-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (3503-14/23) ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Вартість одиниці запропонованого товару не повинна перевищувати граничну суму витрат, передбачену постановою КМУ від 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» (зі змінами) на придбання персонального комп’ютеру (23 000 грн.). Крім того, враховуючи, що закупівля здійснюється за рахунок КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», вартість одиниці товару не повинна перевищувати 19 999 гривень без ПДВ (у випадку, коли учасник не є платником ПДВ).
Завершена
638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2023 17:12 - 19.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Необгрунтована дискваліфікація
Номер:
47e72307402341b891374d2d254eff57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-09-015331-a.c2
Назва:
Необгрунтована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ», код ЄДРПОУ 42893689 (надалі – ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» або Учасник) ознайомилось з Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» від 29.11.2023 року (надалі – Протокол) у закупівлі з ідентифікатором UA-2023-11-09-015331-a щодо відхилення найбільш економічної вигідної пропозиції учасника ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ».
З даним Протоколом Учасник категорично не згодний та вважає, що Замовник порушив норми пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня Його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
В Протоколі Замовником зазначено наступне. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено:
«1) Пунктом 9 Додатку 5 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати копію Декларації відповідності запропонованого моноблоку вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355.
Проте, Учасником в своїй тендерній пропозиції не надано декларацію відповідності запропонованого моноблоку вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355.
2) Пунктом 10 Додатку 5 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати копію cертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT).
Проте, Учасником надано сертифікат системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», який не відповідає вимогам у тендерній документації.
Так, відповідно до наказу ДП «Український науково-дослідницький і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 28.08.2023 № 223 прийнято ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) на заміну ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT); ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), поправка №2:2019 (ISO/IEC 27001:2013/Cor 2:2015, IDT).
Таким чином, Учасником не надано сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) згідно з вимогами Замовника».
На думку Замовника вказані вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим, Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей, а тому керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ».
В пункті 43 Особливостей чітко зазначено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Виходячи з вищезазначених норм п.43 Особливостей відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» документів:1)Декларації відповідності запропонованого моноблоку вимогам Технічного регламенту радіообладнання; 2) cертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT), дає підстави для застосування Замовником норм п. 43 Особливостей щодо надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, але аж ніяк не відхилення тендерної пропозиції, адже виправлення таких помилок у тендерній пропозиції Учасника НЕ ПРИЗВОДИТЬ до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно умов підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На основі всього вищезазначеного, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей просимо Замовника:
- відмінити Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «Укрспортзабезпечення» від 29.11.2023 року у закупівлі з ідентифікатором UA-2023-11-09-015331-a щодо відхилення найбільш економічної вигідної пропозиції учасника ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»;
- застосувати до ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» норми пункту 43 Особливостей та опублікувати в електронній системі закупівель в передбачений законодавством порядок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ».У випадку незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право на звернення в АМКУ зі скаргою згідно законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2023 21:32
Вирішення:
Доброго дня шановний учаснику!
Розглянувши вимогу щодо неправомірного, на вашу думку, рішення уповноваженої особи про відхилення вашої пропозиції, повідомляємо наступне.
Замовник під час здійснення процедур закупівель чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, з урахуванням позиції органів оскарження та державного фінансового контролю.
Так, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду вашої пропозиції встановлено, що на порушення вимог тендерної документації у тендерній пропозиції відсутні декларація відповідності запропонованого моноблоку вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355 та сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) згідно із вимог Замовника.
Перелічені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим, Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей.
Таким чином, замовником прийняте законне та обґрунтоване рішення щодо відхилення вашої пропозиції.
Рішення замовника базується на нормах чинного законодавства та підтверджується позицією органу оскарження, викладеною в рішеннях від 22.12.2022 № 7657-р/пк-пз, 04.01.2023 № 114-р/пк-пз, 31.01.2023 № 1084-р/пк-пз та 23.05.2023 № 7164-р/пк-пз.
Аналогічної позиції дотримується і Державна аудиторська служба України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу закупівель (висновок про результати моніторингу процедури закупвлі UA-2022-11-17-008311-a).
У свою чергу, Законом та Особливостями чітко визначено випадки, у яких Замовник може скасувати своє рішення.
Враховуючи вище викладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
625f91d19f794002911da41ef31e8567
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-09-015331-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- [Untitled].pdf 30.11.2023 16:31
Дата подачі:
30.11.2023 16:31
Опис причини скасування:
завантажено неповний файл
Дата скасування:
30.11.2023 21:28