• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони)

Місцезнаходження замовника :18036, м.Черкаси, проспект Хіміків,82 ; категорія замовника-п.4 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Торги відмінено

48 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2023 10:22 - 02.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 86bb7b2d4b234b8fb3e1aef2f7547613
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c6
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) «14» листопада 2023 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-14-003697-a протокольним рішенням №57 на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV)79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) на суму 48 000гривень 00коп. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме: I Відповідно до пункту 1, Розділ IIІ. Інструкція з підготовки доТендерноїдокументації: «додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що ми не повинні мати договір на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Умовами технічного завдання, опублікованого в тендерній документації, не встановлено необхідність виконавцю робіт/надавачу послуг виконання робіт, які будуть передбачати утворення саме безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, адже це не передбачено технічною специфікацією, а саме надання послуг з фізичної охорони згідно предмету закупівлі. Виходячи із термінології «безпечних та небезпечних відходи - всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації.», поділяються на категорії: Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції копія діючого договору про на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже для взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про вивезення та на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Скаржник є потенційним учасником даної закупівлі та інформує, що сміття, яке буде утворюватись від надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, буде вивозити самостійно. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п1. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації «…а також, додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» виключивши його. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників II. . Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «Для підтвердження інформації про наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області), копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться ПЦС або копії документів, що підтверджують право користування об’єктом де знаходиться ПЦС (договір оренди тощо)». По-перше, наявність учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області. Дана закупівля не потребує саме розташування пульту централізованого спостереження (ПЦС) в Черкаській області. Робота пульту централізованого спостереження (ПЦС) – це приймання та передача сигналів інтернет зв’язком незалежно від територіальної приналежності . - По-третє, Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації зазначених вище вимог. III. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «- аналогічні договора, (не менше трьох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Договора повинні бути укладені не раніше 2020 року». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що згідно Закону Учасник не повинен надавати аналогічні договора, саме не менше трьох аналогічних договорів. З яких принципів виходить Замовник встановлюючи вимогу «не менше трьох аналогічних договорів»? Учасник підтверджує свій досвід одним аналогічним договором згідно предмету даної закупівлі. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації із зазначених вище вимог Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. V. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт тощо). Для договорів, укладених у 2020-2022 рр., що автоматично пролонговуються – надати акти за останній (2022 ) рік, для договорів за 2023 рік – за всі місяці 2023 року, що передують даті оголошення закупівлі. - позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), наданий не раніше 2023 року та повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Таким чином, замовником вимагається надання листа-відгуку датованого не раніше 2023 року та він містив певну інформацію: інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору за аналогічним предметом закупівлі, що є дискримінаційною вимогою та такою, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічну закупівлю» та створює для Учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі. За час своєї господарської діяльності ПП «Патріот В» має чималий досвід надання послуг охорони аналогічних закуповуваним Замовником. Таким чином, такий відгук, ми як активний учасник закупівель зможемо використати лише 1 раз до даної закупівлі, а потім нам треба знову звертатися до наших контрагентів, що не є економічним з точки зору затрат часу та трудоресурсів на зазначене. На підставі вищевикладеного у нас як потенційного учасника даної закупівлі виникає питання: Навіщо Замовник вимагає підтверджуючі документи щодо виконання договору (акти виконаних робіт та ін.), якщо відгук також має дублювати таку інформацію? Яким чином інформація викладена в листі, що вимагається замовником та дата такого листа-відгуку може повпливати на наявність у нас досвіду? Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, законодавцем передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, проте, не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки, або конкретний та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують виконання аналогічних договорів. На виконаність Договору та його оцінку жодним чином не впливає дата видачі листа-відгуку. В той же час, Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів Листа-відгука, штучно звужує та обмежує участь у Закупівлі. Крім того, Ми як потенційні підрядники наразі не маємо правовідносин з нашими попередніми замовниками та не можемо впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних умов. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, видані 2023 роком та які містять всю необхідну інформацію за переліком Замовника. Ми маємо позитивний досвід та листи-відгуки від контрагентів, які ми намагаємося отримувати одразу після виконання договорів, а не під кожну закупівлю окремо. Але надати наявні в нас документи надати на виконання оскаржуваної нами вимоги, ми не можемо, адже наші документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації. Така вимога для нас є дискримінаційною та підлягає редагуванню. Тому на підставі вищевикладеного просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану в даному пункті вимогу в наступній редакції: « позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 15.11.2023р. ДОКАЗИ: 1.Аналогічний договір за №10\01 від 10.01.2022року з КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) 2. Аналогічний договір за №06-301\3012 від 30.12.2021року з КП «Черкасиелектротранс Черкаської міської ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. 3. Аналогічний договір за №93 від 30.04.2021року з КНП «Черкаський обласний дитячий багатопрофільний санаторій «Сосновий бір»Черкаської обланої ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з фізичної охорони). 4.Відгук по Аналогічному договорі за №10\01 від 10.01.2022року. 5. Відгук по Аналогічному договорі за №06-301\3012 від 30.12.2021року 6. Відгук по Аналогічному договорі №93 від 30.04.2021року 7. Документи на пульт централізованого спостереження 8. Свідоцтва про проходження навчання працівників за напрямками - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду.
