-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заготівля деревини (Суцільне рубання саду) (код ДК 021:2015 – 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2023 11:28 - 19.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Чому і на якій підставі замовником не надано 24 години учаснику для усунення невідповідностей?
Номер:
3f65c09c104d47bbba5f40f5e9304992
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-14-005326-a.c1
Назва:
Чому і на якій підставі замовником не надано 24 години учаснику для усунення невідповідностей?
Вимога:
Шановний замовнику, чому Ви відразу застосували до наданої тендерної пропозиції
Статтю 31. (Відхилення тендерних пропозицій.
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;)
А НЕ :
Статтю 26. (Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій
П 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.)???
Я ФОП Гудик А.А. неодноразово беру участь в організаціі закупівель, і Ви- замовнику, неодноразово і безпідставно відхиляєте мої пропозиці,
надаючи перевагу попередньому ПЕРЕМОЖЦЮ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2023 12:12
Вирішення:
Шановний учаснику, що стосується питань піднятих у вашій вимозі № UA-2023-11-14-005326-a.c1 від 27 листопада 2023 року повідомляємо наступне.
Пунктом 3.7 розділу X “Прикінцевих та перехідних положень” Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не відноситься до невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до яких замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи те, що учасником ФОП Гудиком А.А. у складі тендерної пропозиції був наданий додаток 2 до тендерної документації (№18/11/23 від 17.11.2023 р.), який не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Заготівля деревини (Суцільне рубання саду) (код ДК 021:2015 – 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)», тендерна пропозиція останнього на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей була відхилена.
Підсумовуючи все вищевказане, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої ФОП ГУДИКОМ А.А. вимоги.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено