• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

POS-ТЕРМІНАЛИ

Код згідно з ДК 021:2015 – 32440000-9 – Телеметричне та термінальне обладнання

Завершена

4 659 646.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2023 16:30 - 15.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам тендерної документації згідно п.3 розділу 5 тендерної документації

Номер: 2165da357cab43feac846868a8b47d59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-09-014656-a.a5
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам тендерної документації згідно п.3 розділу 5 тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Повідомлення № 15/23/2 Тендерного комітету про відхилення пропозиції вважаємо таке відхилення недостатньо аргументованим, тому звертаємося з вимогу надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам Документації, при цьому вимагаємо розглянути додаткову інформацію нижче. Завантажена на майданчик пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН», місцезнаходження: 04073, м. Київ, просп. Степана Бандери, 9, ідентифікаційний код юридичної особи: 31089403, відхилена з причин не надання/не в повній мірі надання документів згідно тендерної документації та невідповідності технічних характеристик запропонованого Товару технічним вимогам. Проаналізувавши перелік підстав відхилення пропозиції надаємо додаткову інформацію по кожному аргументу у відхиленні. 1. На вимогу пп. 1.3 п. 1 u. 1 Розділу 3 тендерної документації не надано копії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022, який зазначений ТОВ «ЕСЕСАЙ» як аналогічний договір у довідці про наявність досвіду (без вихідного номеру та дати, наданій учасником на виконання вимоги пп. 1.2 п. 1 ч. 1 Розділу 3 тендерної документації). Повідомляємо, що відповідно п.1.2 ТД, учасник повинен надати довідку, у довільній формі, про підтвердження наявності досвіду виконання ним не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі з 01.01.2021. У довідці про наявність досвіду (без вихідного номеру та дати, яку надано) вказано 7 (сім) договорів із зазначенням предмету договорів, номеру та дати укладання договорів, дати виконання зобов’язань за договорами. Враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох), не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації, бо учасником було надано 2 договору, які у повній мірі відповідають умовам тендерної документації. ТОВ «ЕСЕСАЙ» відповідно п.1.3. ТД у складі пропозиції надала 5 (п’ять) скановані копії зроблених з оригіналів договорів, зауважень до якості яких з боку тендерного комітету не має. 2. Копію аналогічного договору № 260422-04E від 02.05.2022 надано без додатків, передбачених розділом 15 зазначеного договору, в тому числі без специфікацій товару – Повідомляємо, що враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох) відповідно п.1.2 ТД, не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації. ТОВ «ЕСЕСАЙ» відповідно п.1.3. ТД у складі пропозиції надала 5 (п’ять) скановані копії зроблених з оригіналів договорів, зауважень до якості яких з боку тендерного комітету не має. Враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох), не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації 3. Листи-відгуки не містять інформації про адресу виконавця, що прямо передбачено no. 1.3 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації Повідомляємо, що листи відгуки надаються Замовниками ТОВ «ЕСЕСАЙ» згідно власних стандартів ведення діловодства заздалегідь до тендерної процедури, тому склад інформації у них визначається виключено цими організаціями. Листи-відгуки містять найменування компанії, ЄДРПОУ/РНОКПП відповідно до якого, будь хто може отримати відомості про адресу у відкритих державних реєстрах або відкритих даних на відкритих ресурсах таких як https://youcontrol.com.ua/. Існує законодавча заборона для державних органів вимагати довідки по інформацію, яку доступна у відкритому доступі та державних реєстрах, тому вважаємо таку вимогу банка необґрунтованою. Невідповідність щодо відсутності адреси компанії у листі-відгуки формальна та відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації повинна бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок та не може бути причиною для відхилення пропозиції. 4. Не надано листи-відгуки щодо виконання/невиконання договорів № 1439/15.7 від 04.10.2021 та 3в 4697/15 від 0.06.2023. Повідомляємо, що враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох) відповідно п.1.2 ТД, не надання листів відгуків по договорам № 1439/15.7 від 04.10.2021 та № 4697/15 від 03.06.2023 не може бути приводом для дискваліфікації. В складі пропозиції ТОВ «ЕСЕСАЙ» надала листи відгуки та відповідно скановані копії, які зроблені з оригіналів договорів по таким договорам: № 30/9868548/3 від 28.03.2023, № 30/9868548/4 від 05.10.2023 та № 200622-01Е від 22.06.2022, що відповідає вимогам п.1.2 ТД . 5. На вимогу оп. 1.13 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ЕСЕСАЙ» надано довідку без вихідного номеру та дати з інформацією про код доступу до результатів надані адміністративних послуг у сфері державної реєстрацій з метою перевірки Банком достовірності та повноти відомостей в установчому документі. Однак, в результаті перевірки, за зазначеним кодом отримано інформацію про дію, зареєстровану 17.08.2022, де немає інформації про статут Учасника. При формуванні довідки помилково була надано код тільки до змін від 17.08.2022. Просимо використовувати код 394872376080. Вважаємо цю помилку формальною та відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації повинна бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок. 6. Розділ/показник Окремий роз’єм живлення на РОЅ-терміналі не відповідає вимогам, так в терміналі Verifone X990 V4 2/16 відсутній окремий порт зарядки на POS- терміналі, зарядна база являється додатковим елементом який в процесі експлуатації може вийти з ладу, та в період післягарантійного обслуговування потягне за собою додаткові витрати на сервісне обслуговування. USB роз’єм є стандартним інтерфейсом для заряджання пристроїв для більшості електронних пристроїв. Європейський парламент затвердив правила, які вступають у силу з осені 2024 року та запроваджують єдиний стандарт зарядних пристроїв типу USB type C для електронних пристроїв (https://www.eurointegration.com.ua/news/2022/10/4/7148040/) Використання зарядного пристрою з форм фактором USB Type C дозволяє зменшити кількість блоків живлення з нестандартним роз’ємом та покращить екологічну ситуацію, чим завжди пишається банк позиціонуючи себе як еко-банк. Запропонована у комплекті ПОС-терміналу зарядна база дає зручну можливість заряджати платіжний термінал з використанням порту USB type C, дає можливість використання порту USB type C на терміналі для касової інтеграції та зменшує вірогідність пошкодження роз’єм живлення та відповідно ремонту обладнання, тож вважаємо, що у наданому комплекті ПОС-терміналу є окремий порт живлення та пропозиція в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, тож відхилення пропозиції є безпідставним. 7. Розділ/показник Акумулятор ємністю не менше 5500 mAh не відповідає вимогам. Відмітка Учасника «так відповідає» не дає змоги визначити відповідність. На офіційному сайті виробника дана модифікація відсутня, у класичної моделі Verifone X990 акумулятор становить 2600 mAh, збільшення ємності акумулятора є опцією без додаткової інформації. ТОВ «ЕСЕСАЙ» э авторизованим партнером компанії Verifone та має можливість виконувати замовлення у постачальника обладнання з опціональними характеристиками, які відрізняються від стандартної. При формування пропозиції компанія надала в складі обладнання зарядну базу, яка так само є опціональним обладнанням. Гарантійний лист від Учасника (п.15 ТД) про те, що запропоновані POS-термінали відповідають вимогам Замовника є офіційним документом, який гарантує постачання обладнання з характеристиками акумулятора ємністю не менше 5500 mAh, наявність такої опції підтверджується офіційними характеристиками обладнання на сайті виробника за посиланням https://www.verifone.com/sites/default/files/2023-11/x990-datasheet.pdf, тож вважаємо відхилення пропозиції безпідставним. Зважаючи на формальні (несуттєві) невідповідності у пропозиції, яку надано нашою компанією та суттєву різницю у вартості з іншим учасником, просимо вас розглянути можливість відміни рішення про дискваліфікацію та надати можливість виправлення невідповідності у документах учасника згідно умов ТД, або відмінити закупівлю та/або відкрити нову закупівлю зі зміненим технічним завданням заради отримання найбільш привабливої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано у доданому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам тендерної документації Документації згідно п.3 роздалу 5 тендерної документації

