• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою

Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Торги не відбулися

8 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 750.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2023 15:32 - 16.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 80495668492c41a18f799b3eead9e9c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.a7
Назва: неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
детально викладено у тексті скарги
Дата розгляду скарги: 06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2023 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.12.2023 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення Органу оскарження виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Шкребець Роман Миколайович 380951845969 mavel.ukraine_manager@ukr.net http://mavelukraine.com.ua/
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції переможця

Номер: 8f8c36ff2cd346629dd0c53c9a67cd06
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.c5
Назва: неправомірне відхилення пропозиції переможця
Вимога:
Як стало відомо Товариству, 21 листопада 2023 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», замовник вирішив, відповідно до пункту 44 особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», оскільки по процедурі закупівлі: «Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою» (UA-2023-11-08-012158-a), як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Щодо підстав відхилення, Замовник зазначив, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» надано у своїй тендерній пропозиції, протокол випробувань протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року, результати випробувань якого не відповідають ДСТУ 4246:2003, за наступними показниками: Масова частка калій-іона, не більше ніж 0,15 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка калій-іона 0,180) Масова частка оксиду заліза, не більше ніж 0,010 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка оксиду заліза 0,038) Проте, Замовником у Додатку № 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Кам'яна сіль – за кодом CPV за ДК 021:2015-14410000-8 (Сіль технічна кам’яна для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою) не було висунуто конкретних вимог до показників якості, предмету закупівлі. Замовник у протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» посилається на таблицю 1 п.п. 4.2.1. ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», якою, на думку Замовника, встановлено допустимі фізико-хімічні показники для Солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, вищого ґатунку, мелена (крупність №3) Варто зазначити, що в редакцію ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови) були внесені у 2014 році, зміни. Відповідно до зміни №2 до ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови), внесені зміни: Пункт 4.2.1, таблиця 1: - колонка 2, рядок 1. Замінити значення «97,7» на значення« 97,5»; - колонка 2, рядок 2. Замінити значення «0,5» на значення «0,55»; - колонка 2, рядок 4. Замінити значення «0,15» на значення «0,20»; - колонка 2, рядок 6. Замінити значення «0,010» на значення «0,040». Тобто, за фізико-хімічними показниками сіль повинна відповідати нормам, з урахуванням зміни №2 до ДСТУ 4246: 2003: Масова частка калій-іона, не більше ніж 0,20 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка калій-іона 0,180) Масова частка оксиду заліза, не більше ніж 0,040 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка оксиду заліза 0,038) Отже, наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» Замовнику, протокол № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року, виданий випробувальною лабораторією ДП «Львівстандартметрологія» містить показники, що повністю відповідають вимогам ДСТУ 4246: 2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови) з урахуванням змін № 2 від 2014 року, а тендерна пропозиція Товариства була неправомірно відхилена Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу UA-2023-11-08-012158-a.c5 (далі – Вимога) щодо відхилення Пропозиції Замовником повідомляється наступне. Вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації якість Товару повинна відповідати діючим стандартам України, а саме: ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Даний стандарт є діючим. Редакцією, яка є чинною станом на дату розгляду пропозиції фізико-хімічні показники п.п. 4.2.1 табл.1 не змінено. Разом із цим, наказом Мінекономрозвитку Украни від 29 грудня 2013 р. № 1589 затверджено інший національний стандарт України - ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови. Зміна № 2. Даний стандарт є також діючим, дійсно змінює фізико-хімічні показники п.п. 4.2.1 табл.1 щодо яких зазначає Скаржник. Проте, ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови. Зміна № 2 є окремим діючим стандартом від стандарту ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», відповідність якому необхідно було підтвердити. Враховуючи викладене, вимушені відмовити у задоволені Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірного відхилення Переможця

