• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Годинники (крім частин і годинникових механізмів)

Годинник наручний кварцовий на ремінці для чоловіків, з гербом Одеської області на циферблаті, з лазерним гравіруванням на кришці корпусу напису: «ВІД ГОЛОВИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛА СНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ» Годинник наручний кварцовий на ремінці для жінок, з гербом Одеської області на циферблаті, з лазерним гравіруванням на кришці корпусу напису: «ВІД ГОЛОВИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ»

Торги не відбулися

985 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2016 15:26 - 22.09.2016 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 8c6268d83a9f44268ebaff32d95fe89e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-30-000438-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
1. Згідно з ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію. • Розміщена на електронному майданчику тендерна документація не відповідає вимогам ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». • Крім того, на електронному майданчику розміщено п’ять версій одного документу з єдиною назвою без визначення того, що є чинним. 2. Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно зі ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципами здійснення закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, наявні наступні порушення. • Замовник як строк поставки товару зазначає 26.09.2016 - 05.10.2016. Враховуючи те, що аукціон має відбутися 21.09.2016, строк поставки з 26.09.2016 є неможливим, оскільки ця дата є ранішою ніж законодавчо встановлений строк для укладання договору про закупівлю - укладається не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. • Стислі строки поставки унеможливлюють участь добросовісних виробників у процедурі закупівель. Це обумовлюється тим, що годинники є товаром зі складним технологічним циклом, й тим, що в Україні відсутнє виробництво комплектуючих для наручних годинників. Таким чином, замовлення на виготовлення та поставку комплектуючих потрібно розміщувати у іноземних виробників. Орієнтовні строки поставки комплектуючих наступні: закупівля та поставка механізмів - 1 місяць, замовлення виготовлення корпусів, циферблатів та інших комплектуючих та їх поставка - 1,5 - 2 місяці, зборка годинників в кількості 160 одиниць та їх технологічний контроль - 1 тиждень. А отже, загальний строк виготовлення партії годинників у кількості 160 одиниць із чітко й дуже детально визначеними технічними характеристиками складає приблизно 2 місяці. • Деякі вимоги Замовника до предмета закупівлі безпідставно значно його здорожують, а саме: інкрустація корпусу жіночих годинників оригінальним камінням від Swarovski у кількості не менш 200 штук та стрілки з люмінесцентним покриттям у чоловічих годинниках, а також, вимога про покриття корпусів годинників позолотою не менше 3 мкн., що є застарілим (гальванічним) способом нанесення покриття, досить дорогим і недовговічним порівняно із методом іонного напилення, який пропонується виробниками у годинниках на сучасному ринку. Також, викликає сумнів щодо неупередженості вимог Замовника зазначення точних розмірів корпусу жіночого годинника та точне визначення товщини корпусу чоловічого годинника. Всі вказані вимоги, по-перше, свідчать про невідповідність технічних вимог Замовника щодо предмету закупівлі такому принципу здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність, враховуючи необґрунтовано високу вартість одиниці годинника, а, по-друге, штучно та безпідставно обмежують можливість участі у тендері інших учасників крім одного, який вже «заздалегідь визначений» Замовником. Пропонуємо усунути наявні порушення з метою забезпечення рівної можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників.
Вирішення: Задоволено, порушення усуненні
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2016 18:02
Підтвердження вирішення: Відповідь на вимогу що до усунення порушень під час проведення процедури закупівлі: - в зв’язку з тим що технічно не можливо видаляти завантажені документи, а є можливість лише їх замінювати на інші, тому усі документи які били завантажені некоректні, були замінені на один уточнювальний; - зауваження у пункті два прийняті до уваги, та замінені на більш коректні, які сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, не дискримінації учасників, максимальній економії та ефективності , запобігає корупційним діям і зловживанням