-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки приладів обліку
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2023 10:55 - 15.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Умови тендерної документації
Номер:
af557a6dc46640da901ac18d16306253
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-10-003751-a.c1
Назва:
Умови тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник!
Відповідно до п.3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надання позитивного відгуку від підприємства енергетичної сфери попереднього Замовника послуг щодо виконання Учасником аналогічного договору належним чином та копії аналогічного договору з підприємством енергетичної сфери (не менше одного), який підтверджує досвід надання послуг згідно предмету закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати позитивний відгук від підприємств енергетичної сфери та копії аналогічного договору з підприємством енергетичної сфери (не менше одного), що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, та мають уповноваження згідно з вимогами чинного законодавства на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та мають досвід виконання аналогічних договорів з приватними організаціями. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 14.11.2023 11:32
Дата подачі:
14.11.2023 11:32
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо про таке. Закупівля здійснюється Замовником на підставі наявної потреби в послугах того чи іншого виду. Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей Замовник самостійно зазначає в тендерній документації кваліфікаційні критерії та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям. До даного виду послуг Замовник вимагає надати позитивний відгук від підприємства енергетичної сфери попереднього Замовника послуг щодо виконання Учасником аналогічного договору належним чином та копію аналогічного договору з підприємством енергетичної сфери (не менше одного), який підтверджує досвід надання послуг згідно предмету закупівлі. Це обумовлено насамперед тим, що Замовник є одним з підприємств енергетичної сфери, а також тим, що ВАТ «Тернопільобленерго» як оператор системи розподілу електричної енергії має забезпечувати належний облік електричної енергії в побутових та в не побутових споживачів за допомогою встановлених в них приладів обліку. В той же час, вимога, яку можуть виконати два або більше Учасники не є дискримінаційною. Як засвідчує практика, відсутність в Учасника торгів досвіду надання послуг у специфічній сфері суттєво підвищує ризики невиконання Учасником-переможцем договірних зобов’язань. Замовник торгів вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у Додатку 1 до тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення випадків несвоєчасно наданих або неякісно наданих послуг в майбутньому. Дякуємо Вам за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Бездоказове скасування закупівлі
Номер:
1df4b2b9ecf54ee9a0f456bd3139fcf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-10-003751-a.a3
Назва:
Бездоказове скасування закупівлі
Скарга:
Замовник не надав доказів щодо відсутності подальшої потреби у закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо закупівлі за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 23.01.2024 14:20
- Рішення від 05.01.2024 №333.pdf 10.01.2024 14:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.01.2024 №333.pdf 08.01.2024 10:51
- Рішення від 28.12.2023 №21063.pdf 28.12.2023 15:33
- 1-Скарга(2).pdf 26.12.2023 12:26
- 1-Скарга(2).docx 26.12.2023 12:26
- Протокол про відміну відкритих торгів у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.docx 26.12.2023 12:26
- 1-Скарга(2)_Validation_Report.pdf 26.12.2023 12:26
- 1-Скарга(2)-1.pdf 26.12.2023 12:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2023 12:52
Дата розгляду скарги:
05.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.12.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.01.2024 14:26
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2024 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.01.2024 № 333-р/пк-пз, яке зобов’язано ВАТ «Тернопільобленерго» скасувати Рішення про відміну закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Скарга
Виконана замовником
Бездоказове скасування закупівлі
Номер:
c69edb2508484e59afb0e4f9100f2699
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-10-003751-a.c2
Назва:
Бездоказове скасування закупівлі
Скарга:
Замовник посилається на скрутне фінансове становище, яке вимагає скорочення видатків, проте не наводить жодного арумента на користь цього твердження.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 12.12.2023 № 19920.pdf 12.12.2023 18:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2023 № 20478.pdf 20.12.2023 13:12
- рішення від 19.12.2023 № 20478.pdf 22.12.2023 15:51
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо закупівлі за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 26.12.2023 09:39
- 1-Скарга (2).pdf 09.12.2023 12:03
- 2-Протокол про відміну відкритих торгів через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.docx 09.12.2023 12:03
- 1-Скарга.docx 09.12.2023 12:03
- 1-Скарга_Validation_Report (2).pdf 09.12.2023 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2023 17:43
Дата розгляду скарги:
19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2023 15:52
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2023 09:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.12.2023 № 20478-р/пк-пз, яке зобов’язало ВАТ «Тернопільобленерго» скасувати Рішення про відміну торгів у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.