-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля "Антрацит" марки АМ (13-25)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2018 16:52 - 14.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
2be5335bcac54b5fb6f55105df8a456b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-000727-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Дії Замовника стосовно визначення переможцем ТОВ «Славресурс» є неправомірними та такими, що порушило наші законні права, як учасника торгів. Акцептована пропозиція даного учасника була складена з порушенням вимог тендерної документації, а документи подані в її складі не відповідають кваліфікаційним критеріям:
1.) У файлі 6 «Опис предмета закупівлі», довідка під назвою "Детальний опис основних характеристик предмета закупівлі, країни походження та виробника товару" - не зазначено країни походження та виробника товару;
2.) У файлі «21 довідка МТЗ» не надано повністю документи на автомобільні ваги ТВА-60, а тільки АКТ здачі-приймання ваг автомобільних і сторінку 18-19 із повіркою ваг, що є витягом з даного документу, а не повністю наданим документом.
3.) У файлі під назвою «21 довідка МТЗ» надано договір № 10.2015 про виконання робіт і надання послуг з транспортної обробки та складування вугілля, який втратив свою дію у грудні 2017 року. (Київське комунальне виробниче підприємство "Міськпаливо"). Тобто не відомо як учасник збирається розвантажувати і надавати послуги стосовно договору якщо його дія закінчилася. І також це підприємство знаходиться в м. Київ, вул. Михайлівська 15/1-Б, а замовник тендеру знаходиться у м. Вінниця вул. Стрілецька 87 і розвезення по двом точкам в: м. Вінниця вул. Чехова, 8, та Могилів-Подільський р-н, с. Серебрія (військова частина А 0753);
4.) У файлі "22 Довідка наявність товару" зазначається, що учасник має необхідну кількість товару для замовника, але не надано підтверджуючі документи;
5.) Також у файлі "24 Аналогічні договора" учасником потрібно зазначити усі договора які були укладені в 2015-2017 роках в обсягах не менше 200 тонн. А ТОВ "Славресурс" вказав лише три договора, що не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до розділу Інструкції з підготовка тендерної пропозиції п. 5. Кваліфікаційні критерії, до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, абзац 1).
На підставі усього викладеного зазначаємо, що акцептувавши пропозицію учасника ТзОВ «Славресурс» комітет з конкурсних торгів Замовника порушив вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі.
Керуючись чинним законодавством України, та враховуючи все зазначене вище, просимо:
1. Скасувати рішення про акцепт пропозиції ТОВ "Славресурс".
2. Завершити процедуру згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 04.05.2018 17:03
Дата подачі:
02.05.2018 09:29
Вирішення:
Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця уважно розглянув скаргу від потенційного Учасника торгів UA-2018-03-27-000727-А на закупівлю вугілля типу "Антрацит" щодо скасування рішення із визначення переможця торгів ТОВ "Славресурс" з причини невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. За результатом розгляду інформуємо.
1. Замовник в тендерній документації не вимагав від Учасників торгів вказувати країну походження товару.
2. Замовник в тендерній документації не вимагав від Учасників торгів надавати інформацію щодо його матеріально-технічної бази.
3. Тендерною документацією не передбачається, що Переможець в обов'язковому порядку зобов'язаний надавати послуги з транспортування вугілля на склад Замовника. Замовнику неважливо яке підприємство буде займатись транспортуванням вугілля. Згідно умов, викладених в тендерній документації, Переможець торгів зобов'язаний за власні кошти забезпечити постачання вугілля Замовнику.
4. Замовник не вимагав від Учасників документального підтвердження наявності у нього на час відкритих торгів запасу вугілля.
5. В кваліфікаційних умовах зазначалось, що Учасники зобов'язані надати інформацію про аналогічні договори обсягом більше 200,0 т за період 2015-2017 роки. Мінімальна кількість договорів не обмежувалась.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Ваша скарга безпідставна і не грунтується на конкретних фактах порушень вимог тендерної документації. У зв'язку з цим своє рішення щодо переможця залишаємо без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконна закупівля вугілля антрацитової групи
Номер:
02500457530049119a927f68df94d7ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-000727-a.c1
Назва:
Незаконна закупівля вугілля антрацитової групи
Вимога:
Предметом закупівлі Замовник вибрав вугілля марки АМ, клас 13-25.
Закупівля вугілля саме антрацитової групи є необґрунтованою та незаконною в умовах сьогодення, адже даний товар не переміщується вільно по всій території України, зокрема, через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, що унеможливлює участь у даних конкурсних торгах усіх бажаючих учасників.
Родовища вугілля "антрацит" (марка А) на території України знаходяться у Луганській і Донецькій областях. На даний момент на території вказаних областей проводиться антитерористична операція (надалі – АТО). Згідно з даними Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, виробництво вугілля антрацитової групи, зокрема АМ 13-25, на підконтрольних українській владі територіях Донецької та Луганської областей взагалі не здійснюється.
