-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-10-30-006396-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
21 731 499.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 217 314.99 UAH
мін. крок: 1% або 217 314.99 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 09:04 - 20.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
666f479fe88f42918f5212c7d2e2baab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-000679-a.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Добрий день, детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «інформації Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 1.1. до тендерної документації встановлено вимогу – • рушники паперові тип складання ZZ: розмір листа Д x Ш (см): 23х23см +/- 1см; колір – білий; кількість шарів – не менше двох; системи Н3; прозоре тиснення; не менше 200 листів у пачці; сировина – 100% целюлоза;
• рушники паперові рулонні на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина листка не менше (см) - 21,8; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листка не менше (см) – 13,1; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; ширина листка (см) – не менше 9; довжина листка не менше (см) - 9; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2 ;
• рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%».
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність у встановленні потреби у закупівлі товарів саме з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Адже встановлення даної дискримінаційної вимоги, із зазначенням саме тих технічних, якісних та кількісних характеристик, встановлених Замовником - є порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначенням саме таких технічних характеристик Ви суто звужує коло потенційних учасників. І ні на одному сайті виробника чи офіційного представника не може бути зазначено саме такі технічні характеристики, як Ви вимагаєте у своєму технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації та Гарантійному листі (Додаток 1.1. до тендерної документації).
Як для прикладу візьмемо «рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%». Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла? Чому Ви не обираєте мило, яке буде відповідати санітарним нормам? Встановлення саме такого вмісту рідкого мила суттєво обмежує коло учасників, адже у офіційних виробників, які виготовляються свою продукцію, може і не писатися склад саме цитрату срібла. Та хочемо звернути увагу, що виробники випускають рідке мило, за своїми технічними характеристиками є якісним і про вміст цитрату срібла там мова взагалі не йде.
Що ж стосується рушників і туалетного паперу, то Вами встановлено конкретний розмір, тиснення, ущільнення і матеріал. Дані технічні характеристики є дискримінаційними та такими, що суто обмежують коло учасників. Адже ні один офіційний виробник чи офіційний представник не надають таку детальну характеристику, як Вами зазначено в Додатку 1 та Додатку 1.1. Якщо ви хочете отримати якісний матеріал, то чому б не вказати розмір диспенсера і учасники вже самі будуть підбирати товар саме по розміру диспенсера? В даній ситуації Ви встановлюєте конкретний розмір і конкретні технічні характеристики, які відповідають якомусь одному найменуванню товару і, можливо, навіть, аналогів немає.
Та ще раз акцентуємо Вашу увагу, на тому, що на сайтах офіційних виробників чи представників виробників не існує такого детального розпису товару, як Ви вимагаєте.
Виходячи із вищесказаного, для усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо надати узагальнені показники щодо тої чи іншої продукції.
Довідково інформуємо, відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 22:14
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне: Інформуємо, що вказані в ТД технічні характеристики товарів для здійснення прибирання зазначені в параметрах в межах допустимого. На ринку багато виробників, які проізводять ці товари.
Щодо Вашого запитання «Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла?» повідомляємо, що мило саме з такими параметрами найбільше підходить для використання в теперішній час, а саме війна, епідемія COVID-19. Гліцерин чинить зволожувальну дію, захищає шкіру від зневоднення, а тому вважається універсальним догляданим компонентом. Примітне, що гліцеринове мило дозволене для використання у разі захворюваннях та пошкодженнях шкіри, а срібло- є основою для переважної більшості препаратів з антибактеріальними, противірусними та протигрибковими властивостями.
Замовником закупівлі проводяться відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, це все відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо Вашу увагу на аналогічну процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-18-002004-a, що була проведена з аналогічними вимогами до технічних та якісних характеристик товарів, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог тендерної документації, на яких Ви наголошуєте!
Статус вимоги:
Відхилено