• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги

Завершена

968 376.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 968.38 UAH
Період оскарження: 31.01.2018 10:04 - 15.02.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Прийняти скаргу до розгляду

Номер: 89604585036c4d17b33a75a4ab351c66
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000204-a.c4
Назва: Прийняти скаргу до розгляду
Скарга:
Скасувати рішення про намір укласти договір про надання послуг з харчування дітей які проживають на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області з ПП "Школярик".
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.05.2018 21:48
Автор: ФОП Рябушенко В.В., Ходаківський Руслан Миколайович +380937521680 ruslan230780@ukr.net
Вимога
Без відповіді

вимога про усунення порушень

Номер: 31b05a5373634734842a7f131cf55883
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000204-a.b3
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Це звернення подається в порядку абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отож, замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Шановні члени тендерного комітету замовника, ще звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки (оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично) пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Після відхилення найдешевшої пропозиції наступна з переліку пропозиція вважається найбільш економічно вигідною і замовник так само повинен розглянути її на відповідність вимогам тендерної документації. ТІЛЬКИ ЗА УМОВИ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВСІМ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИК МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ І ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ ПРО УКЛАДЕННЯ З НИМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Якби замовник таки дійсно розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Продтовари-Т» на відповідність вимогам тендерної документації, то безумовно встановив, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а отже мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, з огляну на наступні обставини: 1) Пунктом 1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що учасники надають у складі тендерної пропозиції інформацію про цінову пропозицію учасника до проведення електронного аукціону за формою, наведеною у додатку №5 до тендерної документації, та документи, що повинні до неї додаватися (багатосторінковий файл у форматі .pdf, назва файлу «Цінова пропозиція до початку аукціону»). Додатком №5 до тендерної документації встановлено, що до цінової пропозиції додаються: - Розрахунок вартості набору продуктів харчування, що забезпечують дотримання денної норми харчування одного учня залежно від віку за розрахунковими цінами учасника. - Калькуляція вартості одного діто-дня харчування одного учня залежно від віку із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки), на підставі якого розрахована цінова пропозиція. - Кошторис вартості послуг, що є предметом цієї закупівлі, з визначенням грошового розміру вартості продуктів харчування та торгової націнки (надбавки) із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки). Кошторис вартості послуг повинен включати усі витрати учасника, які повинні здійснюватися ним під час надання послуг, в тому числі податки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Продтовари-Т» відсутній Кошторис вартості послуг, що є предметом цієї закупівлі, з визначенням грошового розміру вартості продуктів харчування та торгової націнки (надбавки) із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки). Отож, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2) Додатком №1 до тендерної документації передбачено, що учасники надають трудові книжки усіх наявних працівників (перша сторінка розвороту трудової книжки та розворот двох сторінок трудової книжки, де зроблено останній запис). У складі пропозиції ТОВ «Продтовари-Т» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 12.02.2018 №6, проте відсутні скан-копії трудових книжок вказаних у довідці працівників. Отож, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Зважаючи на вищевикладене, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Продтовари-Т» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. У випадку ненадання замовником відповіді на це звернення та невжиття заходів, спрямованих на усунення порушень, допущених під час проведення закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою встановлення наявних порушень та притягнення посадових осіб замовника до адміністративної відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 66e36b81174e44f481859d694c4b67e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000204-a.b2
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на незаконні рішення, прийняті замовником під час проведення процедури закупівлі Тендерним комітетом Управління соціального захисту населення Поліської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 31 січня 2018 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015 55520000-1» (далі – Процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 968 376,70 грн. (без ПДВ). Для проведення оскаржуваної закупівлі замовник затвердив тендерну документацію та оприлюднив її в електронній системі закупівель. Аукціон за вказаною процедурою закупівель відбувся 20.02.2018 року. Участь у Процедурі закупівлі взяли 4 учасники: 1) ФОП Рябушенко В.В., цінова пропозиція за результатами аукціону – 573 000,00 грн.; 2) ТОВ «Продтовари-Т» , цінова пропозиція за результатами аукціону – 711 068,00 грн.; 3) ДОДХ «Школярик» , цінова пропозиція за результатами аукціону – 712 300,00 грн.; 4) ПП «Школярик» , цінова пропозиція за результатами аукціону – 957 129,23 грн. 22 лютого 2018 року замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення про визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю з ФОП Рябушенко В.В. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Рябушенко В.В. на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник прийняв необґрунтоване та неправомірне рішення про визначення переможця торгів, чим грубо порушив принципи здійснення закупівель, визначені частиною 1 статті 3 Закону, що обґрунтовується наступним: Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки (оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично) пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тобто, замовник повинен був розглянути тендерну пропозицію ФОП Рябушенко В.