Відповідно до п.1 Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 25 листопада 2014 року N 841, «Про заходи стабілізації соціально-економічної ситуації у Донецькій та Луганській областях», з 28 листопада 2014 року припинено виробничу та фінансово-господарську діяльність державних підприємств, установ, організацій та об’єднань, що належать до сфери управління Міненерговугілля та господарських товариств, щодо яких Міненерговугілля здійснює управління корпоративними правами держави, які знаходяться у зоні здійснення антитерористичної операції.
Також, як вбачається із рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 323-р/пк-ск від 16.03.2015р., листом від 24.02.2015 № 2/07-37-721 Міністерство енергетики та вугільної промисловості України повідомило, зокрема, про наступне: "на території Донецької і Луганської областей, які контролюються українською владою виробництво вугілля марок AM (13-25), АС (6-13), АКО (25-100) взагалі не здійснюється". Крім цього, у вищевказаному листі Міністерство енергетики та вугільної промисловості України зазначило, серед іншого, що воно не має інформації щодо постачання на територію України вугілля вказаних марок вугледобувними підприємствами недержавної форми власності.
Таким чином, існує загроза закупівлі вугілля антрацитових марок у посередників, діяльність яких не контролюється урядовими структурами та які можуть бути причетні до фінансування терористичних організацій на сході України.
Процедура поставки даного вугілля, добутого на території Луганської та Донецької областей є неконтрольованою, та може бути припинена у будь який час із причин проведення Антитерористичної операції, тому існує великий ризик зриву поставки товару за даною процедурою.
Тому, Замовник не може закуповувати товар із неконтрольованої території та надавати переважне право участі у торах конкретному переліку суб’єктів господарювання, яким надано право перевозити визначені товари з неконтрольованої території України, згідно Додатку 9 Наказу Першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України № 415 ог від 12.06.2015 р., та тим самим не допускати до участі у даних торгах інших постачальників вугілля з позитивним досвідом поставки та які, однак, не включені до вищезазначеного переліку, оскільки не ведуть торгівлі із контрагентами на окупованих територіях (у зоні проведення АТО).
Згідно чинного законодавства України, суб’єкти господарювання є вільними у здійсненні своєї підприємницької діяльності та не потребують додаткових дозволів чи умов для здійснення постачання вугілля. Однак, встановивши предметом закупівлі вугілля, яке мають право постачати лише обмежене коло учасників, Замовник тим самим дискримінує та унеможливлює участь в торгах для усіх учасників, що не включені до Додатку 9 Наказу № 415 ог від 12.06.2015 р.
Для того, аби уникнути ризику зриву поставки товару, закупівлю вугілля антрацитової групи можна замінити на вугілля газове (марка Г) або довгополум’яне-газове (марка ДГ), яке може бути еквівалентом вугілля марки А та яке видобувається/переробляється на території України, і є значно дешевшим за антрацит.
Так, наше підприємство не має можливості здійснити постачання вугілля антрацитової групи для потреб Замовника, оскільки не включене до Переліку суб’єктів господарювання, яким надано право перевозити визначені товари з неконтрольованої території, однак, має можливість запропонувати на дані торги вугілля газове (марка Г) або довгополум’яне-газове (марка ДГ).
Враховуючи викладене, Замовник має внести зміни до Документації в цій частині предмету закупівлі та замінити закупівлю антрациту на вугілля газове або довгополум’яне газове, аби усунути дискримінаційний підхід та порушення принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не може закуповувати антрацит із неконтролюючої Україною території та надавати переважне право участі у торах конкретному переліку суб’єктів господарювання, яким надано право перевозити визначені товари з неконтрольованої території та тим самим не допускати до участі у даних торгах інших учасників, в тому числі і нас, які можуть запропонувати еквівалент даного товару.
Замовник не вправі закупляти для потреб армії воюючої країни вугілля у країни агресора!
Отже, існує необхідність у внесенні змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 06.04.2018 12:45
Дата подачі:
03.04.2018 18:25
Вирішення:
Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця уважно розглянув запит від потенційного Учасника торгів UA-2018-03-27-000727-a на закупівлю вугілля типу "Антрацит" щодо зміни предмета закупівлі у зв'язку з начебто неможливістю його придбання. За результатом розгляду інформуємо.
Вибір предмета закупівлі відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" належить виключно до повноважень Замовника. Виходячи з потреби КЕВ м. Вінниця в твердому паливі та враховуючи технічні особливості теплогенеруючих установок, відповідальними фахівцями було вибране вугілля типу "Антрацит" марки АМ, класу 13-25.
При цьому, відповідно до п.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь в процедурах закупівлі на рівних умовах. Обмежень щодо участі в торгах для іноземних постачальників в тендерній документації не встановлено.
Тому однозначно заявити, що за результатом відкритих торгів постачання вугілля буде здійснюватись з тимчасово непідконтрольної території України, є непідтвердженим припущенням.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рекомендації Заявника є необгрунтованими, безпідставними і не будуть нами враховані шляхом внесення певних змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено