• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жирності (код ДК 021:2015: 15511100-4 - Пастеризоване молоко)

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 490.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2023 10:02 - 20.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Про певну кількість авторефрижераторів та працівників

Номер: 14014c8c34114bad9db682e5514da47a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-002326-a.c4
Назва: Про певну кількість авторефрижераторів та працівників
Вимога:
Вимога №4 Замовник у тексті тендерної документації обов’язково вимагає: - у п.1.1. Додатку 1 певної кількості автотранспортних засобів, не менше ніж двох рефрижераторів; - у п.2.1. Додатку 1 певної кількості працівників, а саме – сьомох . Згідно п.10.10. наказу «Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства Транспорту України №363 від 14.10.1997р., який є обов’язковим для перевізників та інших учасників транспортування, за домовленістю сторін водій може виконувати обов’язки супровідника вантажів (експедитора) (мається на увазі - договір про перевезення вантажів між постачальником та перевізником). Також згідно п.п.8.1. Правил: перевезення товару - типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів визначаються перевізником залежно від обсягу та характеру перевезень. Згідно п.п.25.7.5. ….перевізник за договором може брати участь у вантаженні та розвантаженні з покладенням цих функцій на водія. Таким чином, Замовник у тексті тендерної документації у порушенні тексту Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства Транспорту України №363 від 14.10.1997р. звужує конкуренцію в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації. Замість детального опису товару вимагається детальний опис певної кількості рухомого складу (двох авторефрижераторів), та певної кількості працівників- сьомох робітників для надання послуг, пов’язаних зі зберіганням та транспортуванням товару. Що є порушенням п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п.2 п.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога: Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: додати у проект договору про закупівлю (Додаток 6) вимогу про обов’язковість певної кількості рухомого складу (двох авторефрижераторів) та певної кількості працівників- сьомох робітників для надання послуг, пов’язаних зі зберіганням та транспортуванням товару. Або вилучити цю вимогу з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про проведення робіт при закупівлі товару

Номер: 407b0fedaae04006af130b6197a7a1b4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-002326-a.c3
Назва: Про проведення робіт при закупівлі товару
Вимога:
ВИМОГА №3 Тендер проводиться на закупівлю товару. При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частині першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та порядку визначення предмету закупівлі №708 від 15.04.2020р. Таким чином, предметом закупівлі виступає товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з послугою його постачання та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником. При закупівлі товару згідно Вашої тендерної документації мають місце інші вимоги, а саме: виконання робіт (з дезінфекції транспортних засобів та з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності/приміщень), вказаних у п.1.4 та п.1.8.1 Додатку 1 тендерної документації. Висновок: дана вимога у тендерної документації по виконанню робіт з дезінфекції транспортних засобів та з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності/приміщень, вказаних у п.1.4 та п.1.8.1 Додатку 1 протиречить змісту пункту 34 частині першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», де вказано що до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням цих товарів, але не з проведенням робіт (п.27 ст.1 Закону) по дезінфекції. Вимога: Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: додати у проект договору про закупівлю (Додаток 6) вимогу про обов’язковість проведення робіт, пов’язаних з дезінфекції транспортних засобів та з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності/приміщень або цю вимогу вилучити з тексту тендерної документації. Оскільки роботи, пов’язані з дезінфекції призводять до здорожчення одиниці товару, це протиречить п.п.2 п.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про зберігання товару

Номер: 0691c8a759f14bd7a144ada854f59eae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-002326-a.c2
Назва: Про зберігання товару
Вимога:
ВИМОГА №2 Тендер проводиться на закупівлю товару. При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частині першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та порядку визначення предмету закупівлі №708 від 15.04.2020р. Таким чином, предметом закупівлі виступає товар у розумінні Закону, якщо закупівля такого товару одночасно пов’язана з послугою його постачання та за умови, що вартість даної послуги (послуг) не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником. При закупівлі товару згідно Вашої тендерної документації мають місце вимоги, пов’язані із супутньою послугою, яка не має ніякого відношення до транспортування цього товару, а саме: договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. вказаних у п.1.5. Додатку 1 тендерної документації. Дана вимога про зберігання харчових продуктів відсутня у проекті договору про закупівлю тендерної документації (Додаток 6). Висновок: дана вимога у тендерної документації пов’язана з послугою по зберіганню харчових продуктів що протиречить змісту пункту 34 частині першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», де вказано що до товарів також можуть належать послуги, пов’язані з постачанням цих товарів, але не з їх зберіганням. Вимога: Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: додати у проект договору про закупівлю (Додаток 6) вимогу про обов’язковість послуги, що пов’язана зі зберіганням товару за рахунок його матеріально-технічної бази або цю вимогу вилучити з тексту тендерної документації. Оскільки послуга, що пов’язана зі зберіганням продукції призводить до здорожчення одиниці товару, це протиречить п.п.2 п.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо вам за поради та у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Всі умови договору були сформовані на етапі підготовки до проведення даної закупівлі та викладені в проекті договору (Додаток № 6 до Тендерної документації). Договір розроблено відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про закупівлі», тобто містить всі необхідні умови для його укладання. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупівля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про відсутність у проекті договору третьої особи

Номер: 6e38aa32affb404bb49c0cc6ee29fe9a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-15-002326-a.c1
Назва: Про відсутність у проекті договору третьої особи
Вимога:
ВИМОГА №1 У п.2.5 Додатку 1 Замовник пропонує для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучати суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, якщо учасник не може самостійно це робити. У Проекті договору у п.4.5. вказано, що товар поставляється автомобільним транспортом постачальника, за його рахунок. Тобто у проекті договору відсутня інформація про третю особу, яка буде залучатися для здійснення перевезення та зберігання предмету закупівлі. Висновок: проект договору не відповідає обов’язковим умовам тендерної документації по питанню наявності третьою особи та пункту 34 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки вимагається Замовником зберігання предмету закупівлі. Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: додати у проект договору про закупівлю (Додаток 6) вимогу про залучення третьої особи - суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, що буде підтверджуватися товарно-транспортною накладною. У випадку неможливості внести такі зміни у проект договору (Додаток 6) до тендерної документації, прошу внести пункт що постачання товару здійснюється тільки особисто Переможцем торгів за рахунок його матеріально-технічної бази або вимогу про залучення третьої особи вилучити з тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо вам за поради та у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Всі умови договору були сформовані на етапі підготовки до проведення даної закупівлі та викладені в проекті договору (Додаток № 6 до Тендерної документації). Договір розроблено відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про закупівлі», тобто містить всі необхідні умови для його укладання.
Статус вимоги: Відхилено