-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2023 15:11 - 01.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
f8bbad298f24442d8d70f9c38fb7eb9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-011334-a.a4
Назва:
Внести зміни до тендерної документації
Вимога:
В п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації не передбачено можливості залучення субпідрядників.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме, в п.7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) інструкції з підготовки тендерної пропозиції Розділу 3, та викласти в наступній редакції:
«Учасник, у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) щодо виконання умов договору в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає Замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію за підписом уповноваженої особи учасника про повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 13:48
Вирішення:
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
4b559d16a7ec4acc926a0ed6b7c07d9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-011334-a.a3
Назва:
Внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Для запобігання непрофесійного виконання проєктно кошторисної документації.
Пропонуємо внести зміни до Тендерної документації, а саме: в Додаток 1, Таблиця 1,
розділ 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ДОДАТИ наступні вимоги
1. Надати копію експертного звіту (позитивного) СС2 або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за цими проектами;
2. Інформацію від замовника щодо реалізації будівництва систем оповіщення за цими проектами з наданням копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 23:27
Вирішення:
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо назви предмета закупівлі
Номер:
06c91506d032449cbefda7807c1ca476
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-011334-a.c2
Назва:
Щодо назви предмета закупівлі
Вимога:
Привести назву закупівлі в відповідності з розділом 3 Терміни та визначення понять п. 3.2а ДБН А.2.2-3:2014 Зміна №2, а саме «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Пов'язані документи:
Учасник
- Розділ 3 Терміни та визначення понять.jpg 17.11.2023 22:21
Дата подачі:
17.11.2023 22:21
Вирішення:
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо класу наслідків
Номер:
cf122c255a7b4e278fcf9e35ea66b571
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-011334-a.b1
Назва:
Щодо класу наслідків
Вимога:
Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6 «Припинення функціонування лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж, рівень», які обумовлюють визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта закупівлі як СС2, прошу внести зміни у п. 12 Таблиці Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до Тендерної документації «Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької місцевої територіальної громади» та викласти цей пункт у наступній редакції:
"Клас наслідків (відповідності) об’єкту проектування - СС2.
Проєктувальник виконує розрахунок класу наслідків (відповідальності) на підставі вихідних даних, наданих Замовником та у відповідності із ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Строк експлуатації технічних засобів МАСЦО - не менше 10 років з урахуванням ремонту чи заміни компонентів, які вийшли з ладу".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 21:44
Вирішення:
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено