-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам’яне
Торги відмінено
1 703 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2018 17:59 - 19.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Номер:
c3babdbaadd7442994ba081358b9c30f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000586-b.b4
Назва:
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення № 72.pdf 04.04.2018 21:04
- Скарга.pdf 04.04.2018 22:06
- Рішення від 06.04.2018 № 3218+лист Замовнику.pdf 10.04.2018 10:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2018 № 3951.pdf 26.04.2018 21:58
- Рішення від 25.04.2018 № 3951.pdf 02.05.2018 19:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2018 21:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2018 19:25
Дата виконання рішення Замовником:
10.05.2018 09:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням від 25.04.2018 року за № 3951 щодо зобов'язання Відділу освіти Літинської районної державної адміністрації відмінити
процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2018-01-05-000586-b, ознайомленні.
Вимога
Є відповідь
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Номер:
d223b3f4d3a74469a9a487393860197e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000586-b.a3
Назва:
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Тендерному комітету відділу освіти Літинськогої районної державної адміністрації в складі:
Голова тендерного комітету: Гордійчук Т.І., начальник відділу освіти;
Заступник голови тендерного комітету: Іванець Д.С., начальник групи з централізованого господарського обслуговування закладів освіти і установ освіти.
Члени тендерного комітету:
Римаренко К.М., економіст централізованої бухгалтерії відділу освіти.
Секретар тендерного комітету: Нападовську Т.Ю., головного бухгалтера централізованої бухгалтерії відділу освіти.
Всього 4 особи (згідно протоколу 5 осіб)
Повідомляємо, що протоколом №56 від 26.03.2018 року Вами свідомо було ухвалене незаконне рішення про відповідність пропозиції тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та визнання переможцем процедури по відкритим торгам (№ оголошення - UA-2018-01-05-000586-b).
Оскільки, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Славресурс" від 19.02.2018 № UA-2018-01-05-000586-b.а1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником (Відділ освіти Літинськогої районної державної адміністрації) порядку проведення Процедури закупівлі, винесла рішення № 2072-р/пк-пз від 06.03.2018 стосовно невідповідності пропозиції ТОВ "КАРБОНІКА ГРУПП" умовам Документації, оскільки відсутнє свідоцтво про проходження періодичного техогляду автомобіля. Хоча зазначено наявність протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу .
Даний документ також відсутній у складі пропозиції ТОВ «Славресурс», тому стає очевидно, що Замовник, добре усвідомлюючи наслідки, діє в інтересах даного учасника та порушує принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО усунути порушення, шляхом скасування протоколу № 56 від 26.03.2018 р. щодо визнання переможцем ТОВ «СЛАВРЕСУРС» та провести процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства.
У разі не задоволення нашої правомірної вимоги, ми будемо змушені звертатися в інші державні органи за захистом наших порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 30.03.2018 15:42
Дата подачі:
26.03.2018 22:45
Вирішення:
Відповідь на наявну в електронній системі закупівель вимогу про усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
Номер:
f054e22d39384cb681ad09a41ad432d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000586-b.b2
Назва:
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (далі-Скаржник), згідно протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Літинської районної державної адміністрації № 54 від 19.03.2018 р.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) та вимоги Тендерної документації (далі-ТД) Замовника.
Перше.
За результатами розгляду пропозиції ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (далі-Скаржник), Замовником було безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 54 від 19.03.2018 р. (далі по тексту скарги– Протокол), підставою для відхилення зазначено наступне: «В Учасника відсутня копія документу, що підтверджує право власності на авто навантажувач УН-053, що буде використовуватись для поставки вугілля кам’яного, та інформація про який наведена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Проте пунктом 1.3. частини 1 Додатку 1 ТД вимагалося надати:
«1.3. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних чи орендованих транспортних засобів або копія договору на перевезення вугілля кам’яного за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки вугілля кам’яного та інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника)».
Слід підкреслити, що даним пунктом ТД передбачено лише надати копії документів на транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки вугілля кам’яного. Дана вимога нами повністю виконана. У складі пропозиції надано усі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на автомобілі за допомогою яких буде виконуватись поставка вугілля кам’яного до Замовника. В той же час, автонавантажувач УН-053 не є транспортним засобом, тому що він здійснює навантажувальні роботи, а не поставку товару Замовнику.
Це підтверджується тим, що згідно пункту 1.10. розділу «Правил дорожнього руху», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, транспортний засіб – це пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу.
Крім того, Замовником не вимагалося надання документів, що підтверджують наявність в учасників засобів для навантаження вугілля. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, нами на власний розсуд було зазначено наявність автонавантажувача.
Це не суперечить абзацу 11 частини 1 розділу ІІІ ТД де передбачено, що: «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Неподання додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації».
Отже, ненадання документів на автонавантажувач ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Учасником повністю виконано вимоги ТД, а рішення Замовника № 54 від 19.03.2018 р. щодо відхилення тендерної пропозиції, є не правомірним.
Друге.
В своєму Рішенні Замовник помилково вважає, що Учасник не надав копії документів на автоваги (транспортні 30-ти тонні, стаціонарні АЦ-30), що підтверджують право власності.
Це твердження Замовника спростовується поданими у складі тендерної пропозиції Учасника копій таких документів: Технічний паспорт ваг № 000375 від 16.06.2010 р. де вказано, що власником є Піщанський паливний склад ПрАТ «Вінницяоблпаливо»; Свідоцтво про право власності на нерухоме майно САЕ № 456584 від 02.11.2011 р. (комплекс, будівель і споруд загальною площею 200,06 кв. м.) та Витяг про державну реєстрацію прав № 31894065 від 02.11.2011 р., згідно яких автоваги стаціонарно знаходяться за адресою: станція Попелюхи Піщанського району Вінницької області.
Тому, учасником надано усі документи на автоваги, які передбачені пунктом 1.2. частини 1 Додатку 1 ТД Замовника.
Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО усунути порушення, шляхом скасування протоколу № 54 від 19.03.2018 р. щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, та прийняти нове рішення про прийняття тендерної пропозиції Скаржника.
У разі не задоволення нашої правомірної вимоги, ми будемо змушені звертатися в інші державні органи за захистом наих порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 26.03.2018 16:42
Дата подачі:
22.03.2018 11:55
Вирішення:
Відповідь на наявну в електронній системі закупівель вимогу про усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Номер:
c86c2d4ba03a44d28b3f7f172e2f5321
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000586-b.a1
Назва:
Оскарження дій Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
ТОВ «Славресурс» приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 19.02.2018 17:14
- платіжне доручення 19.02.2018 17:14
- протокол про переможця 19.02.2018 17:14
- Рішення від 22.02.2018 № 1604.pdf 22.02.2018 20:55
- Інформація про резолютивну частину іршення від 06.03.2018 № 2072.pdf 07.03.2018 13:51
- Рішення від 06.03.2018 № 2072.pdf 13.03.2018 18:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2018 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2018 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2018 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З повним текстом рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі № UA-2018-01-05-000586-b, яке опубліковано 13.03.2018 року ознайомлені.