-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пальта (куртки зимові, куртки демісезонні)
В тендерній документації
Завершена
241 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 206.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 206.90 UAH
Період оскарження:
28.02.2018 13:58 - 12.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо технічних помилок
Номер:
de2e5da4e77b46929ac1938209f6ed91
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.a7
Назва:
Щодо технічних помилок
Вимога:
Прошу звернути увагу, що з технічних причин, на копії мого документу не видно підпису та печатки, у зв'язку з чим додатково додаю скановані документи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога та договір.pdf 23.04.2018 14:17
Дата подачі:
23.04.2018 14:17
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо технічних помилок
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2018 15:14
Підтвердження вирішення:
Інформація прийнята до відома тендерного комітета
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідності вимогам документації пропозиції ФОП Злобін
Номер:
7278ecc1736346bea3a034e3d829bfce
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.a6
Назва:
Щодо невідповідності вимогам документації пропозиції ФОП Злобін
Вимога:
Вимога надана у окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.04.2018 21:32
Дата подачі:
18.04.2018 21:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо розгляду пропозиції Учасника ФОП Злобін І.В.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2018 10:59
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Розгляд тендерних пропозицій відноситься до компетенції та обов’язків тендерного комітету Замовника, до складу якого Ви особисто не входите, тому не маєте втручатися в його роботу. До того ж, тендерна пропозиція Учасника ФОП Злобін І.В., відхилення якої Ви вимагаєте, тендерним комітетом на теперішній час не розглянута, та відносно неї не винесено ніякого рішення.
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення пропозиції
Номер:
cd560c9e1099430b8f3b278d37718549
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.a5
Назва:
Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
намір про укладення договору з ФОП Дмитрієвою С.П. було опубліковано 21 березня о 17.27 годині, період оскарження , який визначено системою прозорро перебігав 1 квітня до 17.27 квітня, тобто на 10 день. Виходячи з цього, Строк укладення договору перебігає 12 квітня о 17.27. квітня , а не 11, як вказує замовник. Оплата забезпечення договору здійснено 11 квітня, про що замовник був повідомлений по електронній пошті. Екземпляр Договору було надіслано у складі всіх оригіналів документів 22 березня. Тому вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації та укласти угоду із ФОП Дмитрієвою. Скрин із зображенням часу повідомлення про визначення переможцем додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрин з часом повідомлення про перемогу.png 12.04.2018 00:35
- Відповідь на вимогу.doc 13.04.2018 14:41
Дата подачі:
12.04.2018 00:35
Вирішення:
Відповідь на вимогу та скриншоти в доданому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо ЕЦП учасника
Номер:
9fdb956446934409980e6ff0e81c73b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.c4
Назва:
Щодо ЕЦП учасника
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету! А ні Закон Про публічні закупівлі, а ні Закон Закон України від 22.05.03 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" в редакції від 30.09.2015р. , а саме ст.6 , на яку Ви посилаєтесь у відповіді на попередню вимогу не мають ОБОВ"ЯЗКОВОЇ ВИМОГИ ЩОДО НАКЛАДЕННЯ ЕЦП!!!Приведіть вимоги ТД у відповідність із законодавством!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 12:23
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо ЕЦП
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2018 13:23
Підтвердження вирішення:
Законом не передбачене обов'язкове накладання ЕЦП також і Замовником, але всі документи, розміщені нами в системі обовязково підписуються ЕЦП. До того ж, у зв'язку з набранням чинності Закону Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями, згідно якого використання звичайних печаток не є обовязковим, та все більший перехід на електронний вид звітності та документообігу, наявність ЕЦП є актуальною. До того ж Законом вимога накладання ЕЦП не обов'язкова, але й не заборонена.
Вимога
Відхилено
Щодо приведення вимог документації у відповідність до законодавства
Номер:
9d7cbff90b0d413db7366d05bf038949
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.c3
Назва:
Щодо приведення вимог документації у відповідність до законодавства
Вимога:
Тендерна документація містить низку дискримінаційних вимог: 1. Надання відгуків за попередніми аукціонами із відомостями, перелік яких надано замовником.
2.Обов"язкове накладення ЕЦП учасника аукціону.Ст 25 Закону Про публічні закупівлі"тендерна пропозиція" не має вимоги щодо обов"язку учасника накладати електронний підпис.
3.Вимога надання гарантійного листа щодо надання переможцем ВСІХ документів пропозиції у паперовому вигляді!!!! Це суперечить ст.пункту 1 ст 14 та пункту 1 ст.25. ІНФОРМАЦІЯ ПОВИННА ПОДАВАТИСЯ У ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ!!!!
4. Оформлення банківської гарантії виключно у банку, у якому відкрито поточний рахунок.
У зв"язку з цим вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації з метою приведення її до вимог чинного законодавства у сфері закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 12:15
Вирішення:
Відповідь щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2018 13:05
Підтвердження вирішення:
1. Згідно ч.2 ч.3 ст.16 Закону України: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).» Таким чином, Замовник має право обрати перелік документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Наявність листів-відгуків дає змогу Замовнику впевнитися в належному виконанні аналогічного договору.
2. Згідно ч.3 ст.12 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно ст.6 Закону України від 22.05.03 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" в редакції від 30.09.2015р. - " Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа." До того ж в електронній системі закупівель передбачена можливість накладення ЕЦП на документи як Замовником, так і Учасником.
3. Згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" – «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.» Надання цих документів передбачено в паперовому вигляді. Після визнання Учасника переможцем, в електронній системі відсутня можливість додавання файлів. Довідка, про яку йдеться мова, складається в довільній формі та є гарантією серйозності намірів і відсутності підстав для відхилення пропозиції з причини невідповідності вимогам ст.17 у випадку обрання Вас переможцем.
4. Ця Вимога прийнята до уваги тендерного комітету, та до тендерної документації вже внесені відповідні зміни.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників
Номер:
9cf917f0bdf54a949a53b2ca4f7945f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.c2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Пункт 1 розділу 3 містить дискримінаційну вимогу, а саме:"Тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщенні в системі, повинні бути підписані шляхом накладення електронного цифрового підпису Учасника на етапі подання тендерної пропозиції.
Відсутність електронного цифрового підпису або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно ст. 30 Закону, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації." Жодним законодавчим актом не передбачене обовязкове накладення ЕЦП учасника. Такими вимогами Замовник порушує принципи закупівель та штучно обмежує коло учасників.Виходячи із вищевикладеного та з метою усунення дискриміаційних вимог , вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 10:35
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо ЕЦП
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2018 11:44
Підтвердження вирішення:
Згідно ч.3 ст.12 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно ст.6 Закону України від 22.05.03 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" в редакції від 30.09.2015р. - " Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа." До того ж в електронній системі закупівель передбачена можливість накладення ЕЦП на документи як Замовником, так і Учасником.
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
e681f801492949efb9055866da3c2c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000694-a.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Пункт 2 Розділу 3 "Тендерне забезпечення" має дискримінаційну вимогу щодо обмеження учасника у виборі банку-партнеру, який може обрати учасник для оформлення банківської гарантії, а саме: Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у додатку 1 Документації.Тобто Учасник не може оформити гарантію у будь-якому банку, крім того, де у нього відкрито рахунок. Зазначаємо, що на електорнному майданчику є перелік банків-партнерів, які пропонують послугу із надання електронної гарантії, що не суперечить діючому законодавству.Також учасник на власний розсуд може приймати рішення щодо вибору банку -партнеру і витрати за оформлення цієї гарантії він несе за рахунок власних коштів. Замовник жодним чином не має законодавчого права втручатися у діяльність учасника та тим паче у вибір ділових партнерів.Тому, ця вимога суперечить діючому законодавству , принципам закупівлі та повинна бути виключена із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2018 22:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо вибору банку
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2018 12:10
Підтвердження вирішення:
Вимога прийнята до уваги тендерного комітету.