-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання) в приміщенні дитячого садочка за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Пристроми, вул. Сонячна 4; 45310000-3 — Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”
Торги не відбулися
253 183.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 265.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 265.92 UAH
Період оскарження:
13.11.2023 14:21 - 19.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відсутність вимог, до учасників процедури закупівлі, які є обовязковими, згідно Закону України «Про охорону праці» та Закону України «Про пожежну безпеку»
Номер:
b6eccd05a8874ff78df508d8c91fa0dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.c8
Назва:
Відсутність вимог, до учасників процедури закупівлі, які є обовязковими, згідно Закону України «Про охорону праці» та Закону України «Про пожежну безпеку»
Вимога:
В Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" вами зазначено наступна вимога до учасників процедури закупівлі:
Роботи/послуги повинні виконуватися у відповідності до:
· затвердженої проектної документації;
· Закону України «Про охорону праці»;
· Закону України «Про пожежну безпеку».
Виникає запитання до вас, як до Замовника, чому у вас відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, які є обов'язковими, вдповідно до вищезазначених Законів, а саме Закону України «Про охорону праці» та Закону України «Про пожежну безпеку», проходження працівниками (фахівцями) учасника навчання з питань Охорони праці та Пожежної безпеки, яке підтверджується наявності в учасника процедури закупівлі на кожного праціваника (фахівця) посвідчень (свідоцтв) та протоколів(витягів з протоколів) про проходження спеціального навчання:
на керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, адже використовують при монтажних роботах ручні електроінструменти (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, адже працівники виконують роботи на висоті понад 1,3 метри (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В.
на виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткува-ння, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики):
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, адже використовують при монтажних роботах ручні електроінструменти (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, адже працівники виконують роботи на висоті понад 1,3 метри (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В.
Наполягаємо на внесенні вищезазначених змін, щодо вимог до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2023 21:18
Вирішення:
Відсутні вищевказані вимоги до учасників процедури закупівлі, оскільки вони є обов'язковими, відповідно до вищезазначених Законів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника, щодо включення вимоги до тендерної документації
Номер:
e3b4ac745ed14ebd8c486ad584ee1831
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.b7
Назва:
Вимога до Замовника, щодо включення вимоги до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, щодо виконання кошторисної документації у складі:
- договірна ціна з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
А вимога, щодо наявності в учасника ліцензійного програмного забезпеченння для виконання кошторисної документації (кошторисного розрахунку), згідно вимог тендерної документації АВК-5, або іншого ліцензійного програмного забезпеченння з незрозумілих причин відсутня!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі внесіть будь-ласка зміни до тендерної документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі відповідного ліцензійного програмного забезпеченння для виконання кошторисної документації (кошторисного розрахунку).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2023 20:58
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення для виконання кошторисної документації забезпечує Учасник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України і якого Замовник навмисно і зухвало обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Номер:
5cef2da6d1614707ab494698ceefcb6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.a6
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України і якого Замовник навмисно і зухвало обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі Виконавчий комітет Студениківської сільської ради в особі уповноваженої особи Гудзя Миколи Михайловича читаєш та аналізуєш вимоги вашої тендерної документації і диву даєшся, як ви своїми вимогами суперечити самі собі і чинному законодавству України
В Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" вами зазначено наступне:
Надати скановану копію сертифікату на відповідність послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування вимогам ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009, ДСТУ EN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014 виданого акредитованим органом сертифікації, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Доводимо до вашого відома, що Відповідно до змісту ДСТУ EN 16763:2017 у підприємства "обовязково" повинна бути запроваджена система управління якості ДСТУ ISO 9001:2015, яка є основою державного стандарту ДСТУ EN 16763:2017!!!
Згідно офіційного переводу з англійської мови в розділі Сфера застосування, чітко зазначене наступне: Цей стандарт можуть застосовувати суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, суб’єкти господарювання у сфері страхової діяльності.
Тобто виходячи з вищезазначеного дія даного держстандарту ДСТУ EN 16763:2017 на суб'єкти господарювання, які мають чиину Ліцензію електронну або паперову щодо надання послуг Протипожежного призначення до яких відносяться зрозуміло послуги, які є предметом закупілі: Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання) не розповсюджується!!!
Отже виходячи з вищезазначеної інформауціїх, суб'єкти господарювання, які мають чиину Ліцензію електронну або паперову щодо надання послуг Протипожежного призначення не повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 16763:2017, а відповідно і не можуть його мати взагалі!!!