Дата розгляду скарги: 27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2023 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.11.2023 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ № 19027-р/пк-пз від 27.11.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни в тендерну документацію та викладено в новій редакції з переліком змін.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net
Скарга
Скасована

скарга

Номер: f1e4a35b0089405590a08c2845d9bb42
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c5
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) «14» листопада 2023 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-14-003697-a протокольним рішенням №57 на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV)79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) на суму 48 000гривень 00коп. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме: I Відповідно до пункту 1, Розділ IIІ. Інструкція з підготовки доТендерноїдокументації: «додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що ми не повинні мати договір на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Умовами технічного завдання, опублікованого в тендерній документації, не встановлено необхідність виконавцю робіт/надавачу послуг виконання робіт, які будуть передбачати утворення саме безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, адже це не передбачено технічною специфікацією, а саме надання послуг з фізичної охорони згідно предмету закупівлі. Виходячи із термінології «безпечних та небезпечних відходи - всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації.», поділяються на категорії: Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції копія діючого договору про на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже для взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про вивезення та на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Скаржник є потенційним учасником даної закупівлі та інформує, що сміття, яке буде утворюватись від надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, буде вивозити самостійно. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п1. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації «…а також, додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» виключивши його. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників II. . Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «Для підтвердження інформації про наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області), копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться ПЦС або копії документів, що підтверджують право користування об’єктом де знаходиться ПЦС (договір оренди тощо)». По-перше, наявність учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області. Дана закупівля не потребує саме розташування пульту централізованого спостереження (ПЦС) в Черкаській області. Робота пульту централізованого спостереження (ПЦС) – це приймання та передача сигналів інтернет зв’язком незалежно від територіальної приналежності . - По-третє, Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації зазначених вище вимог. III. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «- аналогічні договора, (не менше трьох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Договора повинні бути укладені не раніше 2020 року». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що згідно Закону Учасник не повинен надавати аналогічні договора, саме не менше трьох аналогічних договорів. З яких принципів виходить Замовник встановлюючи вимогу «не менше трьох аналогічних договорів»? Учасник підтверджує свій досвід одним аналогічним договором згідно предмету даної закупівлі. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації із зазначених вище вимог Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. V. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт тощо). Для договорів, укладених у 2020-2022 рр., що автоматично пролонговуються – надати акти за останній (2022 ) рік, для договорів за 2023 рік – за всі місяці 2023 року, що передують даті оголошення закупівлі. - позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), наданий не раніше 2023 року та повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Таким чином, замовником вимагається надання листа-відгуку датованого не раніше 2023 року та він містив певну інформацію: інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору за аналогічним предметом закупівлі, що є дискримінаційною вимогою та такою, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічну закупівлю» та створює для Учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі. За час своєї господарської діяльності ПП «Патріот В» має чималий досвід надання послуг охорони аналогічних закуповуваним Замовником. Таким чином, такий відгук, ми як активний учасник закупівель зможемо використати лише 1 раз до даної закупівлі, а потім нам треба знову звертатися до наших контрагентів, що не є економічним з точки зору затрат часу та трудоресурсів на зазначене. На підставі вищевикладеного у нас як потенційного учасника даної закупівлі виникає питання: Навіщо Замовник вимагає підтверджуючі документи щодо виконання договору (акти виконаних робіт та ін.), якщо відгук також має дублювати таку інформацію? Яким чином інформація викладена в листі, що вимагається замовником та дата такого листа-відгуку може повпливати на наявність у нас досвіду? Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, законодавцем передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, проте, не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки, або конкретний та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують виконання аналогічних договорів. На виконаність Договору та його оцінку жодним чином не впливає дата видачі листа-відгуку. В той же час, Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів Листа-відгука, штучно звужує та обмежує участь у Закупівлі. Крім того, Ми як потенційні підрядники наразі не маємо правовідносин з нашими попередніми замовниками та не можемо впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних умов. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, видані 2023 роком та які містять всю необхідну інформацію за переліком Замовника. Ми маємо позитивний досвід та листи-відгуки від контрагентів, які ми намагаємося отримувати одразу після виконання договорів, а не під кожну закупівлю окремо. Але надати наявні в нас документи надати на виконання оскаржуваної нами вимоги, ми не можемо, адже наші документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації. Така вимога для нас є дискримінаційною та підлягає редагуванню. Тому на підставі вищевикладеного просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану в даному пункті вимогу в наступній редакції: « позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 15.11.2023р. ДОКАЗИ: 1.