-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Природний газ
Природний газ
Торги не відбулися
31 633 768.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 853.66 UAH
мін. крок: 0% або 3 853.66 UAH
Період оскарження:
08.02.2018 19:10 - 08.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
6e8472011f3844a19bdc0679dfdfe372
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003525-a.c5
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Встановити порушення процедури закупівлі за номером у UA-2018-02-08-003525-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Плат дор 1164 15.04.2018 21:13
- Скарга жук 15.04.2018 21:13
- Рішення від 18.04.2018 № 3614 +лист Замовнику.pdf 18.04.2018 21:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2018 № 4270.pdf 07.05.2018 15:56
- рішення від 05.05.2018 № 4270.pdf 10.05.2018 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2018 21:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.05.2018 20:45
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
8ea0ba1c66a74bc692d063fe80562b75
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003525-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" не погоджується із рішенням Замовника з підстав, викладених у Скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- ХАІ лот №1.pdf 13.04.2018 16:49
- Платіжне доручення № 267.pdf 13.04.2018 16:49
- Рішення від 17.04.2018 № 3572+лист Замовнику.pdf 18.04.2018 21:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2018 № 4267.pdf 07.05.2018 16:00
- Рішення від 05.05.2018 № 4267.pdf 10.05.2018 19:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2018 16:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.05.2018 19:49
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
63b8ce5541b747d1893ea7a109b92539
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003525-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" не погоджується з рішенням Замовника з підстав, викладених у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ НАУ ХАІ.pdf 19.03.2018 17:33
- платіжне доручення № 200.pdf 19.03.2018 17:33
- РІШЕННЯ ТК НА СКАРГУ.pdf 21.03.2018 17:10
- Рішення від 21.03.2018 №2517 + лист Замовнику.pdf 22.03.2018 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2018 № 3057.pdf 04.04.2018 21:06
- Рішення від 03.04.2018 № 3057.pdf 06.04.2018 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2018 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2018 17:12
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2018 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № ТК-019-8/18
засідання тендерного комітету
Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського
«Харківський авіаційний інститут»
Розгляду тендерних пропозицій під час прекваліфікації
на закупівлю: по коду ДК 021:15 09120000-6 «Газове паливо» (Конкретна назва закупівлі: Природний газ. Лот № 1 - Природний газ для виробництва теплової енергії для забезпечення корпусів Університету
10.04.2018 р. о 14:30 за київським часом.
1. Найменування замовника: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02066769
3. Місцезнаходження замовника:вул. Чкалова,17, Харківська обл., м.Харків, Київський район,61070
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-003525-a
5. Перелік тендерних пропозицій: пре-кваліфікація
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника:
Учасник 1 – ТОВ «ПАЛИВТОРГ».
Учасник 2 – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ».
Учасник 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
Учасник 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС».
Учасник 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС».
7. Результат розгляду тендерних пропозицій:
7.1. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників під час пре-кваліфікації було вирішено: пропозицію Учасника 1 – ТОВ «ПАЛИВТОРГ», пропозицію Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС» відхилити відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» допустити до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою UA-2018-02-08-003525-a (Протокол № ТК 019-4/18 від 16.03.2018).
Відповідно до результатів розгляду скарг Учасника 5 «УКР ГАЗ РЕСУРС» від 19.03.2018 № UA-2018-02-08-003525-a.b2 до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ вих. № 276 від 20.03.2018 (надалі – Скарга 1), Учасника 4 «УКРГАЗ РЕСУРС» від 21.03.2018 № UA-2018-02-08-003525-a.a3 (надалі – Скарга 2) Замовник повертається до розгляду питання допущення/відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС» та Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та приводить власні рішення з розгляду тендерних пропозицій учасників під час пре-кваліфікації у відповідність з прийнятими рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3057-р/пк від 03.04.2018 (оприлюднено 06.04.2018 о 17-12 за київським часом), № 3058 -р/пк від 03.04.2018 (оприлюднено о 17-08 за київським часом).
