-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 79710000-4 Охороні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони приміщень)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 600.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2018 13:10 - 08.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження результатів тендеру
Номер:
80db5e50ea544a918a6bcb2acdb39a97
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-000420-a.a2
Назва:
оскарження результатів тендеру
Вимога:
За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозицій Замовником, відповідно до протоколу № 13 засідання тендерного комітету Селекційно-генетичного інституту – Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення від 18.04.2018 р., Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Альфа-Україна Плюс» ЄДРПОУ 36553941 та про намір укласти договір із переможцем процедури відкритих торгів. Оголошення про намір укласти договір опубліковано на порталі Уповноваженого органу 18.04.2018 р.
Ми не можемо погодитись з таким рішенням Замовника з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Як передбачено ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У відповідності до ч. 3 тієї ж статті Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Як вбачається з тендерної документації, Замовником допущені наступні порушення.
Відповідно до п. 3.1. Додатку № 1 Учасник на підтвердження відповідності наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника, з яким укладено договорі, процедури закупівлі, дати укладання договору. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції «довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про закупівлі», яка, в порушення зазначених вимог Замовника, не містить передбачених тендерною документацією необхідних відомостей, а саме в ній не зазначено дати укладання договору та процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати «копію договору про надання аналогічних послуг, що вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції копію договору охорони № 57/16 ФП від 02.07.2016 з ОСББ «ТІРАС 2012» з додатком № 1. Згідно п. 11.5 зазначеного договору додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. З тексту договору вбачається, що до договору складені три додатки, однак, у складі пропозиції копії Додатків № 2 та 3 до Договору відсутні. Отже, надано копію договору не в повному обсязі, з неповним змістом. Такий спосіб подання документу є неналежним та не може бути прийнятий, як належне документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відступне належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції «копію чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції договір № 0501-0121-003 добровільного страхування відповідальності від 23.03.2018. В п.п. 5, 10, 19.7.2 наявне посилання на Додаток № 1 – Перелік об’єктів охорони, щодо яких здійснюється страхування відповідальності, в п. 19.7.3 – на Додаток № 1 – Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки до договору у складі тендерної пропозиції не надані, що свідчить про те, що учасник надав договір не у повному обсязі, без його невід’ємних складових частин. Отже, такий спосіб подання документу не може вважитись належним виконанням вимог тендерної документації.
Пунктом 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сканованих та завірених печаткою учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціального автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні). Тобто Замовником чітко визначено у який спосіб, якими саме документами має бути підтверджено наявність обладнання та спецтранспорту. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» у складі тендерної пропозиції на частину обладнання надані видаткові накладні, а на іншу частину – замість акту інвентаризації надано витяг з інвентаризаційного опису, який не є актом інвентаризації.
Крім цього, в довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу, в порушення вимог п. 1.1 Додатку № 1 тендерної документації не надано відомостей про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення. Також в порушення вимог п. 1.5. не надано копій документів (акту інвентаризації або видаткової накладної) на підтвердження наявності спеціального одягу. Отже, відповідність учасника кваліфікаційному критерію – наявність матеріально-технічної бази не підтверджена належним чином.
Пунктом 1.6 Розділу Ш тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «проекту договору про закупівлю (Додаток; 4 ТД). Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» замість проекту договору, відповідно до Додатку № 4 ТД надано у складі тендерної пропозиції змінений текст проекту договору, в внесенням до нього відомостей про Учасника, що не передбачено вимогами тендерної документації.
Таким чином, в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відсутнє належне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу Ш тендерної документації тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з викладеним, просимо Замовника усунути допущені ним порушення вимог ст. 30 Закону та скасувати результати закупівлі, згідно яких визначено переможцем Учасника ПП «Альфа-Україна Плюс».
Пов'язані документи:
Замовник
- Scan Протокол на вимогу.pdf 24.04.2018 14:58
Дата подачі:
20.04.2018 16:51
Вирішення:
Розгляшувши вимогу, члени тендерного комітету визнали наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "Альфа-Україна Плюс" (п.1 та п 4 с.30 ЗУ "Про публічні закупівлі") та скасування рішення щодо визначення його переможцем.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Транспорт реагування
Номер:
d391d399d168437d9b15f1fd2e4017b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-000420-a.a1
Назва:
Транспорт реагування
Вимога:
Згідно з додатком №1 Тендерної документації Замовник просить надати документи, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, а саме:
п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та
п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого транспорту…...»
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», а саме замінити поняття, згідно Статті 6 пункта 5 Закона Украины «Про охоронну діяльність» с СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО автотранспорту на СПЕЦІАЛЬНИЙ транспорт, щоб уникнути підміни понять в розріз Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 12:48
Вирішення:
В тендерну документацію внесені зміни : термін "спеціалізований транспорт" замінено на термін "спеціальний транспорт".
Статус вимоги:
Задоволено