Номер: 0717652fd4b64397ac98847e99e5cb70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.c4
Назва: Щодо неправомірного відхилення Переможця
Вимога:
Як стало відомо Товариству, 21 листопада 2023 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», замовник вирішив, відповідно до пункту 44 особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», оскільки по процедурі закупівлі: «Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою» (UA-2023-10-23-016101-a), як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Щодо підстав відхилення, Замовник зазначив, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» надано у своїй тендерній пропозиції, протокол випробувань протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року, результати випробувань якого не відповідають ДСТУ 4246:2003, за наступними показниками: Масова частка калій-іона, не більше ніж 0,15 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка калій-іона 0,180) Масова частка оксиду заліза, не більше ніж 0,010 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка оксиду заліза 0,038) Проте, Замовником у Додатку № 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Кам'яна сіль – за кодом CPV за ДК 021:2015-14410000-8 (Сіль технічна кам’яна для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою) не було висунуто конкретних вимог до показників якості, предмету закупівлі. Замовник у протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» посилається на таблицю 1 п.п. 4.2.1. ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», якою, на думку Замовника, встановлено допустимі фізико-хімічні показники для Солі технічної кам’яної з протизлежувальною добавкою, вищого ґатунку, мелена (крупність №3) Варто зазначити, що в редакцію ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови) були внесені у 2014 році, зміни. Відповідно до зміни №2 до ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови), внесені зміни: Пункт 4.2.1, таблиця 1: - колонка 2, рядок 1. Замінити значення «97,7» на значення« 97,5»; - колонка 2, рядок 2. Замінити значення «0,5» на значення «0,55»; - колонка 2, рядок 4. Замінити значення «0,15» на значення «0,20»; - колонка 2, рядок 6. Замінити значення «0,010» на значення «0,040». Тобто, за фізико-хімічними показниками сіль повинна відповідати нормам, з урахуванням зміни №2 до ДСТУ 4246: 2003: Масова частка калій-іона, не більше ніж 0,20 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка калій-іона 0,180) Масова частка оксиду заліза, не більше ніж 0,040 (Згідно протоколу випробувань № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року масова частка оксиду заліза 0,038) Отже, наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» Замовнику, протокол № 079-Б/23 від 27 жовтня 2023 року, виданий випробувальною лабораторією ДП «Львівстандартметрологія» містить показники, що повністю відповідають вимогам ДСТУ 4246: 2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови) з урахуванням змін № 2 від 2014 року, а тендерна пропозиція Товариства була неправомірно відхилена Замовником.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: буде подано повторно
Дата скасування: 21.11.2023 17:43
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 456cd8202bd24c57ad03b0ea1caf7e17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником було внесено зміни до Тендерної документації. Проте під час вивчення Тендерної документації в новій редакції повторно було виявлено ряд дискримінаційних вимог: 1.Так, відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен додати у тендерну пропозицію сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства (або залученого на інших підставах, передбачених діючим законодавством) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Наявна у затверджених змінах до Тендерної документації вимога щодо обов’язкової наявності (залучення) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019 створює дискримінаційні умови для учасників. Учасник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Отже, додаткова наявність у штаті підприємства або залучення на інших підставах сертифікованого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а стосуються особи(осіб), яка(-і) керує(-ють) програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Так, відсутній взаємозв’язок між сертифікованим внутрішнім аудитором та відповідністю предмету закупівлі ДСТУ 4246:2003 та ГН 6.6.1.1-130-2006. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Так, вимога щодо надання документів, окрім тих, що підтверджують впровадження системи управління менеджменту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», щодо наявності (залучення) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі, є надмірною та занадто деталізованою для такого предмету закупівлі. Також, звертаємо увагу рішення Антимонопольного комітету України від 08.11.2023 № 17927 яким в аналогічному тендері Замовника було зобов’язано внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу UA-2023-11-08-012158-a.a3 від ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838 Замовником повідомляється про відсутність підстав задоволення з огляду на таке. ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» повідомляється в новій редакції тендерної документації повторно було виявлено ряд дискримінаційних вимог, а саме, у затверджених змінах до Тендерної документації вимога щодо обов’язкової наявності (залучення) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019 створює дискримінаційні умови для учасників. Учасник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства. Проте, ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» необгрунтовано посилається що нова редакція тендерної документації містить положення щодо наявності (залучення) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. Так, нова редакція тендерної документації, на виконання вимоги UA-2023-11-08-012158-a.a1, усуває дискримінаційне положення тендерної документації в частині наявності саме штатного сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019 та передбачає будь-яку форму правовідносин між учасником та сертифікованим аудитором. ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» не оскаржувалось положення щодо наявності сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, лише щодо того що аудитор повинен бути в штаті учасника. Таким чином, дана вимога не стосується внесених змін до тендерної докеументації. Згідно абзацу 5 пункту 59 Особливостей після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін. Враховуючи викладене, вимушені відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга на дискримінаційні вимоги ТД

