-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2018 18:03 - 20.04.2018 18:20
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника
Номер:
c114364f178246df8e82198c707a82c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-17-003162-a.a1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
Голові тендерного комітету
КП Київкінофільм
01004, Україна, м. Київ, бул. Т.Шевченка, 3
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
«УКРПРОЕКТ»
04119, м. Київ, вул. Зоологічна, 4-А, офіс 139
Скарга
27.04.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися торги згідно предмету закупівлі «Проектні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру «Братислава», за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ», оголошення № UA-2018-04-17-003162-a.
За результатами електронних торгів перемогла пропозиція Приватне підприємство «Інноваційна науково-технічна експертна компанія», як найбільш економічно вигідна для Замовника.
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.04.2018 року №65/18 переможцем визнано Приватне підприємство «Інноваційна науково-технічна експертна компанія».
У свою чергу, ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРПРОЕКТ» не погоджується із Рішенням Замовника оформленого Протоколом від 27.04.2018 року №65/18 щодо визначення переможцем закупівлі «Інноваційна науково-технічна експертна компанія», та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Документи тендерної пропозиції учасника «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» містять явні ознаки підроблення документів, а саме застосування графічного редагування документів – накладення підпису та печатки майже на усіх файлах документів, що в свою чергу може кваліфікуватися за ознаками кримінального злочину згідно статті 358 Кримінального кодексу України як підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника «Інноваційна науково-технічна експертна компанія», на виконання умов Оголошення про проведення допорогової закупівлі та переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, завантажено довідку про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник мав надати трудові книжки або накази про призначення або цивільно-правові договори співпраці Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасником «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» в складі тендерної пропозиції надано дану довідку та підтвердження наявності працівників у штаті Учасника у вигляді трудових книжок, наказів про призначення та цивільно-правових договорів співпраці Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Проте на Шевцова Миколу Олександровича цивільно-правовий договір завантажено уже після аукціону. Тому братися до уваги Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» не може.
Згідно пункту 4.4 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, вимагалося завантажити в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для фізичної особи - копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності) у разі наявності. Учасником «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» в складі тендерної пропозиції надано незрозумілий лист-роз’яснення, який не може братися до уваги.
Згідно пункту 4.5 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, вимагалося завантажити в складі тендерної пропозиції копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) у разі наявності. Учасником «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» в складі тендерної пропозиції даної довідки не надано.
Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35,
ПРОСИМО:
1. Прийняту скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету від 27.04.2018 року №65/18 щодо визначення переможцем Приватне підприємство «Інноваційна науково-технічна експертна компанія».
3. Відхилити (дискваліфікувати) пропозицію Учасника Приватне підприємство «Інноваційна науково-технічна експертна компанія».
4. Перейти до розгляду наступної за черговістю пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРПРОЕКТ».
5. Направити повідомлення до Національної поліції України про виявлені ознаки кримінального злочину в діях учасника закупівлі Приватне підприємство «Інноваційна науково-технічна експертна компанія» по даній закупівлі.
6. Про результати розгляду скарги та проведення службової перевірки просимо повідомити письмово у встановлений законодавством строк.
Одночасно повідомляємо, що у випадку відмови у задоволенні вимог нашої скарги, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, задля забезпечення можливості ефективного витрачання державних коштів ми будемо звертатись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомимо про ознаки корупції по даній закупівлі Національне антикорупційне бюро України.
Директор В.О. Колесникова
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2018 18:33
Вирішення:
Нами була отримана Ваша вимога від 27.04.2018 стосовно закупівлі № UA-2018-04-17-003162-a «Проектні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ», з вимогою щодо усунення порушень.
Детально розглянувши Ваш лист і ознайомившись з переліком запропонованих змін, Конкурсною комісією КП «Київкінофільм» було прийнято рішення надати Вам конкретні роз’яснення :
1. «Документи тендерної пропозиції учасника «Інноваційна науково –технічна експертна компанія» містять явні ознаки підроблення документів»
Роз`яснення: Конкурсною комісією КП «Київкінофільм» не було виявлено явних ознак підробки документів. Також, доводимо до Вашого відома, що працівники нашого підприємства не мають відповідної кваліфікації, щодо проведення експертизи на підробку документів. Якщо ви маєте достовірні докази, Ви можете звернутися до відповідних органів.
2. «Цивільно-правовий договір з Швецовим Миколою Олександровичем було завантажено після аукціону.»
Роз`яснення: Згідно пункту 6 оголошення про проведення Допорогової закупівлі, учасник маємо право завантажити документ, який не був завантажений до кінцевого терміну подання пропозицій.
3. «Згідно пункту 4.4 вимагалась – копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності».
Роз`яснення: Зверніть увагу, що в пункті 4.4 зазначено, що дані документи потрібно надавати «у разі наявності».
4. Згідно пункту 4.5 вимагалось завантажити копію довідки про взяття на облік платника податку .
Роз`яснення: Зверніть увагу, що в пункті 4.5 зазначено, що дані документи потрібно надавати «у разі наявності».
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі було повністю дотримано законодавство та принципи публічних закупівель
Статус вимоги:
Не задоволено