-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей ( Стрічка ЕКГ)
відповідно додатку № 2 (технічні вимоги до предмету закупівлі)
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 16:58 - 20.04.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Розділення на мультилоти
Номер:
2d480c5e864c4376b29e6761abf501c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-001575-c.c1
Назва:
Розділення на мультилоти
Вимога:
Прохання винести стрічку діаграмну (позиції №1 112х150х300 - 200 пач., №2 57х25 - 50 рул., згідно додатку №2 тендерної документації) в окремий мультилот, для надання можливості виробнику діаграмної продукції взяти участь у закупівлі, що дасть можливість заощадити бюджетні кошти понад 55%.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2018 09:09
Вирішення:
Щодо процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-04-19-001575-с) за кодом ДК 021:2015 22990000-6, повідомляємо: під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.04.2018 11:27
Підтвердження вирішення:
Щодо процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-04-19-001575-с) за кодом ДК 021:2015 22990000-6, повідомляємо: під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.