Номер: 16be1c726f5742cb846ec37fb6292043
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-09-014656-a.a4
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам тендерної документації Документації згідно п.3 роздалу 5 тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Повідомлення № 15/23/1 Тендерного комітету про відхилення пропозиції вважаємо таке відхилення недостатньо аргументованим, тому звертаємося з вимогу надати додаткову інформацію про причини невідповідності Пропозиції умовам Документації, при цьому вимагаємо розглянути додаткову інформацію нижче. Завантажена на майданчик пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН», місцезнаходження: 04073, м. Київ, просп. Степана Бандери, 9, ідентифікаційний код юридичної особи: 31089403, відхилена з причин не надання/не в повній мірі надання документів згідно тендерної документації та невідпорності технічних характеристик запропонованого Товару технічним вимогам. Проаналізувавши перелік підстав відхилення пропозиції надаємо додаткову інформацію по кожному аргументу у відхіенні. 1. На вимогу пп. 1.3 п.1 п.1 Розділу 3 тендерної документації не надано копії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022, який зазначений ТОВ «ЕСЕСАЙ» як аналогічний договір у довідці про наявність досвіду (без вихідного номеру та дати, наданій учасником на виконання вимоги пп. 1.2 п. 1 ч. 1 Розділу 3 тендерної документації). Повідомляємо, що відповідно п.1.2 ТД, учасник повинен надати довідку, у довільній формі, про підтвердження наявності досвіду виконання ним не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі з 01.01.2021. У довідці про наявність досвіду (без вихідного номеру та дати, яку надано) вказано 7 (сім) договорів із зазначенням предмету договорів, номеру та дати укладання договорів, дати виконання зобов’язань за договорами. Враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох), не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації, бо учасником було надано 2 договору, які у повній мірі відповідають умовам тендерної документації. ТОВ «ЕСЕСАЙ» відповідно п.1.3. ТД у складі пропозиції надала 5 (п’ять) скановані копії зроблених з оригіналів договорів, зауважень до якості яких з боку тендерного комітету не має. 2. Копію аналогічного договору № 260422-04E від 02.05.2022 надано без додатків, передбачених розділом 15 зазначеного договору, в тому числі без специфікацій товару. Повідомляємо, що враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох) відповідно п.1.2 ТД, не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації. ТОВ «ЕСЕСАЙ» відповідно п.1.3. ТД у складі пропозиції надала 5 (п’ять) скановані копії зроблених з оригіналів договорів, зауважень до якості яких з боку тендерного комітету не має. Враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох), не надання сканованої версії договору № 30/9868548/1 від 31.01.2022 не може бути приводом для дискваліфікації 3. Листи-відгуки не містять інформації про адресу виконавця, що прямо передбачено no. 1.3 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації; Повідомляємо, що листи відгуки надаються Замовниками ТОВ «ЕСЕСАЙ» згідно власних стандартів ведення діловодства заздалегідь до тендерної процедури, тому склад інформації у них визначається виключено цими організаціями. Листи-відгуки містять найменування компанії, ЄДРПОУ/РНОКПП відповідно до якого, будь хто може отримати відомості про адресу у відкритих державних реєстрах або відкритих даних на відкритих ресурсах таких як https://youcontrol.com.ua/. Існує законодавча заборона для державних органів вимагати довідки по інформацію, яку доступна у відкритому доступі та державних реєстрах, тому вважаємо таку вимогу банка необґрунтованою. Невідповідність щодо відсутності адреси компанії у листі-відгуки формальна та відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації повинна бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок та не може бути причиною для відхилення пропозиції. 4. Не надано листи-відгуки щодо виконання/невиконання договорів № 1439/15.7 від 04.10.2021 та 3в 4697/15 від 0.06.2023. Повідомляємо, що враховуючі мінімальну кількість договорів не менше 2 (двох) відповідно п.1.2 ТД, не надання листів відгуків по договорам № 1439/15.7 від 04.10.2021 та № 4697/15 від 03.06.2023 не може бути приводом для дискваліфікації. В складі пропозиції ТОВ «ЕСЕСАЙ» надала листи відгуки та відповідно скановані копії, які зроблені з оригіналів договорів по таким договорам: № 30/9868548/3 від 28.03.2023, № 30/9868548/4 від 05.10.2023 та № 200622-01Е від 22.06.2022, що відповідає вимогам п.1.2 ТД . 