В. на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД). Тендерна пропозиція ФОП Рябушенко В.В. не відповідає умовам тендерної документації, а отже мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, з огляну на наступні обставини: 1) За умовами ТД щодо оформлення документів тендерної пропозиції учасники повинні надати «електронні скановані копії документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути кольоровими та зробленими безпосередньо з оригіналу документа, окрім випадків, коли учасник сам володіє лише копією документа (у такому разі учасник надає лист з поясненнями причин відсутності оригіналу документа)». ФОП Рябушенко В.В. завантажив скановані ксерокопії документів замість електронних копій оригіналів (напр. файл «Документи що підтвержують наміри_2.pdf» в архіві «Документи що підтвержують наміри.rar» - що суперечить пункту 2 розділу 5 ТД; 2) Всупереч вимогам додатку №1 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (напр. холодильне, морозильне обладнання, плити та ін.), малоцінний інвентар (напр.: посуд, столовий посуд та ін.), автомобілі, які використовуються для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування; (2) довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції, за встановленою у ТД формою; (3) штатний розклад/розпис учасника, чинний на дату подання тендерної пропозиції; (4) договір за аналогічним предметом закупівлі (а саме: предметом договору є надання послуг з харчування дітей), документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору, відгук контрагента за аналогічним договором про якість наданих послуг; 3) Всупереч вимогам пункту 1 розділу 3 та додатку 3 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; 4) Всупереч вимогам додатку №4 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) інформацію у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 до цієї тендерної документації; (2) примірне/орієнтовне тижневе або двотижневе меню харчування учнів, для яких закуповуються послуги згідно із закупівлею; (3) лист в довільній формі з інформацією, що містить вичерпний перелік статей експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки), з визначенням питомої ваги (у відсотках) кожної статті витрат у загальній сумі коштів торгової націнки (надбавки). Грошовий розмір торгової націнки (надбавки) та статей витрат не вказується. Такий перелік повинен включати усі витрати учасника, які здійснюються або можуть здійснюватися ним під час надання послуг; 5) Всупереч вимогам додатку №5 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) Калькуляцію вартості одного діто-дня харчування одного учня залежно від віку із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки), на підставі якого розрахована цінова пропозиція; (2) Кошторис вартості послуг, що є предметом закупівлі, з визначенням грошового розміру вартості продуктів харчування та торгової націнки (надбавки) із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки). ФОП Рябушенко В.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією, а отже його тендерна пропозиція мала бути відхилена на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону, з огляну на наступні обставини: 1) ТД встановлено кваліфікаційний критерій до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – обов’язкова наявність не менше 4 працівників за спеціальністю кухаря або повара з досвідом роботи за спеціальністю, а також інших працівників (напр.: кухонних робітників, водіїв та ін.) за чисельністю, що є достатньою для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. ФОП Рябушенко В.В. не має жодного працівника (не надав інформацію про одного працівника), а отже учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією; 2) ТД встановлено кваліфікаційний критерій до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, при цьому визначено, що аналогічним договором є договір з аналогічним предметом закупівлі (а саме: предметом договору є надання послуг з харчування дітей). ФОП Рябушенко В.В. не має досвіду виконання аналогічного договору, не надав жодного договору з аналогічним предметом закупівлі, договору про надання послуг з харчування дітей, а отже учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією. Окрім того, ФОП Рябушенко В.В. завантажив додаткові файли вже після проведення аукціону, тобто після спливу кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до частини третьої статті Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Замовник не має права розглядати документи, подані учасником після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, оскільки вони не є тендерною пропозицією. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Рябушенко В.В. не відповідає умовам тендерної документації, а сам учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та тендерною документацією, і Замовник зобов’язаний був відхилити таку пропозицію відповідно до абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Звертаємо увагу Колегії, що дії учасників ФОП Рябушенко В.В. та ДОДХ «Школярик» у цій закупівлі свідчать про антиконкурентні узгоджені дії, що призвели до спотворення результатів торгів: По-перше, ФОП Рябушенко В.В. є постачальником продуктів харчування для ДОДХ «Школярик», що підтверджується відгуком, який міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Рябушенко В.В.; По-друге, у складі пропозицій обох учасників і ФОП Рябушенко В.В., і ДОДХ «Школярик» подані одні й ті ж документи – 2 свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, за якими власником авто (які вказані в обох пропозиціях) є Рябушенко В.В., та паспорт громадянина України Рябушенка В.В. Доцільність завантаження паспорта Рябушенка В.В. у складі пропозиції ДОДХ «Школярик» не зрозуміла; По-третє, обидві пропозиції зовсім подібні як за способом формування документів, за змістом та формою подання. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «Школярик» просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень, допущених замовником під час проведення закупівлі, та зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Рябушенко В.В. переможцем закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-31-000204-а).
