємо дане рішення таким, що порушує частину 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: У частині 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено інформацію: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації». У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником було встановлено вимогу: «Запропоновані учасником послуги за своїми властивостями повинні відповідати вимогам, наведеним нижче. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог, наведених нижче», зокрема: пункт 5 Послуга надається учасником, який має в наявності:, зокрема, 5.2. діючий територіальний підрозділ охорони учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування (надати копію документу щодо права власності/найму/оренди приміщення);» Дану вимогу Замовником викладено чітко і вичерпно. Учасник ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ», якого за результатами розгляду пропозиції визнано переможцем даної закупівлі, на підтвердження своєї відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі у даній частині, надав Договір оренди від 01 лютого 2023 року №б/н (далі - Договір), складений у м.Київ, який укладено між Фізичною особою Стрижов Дмитро Сергійович та ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» (файл «Договір оренди приміщення.pdf»). Відповідно до пункту 2.1. розділу 2 Договору, метою оренди є: «2.1. Приміщення, що орендується, надається Орендарю для розміщення в ньому пункту централізованого спостереження та цілодобовою черговою частиною з відповідним персоналом для здійснення безпосереднього контролю за несенням служби охоронників на постах, їх станом здоров’я, зовнішнім виглядом, своєчасним проведенням перезмінок на постах.» Статтею 1 розділу І Закону України «Про охоронну діяльність» визначено: «пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень». Тобто, зазначена у пункті 2.1. Договору, мета оренди є вичерпною і передбачає ВИКЛЮЧНО розміщення у приміщенні пункту централізованого спостереження і відповідного персоналу. Водночас, пунктом 7.1. розділу 7 Договору наголошено, зокрема,: «7.1. Орендар зобов’язується: - використовувати приміщення, що орендується, виключно у відповідності до мети оренди, визначеної у п.2.1. цього Договору». Отже, враховуючи встановлену Замовником вимогу щодо підтвердження відповідності пропозицій учасників технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» не підтвердив свою відповідність у частині наявності: «діючий територіальний підрозділ охорони учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування (надати копію документу щодо права власності/найму/оренди приміщення)», оскільки відсутнє підтвердження можливості, зокрема, зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ» не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Водночас, пунктом 43 Особливостей передбачено, зокрема: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)….» Отже, Замовник не може встановлювати вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності інформації (та/або документів), які були подані ТОВ «Агентство «Грізлі» на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до частини 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція:, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першої частини третьої статті 22 Закону;. Тобто, Замовник порушив частину 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до частини 4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 13.12.2023р. ми звернулись до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника. На даний момент Замовник відповідної інформації не надав. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-15-009098-a, законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6» про визнання переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «АГЕНТСТВО «ГРІЗЛІ».
Дата розгляду скарги: 28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2023 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.01.2024 13:57
Автор: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Дяченко Едуард Юрійович +380617080591 banas_natasha@i.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога Замовнику

Номер: 8ff56e1266614afcb28a6e070962838a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-009098-a.a2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини 4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), звертаємось до вас з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника: У частині 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено інформацію: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації». У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником було встановлено вимогу: «Запропоновані учасником послуги за своїми властивостями повинні відповідати вимогам, наведеним нижче. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог, наведених нижче», зокрема: пункт 5 Послуга надається учасником, який має в наявності:, зокрема, 5.2. діючий територіальний підрозділ охорони учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування (надати копію документу щодо права власності/найму/оренди приміщення);» Дану вимогу викладено чітко і вичерпно. Учасник ТОВ «Агентство «Грізлі», якого за результатами розгляду пропозиції визнано переможцем даної закупівлі, на підтвердження своєї відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі у даній частині, надав Договір оренди від 01 лютого 2023 року №б/н (далі - Договір), складений у м.Київ, який укладено між Фізичною особою Стрижов Дмитро Сергійович та ТОВ «Агентство «Грізлі». Відповідно до пункту 2.1. розділу 2 Договору, метою оренди є: «2.1. Приміщення, що орендується, надається Орендарю для розміщення в ньому пункту централізованого спостереження та цілодобовою черговою частиною з відповідним персоналом для здійснення безпосереднього контролю за несенням служби охоронників на постах, їх станом здоров’я, зовнішнім виглядом, своєчасним проведенням перезмінок на постах.» Статтею 1 розділу І Закону України «Про охоронну діяльність» визначено: «пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень». Тобто, зазначена у пункті 2.1. Договору, мета оренди є вичерпною і передбачає ВИКЛЮЧНО розміщення у приміщенні пункту централізованого спостереження і відповідного персоналу. Водночас, пунктом 7.1. розділу 7 Договору наголошено, зокрема,: «7.1. Орендар зобов’язується: - використовувати приміщення, що орендується, виключно у відповідності до мети оренди, визначеної у п.2.1. цього Договору». Отже, враховуючи встановлену Замовником вимогу щодо підтвердження відповідності пропозицій учасників технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «Агентство «Грізлі» не підтвердив свою відповідність у частині наявності: «діючий територіальний підрозділ охорони учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування (надати копію документу щодо права власності/найму/оренди приміщення)», оскільки відсутнє підтвердження можливості, зокрема, зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «Агентство «Грізлі» не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Водночас, пунктом 43 Особливостей передбачено, зокрема: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)….» Отже, Замовник не може встановлювати вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності інформації (та/або документів), які були подані ТОВ «Агентство «Грізлі» на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до частини 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція:, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першої частини третьої статті 22 Закону;. Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника у термін, передбачений Законом. У разі не задоволення даної вимоги, змушені будемо звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fda1f8fa457f412783d752bf12dec293
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-009098-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2023 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.11.2023 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Антимонопольного комітету України №19130-р/пк-пз від 28.11.2023 внесено зміни до Тендерної документації та додатків до неї за процедурою закупівлі - "Послуги із забезпечення громадської безпеки, фізичної охорони об'єкту та майна, код за ДК 021:2015 - 79710000-4 "Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органа за № UA-2023-11-15-009098-а
Автор: ТОВ "КРАМАЛІ", Любов Обломєй +380507221240 tovkramali@ukr.net