• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спирт етиловий, розчин спиртовий 96% та Спирт етиловий, розчин спиртовий 70%

Розчин спиртовий 96% 1000 шт., Розчин спиртовий 70% - 1000 шт., 1/100 мл.

Завершена

42 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2018 16:07 - 23.04.2018 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження кваліфікації переможця

Номер: d9a1f21f851047c29f8624dfa5f64f7a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-002150-a.a1
Назва: Оскарження кваліфікації переможця
Вимога:
ТОВ "Фарма Мед Суми" оскаржує рішення тендерного комітету щодо кваліфікації переможця. У тендерній документіції приведен перелік документів, які учасник повинен надати для кваліфікації: • копія документа (протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення, довіреність тощо), що визначає повноваження особи, яка підписує договір • надати документи, що підтверджують внесення відомостей щодо декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення (від скановану копію витягу з веб-сайту МОЗ України з такою інформацією). У разі, якщо внесення відомостей щодо декларування оптово-відпускних цін на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати від сканований лист-пояснення відсутності такого документу на даний товар. • ліцензія «Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України» Виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами. • копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру засвідчену учасником; • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; • виписка (або витяг) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних; • свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); • Статут або інший установчий документ; • довідка в довільній формі, яка містить відомості про підприємство з наведенням банківських реквізитів • копії документів на запропонований товар, які зазначені ( технічному завдані) до закупівлі • для запобігання постачання фальсифікатів та товару з непідтвердженим походженням учасник надає оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. • Цінова пропозиція. • Відомості про учасника. • Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». • Копія документу, що засвідчує якість товару, а саме сертифікат якості або сертифікат відповідності. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язкові сертифікації. • сертифікат серії; • санітарно – гігієнічний висновок; • Включаються усі витрати учасника, в тому числі, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплати податків. • Здійснення розрахунків виключно в безготівковій формі після поставки товару транспортом продавця до будівлі замовника. • Специфікація. • Договір. • Наявність печатки. ТОВ "Біохім-Фарма", яке кваліфкували переможцем, не надало цих документів (сертифікати якості, гарантійний лист виробника). Наполягаємо ще раз розглянути документи учасників на відповідність кваліфікації..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 30.04.2018 10:11