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2018 22:17
Дата виконання рішення Замовником: 02.04.2018 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 3 засідання комітету з конкурсних торгів про скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги по управління соціального захисту населення Поліської районної державної адміністрації 02 квітня 2018 року смт Красятичі ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету з конкурсних торгів Кульчицька М.І. Заступник голови тендерного комітету з конкурсних торгів Семененко М.В. Секретар тендерного комітету з конкурсних торгів Кравченко Н.М. Члени тендерного комітету: Первічко Н.Б. Білько Н.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Прийняття рішення про скасування Протоколу № 2 від 22 лютого 2018 року про визначення учасника-переможця відкритих торгів на закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги та прийняття рішення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Рябушенко В.В. СЛУХАЛИ: 1. Голову тендерного комітету Кульчицьку М.І., яка повідомила про те, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на підставі скарги, поданої приватним підприємством «Школярик» (далі ПП «Школярик») № UA-2018-01-31-000204-a.b2 від 04.03.2018 року, прийнято рішення № 2718-р/пк-пз згідно з яким колегія зобов’язала Управління соціального захисту населення Поліської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Рябушенка Василя Васильовича (далі ФОП Рябушенко В.В.) переможцем процедури закупівлі «Послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-01-31-000204-a. 2. Враховуючи вище наведене та виконуючи рішення № 2718-р/пк-пз від 26.03.2018 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель голова тендерного комітету Кульчицька М.І. запропонувала скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги ФОП Рябушенко В.В та відмінити рішення про намір укласти договір (протокол № 2 від 22 лютого 2018 року). ВИРІШИЛИ: 1. Виконуючи рішення № 2718-р/пк-пз від 26.03.2018 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення Управління соціального захисту населення Поліської районної державної адміністрації щодо визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Поліського району Київської області ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги ФОП Рябушенка Василя Васильовича та відмінити рішення про намір укладення договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи за державні кошти. ГОЛОСУВАЛИ: Голова тендерного комітету Кульчицька М.І. – «за». Заступник голови тендерного комітету Семененко М.В. – «за». Секретар тендерного комітету Кравченко Н.М. – «за». Член тендерного комітету Первічко Н.Б. – «за». Член тендерного комітету Білько Н.П. – «за». «За» - 5 осіб, «проти» - 0 осіб, «утрималось» - 0 осіб. Рішення прийнято одноголосно. Голова тендерного комітету М.І. Кульчицька Заступник голови тендерного комітету М.В. Семененко Секретар тендерного комітету Н.М. Кравченко Члени тендерного комітету Н.П. Білько Н.Б. Первічко
Автор: ПП "ШКОЛЯРИК", Глущенко Владислав Степанович +380675492794 shkolyarik-ivankiv@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 0d23ffdf58904632a5ec8bd8fca7e9db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000204-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Це звернення подається в порядку абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отож, замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Шановні члени тендерного комітету замовника, звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки (оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично) пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тобто замовник повинен розглянути тендерну пропозицію ФОП Рябушенко В.В. на відповідність вимогам тендерної документації далі – ТД), яку затвердив сам замовник для проведення закупівлі, а не бездумно приймати рішення про визначення переможця. Якби замовник таки дійсно розглянув тендерну пропозицію ФОП Рябушенко В.В. на відповідність вимогам тендерної документації, то безумовно встановив, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а отже мала бути відхилена на підставі пункту частини першої статті 30 Закону, з огляну на наступні обставини: 1) Всупереч вимогам пункту 1 розділу 3 ТД завантажені ФОП Рябушенко В.В. файли не у форматі .pdf і не є багатосторінковими, не згруповані відповідно до вимог цього пункту ТД; 2) Всупереч пункту 2 розділу 5 ТД «електронні скановані копії документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути кольоровими та зробленими безпосередньо з оригіналу документа, окрім випадків, коли учасник сам володіє лише копією документа (у такому разі учасник надає лист з поясненнями причин відсутності оригіналу документа)» ФОП Рябушенко В.В. завантажив електронні скановані копії документів з копій документів – вимога ж надати копії, які повинні бути кольоровими та зробленими безпосередньо з оригіналу документа, окрім випадків, коли учасник сам володіє лише копією документа (у такому разі учасник надає лист з поясненнями причин відсутності оригіналу документа); 3) Всупереч пункту 2 розділу 5 ТД «електронні скановані документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, посаду, прізвище та ініціали особи, яка підписала документ, підпис такої особи та відбиток печатки учасника (у разі наявності)» ФОП Рябушенко В.В. завантажив документи, о не містять вихідного номера та вказівки на дату складання та адресата, якому подається документ; 4) Всупереч вимогам додатку №1 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (напр. холодильне, морозильне обладнання, плити та ін.), малоцінний інвентар (напр.: посуд, столовий посуд та ін.), автомобілі, які використовуються для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування; (2) довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції, за встановленою у ТД формою; (3) штатний розклад/розпис учасника, чинний на дату подання тендерної пропозиції; (4) договір за аналогічним предметом закупівлі (а саме: предметом договору є надання послуг з харчування дітей), документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору, відгук контрагента за аналогічним договором про якість наданих послуг, надані ФОП Рябушенко В.В. договори не є аналогічними, оскільки їх предметом є постачання товару, а не надання послуг з організації харчування; 5) Всупереч вимогам пункту 1 розділу 3 та додатку 3 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; 6) Всупереч вимогам додатку №4 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) інформацію у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 до цієї тендерної документації; (2) примірне/орієнтовне тижневе або двотижневе меню харчування учнів, для яких закуповуються послуги згідно із цією закупівлею; (3) лист в довільній формі з інформацією, що містить вичерпний перелік статей експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки), з визначенням питомої ваги (у відсотках) кожної статті витрат у загальній сумі коштів торгової націнки (надбавки). Грошовий розмір торгової націнки (надбавки) та статей витрат не вказується. Такий перелік повинен включати усі витрати учасника, які здійснюються або можуть здійснюватися ним під час надання послуг; 7) Всупереч вимогам додатку №5 до ТД ФОП Рябушенко В.В. не надав: (1) Калькуляцію вартості одного діто-дня харчування одного учня залежно від віку із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки), на підставі якого розрахована цінова пропозиція; (2) Кошторис вартості послуг, що є предметом цієї закупівлі, з визначенням грошового розміру вартості продуктів харчування та торгової націнки (надбавки) із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки). 8) Та інші документи, прямо передбачені ТД. Додатково звертаємо увагу замовника, що ФОП Рябушенко В.В. завантажив додаткові файли вже після проведення аукціону, тобто після спливу кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до частини третьої статті Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Замовник не має права розглядати документи, подані учасником після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, оскільки вони не є тендерною пропозицією. Такий підхід у розгляді скарг провадиться Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зважаючи на вищевикладене, просимо переглянути рішення про визначення переможця, відхилити тендерну пропозицію ФОП Рябушенко В.В. та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною – відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону. Звертаємо увагу, що члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за прийняті рішення. Згідно з ст. 161-14 КУпАП за оцінку пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації передбачено накладення штрафу на кожного члена тендерного комітету у розмірі не менше 11 900,00 грн. У випадку ненадання замовником відповіді на це звернення та невжиття заходів, спрямованих на усунення порушень, опущених під час проведення закупівлі, ми будемо вимушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою встановлення наявних порушень та притягнення посадових осіб замовника до адміністративної відповідальності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушень
Статус вимоги: Задоволено