Аналогічний договір за №10\01 від 10.01.2022року з КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) 2. Аналогічний договір за №06-301\3012 від 30.12.2021року з КП «Черкасиелектротранс Черкаської міської ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. 3. Аналогічний договір за №93 від 30.04.2021року з КНП «Черкаський обласний дитячий багатопрофільний санаторій «Сосновий бір»Черкаської обланої ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з фізичної охорони). 4.Відгук по Аналогічному договорі за №10\01 від 10.01.2022року. 5. Відгук по Аналогічному договорі за №06-301\3012 від 30.12.2021року 6. Відгук по Аналогічному договорі №93 від 30.04.2021року 7. Документи на пульт централізованого спостереження 8. Свідоцтва про проходження навчання працівників за напрямками - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.11.2023 00:03
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net
Скарга
Скасована

скарга

Номер: 9cfdc053d7da49de820e7a6beddbd8ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c4
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) «14» листопада 2023 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-11-14-003697-a протокольним рішенням №57 на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV)79710000-4 - Охоронні послуги(Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті, з реагуванням групи швидкого реагування охорони) на суму 48 000гривень 00коп. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» на участь в цій закупівлі, а саме: I Відповідно до пункту 1, Розділ IIІ. Інструкція з підготовки доТендерноїдокументації: «додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що ми не повинні мати договір на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Умовами технічного завдання, опублікованого в тендерній документації, не встановлено необхідність виконавцю робіт/надавачу послуг виконання робіт, які будуть передбачати утворення саме безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, адже це не передбачено технічною специфікацією, а саме надання послуг з фізичної охорони згідно предмету закупівлі. Виходячи із термінології «безпечних та небезпечних відходи - всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації.», поділяються на категорії: Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції копія діючого договору про на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже для взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про вивезення та на збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами. Скаржник є потенційним учасником даної закупівлі та інформує, що сміття, яке буде утворюватись від надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, буде вивозити самостійно. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п1. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації «…а також, додати копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р» виключивши його. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАТРІОТ В» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників II. . Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «Для підтвердження інформації про наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області), копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться ПЦС або копії документів, що підтверджують право користування об’єктом де знаходиться ПЦС (договір оренди тощо)». По-перше, наявність учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області. Дана закупівля не потребує саме розташування пульту централізованого спостереження (ПЦС) в Черкаській області. Робота пульту централізованого спостереження (ПЦС) – це приймання та передача сигналів інтернет зв’язком незалежно від територіальної приналежності . - По-третє, Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації зазначених вище вимог. III. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «- аналогічні договора, (не менше трьох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Договора повинні бути укладені не раніше 2020 року». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що згідно Закону Учасник не повинен надавати аналогічні договора, саме не менше трьох аналогічних договорів. З яких принципів виходить Замовник встановлюючи вимогу «не менше трьох аналогічних договорів»? Учасник підтверджує свій досвід одним аналогічним договором згідно предмету даної закупівлі. Для уникнення можливого порушення принципів максимальної економії, ефективності та прозорості, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням просимо внести зміни до п5. Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації із зазначених вище вимог Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. V. Згідно п.5 Розділ IIІ. Інструкція з підготовки до Тендерної документації встановлена вимога « На підтвердження Учасник повинен надати: «документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акт тощо). Для договорів, укладених у 2020-2022 рр., що автоматично пролонговуються – надати акти за останній (2022 ) рік, для договорів за 2023 рік – за всі місяці 2023 року, що передують даті оголошення закупівлі. - позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), наданий не раніше 2023 року та повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Таким чином, замовником вимагається надання листа-відгуку датованого не раніше 2023 року та він містив певну інформацію: інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору за аналогічним предметом закупівлі, що є дискримінаційною вимогою та такою, що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічну закупівлю» та створює для Учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі. За час своєї господарської діяльності ПП «Патріот В» має чималий досвід надання послуг охорони аналогічних закуповуваним Замовником. Таким чином, такий відгук, ми як активний учасник закупівель зможемо використати лише 1 раз до даної закупівлі, а потім нам треба знову звертатися до наших контрагентів, що не є економічним з точки зору затрат часу та трудоресурсів на зазначене. На підставі вищевикладеного у нас як потенційного учасника даної закупівлі виникає питання: Навіщо Замовник вимагає підтверджуючі документи щодо виконання договору (акти виконаних робіт та ін.), якщо відгук також має дублювати таку інформацію? Яким чином інформація викладена в листі, що вимагається замовником та дата такого листа-відгуку може повпливати на наявність у нас досвіду? Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, законодавцем передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, проте, не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки, або конкретний та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують виконання аналогічних договорів. На виконаність Договору та його оцінку жодним чином не впливає дата видачі листа-відгуку. В той же час, Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів Листа-відгука, штучно звужує та обмежує участь у Закупівлі. Крім того, Ми як потенційні підрядники наразі не маємо правовідносин з нашими попередніми замовниками та не можемо впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних умов. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, видані 2023 роком та які містять всю необхідну інформацію за переліком Замовника. Ми маємо позитивний досвід та листи-відгуки від контрагентів, які ми намагаємося отримувати одразу після виконання договорів, а не під кожну закупівлю окремо. Але надати наявні в нас документи надати на виконання оскаржуваної нами вимоги, ми не можемо, адже наші документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації. Така вимога для нас є дискримінаційною та підлягає редагуванню. Тому на підставі вищевикладеного просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану в даному пункті вимогу в наступній редакції: « позитивні відгуки від замовника з вихідним номером згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів, копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути на фірменому бланку (за наявності), повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору». Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 15.11.2023р. ДОКАЗИ: 1.Аналогічний договір за №10\01 від 10.01.2022року з КНП «Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) 2. Аналогічний договір за №06-301\3012 від 30.12.2021року з КП «Черкасиелектротранс Черкаської міської ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. 3. Аналогічний договір за №93 від 30.04.2021року з КНП «Черкаський обласний дитячий багатопрофільний санаторій «Сосновий бір»Черкаської обланої ради» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги( послуги з фізичної охорони). 4.Відгук по Аналогічному договорі за №10\01 від 10.01.2022року. 5. Відгук по Аналогічному договорі за №06-301\3012 від 30.12.2021року 6. Відгук по Аналогічному договорі №93 від 30.04.2021року 7. Документи на пульт централізованого спостереження 8. Свідоцтва про проходження навчання працівників за напрямками - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.11.2023 13:59
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: c1b117068c4140649db2bd68ab55e7a4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги , а саме (не менше трьох аналогічних договорів), На даний час вимагати три або п'ять або шість договрів заборонено ЗУ "Про публічні закупівлі" Передивіться практику АМКУ. Вами вищезазначені вимоги є дискримінаційними. Просимо видалити ці вимоги, бо будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ з приводу оскарження вимог закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник самостійно визначає їх кількість, тому Ми не вбачаємо в даній умові жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 17f737cc738f41e3a9feed58cfa5b596
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги , а саме "Для підтвердження інформації про наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області): Для підтвердження інформації про наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (місце розташування якого має бути у межах Черкаської області), копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться ПЦС або копії документів, що підтверджують право користування об’єктом де знаходиться ПЦС (договір оренди тощо). Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" , територіальна приналежність не повинна бути в тендерній документаціі Замовника, в тендерах мають право приймати участь навіть нерезиденти ,то виставлені Вами вищезазначені вимоги є дискримінаційними. Просимо видалити ці вимоги, бо будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ з приводу оскарження вимог закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, наявність в учасника пульту централізованого спостереження (ПЦС) обов’язкова для даної закупівлі по тій причині, що Замовником запланована до кінця 2023 року закупівля тривожної кнопки, яка буде засобом охоpони в цілодобовій робoті охоpоняємого об’єкта. Тривожна кнопка має бути обов’язково підключеною до ПЦС, який ми вимагаємо в тендерній документації з відповідним підтвердженням. А наявність в учасника спецзасобів повинна бути на випадок надзвичайних ситуацій. Тому, Замовник не вбачає в даних вимогах дискримінаційних ознак..
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 76fdc82428ac476f871b970429ccbb07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-14-003010-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. а саме "копію чинного договору на виконання послуг, пов’язаних із поводження з відходами (безпечними та/або небезпечними), що утворюються в результаті господарської діяльності учасника, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізації безпечних та небезпечних відходів, збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини, надання інформаційно-технічних та консультаційних послуг з питань поводження з небезпечними відходами з строком дії не менше терміну закінчення надання послуг згідно закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 р" Предмет вашої закупівлі-це охоронні послуги, а не монтаж, який залишає після себе відходи. Просимо прибрать цю дискримінаційну вимогу. бо змушені готувати скаргу до АМКУ на оскарження умов закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ми, як Замовники охоронних послуг, не вбачаємо у даній вимозі дискримінаційних ознак, так як під час роботи будь-якого підприємства/установи/організації утворюються відходи, в т.ч. небезпечні, збиранння, оброблення, знешкодження, перевезення, накопичення, знищення та утилізація яких є обов'язковим згідно чинного законодавства. Політика нашого підприємства передбачає співпрацю з підприємствами/установами/організаціями, що дотримуються законодавства, в т.ч. у сфері екології.
Статус вимоги: Не задоволено