Номер: cf1f52dbfd0643d2979766bdd8ea4e35
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.a2
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Детально описано у додатках до листа
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 13.11.2023 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Шкребець Роман Миколайович 380951845969 mavel.ukraine_manager@ukr.net http://mavelukraine.com.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних умов

Номер: afe310fb5fad4047ba98a13468b713b1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-08-012158-a.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Проте під час вивчення Тендерної документації було виявлено ряд дискримінаційних вимог: 1.Так, відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен додати у тендерну пропозицію звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Наявна у затверджених змінах до Тендерної документації вимога щодо обов’язкової наявності у штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019 створює дискримінаційні умови для учасників. Так, послуги сертифікованого аудитора який зазвичай є самозайнятою особою, можуть надаватись шляхом укладення договору про надання послуг, цивільно-правової угоди тощо, що буде врегульовано нормами цивільного та господарського права, а не трудового права. Учасник на власний розсуд має право обирати форму співпраці з аудитором та не обмежений виключно нормами КЗПП. Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності у штатному розписі підприємства сертифікованого аудитора та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації. 2. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити зважування Товару у завантаженому автомобілі та надати Замовнику документ, що підтверджує зважування. При цьому, з метою визначення кількості відвантаженого Товару за масою, учасник зазначає дані про наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів, розташованих у м. Запоріжжя, які дозволяють здійснити приймання-передачу продукції за вагою в місці відвантаження, із зазначенням місцезнаходження та дати останньої повірки вагів. Учасник повинен підтвердити спроможність здійснення зважування наданням у складі пропозиції документального підтвердження наявності автомобільних вагів у м. Запоріжжя, документ, який підтверджує повірку вимірювальної техніки (автомобільних вагів) на момент проведення тендеру. Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності автомобільні ваги у місті Запоріжжя та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Вирішення: На вимогу UA-2023-11-08-012158-a.a1 повідомляємо про її часткове задоволення. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині форми правовідносин із внутрішнім аудитором системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». В іншій частині вимог вимушені відмовити з огляду на таке. Щодо зважування. Учасник повинен підтвердити наявність власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів, розташованих у м. Запоріжжя. Умовами Процедури закупівлі передбачена доставка товару насипом в адресу Замовника, що можливо здійснити лише автомобільним транспортом. Враховуючи що в місті Запоріжжя відсутнє виробництво солі, то товар за предметом закупівлі мають доставити з інших областей України або навіть інших країн. Такий тривалий логістичний шлях передбачає природні втрати ваги Товару, що є предметом закупівлі, адже, Технічна сіль є сипучою сировиною та протягом її транспортування буде природньо розсипатись. З метою належного прийняття Товару за кількістю, запобігання нестачі, Замовником встановлена вимога зважування товару у м. Запоріжжя. Так, документацією передбачена можливість підтвердження наявності власних, орендованих або залучених за договором автомобільних вагів, розташованих у м. Запоріжжя. Тобто, передбачено можливість користування вагами інших суб’єктів господарювання. Разом із цим Учасник ніяким чином не доводить дискримінаційність положень тендерної документації, щодо яких заявлено прохання на видалення. Так, Учасником не доведено та не обґрунтовано неможливість та неспроможність виконання вимог тендерної документації. За таких обставин вимушені відмовити у задоволенні прохання видалити пункти тендерної документації в частині зважування.
Статус вимоги: Відхилено