7.1.1. Пропозицію Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» було відхилено 21.03.2018 відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № ТК 019-5/18 від 21.03.2018). Відповідно до доводів, що викладено у Скарзі 1 Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – Скаржник) до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 19.03.2018, Замовником додатково розглянуто питання щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
1) Стосовно посилання Скаржника на відсутність підписів, відбитків печатки (крім останньої сторінки) на документі «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ В ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ», якій складено Учасником 3:
Замовник у Тендерній документації не вимагав засвідчення підписом і печаткою кожної сторінки цього документу, Учасник 3 оформив погодження з істотними умовами договору відповідно до вимог Тендерної документації згідно із Додатком № 2. Згідно із ч. 2 розділу ІІІ Тендерної документації відсутність підпису, печатки можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст (відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки: описки чи граматичні помилки). Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення їх пропозицій.
Висновок: вимога про відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 із зазначеної вище підстави № 1 є необґрунтованою і задоволенню не підлягає.
2) Стосовно посилання Скаржника на порушення Учасником 3 вимог Додатку № 7 Тендерної документації (замість «5 робочих днів» у банківській гарантії вказано «5 банківських днів»):
У Додатку № 7 Тендерної документації визначено, що «Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара». У завантаженому Учасником 3 документі: Гарантії банку IBOX BANK від 07.03.2018 (за кожним лотом) вказано обов’язок сплати Бенефіціарові «суми вказаної в цій Гарантії протягом 5 (п’яти) банківських днів». Тобто зазначена гарантія банку має відмінності від вимог Замовника, що вказано у Додатку № 7 (замість робочих вказано банківські дні для визначення строку сплати).
Згідно із «Положенням про порядок здійснення уповноваженими банками операцій за документарними акредитивами в розрахунках за зовнішньоекономічними операціями», що затверджено Постановою Правління Національного банку України від 29.09.2009 № 580: Банківський день (banking day) – це робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції у системі електронних платежів Національного банку України. Він позначається календарною датою як проміжок часу, протягом якого виконуються технологічні операції, пов’язані з проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів Національного банку України, за умови, що підсумки розрахунків за цими документами відображаються на кореспондентських рахунках банків (філій) у територіальному управлінні на ту саму дату.
Тобто, банківський день – це, по-перше, робочий день, по-друге, упродовж цього дня банк може здійснювати банківські операції у системі електронних платежів НБУ (а може і не здійснювати).
Наявність другої умови свідчить про те, що рішенням НБУ (найчастіше це має місце під час різдвяних, новорічних свят, хоча не виключається в іншій час) протягом робочого дня здійснення банківських операцій не відбувається, тому цей робочий день не буде «банківським днем».
Замовник у Тендерній документації вимагав у банківській гарантії умови про термін сплати Банком на рахунок Замовника, що розраховувався у робочих днях.
Інші учасники торгів, яких допущено до аукціону, цю умову виконали.
Але Учасник 3 у складі своєї пропозиції надав банківську гарантію, умова якої про термін сплати Банком на рахунок Замовника, розраховано у банківських днях.
Тобто, за банківською гарантією, що надано Учасником 3, обов’язок сплати Банком на рахунок Замовника, обмежено наявністю вищезазначеної «другої умови», щоб упродовж 5 робочих днів з моменту отримання Банком вимоги Бенефіціара (Замовника), НБУ не прийняв би рішення про те, що банківські операції у системі електронних платежів НБУ не відбуваються. Такої гарантії на момент розгляду пропозиції Учасника 3 надати ніхто не може і не вправі. Є загальновідомим фактом, що календарна дата закінчення терміну сплати Банком на рахунок Замовника за гарантією може бути пізнішою, якщо термін розраховано у банківських днях, порівняльне з датою, якщо цей термін розраховано у робочих днях (протилежної ситуації бути не може отже теоретично).
За зразками правозастосовної практики Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ (наприклад, Рішення № 1147-р/пк-пз від 10.03.2017) було відмінено торги, коли строк дії банківської гарантії не співпадав з вимогами тендерної документації отже на 1 день (виявилося, що гарантія діє 89, а ні 90 днів з певної дати). У рекомендаціях АМКУ від 19.09.2017 (www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/137249) стосовно недопущення помилок при перевірці наданого учасниками забезпечення тендерної пропозиції, звернуто особливу увагу для учасників на необхідність ретельного вивчення правильності оформлення банківськими установами відповідних документів з урахуванням умов тендерної документації, а для замовників – враховувати таку невідповідність під час розгляду тендерних пропозицій.
3) Висновок: вимога Скаржника про відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 із зазначеної вище підстави № 2 є обґрунтованою і підлягає задоволенню.
Таким чином, вищезазначена відмінність в оформленні банківських гарантій з боку Учасника 3, свідчить про недотримання Учасником 3 вимог Додатку № 7 Тендерної документації стосовно умов про термін сплати Банком на рахунок Замовника, що повинен розраховуватися у робочих днях.
4) За таких обставин Замовником прийняте рішення про те, що Учасником 3 не виконано вимоги Додатку № 7 Тендерної документації. Вищезазначені обставини свідчать про порушення умов Тендерної документації Замовника з боку Учасника 3 під час його участі у пре-кваліфікації та відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення пропозиції Учасника 4.
ВИСНОВОК: Пропозицію Учасника 3 – – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5) У зв’язку з початком процедури оскарження Замовник не мав технічної можливості завантажити вказаний Протокол до відповідного розділу Системи електронних закупівель (Системи). Після завершення розгляду Скарги 1 така можливість з’явилася, крім того у рішенні № 3057-р/пк від 03.04.2018 прямо зазначений обов’язок Замовника усунути порушення порядку оприлюднення інформації (стосовно розміщення у відповідному розділі Системи інформації про відхилення пропозиції Учасника 3 - ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ»).
На підставі вищенаведеного, Замовник підтверджує власне рішення про те, що Учасником 3 не виконано вимоги Додатку № 7 Тендерної документації. Вищезазначені обставини свідчать про порушення умов Тендерної документації Замовника з боку Учасника 3 під час його участі у пре-кваліфікації та відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення пропозиції Учасника 3. Пропозицію Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
7.1.2. За результатами розгляду Скарги 2 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 3058 -р/пк від 03.04.2018, відповідно до висновків якої Замовник приймає рішення:
- скасувати рішення, що викладено у пункті 7.4 Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № ТК 019-4/18 від 16.03.2018, відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС», допустити цього учасника до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а;
- скасувати рішення, що викладено у пункті 7.5 Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № ТК 019-4/18 від 16.03.2018, відмінити рішення про допущення тендерної пропозиції Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а, відхилити тендерну пропозицію цього учасника.
8. Розгляд питання про результати пре-кваліфікації.
