-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кабелі та супутня продукція ДК 021:2015 – 44320000-9 Кабелі та супутня продукція
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2023 11:23 - 14.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Номер:
20802a05f2b0417fa8cfacd607cb5a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-09-005006-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Вимога:
Замовником, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області, ЄДРПОУ 38631015, 09.11.2023 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Кабелі та супутня продукція, ДК 021:2015 – 44320000-9 Кабелі та супутня продукція.
22.11.2023 року згідно ПРОТОКОЛУ/РІШЕННЯ №1-22/11 було визначено переможцем по відкритим торгам з особливостями Учасника ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Учасник ТОВ «Лайт Крафт» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, так як вважає, що дане рішення було прийняте з порушенням Закону України про Публічні Закупівлі, а саме, Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, пункт 5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Уважно вивчивши подані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" документи, а саме файл «2. Таблиця 1 порівняльних характеристик.pdf» виявлено невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" технічному опису продукції розміщеному на сайті офіційного представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО) https://www.acko.ua/
Невідповідності:
Позиція 2.3
Параметри запропоновані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Довжина - 116 мм
Діаметр отвору кріплення - 16.5 мм
Параметри відповідно до сайту представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО)
Довжина - 120 мм
Діаметр отвору кріплення - 14.5 мм
Посилання на офіційний сайт представника виробника:
https://www.acko.ua/e-store/xml_catalog/nakonechniki_midni_serii_dt/20453/
Позиція 2.4
Параметри запропоновані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Діаметр отвору кріплення - 13.5 мм
Параметри відповідно до сайту представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО)
Діаметр отвору кріплення - 12.5 мм
Посилання на офіційний сайт представника виробника:
https://www.acko.ua/e-store/xml_catalog/nakonechniki_midni_serii_dt/20451/
Позиція 2.5
Параметри запропоновані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Довжина — 98,4 мм
Діаметр отвору кріплення — 12,3 мм
Параметри відповідно до сайту представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО)
Довжина — 95,5 мм
Діаметр отвору кріплення — 12,5 мм
Посилання на офіційний сайт представника виробника:
https://www.acko.ua/e-store/xml_catalog/nakonechniki_midni_serii_dt/20450/
Позиція 2.7
Параметри запропоновані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Довжина — 78 мм
Діаметр отвору кріплення — 8 мм
Параметри відповідно до сайту представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО)
Довжина — 80 мм
Діаметр отвору кріплення — 10,5 мм
Посилання на офіційний сайт представника виробника:
https://www.acko.ua/e-store/xml_catalog/nakonechniki_midni_serii_dt/20448/
Позиція 2.8
Параметри запропоновані Учасником ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Довжина — 73,7 мм
Діаметр отвору кріплення — 7,5 мм
Параметри відповідно до сайту представника виробника ТОВ «Електротехніка «АСКО-УКРЕМ» (Торгова марка АСКО)
Довжина — 70 мм
Діаметр отвору кріплення — 8,5 мм
Посилання на офіційний сайт представника виробника:
https://www.acko.ua/e-store/xml_catalog/nakonechniki_midni_serii_dt/20447/
Як бачимо з вищенаведеного, Учасник ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" свідомо змінює технічні параметри продукції для того щоб його пропозиція відповідала технічному завданню Замовника.
Отже, частина інформації наданої в пропозиції Учасника ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ» не відповідає дійсності.
Зважаючи на вищезазначене просимо Вас відмінити ПРОТОКОЛ/РІШЕННЯ №1-22/11 від 22 Листопада 2023 року про визнання переможцем по відкритих торгах з особливостями Учасника ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо неправомірного визначення переможця.pdf 27.11.2023 12:36
- Наконечники_DT.pdf 27.11.2023 12:36
- 1=Шановний Учаснику.docx 28.11.2023 14:01
Дата подачі:
27.11.2023 12:36
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ») не відхилена згідно із Законом.
У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ») не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
Разом з тим, зважаючи на отримання Вимоги, замовником було прийнято рішення надати роз’яснення на звернення з вимогою про таке.
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону.
На виконання норм частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ», яка визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ», яка визначена найбільш економічно вигідною, замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ» відповідає вимогам тендерної документації, та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, і було прийнято рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ» відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, згідно з яким було визначено ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ» - переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення замовника оформлено ПРОТОКОЛОМ/РІШЕННЯМ №1-22/11 від 22.11.2023 року).
Вищевказані правові підстави повністю надають Вам роз’яснення правових дій як Замовника, так і Учасника згідно Закону та Особливостей.
Також, акцентуємо Вашу увагу на те, що жодної правової бази; - в Законі, Особливостях та ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ не має на перевірку Замовником тендерної пропозиції Учасника на якихось сайтах виробника товару.
Вкажіть, будь ласка, правову базу, де Замовник зобов’язаний перевіряти тендерну пропозицію на сайті виробника товару.
Також, Ваше посилання на «порушення Закону України про Публічні Закупівлі, а саме, Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, пункт 5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» не має підгрунття.
Навпаки, було дотримано вимоги ст. 5 Закону пп. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність.
З повагою, уповноважена особа, ЕДУАРД НЕДІЛЬКО.
Статус вимоги:
Відхилено