• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 24450000-3 "Агрохімічна продукція"

Завершена

205 509.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 027.55 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 13:50 - 08.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо написаного Хабарником

Номер: 33507b4a0a4240d888273ff38b7b097f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000386-a.a2
Назва: Щодо написаного Хабарником
Вимога:
Враховуючи той факт, що хабарник не стає на законний шлях, продовжує виправдовувати свої корупційні дії по протизаконному протягуванню у переможці "свого" постачальника, проводить вже не вперше подібну корупційну закупівлю, ми готуємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи, включаючи Громадські організації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Грунтовна відповідь на Вашу скаргу від 20.04.2018 була надана в попередньому листі та протоколі засідання тендерного комітету від 20.04.2018 №62. Незважаючи на безпідставні образи в адресу закладу, готові спілкуватись з Вами в суді.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: ff5a9a98d5e0434398314aaa82ad53e0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000386-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
І знову Замовник-корупціонер протягує у переможції "свого" учасника і за це він отримає хабар у розмірі 30-40% від суми договору. Звертаємо увагу, що Замовники Сумської області найчастіше акцептують найдорожчі пропозиції цього учасника. Випадковість? Звичайно ні! Ще до торгів Замовник сформував дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %, прописані деякі особливі для певної торгової марки засобу характеристики, які властиві тільки йому. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, а підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників і повинен допускати до розгляду еквіваленти. Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в тендерній документації необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Претензії, викладені у скарзі від 20.04.2018 № UA-2018-03-27-000386-a.a1, не мають фактичного gsluheynz, надумані і не відображають дійсності.
Статус вимоги: Не задоволено