• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

38 602 965.75 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 36 178.19 UAH
Період оскарження: 10.11.2023 16:38 - 04.12.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Продовження строку подачі тендерної пропозиції

Номер: 9b2e4eb5b15b4bbfa0d4e3481304da6c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.c4
Назва: Продовження строку подачі тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник. У звʼязку з опрацюванням та отриманням великого обʼєму документів які підтверджують відповідність продукції, прошу перенести термін подачі до 1.12.2023 року включно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

Продовження строку подачі тендерної документації

Номер: 1f2e082bff844bdfa576ed1c01ea24fc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.c3
Назва: Продовження строку подачі тендерної документації
Скарга:
Шановний замовник. У звʼязку з опрацюванням та отриманням великого обʼєму документів які підтверджують відповідність продукції, прошу перенести термін подачі до 1.12.2023 року включно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.11.2023 22:20
Автор: ФОП ПЕТРИЧУК АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ, Петричук Андрій Леонідович 380683553325 petrichukalandreu@ukr.net
Вимога
Вирішена

Продовження строку подачі пропозиції

Номер: b3480472c96e4385acfc44169eb6e148
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.c2
Назва: Продовження строку подачі пропозиції
Вимога:
документацію щодо проведення процедури на закупівлю Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання), (UA-2023-11-10-013761-a), а саме вимоги щодо Переліку документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам Продукції, у зв’язку з обробкою та підготовкою документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам продукції, просимо продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 30.11.2023 р. включно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Продовження кінцевого строку подання ТП

Номер: 641e9ec89a3d48c9829badc24758d4c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.b1
Назва: Продовження кінцевого строку подання ТП
Вимога:
Продовження кінцевого строку подання ТП
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 97b7cdfd12f944929c0868cc744a569e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.b7
Назва: Скарга
Скарга:
№ 2 від 09.02.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" код ЄДРПОУ: 40081347 Адреса: 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" код ЄДРПОУ: 32036829 Адреса: Україна, 01010, місто Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок 8 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a, Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами аукціону нами було надано пропозицію. Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням – « Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Коментар щодо відміни: Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.» Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон): Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі. Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року. 2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання), за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, номер оголошення UA-2023-11-10-013761-a. Додатки: 1. Копія протоколу №/24 від 05.02.2024 року на 2 арк. 2. Копія рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року на 38 арк. З повагою, Директор ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» _________________ Тонєв Ігор Михайлович
Дата розгляду скарги: 20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.02.2024 16:30
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2024 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 20.02.2024 р. № 3204-р/пк-пз, за оголошенням про проведення процедури закупівлі № UA-2023-11-10-013761-a, замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Бубнов Вячеслав Эдуардович 380080303070 v.e.bubnov@metinvestholding.com http://www.metinvestholding.com

Пункт скарги

Номер: 218513033f3149bdb71d312fb887f2aa
Заголовок пункту скарги: Рішення про відміну торгів
Опис заперечення: Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.

Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі.
Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга Лот №2

Номер: d7442bb9d0f94812b928bcfbeb5f3b98
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.c6
Назва: Скарга Лот №2
Скарга:
№ 3 від 09.02.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" код ЄДРПОУ: 40081347 Адреса: 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" код ЄДРПОУ: 32036829 Адреса: Україна, 01010, місто Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок 8 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a ЛОТ №2 СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a, Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами аукціону нами було надано пропозицію. Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням – « Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Коментар щодо відміни: Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.» Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон): Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі. Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року. 2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання Накладок рейкових двоголових до рейок UIC 60 (лот №2), за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, номер оголошення UA-2023-11-10-013761-a. Додатки: 1. Копія протоколу №/24 від 05.02.2024 року на 2 арк. 2. Копія рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року на 38 арк. З повагою, Директор ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» _________________ Тонєв Ігор Михайлович
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.02.2024 15:30
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Бубнов Вячеслав Эдуардович 380080303070 v.e.bubnov@metinvestholding.com http://www.metinvestholding.com

Пункт скарги

Номер: 2932d3d3c4be4e62a9aacc47ce8db08f
Заголовок пункту скарги: Рішення про відміну торгів
Опис заперечення: Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.

Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі.
Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга Лот №1

Номер: 60192dad9aad4bf7a0c6f57cd26ac627
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-013761-a.b5
Назва: Скарга Лот №1
Скарга:
№ 2 від 09.02.2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Замовник: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" код ЄДРПОУ: 40081347 Адреса: 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" код ЄДРПОУ: 32036829 Адреса: Україна, 01010, місто Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок 8 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a ЛОТ №1 СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-013761-a, Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, що зазначено у оголошенні. За результатами аукціону нами було надано пропозицію. Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням – « Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Коментар щодо відміни: Замовником було оголошено процедуру закупівлі «ЦЗВ-23Т_618_ВО: Накладки (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (оголошення у ЦБД № UA-2023-11-10-013761-a) та за результатами розгляду та оцінки тендерних тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена за лотами № 1, 2 з наступних підстав: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Учасником надано звіт випробувань хімічного складу від 08.09.2023 № 421/ХС, який не містить даних щодо масової долі елементу As (миш’як) в пробі, що не відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації». Із аналогічної підстави тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» була відхилена у процедурі закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)» за оголошенням UA-2023-11-16-016051-a. Зазначене рішення було оскаржене до Органу оскарження. Своїм рішенням від 15.01.2024 р № 831-р/пк-пз Орган оскарження встановив неправомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» з підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 р. Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище та приймаючи до уваги необхідність дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівель, постає питання скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» із підстав, наведених у протоколі розгляду від 21 грудня 2023 року. Одночасно встановлено, що алгоритм роботи електронної системи закупівель не дозволяє скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (крім випадку, коли є відповідне рішення Органу оскарження). Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене та у звʾязку з неможливістю усунення порушення (скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ»), ВИРІШЕНО: Відмінити процедуру закупівлі за оголошенням UA-2023-11-10-013761-a, за лотами № 1, 2 на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.» Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон): Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі. Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року. 2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання Накладок рейкових двоголових Н1 Р65 для залізниць широкої колії (лот №1), за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, номер оголошення UA-2023-11-10-013761-a. Додатки: 1. Копія протоколу №/24 від 05.02.2024 року на 2 арк. 2. Копія рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року на 38 арк. З повагою, Директор ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» _________________ Тонєв Ігор Михайлович
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.02.2024 15:30
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Бубнов Вячеслав Эдуардович 380080303070 v.e.bubnov@metinvestholding.com http://www.metinvestholding.com

Пункт скарги

Номер: 62b9c71662404e4aaaf3bd4c610e6993
Заголовок пункту скарги: Рішення про відміну торгів
Опис заперечення: Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що, на нашу думку, замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.

Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ". ТОВ "РЕСУРСПРОМСТАЛЬ" не оскаржувало рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у даній закупівлі. Жодним контролюючим органом не було встановлено порушення замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель у даній закупівлі.
Як неодноразово було наголошено Колегією та Комісією АМКУ: «інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги», тобто кожна скарга за закупівлею розглядається окремо та не є пов’язаною із іншими скаргами (зокрема: рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023). Відповідно інші закупівлі не мають бути враховані та не мають слугувати обґрунтуванням при прийнятті рішень Замовником про відміну закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №/24 від 05.02.2024 року.
2. Рішення №16369-р/пк-пз від 12.10.2023 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)