5. На вимогу п. 1.5 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документацій ТОВ «ЕСЕСАЙ» надано гарантійний лист про відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару вимогам Банку. У цьому гарантійному листі учасник зазначає, що по параметру «Клавіатура» його товар тільки частково відповідає вимогам Банку, так само i по параметру «температурний режим роботи». Повідомляємо, що у гарантійному листі про відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару надана інформація про наявність 15 механічних клавіш клавіатури та від 4 та більше функціональних програмованих під будь-яку потрібну операцію клавіш на великому кольоровому дисплеї з тачкрином. Цей параметр функціонально та якісно перевищує вимоги Замовника, фізичні клавіатури зношуються та не мають можливості програмної зміни функціоналу, тож вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції. Щодо температурного режиму – обладнання має два температурних режиму, а саме від 0C до +40C – режим роботи, та режим зберігання - від -20°C до +60°C . В зв’язку з тим, що обладнання встановлюється у торгівельних закладах та помешканнях банку, з яким працюють касири та інші співробітники торгівельних точок, вважаємо, що вимога для обладнання працювати від +45 до +50 градусів Цельсія порушує встановлені законодавством України санітарні норми, які передбачають організацію робочих місць з температурним режимом роботу не вище ніж 25 °C (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0226-12#Text). Режим зберігання обладнання відповідає вимогам тендерної документації, тому вважаємо відхилення пропозиції безпідставним. 6. На вимогу пп. 1.5 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ЕСЕСАЙ» надано чорно- білу копію листа іноземною мовою з підписом директора ТОВ «ЕСЕСАЙ» та його печаткою, при цьому не назначено інформації, чи відповіде копія оригіналу. Крім того до зазначеного листа надаються переклад українською мовою, під яким с підпис та печатка Учасника. Не дотримано вимоги щодо перекладу документів наведені у ч. 11 розділу 1 ТД, так допускається переклад здійснений: юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. В такому випадку, переклад мас бути завіреній підписом уповноваженої особи i печаткою (у разі використання) такої юридичної особи; або перекладачем, справжність підпису якого засвідчено нотаріально; Повідомляємо, що згодні з недотриманням вимог ТД щодо оформлення перекладу документів, але вважаємо ця вимога формальна та відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації повинна бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок, тому вважаємо відхилення безпідставним. Нагадуємо також, що План дій України щодо вступу до ЄС передбачає використання англійської мови як мови, яка може та повинна використовуватися на державному рівні. 7. На вимогу п. 1.13 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «ЕСЕСАЙ» надано довідку без вихідного номеру та дати з інформацією про код доступу до результатів надані адміністративних послуг у сфері державної реєстрацій з метою перевірки Банком достовірності та повноти відомостей в установчому документі. Однак, в результаті перевірки, за зазначеним кодом отримано інформацію про дію, зареєстровану 17.08.2022, де немає інформації про статут Учасника. При формуванні довідки помилково була надано код тільки до змін від 17.08.2022. Просимо використовувати код 394872376080. Вважаємо цю помилку формальною та відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації повинна бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок. 8. Згідно технічної документацій Порт USB slave- відсутній, запропонований порт RJ11 не компенсує відсутність порту. Інформуємо, що роз’єм RJ11 є одним із форм факторів інтерфейсу USB, який дає можливість надійно зафіксувати роз’єм у корпусі терміналу, тому вважаємо, що Обладнання відповідає технічним вимогам ТД та відхилення безпідставне. 9. Розділ/показник акумулятор ємністю не менше 500 mAh не відповідає вимогам, відмітка від учасника «так відповідає» не дає змоги визначити відповідність. - Згідно технічних даних зазначених на офіційному сайті виробника, наявність акумулятора е опцію без додаткової інформації. Інформуємо, зо на сайті виробника характеристика «Backup Li-ion battery» вказана як опціональна. Компанія має можливість поставити акумулятор з характеристиками 2600mAh/18.72Wh, яка перевищує вимоги тендерної документації, тому вважаємо відхилення безпідставним. Зважаючи на формальні (несуттєві) невідповідності у пропозиції, яку надано нашою компанією та різницю у вартості з іншим учасником у 224 790,72 грн., просимо вас розглянути можливість відміни рішення про дискваліфікацію та надати можливість виправлення невідповідності у документах учасника згідно умов ТД, або відмінити закупівлю та/або відкрити нову закупівлю зі зміненим технічним завданням заради отримання найбільш привабливої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано у доданому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо наявності окремого роз'єму живлення у протирічь вимогам ЄС ( Commission Delegated Regulation (EU) 2023/1717 - https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.L_.2023.223.01.0001.01.ENG)

Номер: 23ed640e8b3e488e9cb8923d81f790f8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-09-014656-a.c3
Назва: вимога щодо наявності окремого роз'єму живлення у протирічь вимогам ЄС ( Commission Delegated Regulation (EU) 2023/1717 - https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.L_.2023.223.01.0001.01.ENG)
Вимога:
Доброго дня! Додаток № 2 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю: POS-ТЕРМІНАЛИ Технічні вимоги до лоту 2 «Переносні POS-термінали» у рядку "Порти" містить обов'язкову вимогу «Окремий роз’єм живлення на POS- терміналі Обов’язкова наявність. Така вимога суттєво обмежує потенційне коло учасників тендерів лише однією компанією "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ.", бо наразі лише ця компанія з виробників та їх наявних представників в Україні має такий окремий роз'єм у мобільному ПОС терміналі виробництва Castles. Інши виробники використовують роз’єм USB type С, який в 2023 році узгоджено на законодавчому рівні обов’язковим стандартним роз’ємом живлення для мобільних пристрів у Європейському Союзі. Таким чином, якщо банк бажає купувати виключно термінали виробництва Castles, то закупівля може відбуватися з ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." по переговорній процедурі, бо нема обладнання іншого виробника, який має додатковий роз'єм живлення, але якщо банк бажає отримати конкурентні пропозиції, то вимагаємо видалити вимогу щодо наявності окремого роз’єма живлення. Банком вже проводився тендер UA-2023-10-04-007632-a у жовтні поточного року з абсолютно ідентичними умовами на мобільні термінали - на якому виявся лише один учасник, якого було кваліфіковано по технічним параметрам, що підтверджує наведений вище факт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, наявність окремого зарядного порту дозволяє продовжити термін експлуатації обладнання та зменшити кількість ремонтів, також окремий USB-порт може використовуватись при Інтеграції з касою. Крім того, окремий роз’єм живлення наявний у багатьох моделях POS-терміналів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

зміна одиниць виміру акумулятора для конкурентного порівняння для Лоту 2 «Переносні POS-термінали»

Номер: ac2df39c67964313985eda82020d713f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-09-014656-a.b2
Назва: зміна одиниць виміру акумулятора для конкурентного порівняння для Лоту 2 «Переносні POS-термінали»
Вимога:
Доброго дня! З елементарної фізики відомо, що потудність та відповідний розрахунок часу роботи ПОС терміналу акумулятора виражається накопиченою енергією акумуляторної батареї та виміряєтьтся у Ваттах (Wth), яка розраховується як ємність акумулятора (Ah), яка помножена на напругу акумулятора (V) З огляду на наявні моделі ПОC терміналів на ринку Украни маємо такі дані по акумуляторам - Saturn1000 - 6000 mAh/3,4V, Ingenico DX8000 - 2600mAh / 7.2V, Verifone X990 - 2600 mAh / 7.2 V , тож можна явно сказати, що умовам цього лоту може задовольніти лише обладнання Saturn1000, яку ексклюзівно постачає лише ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ.", що підтверджується документами наданими від виробника цієй компанії у закупівлі банку UA-2023-10-04-007632-a, яку проведено у жовтні поточного року. Тож задля відкритості та конкурентності торгів по цьому лоту вимагаємо змінити вимогу показника "Акумулятор" на «Акумулятор POS-терміналу Потужність не менше 18 Wh».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, наявність потужної акумуляторної батареї дозволяє забезпечити автономність роботи POS-термінала у випадку відключення електроенергії, що є вкрай важливим для Банку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

обов'язкова вимога щодо наявності акумуляторної батареї у стаціонарного ПОС терміналу

Номер: 021838849052427b97b9c59e3964f828
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-09-014656-a.a1
Назва: обов'язкова вимога щодо наявності акумуляторної батареї у стаціонарного ПОС терміналу
Вимога:
Доброго дня! Додаток № 2 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю: POS-ТЕРМІНАЛИ Технічні вимоги до лоту 1 «Стаціонарні POS-термінали» у рядку "Акумулятор" містить обов'язкову вимогу "Акумулятор POS-терміналу Ємністю не менше 500 mAh.". Така вимога суттєво обмежує потенційне коло участників тендерів лише однією команією Ingenico Україна, бо наразі лише ця компанія з виробників та їх наявніх представників в Україні має такий вбудований акумулятор у стаціонарному ПОС терміналі. Таким чином, якщо банк бажає задля забезпечення безперевної роботи ПОС терміналів в умовах блекауту мати додатковий акумулятор у стаціонарному терміналі, то закупівля може відбуватися по переговорній процедурі, бо нема обладнання іншого виробника, який має вбудовану у стаціонарний термінал акумуляторну батарею, але якщо банк бажає отримати конкуретні пропозиції, то вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності акумулятора у складі стаціонарного ПОС терміналу задля відповідності умов тендеру принципам конкурентності та неупередженності. Банком вже проводився тендер у вересні з абсолютно ідентичними умовами на стаціонарні термінали UA-2023-09-14-005628-a - на якому виявся лише один учасник, що підтверджує наведений вище факт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, додатковий акумулятор наявний у багатьох моделях POS-терміналів. Замовник розглядатиме всі пропозиції, які відповідатимуть заявленим вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні