• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо (дрібний гурт)

Завершена

999 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 995.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2023 08:22 - 15.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4201111c475447c9a6a7ed6d4873e685
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-000168-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та звертаємось до Замовника щодо Тендерної документації а саме: Просимо Замовника внести змінити у Додаток 2 до тендерної документації, у зв’язку з дискримінаційними вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме вимоги: 1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності Вважаємо дану вимогу дискримінаційною оскільки Замовник вимагає щоб даний сертифікат був виданий саме на ім’я Учасники, проте Паспорти якості та сертифікати відповідності надаються Постачальнику від виробника палива, даними діями Ви обмежуєте Учасників які не є виробниками палива, але мають договірні відносини з Постачальниками. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти у такій редакції: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності Окрім цього хочемо звернути увагу що з втратою чинності 01.01.2018р. Декрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993р. № 46-93 (ст.27), наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 26.01.2018р. № 93 визнано такими, що втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” (із змінами). На сьогодні відсутній документ, який би вимагав сертифікацію дизельного палива та бензину. 2. - Учасник повинен здійснювати продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р.№1442 (зі змінами та доповненнями). Та Замовник має право звернутися за підтвердженням якості нафтопродуктів до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості з будь-якої АЗС, що зазначені у пропозиції переможця (Постачальника). Вважаємо, що дані вимог не стосуються предмету закупівлі, оскільки відповідно до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЯ Процедури закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару- дизельне паливо (дрібний гурт), окрім цього відповідно до Додатку 5 Проекту договору зазначено: 5.3. Поставка (передача) Товару здійснюється узгодженими партіями (частинами), у відповідності до заявок Покупця або за домовленістю Сторін. Кожна поставка (передача) партії товару узгоджується шляхом виписки рахунків – фактур та/або інших документів, в яких Сторони обумовлюють найменування, кількість, ціну Товару, інші необхідні дані. 5.4. Для дрібного гурту - можливість доставки власним транспортом Постачальника з врахуванням вартості доставки у ціну. Тому вважаємо їх дискримінаційними, що обмежує коло потенційних учасників крім того порушує наші законні права та інтереси, оскільки дрібний гурт ніякого відношення не має до АЗС. Враховуючи вище викладене Просимо замовника прибрати з Додатку 2 до тендерної документації наступні вимоги: - Учасник повинен здійснювати продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р.№1442 (зі змінами та доповненнями). Та Замовник має право звернутися за підтвердженням якості нафтопродуктів до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості з будь-якої АЗС, що зазначені у пропозиції переможця (Постачальника).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. У зв’язку з надходження скарги щодо порушення Нами законодавства України у сфері публічних закупівель в частині проведення процедури відкритих торгів повідомляємо наступне: Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру положення тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства. Нами, Замовником торгів, було проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при встановленні вимог, на які Скаржник посилається, за результатами якого підтверджуємо безумовну конкуренцію. Конкуренція присутня при наявності 2-ох і більше постачальників. 1. Відповідно до п.2 Додатку №2 до тендерної документації: «Сертифікати відповідності видані на ім’я Учасника та Паспорти якості на товар, що пропонується, дійсні на дату розкриття пропозиції.» Дане положення не створює обмеження щодо участі в торгах лише учасникам-виробникам палива, а надає правові гарантії наявності договірних відносин учасника з виробником палива, пояснює правовий механізм законності отримання палива учасником, порядок відпуску товару на АЗС. Учасники не повинен бути виробником палива, він повинен мати господарські відносини, які регулюються чинним законодавством України, а саме: положеннями ЦКУ, ГКУ, та самого договору із виробниками продукції або їх офіційним дистриб’юторами. П. 17-22 розділу «Оцінка відповідності» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив встановлює порядок проведення оцінки відповідності органом з оцінки відповідності для виробників або уповноважених представників, або осіб, які ввели паливо в обіг на ринку України : 17. Для проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник застосовує процедуру оцінки відповідності, яку встановлено Технічним регламентом модулів оцінки відповідності (1585-2003-п), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 7.10.2003р. №1585 (Офіційний вісник України, 2003р., № 41, ст.2175; 2011р., №67, ст.2581), для: палив, що виробляють або імпортують партіями, - за модулем F1; палив, що виробляють дослідними партіями, - за модулем F1; палив, що виробляють серійно, - за модулем A1. 18. Виробник або уповноважений представник розробляє технічну документацію, яка повинна містити інформацію про виробництво і застосування палив і за якою можливо оцінити відповідність палив вимогам цього Технічного регламенту. До технічної документації додаються: технологічний регламент або інструкція на виробництво, або технологія виробництва; акт впровадження у серійне виробництво продукції; акти приймання дослідної партії та протоколи випробувань продукції. Для палив, які містять у своєму складі добавки (присадки), до технічної документації також додаються: документ про допуск до застосування добавки (присадки) у відповідному типі палива, дані щодо вмісту в паливі; паспорт безпечності добавки (присадки); інформація про місцезнаходження юридичної особи виробника. 19. За результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність за формою згідно з додатком 6 до цього Технічного регламенту. 20. Перед введенням в обіг палив на документ про якість (паспорт якості) палива виробником повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. Зображення національного знака відповідності повинно відповідати його опису (1599-2001-п), затвердженому постановою КМУ від 29.11.2001р. №1599 (Офіційний вісник України, 2001р., №49, ст.2188). У разі проведення оцінки відповідності призначеним органом з оцінки відповідності до національного знака відповідності додається його ідентифікаційний код. У разі зменшення або збільшення зображення національного знака відповідності повинні бути дотримані пропорції, встановлені в описі. Нанесення будь-якого іншого маркування, здатного ввести в оману треті сторони щодо значення та форми національного знака відповідності, забороняється. Будь-яке інше маркування може бути нанесене за умови непогіршення видимості та розбірливості національного знака відповідності. 21. Виробник або уповноважений представник зберігає технічну документацію та декларацію про відповідність протягом 10 років після виготовлення останньої партії палива і надає їх для перевірки відповідним органам державного ринкового нагляду в установлених законодавством випадках. У разі коли виробник не є резидентом України та не має уповноваженого представника в Україні, такі зобов’язання покладаються на особу, яка ввела паливо в обіг на ринку України. 22. Органи з оцінки відповідності, призначені центральним органом виконавчої влади з питань оцінки відповідності за пропозицією Мінекоенерго, проводять оцінку відповідності. Сертифікати відповідності, видані на ім’я Учасника є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із виробниками палива, офіційними представниками, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального, добросовісність та своєчасність виконання договірних зобов’язань із замовником торгів. Замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства.
Статус вимоги: Відхилено