-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подарунковий новорічний набір цукерок
Завершена
695 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2023 16:19 - 14.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
33acf6a18c9248db976c1a11d69863d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-09-014279-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження відкритих торгів з особливостями, що оголошено з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, відбувається відповідно до пунктів 55-67 Особливостей з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон з особливостями) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до абз. 3 п. 57 особливостей, Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону, органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України.
Відповідно до п. 30 ч.1 статті 1 Закону, суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Щасливський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник) 09.11.2023 року оприлюднило оголошення щодо закупівлі Подарунковий новорічний набір цукерок, за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-09-014279-a).
Разом з оголошенням про закупівлю Замовником було оприлюднено тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Щасливського ліцею Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області від 09.11.2023 Наталія НАЙДЕНКО (далі – Документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «АКТИВ-ФУД» (далі – Скаржник/ТОВ «АКТИВ-ФУД») 17.11.2023 року подало свою тендерну пропозицію для участі у вищезгаданій закупівлі.
20.11.2023 року відбувся аукціон у якому прийняло участь 2 (два) учасники:
1) ТОВ «АКТИВ-ФУД»;
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОШЕН КИЇВ КОНДИТЕР".
Замовником 23 листопада 2023 року було оприлюднено протокол №2 уповноваженої особи Щасливського ліцею Пристоличної сільської ради яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АКТИВ-ФУД» з наступних підстав:
1) Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на ТОВ «РОЗПОДІЛЬЧИЙ ЦЕНТР ПЛЮС», якого він в документах тендерної пропозиції визначив виробником. Вищезазначений сертифікат є недійсним, так як строк дії сертифіката до 11.11.2023, а документи тендерної пропозиції Учасник підвантажив в електронну систему закупівель 17.11.2023.
2) Учасником надано в складі тендерної пропозиції особову медичну книжку на Гусінова Руслана Айдиновича з протермінованим строком проходження наступного медичного огляду, а згідно інших вимог Додатку 2 до тендерної документації та проєкту договору водій транспорту, а також особи Учасника, що супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно – розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов»язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), з чого слідує, що Учасник завчасно не дотримується вимог тендерної документації та умов проєкту договору.
ТОВ «АКТИВ-ФУД» повною мірою не погоджується з зазначеними Замовником підставами, виходячи з наступного.
1) ТОВ «АКТИВ-ФУД» підтверджує, що документи під назвою «15.3. ISO Розподільчий центр англ.pdf» та «15.3. ISO розподільчий центр переклад.jpg» в яких надано сертифікат ISO 22000:2018 строк дії якого закінчено 11.11.2023 року, проте, варто відмітити, що дана невідповідність може бути усунена і як наслідок, це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Саме тому, Скаржник не погоджується з його відхиленням та формулюванням Замовника, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як наслідок, Скаржник з наведеної вище невідповідності повинен отримати можливість на виправлення, що передбачено частиною дев'ятою статті 26 Закону, а саме учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дана правова позиція є аналогічною з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16092-р/пк-пз від 09.10.2023 (індивідуальний номер закупівлі UA-2023-09-14-014260-a).
2) Варто відмітити, що Замовником під час розгляду питання про дискваліфікацію ТОВ «АКТИВ-ФУД» було зазначено наступне «Окрім цього згідно ч. 6 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації Учасник повинен надати оригінал або копію особової медичної книжки, що буде постачати товар (водій – експедитор або експедитор), завірена належним чином. Учасником надано в складі тендерної пропозиції особову медичну книжку на Гусінова Руслана Айдиновича з протермінованим строком проходження наступного медичного огляду, а згідно інших вимог Додатку 2 до тендерної документації та проєкту договору водій транспорту, а також особи Учасника, що супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно – розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов»язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), з чого слідує, що Учасник завчасно не дотримується вимог тендерної документації та умов проєкту договору».
Вищезгадана вимога Замовника є кваліфікаційною, та не є такою, яка призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Саме тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як наслідок, Скаржник з наведеної вище невідповідності повинен отримати можливість на виправлення, що передбачено частиною дев'ятою статті 26 Закону, а саме учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобовʼязання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКТИВ-ФУД».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ Щасливе.pdf 25.11.2023 12:16
- рішення від 28.11.2023 № 19044.pdf 28.11.2023 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19648.pdf 07.12.2023 13:12
- рішення від 06.12.2023 № 19648.pdf 08.12.2023 16:48
- 15.3. ISO Розподільчий центр англ.pdf 30.11.2023 18:45
- 33.Медична книжка Гусінов.pdf 30.11.2023 18:45
- 15.3. ISO розподільчий центр переклад.jpg 30.11.2023 18:45
- Пояснення АМКУ.pdf 30.11.2023 18:45
- пояснення 30.11.2023 18:45
- протокол 11.12.2023 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2023 12:23
Дата розгляду скарги:
06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.12.2023 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно протоколу уповноваженої особи Замовника № 5 від 11.12.2023 Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2023 № 19648-р/пк-пз виконано