8.1. Пропозиції Учасника 1 - ТОВ «ПАЛИВТОРГ», Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
8.2. Пропозиції Учасника 2 - ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Учасника 4 «УКРГАЗ РЕСУРС» допустити до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а
Голова тендерного комітету запропонував винести на голосування («за», «проти», «утримались») до порядку денного
№ п/п ПІБ, посада у тендерному комітеті Результати голосування
1 Деркачівський Г.А. – голова тендерного комітету За
2 Ковалів О.О. – заст.. голови тендерного комітету За
3 Юдіна Л.В. – член тендерного комітету За
4 Єрмакова С.К. – член тендерного комітету За
5 Орлов С.В. член тендерного комітету За
6 Нор В.В. – секретар тендерного комітету За
Голова тендерного комітету
Головний механік Деркачівський Геннадій Анатолійович ______________ (підпис)
Заст. голови тендерного комітету
Головний бухгалтер Ковалів Олена Олександрівна ______________ (підпис)
Члени тендерного комітету:
Заст. начальника ПФВ Єрмакова Світлана Костянтинівна ______________ (підпис)
В.о. директора їдальні Юдіна Людмила Василівна ______________ (підпис)
Провідний юрисконсульт Орлов Сергій Васильович ______________ (підпис)
Секретар тендерного комітету
Спеціаліст 1 кат. МТР Нор Віта Віталіївна _______________(підпис)
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження відхилення пропозиції
Номер:
913a72c0ea19492cba47b6aeb39905e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003525-a.a3
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції
Скарга:
Оскарження відхилення пропозиції, згідно закупівлі UA-2018-02-08-003525-a
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- РІШЕННЯ СТОСОВНО СКАРГИ-2 ВІД 22.03.2018.pdf 22.03.2018 14:41
- рішення від 23.03.2018 №2608 + лист Замовнику.pdf 26.03.2018 19:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2018 № 3058.pdf 04.04.2018 21:05
- Рішення від 03.04.2018 № 3058.pdf 06.04.2018 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2018 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2018 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2018 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № ТК-019-8/18
засідання тендерного комітету
Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського
«Харківський авіаційний інститут»
Розгляду тендерних пропозицій під час прекваліфікації
на закупівлю: по коду ДК 021:15 09120000-6 «Газове паливо» (Конкретна назва закупівлі: Природний газ. Лот № 1 - Природний газ для виробництва теплової енергії для забезпечення корпусів Університету
10.04.2018 р. о 14:30 за київським часом.
1. Найменування замовника: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02066769
3. Місцезнаходження замовника:вул. Чкалова,17, Харківська обл., м.Харків, Київський район,61070
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-003525-a
5. Перелік тендерних пропозицій: пре-кваліфікація
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника:
Учасник 1 – ТОВ «ПАЛИВТОРГ».
Учасник 2 – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ».
Учасник 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
Учасник 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС».
Учасник 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС».
7. Результат розгляду тендерних пропозицій:
7.1. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників під час пре-кваліфікації було вирішено: пропозицію Учасника 1 – ТОВ «ПАЛИВТОРГ», пропозицію Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС» відхилити відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» допустити до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою UA-2018-02-08-003525-a (Протокол № ТК 019-4/18 від 16.03.2018).
Відповідно до результатів розгляду скарг Учасника 5 «УКР ГАЗ РЕСУРС» від 19.03.2018 № UA-2018-02-08-003525-a.b2 до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ вих. № 276 від 20.03.2018 (надалі – Скарга 1), Учасника 4 «УКРГАЗ РЕСУРС» від 21.03.2018 № UA-2018-02-08-003525-a.a3 (надалі – Скарга 2) Замовник повертається до розгляду питання допущення/відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС» та Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та приводить власні рішення з розгляду тендерних пропозицій учасників під час пре-кваліфікації у відповідність з прийнятими рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3057-р/пк від 03.04.2018 (оприлюднено 06.04.2018 о 17-12 за київським часом), № 3058 -р/пк від 03.04.2018 (оприлюднено о 17-08 за київським часом).
7.1.1. Пропозицію Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» було відхилено 21.03.2018 відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № ТК 019-5/18 від 21.03.2018). Відповідно до доводів, що викладено у Скарзі 1 Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – Скаржник) до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 19.03.2018, Замовником додатково розглянуто питання щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
1) Стосовно посилання Скаржника на відсутність підписів, відбитків печатки (крім останньої сторінки) на документі «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ В ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ», якій складено Учасником 3:
Замовник у Тендерній документації не вимагав засвідчення підписом і печаткою кожної сторінки цього документу, Учасник 3 оформив погодження з істотними умовами договору відповідно до вимог Тендерної документації згідно із Додатком № 2. Згідно із ч. 2 розділу ІІІ Тендерної документації відсутність підпису, печатки можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст (відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки: описки чи граматичні помилки). Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких формальних (несуттєвих) помилок не призводе до відхилення їх пропозицій.
Висновок: вимога про відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 із зазначеної вище підстави № 1 є необґрунтованою і задоволенню не підлягає.
