• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Овочі та фрукти свіжі»

Завершена

877 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 387.50 UAH
Період оскарження: 13.11.2023 23:30 - 18.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 09c6b5fd9df44d46a76d27ad7518def2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-013214-a.c2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - це Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження - це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Згідно з ч.1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. 13.11.2023 року Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради (далі «Замовник»), було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Овочі та фрукти свіжі» (код ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-13-013214-a, ID 40f8b37fbe3b44f9bc6b659fbcd2b477). В ході здійснення закупівлі до участі було подано тендерні пропозиції 2 учасниками: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" з ціною 874 113,60 грн. 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" (далі – «Скаржник») з ціною 742 006,80 грн.;
Дата розгляду скарги: 07.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.11.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.12.2023 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 07.12.2023 №19742-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «Руол Стандарт» переможцем процедури закупівлі UA-2023-11-13-013214-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Хубова Наталія 380992721950 foodgrand@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ "ФУДГРАНД"

Номер: dde1a8215c884634a6f8bd7c2806e3d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-013214-a.a1
Назва: Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ "ФУДГРАНД"
Вимога:
23.11.2023 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" було дискваліфіковано згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 160 від 23.11.2023 р., в якому Замовник зазначає, що пропозиція учасника ТОВ "ФУДГРАНД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" не погоджується з рішенням Замовника. Якщо Замовником виявлено в пропозиції Учасника невідповідності та він вважає, що наданий у складі пропозиції ТОВ "ФУДГРАНД" Договір поставки № 01-01/09/22 від 01.09.2022 р., де Постачальником є ФОП Пересадило А.В., не підтверджує можливість здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі, Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки виправлення таких невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. До того ж, у складі пропозиції ТОВ "ФУДГРАНД" міститься Посвідчення про якість від 16 листопада 2023 року на овочі та фрукти, які є предметом закупівлі, де зазначений постачальник: ФОП Пересадило А.В., тому можна стверджувати, що надавши у складі пропозиції ТОВ "ФУДГРАНД" Договір поставки № 01-01/09/22 від 01.09.2022 р., де Постачальником є ФОП Пересадило А.В. ТОВ "ФУДГРАНД" виконав вимоги Замовника, а саме надав: Кольорову скан - копію договору поставки дійсного впродовж 2023 року, та відповідно, пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» була неправомірно відхилена Замовником. Наголошуємо також, що в Тендерній документації Замовником не було встановлено вимог до оформлення: договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода/дистриб’юторский договір/ договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2023 року та не зазначено яка саме інформація повинна бути зазначена у вищезгаданому договорі. Таким чином, ТОВ "ФУДГРАНД" виконали вимоги Замовника та його пропозиція відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» була неправомірно відхилена, що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ТОВ «ФУДГРАНД». Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД». У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації, що Учасник на підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції у складі тендерної пропозиції має надати кольорову скан - копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода/дистриб’юторський договір/ договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2023 року Інформація та/або документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, а саме не підтверджено відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) щодо можливості здійснення поставки продукції, яка є предметом закупівлі. Договір поставки №01-01/09/22 від 01 вересня 2022 року, наданий ТОВ «ФУДГРАНД» не може підтверджувати відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі, оскільки не містить інформації який саме товар Продавець передає Покупцеві.
Статус вимоги: Не задоволено