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так Шановний Замовник процедури закупівлі зверніться будь-ласка до будь-якого акредитованорго органу з оцінки відповідності (ООВ) з метою підтвердження вищезазначної нами інформації!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 11:30
Вирішення:
Скаржник посилається, що Відповідно до змісту ДСТУ EN 16763:2017 у підприємства "обовязково" повинна бути запроваджена система управління якості ДСТУ ISO 9001:2015, яка є основою державного стандарту ДСТУ EN 16763:2017. Це не відповідає дійсності.
В офіційному перекладі з англійської мови в розділі Сфера застосування не має такого перекладу та застосування – на яке посилається скаржник, а саме : « Цей стандарт можуть застосовувати суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, суб’єкти господарювання у сфері страхової діяльності».Поняття чинної Ліцензії в цьому ДСТУ EN 16763:2017 не передбачено.
Тому скарга є необґрунтована.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України і якого Замовник навмисно і зухвало обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Номер:
1296a2e9d77946b0ae74b498addbfd2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.c5
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України і якого Замовник навмисно і зухвало обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі Виконавчий комітет Студениківської сільської ради в особі уповноваженої особи Гудзя Миколи Михайловича читаєш та аналізуєш вимоги вашої тендерної документації і диву даєшся, як ви своїми вимогами суперечити самі собі і чинному законодавству України
В Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" вами зазначено наступна вимога до учасників процедури закупівлі:
Надати Скановану копію сертифікату на відповідність послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування вимогам ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009, ДСТУ EN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014 виданого акредитованим органом сертифікації, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Доводимо до Вашого відома, що ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту! це не є державним стандартом, це є норматичним документом - Державні будівельні норми, тому жоден учасник не може пройти сертифікацію та отримати відповідний сертифікат відповідності, адже це не Державний стандарт, а державні будівельні норми України!!!
Окрім того жоден орган з оцінки відповідності (ООВ) не видає сертифікат відповідності ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту, адже це не державний стандарт.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так Шановний Замовник процедури закупівлі зверніться будь-ласка до будь-якого акредитованорго органу з оцінки відповідності (ООВ) з метою підтвердження інформації, що жоден орган з оцінки відповідності (ООВ) не видає сертифікат відповідності ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту, тому що це не державний стандарт України та не підлягає сертифікації!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 11:11
Вирішення:
Орган з оцінки відповідності оцінює і може надавати сертифікати відповідності не тільки на ДСТУ а й на ДБН, якщо в сфері його акредитації присутні і інші нормативні документи, де встановлені показники продукції/процесів/послуг, на відповідність яким проводиться оцінювання, сюди також входять і Державні будівельні норми.
Тому скарга є необґрунтована.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2023 00:03
Вимога
Вирішена
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка суперечить чинному законодавству України і якою Замовник процедури закупівлі суперечить сам собі!!!
Номер:
2f851dbd8ffb4162a5ca96ac8ea4aa30
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.a4
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка суперечить чинному законодавству України і якою Замовник процедури закупівлі суперечить сам собі!!!
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі Виконавчий комітет Студениківської сільської ради в особі уповноваженої особи Гудзя Миколи Михайловича читаєш та аналізуєш вимоги вашої тендерної документації і диву даєшся, як ви своїми вимогами суперечити самі собі і чинному законодавству України
В Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" вами зазначено наступне:
Роботи/послуги повинні виконуватися у відповідності до:
· затвердженої проектної документації;
· Закону України «Про охорону праці»;
· Закону України «Про пожежну безпеку»;
· ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування».
І в той же час ви вимагаєте від учасників в складі пропозиції надати - Скановану копію сертифікату на відповідність послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування вимогам ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009, ДСТУ EN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:2014 виданого акредитованим органом сертифікації, чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Сертифікат відповідності ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009 учасник процедури закупівлі надати не може, в звязку з тим, що держстандарт ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009 втратив свою чинність!!! На якого заміну розроблений та затверджений ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2021. Дата прийняття - 16.06.2021р. Дата початку дії - 01.07.2021р. Тобто дія держстандарту ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2021 вже більше 2 (двох) років. Окрім того сертифікат відповідності держстандарту ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2021 видається будь-яким ООВ (органом з оцінки відповідності) тільки на 1(один) рік.
