• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дорожні знаки

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2023 17:09 - 13.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Cкарга на рішення Замовника про відміну закупівлі

Номер: 6248013ffc3a490ea9fd641ff3f6acc2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-014964-a.c1
Назва: Cкарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Скарга:
Вих. № 2911/1 м. Київ «29» листопада 2023р. ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРСИСТЕМС» вул. Дубровицька, 28, м. Київ, 04114 ЄДРПОУ 43412577 тел. (044) 339-99-99 e-mail : dorsystems.llc@gmail.com Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Курчатова, буд. 8, м. Дніпро, 49038 тел: +38(067)-823-97-18 e-mail: kp_tim_dmr@outlook.com Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-11-08-014964-a Процедура закупівлі : відкриті торги Предмет закупівлі: Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання Скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі Комунальним підприємством «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради «08»листопада 2023 року в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі- ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-08-014964-a, предметом якої є – «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання». Електронний аукціон відбувся «16» листопада 2023 року. Для участі у вказаній закупівлі свої пропозиції подало 5 (п’ять) учасників (далі – перелік від пропозиції з найнижчою ціною до пропозиції з найвищою ціною): 1) ТОВ "ЮСТ" 2) Скаржник (ТОВ «ДОРСИСТЕМС») 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" 4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 5) ФОП Маслак Володимир Миколайович. За результатом електронного аукціону пропозиція ТОВ «ЮСТ» була переведена у статус «На розгляді», пропозиції решти учасників набули статусу «У черзі». Однак, «20» листопада 2023 року Замовником було оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р.) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей-неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. ТОВ «ДОРСИСТЕМС» вважає рішення Замовника про відміну відкритих торгів безпідставним та таким, яке прямо суперечить нормам чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель. ОБГРУНТУВАННЯ: Відповідно до пункту 50. Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Замовником на електронному майданчику причиною скасування закупівлі зазначено неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: некоректне визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним товарів/послуг/робіт, визначені у Додатку 5 до Документації». Так, Додаток № 5 до тендерної документації містить наступні вимоги до технічних характеристик світлоповертаючої плівки: Пункт 7. Додатку № 5 Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліфв із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021. Пункт 8.Додатку № 5 Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи. Пункт 10. Додатку № 5 Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію. Слід зазначити, що визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки повністю відповідає вимогам ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Так, відповідно до пункту 8.1.2. ДСТУ 4100:2021 в залежності від інтенсивності світлоповертання та технології виробництва виділяють наступні класи світлоповертальних матеріалів: клас І- матеріал із середньою інтенсивністю світлоповертання: - клас І-а – матеріал, що має оптичну систему із скляних мікрокульок; - клас І-б – матеріал, що має оптичну систему із мікропризм клас ІІ- матеріал із високою інтенсивністю світлоповертання: - клас ІІ-а - матеріал, що має оптичну систему із скляних мікрокульок; - клас ІІ-б - – матеріал, що має оптичну систему із мікропризм клас ІІІ- матеріал із дуже великою інтенсивністю світлоповертання. Відповідно до пункту 8.1.4. ДСТУ 4100:2021 у залежності від кольоростійкості виділяють наступні види світлоповертальних матеріалів І та ІІ класів: - із середньою кольоростійкістю (К1) -із високою кольоростійкістю. Пунктом 8.1.17 ДСТУ 4100:2021 передбачено, що для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівки одного типу та однієї оптичної системи. Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 4100:2021 гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію. Як вбачається із вищенаведеного технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема опис показників світлоповертаючої плівки були викладені Замовником у відповідності до чинного ДСТУ, тому посилання у рішенні про відміну закупівлі на некоректний опис показників світлоповертаючої плівки є необрунтованим штучно створеним. Слід також зазначити, пп 2 п. 50 Особливостей при відміні закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, передбачає опис таких порушень. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р. такого опису не містить. Це ж саме стосується і інформації про відміну, розміщену на електронному майданчику, яка містить лише загальне визначення причин відміни закупівлі- некоректне визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки. Однак, при цьому Замовник не зазначає, що саме в описі показників світлоповертальної плівки не відповідає законодавству та яке конкретно порушення законодавства виникло у зв’язку з цим, як і не зазначає причин, через які таке порушення не може бути усунуто. Окремо хочемо звернути увагу Органу оскарження на те, що КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «22» листопада 2023 року на електронному майданчику була оголошена аналогічна закупівля -ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-016284-a, предметом якої є «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання». Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета даної закупівлі, в тому числі вимоги до світлоповертальної плівки вказано у Додатку 5 до Тендерної документації. Слід зазначити, що визначення технічних характеристик закупівлі, зокрема, опис показників світлоповертаючої плівки, наведений у Додатку № 5 Тендерної документації до закупівлі UA-2023-11-22-016284-a є ідентичним опису, наведеному у Додатку № 5 до закупівлі, відміна якої оскаржується ТОВ «ДОРСИСТЕМС». Нижче наведено порівняльну таблицю з технічними вимогами та описом характеристик до предмету закупівлі, зокрема до світлоповертальної плівки: Закупівля UA-2023-11-08-014964-a, відміна якої оскаржується Закупівля UA-2023-11-22-016284-a, оголошена Замовником 22.11.2023р. п. 7 додатку № 5 до Тендерної документації: Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліфв із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021. п. 7 додатку № 5 до Тендерної документації: Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріаліів із середньою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку з використанням світлоповертаючої плівки I-б класу «3М ™» серії 3400 з оптичною системою із мікропризм, згідно з ДСТУ 4100:2021. п. 8 додатку № 5 до Тендерної документації: Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи. п. 8 додатку № 5 до Тендерної документації: Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знака потрібно застосовувати плівку одного типу та однієї оптичної системи. п. 10 додатку № 5 до Тендерної документації: Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію. п. 10 додатку № 5 до Тендерної документації: Гарантійний строк для знаків виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки I класу – не менше ніж 7 років від дати введення в експлуатацію. Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами: - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону); - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону) - запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 3 ст. 5 Закону). Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки рішення про відміну закупівлі було прийняте без належного обгрунтування. Замовник не зазначив, в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав конкретний опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Все це, а також те, що Замовник оголосив аналогічну закупівлю, у тендерній документації до якої виклав точно такі ж самі технічні вимоги до предмета закупівлі, свідчать про зловживання з боку Замовника, маніпуляції законодавчими нормами у власних інтересах та порушення всіх принципів і правил проведення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі» та Особливостях (Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178). На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 3,5,18,32 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55-67 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОСИМО : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради скасувати рішення про відміну відкритих торгів за предметом «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-08-014964-a) згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р. Додатки до скарги: 1. Копія ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕОЮ ОСОБОЮ № 1120/2К від 20.11.2023р. 2. Копія додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю UA-2023-11-08-014964-a. 3. Копія додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю UA-2023-11-22-016284-a. 4. Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14473-р/пк-пз від 27.07.2020р. щодо аналогічного порушення. 5. Копія Рішення № 4 учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСИТЕМС» від 11.08.2021 року. 6. Копія Наказу № 18-к від 17.08.2021р. Оплата за подання скарги здійснена відповідно до встановленого порядку. З повагою, Директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Дорошенко Віталій Миколайович
Дата розгляду скарги: 11.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2023 13:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.12.2023 15:11
Дата виконання рішення Замовником: 25.12.2023 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Дорошенко Віталій Миколайович +380996673356 dorsystems.llc@gmail.com