2) Стосовно посилання Скаржника на порушення Учасником 3 вимог Додатку № 7 Тендерної документації (замість «5 робочих днів» у банківській гарантії вказано «5 банківських днів»):
У Додатку № 7 Тендерної документації визначено, що «Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара». У завантаженому Учасником 3 документі: Гарантії банку IBOX BANK від 07.03.2018 (за кожним лотом) вказано обов’язок сплати Бенефіціарові «суми вказаної в цій Гарантії протягом 5 (п’яти) банківських днів». Тобто зазначена гарантія банку має відмінності від вимог Замовника, що вказано у Додатку № 7 (замість робочих вказано банківські дні для визначення строку сплати).
Згідно із «Положенням про порядок здійснення уповноваженими банками операцій за документарними акредитивами в розрахунках за зовнішньоекономічними операціями», що затверджено Постановою Правління Національного банку України від 29.09.2009 № 580: Банківський день (banking day) – це робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції у системі електронних платежів Національного банку України. Він позначається календарною датою як проміжок часу, протягом якого виконуються технологічні операції, пов’язані з проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів Національного банку України, за умови, що підсумки розрахунків за цими документами відображаються на кореспондентських рахунках банків (філій) у територіальному управлінні на ту саму дату.
Тобто, банківський день – це, по-перше, робочий день, по-друге, упродовж цього дня банк може здійснювати банківські операції у системі електронних платежів НБУ (а може і не здійснювати).
Наявність другої умови свідчить про те, що рішенням НБУ (найчастіше це має місце під час різдвяних, новорічних свят, хоча не виключається в іншій час) протягом робочого дня здійснення банківських операцій не відбувається, тому цей робочий день не буде «банківським днем».
Замовник у Тендерній документації вимагав у банківській гарантії умови про термін сплати Банком на рахунок Замовника, що розраховувався у робочих днях.
Інші учасники торгів, яких допущено до аукціону, цю умову виконали.
Але Учасник 3 у складі своєї пропозиції надав банківську гарантію, умова якої про термін сплати Банком на рахунок Замовника, розраховано у банківських днях.
Тобто, за банківською гарантією, що надано Учасником 3, обов’язок сплати Банком на рахунок Замовника, обмежено наявністю вищезазначеної «другої умови», щоб упродовж 5 робочих днів з моменту отримання Банком вимоги Бенефіціара (Замовника), НБУ не прийняв би рішення про те, що банківські операції у системі електронних платежів НБУ не відбуваються. Такої гарантії на момент розгляду пропозиції Учасника 3 надати ніхто не може і не вправі. Є загальновідомим фактом, що календарна дата закінчення терміну сплати Банком на рахунок Замовника за гарантією може бути пізнішою, якщо термін розраховано у банківських днях, порівняльне з датою, якщо цей термін розраховано у робочих днях (протилежної ситуації бути не може отже теоретично).
За зразками правозастосовної практики Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ (наприклад, Рішення № 1147-р/пк-пз від 10.03.2017) було відмінено торги, коли строк дії банківської гарантії не співпадав з вимогами тендерної документації отже на 1 день (виявилося, що гарантія діє 89, а ні 90 днів з певної дати). У рекомендаціях АМКУ від 19.09.2017 (www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/137249) стосовно недопущення помилок при перевірці наданого учасниками забезпечення тендерної пропозиції, звернуто особливу увагу для учасників на необхідність ретельного вивчення правильності оформлення банківськими установами відповідних документів з урахуванням умов тендерної документації, а для замовників – враховувати таку невідповідність під час розгляду тендерних пропозицій.
3) Висновок: вимога Скаржника про відхилення тендерної пропозиції Учасника 3 із зазначеної вище підстави № 2 є обґрунтованою і підлягає задоволенню.
Таким чином, вищезазначена відмінність в оформленні банківських гарантій з боку Учасника 3, свідчить про недотримання Учасником 3 вимог Додатку № 7 Тендерної документації стосовно умов про термін сплати Банком на рахунок Замовника, що повинен розраховуватися у робочих днях.
4) За таких обставин Замовником прийняте рішення про те, що Учасником 3 не виконано вимоги Додатку № 7 Тендерної документації. Вищезазначені обставини свідчать про порушення умов Тендерної документації Замовника з боку Учасника 3 під час його участі у пре-кваліфікації та відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення пропозиції Учасника 4.
ВИСНОВОК: Пропозицію Учасника 3 – – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5) У зв’язку з початком процедури оскарження Замовник не мав технічної можливості завантажити вказаний Протокол до відповідного розділу Системи електронних закупівель (Системи). Після завершення розгляду Скарги 1 така можливість з’явилася, крім того у рішенні № 3057-р/пк від 03.04.2018 прямо зазначений обов’язок Замовника усунути порушення порядку оприлюднення інформації (стосовно розміщення у відповідному розділі Системи інформації про відхилення пропозиції Учасника 3 - ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ»).
На підставі вищенаведеного, Замовник підтверджує власне рішення про те, що Учасником 3 не виконано вимоги Додатку № 7 Тендерної документації. Вищезазначені обставини свідчать про порушення умов Тендерної документації Замовника з боку Учасника 3 під час його участі у пре-кваліфікації та відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення пропозиції Учасника 3. Пропозицію Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
7.1.2. За результатами розгляду Скарги 2 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 3058 -р/пк від 03.04.2018, відповідно до висновків якої Замовник приймає рішення:
- скасувати рішення, що викладено у пункті 7.4 Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № ТК 019-4/18 від 16.03.2018, відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника 4 – ТОВ «УКРГАЗ РЕСУРС», допустити цього учасника до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а;
- скасувати рішення, що викладено у пункті 7.5 Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № ТК 019-4/18 від 16.03.2018, відмінити рішення про допущення тендерної пропозиції Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а, відхилити тендерну пропозицію цього учасника.
8. Розгляд питання про результати пре-кваліфікації.
8.1. Пропозиції Учасника 1 - ТОВ «ПАЛИВТОРГ», Учасника 3 – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», Учасника 5 – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
8.2. Пропозиції Учасника 2 - ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Учасника 4 «УКРГАЗ РЕСУРС» допустити до аукціону у електронній системі закупівель за процедурою IIА- 2018-02-08-003525-а
Голова тендерного комітету запропонував винести на голосування («за», «проти», «утримались») до порядку денного
№ п/п ПІБ, посада у тендерному комітеті Результати голосування
1 Деркачівський Г.А. – голова тендерного комітету За
2 Ковалів О.О. – заст.. голови тендерного комітету За
3 Юдіна Л.В. – член тендерного комітету За
4 Єрмакова С.К. – член тендерного комітету За
5 Орлов С.В. член тендерного комітету За
6 Нор В.В. – секретар тендерного комітету За
Голова тендерного комітету
Головний механік Деркачівський Геннадій Анатолійович ______________ (підпис)
Заст. голови тендерного комітету
Головний бухгалтер Ковалів Олена Олександрівна ______________ (підпис)
Члени тендерного комітету:
Заст. начальника ПФВ Єрмакова Світлана Костянтинівна ______________ (підпис)
В.о. директора їдальні Юдіна Людмила Василівна ______________ (підпис)
Провідний юрисконсульт Орлов Сергій Васильович ______________ (підпис)
Секретар тендерного комітету
Спеціаліст 1 кат. МТР Нор Віта Віталіївна _______________(підпис)
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження закупівлі UA-2018-02-08-003525-a
Номер:
ad8ff750ff9147d78020e825fee24f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-003525-a.a1
Назва:
Оскарження закупівлі UA-2018-02-08-003525-a
Скарга:
Оскарження закупівлі UA-2018-02-08-003525-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 07.03.2018 19:20
- Рішення від 14.03.2018 № 2276.pdf 14.03.2018 20:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2018 19:20
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.03.2018 20:49