Отже виходячи з вищезазначеного держстандарт, а відповідно Сертифікат відповідності ДСТУ-Н СEN/TS 54-14:2009 є вже не дійсним і не може вимигатися Замовником процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 10:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога, якою Замовник протиречить сам собі, чинному законодавству України здоровому глузду.
Номер:
b1162d33b8ad4851ae998e560a15e71c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.a3
Назва:
Вимога, якою Замовник протиречить сам собі, чинному законодавству України здоровому глузду.
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в Додатку №1 до тендерної документації наявна вимога, яка по-перше протиречить сам собі, по-друге чинному законодавству України та по-третє здоровому глузду вгзагалі!!!
Що ми маємо на увазі!!!
В тендерній документації ви зазначили наступну вимогу: Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
І в той же час в Додатку №3 до тендерної документації "Проєкт Договору про закупівлю" ви чітко зазначаєте в п.14. Додатки до Договору
14.1. Невід’ємною частиною цього Договору є*:
Додаток №1 Договірна ціна;
Додаток №2 Локальні кошторисні розрахунки.
* додатки готуюється на етапі укладення договору.
Тоюто іншиими словами будь-які додатки, специфікації, додаткові угоди, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому є невід’ємною і "обов'язковою" частиною будь-якого договору. І без цих додаткових документів, які можуть бути: кошторис, додатки, специфікації, додаткові угоди, тощо до аналогічного договору, даний Договір вважається не дйісним!!!
Також доводимо до Вашого відома наступну інформацію: Постійно діючою колегією АМКУ з розгляду скарг та порушення законодавства в сфері публічних закупівель, при розгляді скарг та вимог прйнято безліч рішень. щодо відхилення учасника процедури закупівлі, якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має "обов'язкові" додатки, але при цьому такі додатки або хоча б один із них не завантажено, то Постійно діюча колегія АМКУ це сприймає як ненадання самого документу!!!
Шановний Замовник процедури закупівлі внесіть будь-ласка зміни до тендерної документацї, відповідно до чинного законодавства України і не придумуйте велосипед там де він вже придуманий і не вами. Дотримуйтеся букви Закону. А то складається таке враження, що в учасника інтереси якого ви лобіюєте немає ні відпоаіідної матеріально-технічної бази, ні відповідних кваліфікованих фахівців, які мають відповідну освіту з підтверджуючими документами про рівень освіти, ні відповідних розрядів ні навіть повноціних Договорів з усіма "обов'язковими" і невід'ємними частинами до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2023 09:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність вимоги до учасників, яка є обовязковою, згідно чинного законодавства України, щодо предмету закупівлі.
Номер:
a922bf03ae4949d2bd6c7608240d7174
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.c2
Назва:
Відсутність вимоги до учасників, яка є обовязковою, згідно чинного законодавства України, щодо предмету закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник процедудри закупівлі в тендерній документації наявна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України, а також Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 680 13.04.2016р. "Про затвердження примірної тендерної документації" в якому в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.5 чітко "чорним по-білому" зазначена наступна вимога замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Тобто ваші вимоги до учасників процедури закупівлі, відповідно до статті 16 та статті 17 повинні бути "обовязково" установлені вимогам згідно із законодавством України.
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації наявна вимога: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доводимо до вас наступну інформацію: відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" і ніхто її до цього часу не відміняв!!!
Ліцензіат, щодо виконання робіт протипожежного призначення, а відповідно і учасник процедури, адже даний предмет закупівлі відноситься безпосередньо до виконання робіт за даним розділом "зобов'язаний" мати, а відповідно і відповідати наступним Кадровим вимогам та Технологічним вимогам щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на чинне законодавство України ми звертаємося до вас з запитанням чому ви дозволяєте собі порушувати вимоги чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", яка чітко визначає ті Кадрові вимоги та Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, яку "обов'язково" повинен мати учасник процедури закупівлі, відповідно до предмету закупівлі!!!
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі зобов'язаний зазначити в довідці, окрім всього іншого обладнання, матеріально-технічну базу, яка є обовязковою, згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують наявність та право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентари-зації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова(і) накладна(і), або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) щодо обладнання та матеріально технічної бази, зазначеного у поданій довідці. Учасник зобов’язаний забезпечити наявність власного або орендованого обладнання, зокрема: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тес-тер, пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)), згідно вимог п.16 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. На прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення надати скан-копію документів, щодо повірки засобів вимірювальної техніки, видані державним підприємством у галузі стандартизації, метрології та оцінки відповідності, із обов’язковим зазначенням номеру Свідоцтва, а також в Свідоцтві про повірку засобів вимірювальної техніки заводського номеру на кожний ЗВТ. На пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) надати скан-копію технічного паспорту (усі сторінки) із інформацією, щодо дати виготовлення та серійного номеру. Пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) повинен відповідати вимогам ТУ У 31.6-31141955.001-2003, відповідно до затвердженого наказу №12/6/1537 від 21.05.2003р. Держдепартаменту МЧС України) і бути визнаним придатним до експлуатації. У випадку якщо, з дати виготовлення пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) пройшло більше 1 року, надати підтверджуючий(і) документ(и), з відповідною відміткою про-ходження його перевірки (технічного обслуговування), щодо придатності та можливості подальшого його експлуатації, від підприємства виробника або іншого підприємства, що отримало відповідний письмовий дозвіл від підприємства виробника.
На працівників зазначених в довідці для підтвердження інформації необхідно надати копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний рівень вищої освіти керівника робіт та рівень освіти (кваліфікацію) працівників (виконавців робіт), які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та під-твердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України, в яких чітко підтверджується кваліфікаційний розряд та робітнича професія - електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; а також налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, як того вимагає чинне законодавство України.
Тобто ваша тендерна документація сформована з грубими порушенням вимог Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ №680 13.04.2016р. "Про затвердження примірної тендерної документації", адже відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, які є обов'язковими, згідно Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а відповідно і предмету закупівлі.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо кваліфікаційних критеріїв учасників процедури закупівлі, як це передбачється чинним законодавством України, а саме Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 680 13.04.2016р. "Про затвердження примірної тендерної документації" та чинною Постановою КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" п.п. 14-16
В випадку ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтується на нормах чинного законодавства України, які ви як Замовник "зобов'язані" дотримуватися!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2023 14:26
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Номер:
6d256e006e204797bec6ecbf5a212080
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-13-009413-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник процедудри закупівлі в тендерній документації наявна вимога, яка визнана такою, як дискримінаційна постійно діючою комісією АМКУ та яка суперечить чинному законодаству України, а також Закону УКраїни "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації наявна вимога: Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 1 – го аналогічного договору і має надати: 2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації. 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 2.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
В даній вимозі ви мимагаєте, що Аналогічним вважається договір з надання послуг по встановленню саме системи пожежної сигналізації.
Доводимо до вашого відома, що даною вимогою саме в такою формулюванні ви порушуєте норми чинного законодавства України та Закон України "Про публічні закупівлі"
Згідно з Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільского господарства України "Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020 року №708 Замовник процедури закупівлі визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із застосування показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК:021:2015 "Єдиний закупівельний словник", який затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
При цьому офіцінйим листом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільского господарства України "Щоло визначенні предмета закупівлі та розміщення інформації в електроннній системі закупівель від 03.09.2020 року №3304/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів і послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону Україин та за класом(тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015)
Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (обєктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначений Замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками - другої-п'ятої цифр з урахуванням відповідних ДБН, ГБН.
Виходячи з вищезазначної інформації, яка підтверджена нами опираючись на низку чинних Наказів Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільского господарства України Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити)
Також вимога, щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетним установами і т.д.
Отже, аналогічний Договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах тендерної документації.
Вищезазначене підтверджується і практикою Органу Оскарження. Наприклад рішенням постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг та порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11677-р/пк-пз від 21.08.2019 року, оголошення № UA-2019-07-04-000545-c
Окрім того предметом закупівлі є - Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання), а не виключно системи пожежної сигналізації, а це є 2 (дві) різні системи протипожежного захисту, що чітко підтверджується чинним ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, а саме розділом 7 Системи пожежної сигналізації та розділом 9 Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідно до вищезазначеного наполягаємо на негайному внесенні змін до тендерної документації, щодо вимоги надання учасниками в своїх тендерних пропозиціях інформації стосовно наявного Аналогічного договору і не обмежувати навмисно своєю вимогою потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
В випадку ігнорування нашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтується на рішення АМКУ та норми чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2023 13:49
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено