-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс робіт щодо створення інформаційної бази для ведення земельного кадастру на місцевому рівні в адміністративних межах населених пунктів Сокирянської міської територіальної громади (інвентаризація земель)
Торги не відбулися
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2023 17:01 - 16.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до Тендерної Документації
Номер:
7364e0d382214a0ea2057b42b8e4ecdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-07-015549-a.b1
Назва:
Внесення змін до Тендерної Документації
Вимога:
Згідно тендерної документації предметом закупівлі є: «Комплекс робіт щодо створення інформаційної бази для ведення земельного кадастру на місцевому рівні в адміністративних межах населених пунктів Сокирянської міської територіальної громади (інвентаризація земель)»
Повідомляємо, що згідно Закону України «Про землеустрій» передбачені чітко визначені види документації із землеустрою.
У відповідності до ст.25 Закону України «Про землеустрій» встановлено:
Види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини.
Згідно ст.79¹ ЗУ «Про землеустрій» Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Згідно ч.2. ст.79¹ ЗУ «Про землеустрій» Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); за затвердженими комплексними планами просторового розвитку території територіальних громад, генеральними планами населених пунктів, детальними планами території.
В свою чергу інвентаризація земель та земельних ділянок - інвентаризація земель, яка проводиться з метою формування земельних ділянок усіх форм власності, визначення їх угідь та у разі потреби віднесення таких земельних ділянок до певних категорій для інформаційного наповнення Державного земельного кадастру. Інвентаризація земель, державна інвентаризація земель та земельних ділянок проводиться з урахуванням принципів плановості, достовірності та повноти даних, послідовності і стандартності процедур, доступності використання інформаційної бази, узагальнення даних з додержанням єдиних засад та технології їх оброблення.
У відповідності до ч.22, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно п.11 Порядку проведення інвентаризації земель затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 для проведення інвентаризації земель замовник укладає з виконавцем договір про розроблення технічної документації.
Враховуючи вище викладене просимо привести у відповідність Тендерну Документацію згідно чинного законодавства та внести відповідні правки до предмета закупівлі визначивши предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про землеустрій» та Порядку проведення інвентаризації земель і викласти в такому вигляді «Розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель» та привести у відповідність номер ДК змінивши на: «ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
В свою чергу внести зміни до п.1.1 Додатку 3 до тендерної документації та визначити що «Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель».
Замовник встановив вимогу згідно п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: -не менше 1 копії договору 2023 року виконання, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Просимо внести зміни в частині цього пункту та викласти в такій редакції: «не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).»
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пропонуємо внести правки в частині п.7, Р.3 Додатку 3 до тендерної документації та замінити «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше двох GPS- приймачів)» на «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше одного GPS- приймачів)».
В переліку інших документів, які необхідно надати встановлена вимога про надання Інформаційної довідки в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 5-ти працівників відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У відповідності до ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Також необхідно зауважити що згідно статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій». Згідно п.10 Порядку проведення інвентаризації земель затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 виконавцями є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Чинним законом який регулює діяльність в сфері землеустрою не передбачається виконання робіт певною чітко визначеною кількістю осіб.
Наявність великого досвіду роботи, вмінь і навиків водночас із використанням новітнього геодезичного обладнання, наявній матеріально-технічній базі та програмного забезпечення дозволяє досягти швидкого результату при застосованому технологічному процесу і якісно та вчасно виконувати роботи та послуги взяті на себе Виконавцем не залучаючи певної необхідної на думку Замовника кількості працівників.
Отже вимога про таку кількість працівників є не обгрунтованою та дискримінаційною.
Пропонуємо внести правки в п.8, Р.3 Додатку 3 до тендерної документації та замінити «Інформаційна довідка в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 5-ти працівників відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі.» на «Інформаційна довідка в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 1-го працівника відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»
Враховуючи вище викладене, Замовнику необхідно виключити дискримінаційні умови та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 14.11.2023 15:33
Дата подачі:
11.11.2023 00:54
Вирішення:
Згідно тендерної документації предметом закупівлі є: «Комплекс робіт щодо створення інформаційної бази для ведення земельного кадастру на місцевому рівні в адміністративних межах населених пунктів Сокирянської міської територіальної громади (інвентаризація земель)»
Повідомляємо, що згідно Закону України «Про землеустрій» передбачені чітко визначені види документації із землеустрою.
У відповідності до ст.25 Закону України «Про землеустрій» встановлено:
Види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини.
Згідно ст.79¹ ЗУ «Про землеустрій» Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Згідно ч.2. ст.79¹ ЗУ «Про землеустрій» Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); за затвердженими комплексними планами просторового розвитку території територіальних громад, генеральними планами населених пунктів, детальними планами території.
В свою чергу інвентаризація земель та земельних ділянок - інвентаризація земель, яка проводиться з метою формування земельних ділянок усіх форм власності, визначення їх угідь та у разі потреби віднесення таких земельних ділянок до певних категорій для інформаційного наповнення Державного земельного кадастру. Інвентаризація земель, державна інвентаризація земель та земельних ділянок проводиться з урахуванням принципів плановості, достовірності та повноти даних, послідовності і стандартності процедур, доступності використання інформаційної бази, узагальнення даних з додержанням єдиних засад та технології їх оброблення.
У відповідності до ч.22, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно п.11 Порядку проведення інвентаризації земель затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 для проведення інвентаризації земель замовник укладає з виконавцем договір про розроблення технічної документації.
Враховуючи вище викладене просимо привести у відповідність Тендерну Документацію згідно чинного законодавства та внести відповідні правки до предмета закупівлі визначивши предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про землеустрій» та Порядку проведення інвентаризації земель і викласти в такому вигляді «Розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель» та привести у відповідність номер ДК змінивши на: «ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги».
Відповідь: Предметом закупівлі є «Комплекс робіт щодо створення інформаційної бази для ведення земельного кадастру на місцевому рівні в адміністративних межах населених пунктів Сокирянської міської територіальної громади (інвентаризація земель)», а технічна документація щодо інвентаризації земель є лише окремим видом документації із землеустрою, яка складається за результатами проведення інвентаризації земель. В свою чергу інвентаризація земель та земельних ділянок - інвентаризація земель, яка проводиться з метою формування земельних ділянок усіх форм власності, визначення їх угідь та у разі потреби віднесення таких земельних ділянок до певних категорій для інформаційного наповнення Державного земельного кадастру. Інвентаризація земель, державна інвентаризація земель та земельних ділянок проводиться з урахуванням принципів плановості, достовірності та повноти даних, послідовності і стандартності процедур, доступності використання інформаційної бази, узагальнення даних з додержанням єдиних засад та технології їх оброблення.
Якщо уважно читати технічне завдання, яке передбачене тендерною документацією, то основною метою даної закупівлі є створення інформаційної бази для ведення земельного кадастру на місцевому рівні в адміністративних межах населених пунктів Сокирянської міської територіальної громади не тільки шляхом проведення інвентаризації земель, а й з метою проведення аудиту земель:
1) наповнення електронної карти земельними ділянками, зареєстрованими в Державному земельному кадастрі;
2) формування земельних ділянок відповідно до вимог чинного законодавства України;
3) визначення точного їх місця розташування, меж і площі їх фактичного використання;
4) визначення цільового призначення (категорії земель та виду використання в межах відповідної категорії земель), складу угідь, меж охоронних зон;
5) визначення земель, що перебувають у власності громадян (земельні частки (паї));
6) визначення земель, що перебувають у власності юридичних осіб;
7) визначення земель, що перебувають у постійному користуванні юридичних чи фізичних осіб;
8) визначення земель, що перебувають у державній, комунальній, колективній чи приватній власності;
9) визначення земель які обробляються без документів раціонального використання і охорони земельних ресурсів, для ефективного та об’єктивного оподаткування.
Дана закупівля передбачає не тільки один вид документації, а цілий комплекс робіт, який в результаті дасть змогу ефективно використовувати земельний ресурс громади.
В свою чергу внести зміни до п.1.1 Додатку 3 до тендерної документації та визначити що «Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель».
Відповідь: Так як технічним завданням тендерної документації передбачено комплекс робіт щодо створення інформаційної бази, який включає і проведення інвентаризації земель, і аудит, і створення електронної карти, то Замовник не вбачає вносити зміни до п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації. А навпаки, вважає, що зазначено максимальний вибір аналогічних договорів.
Замовник встановив вимогу згідно п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: -не менше 1 копії договору 2023 року виконання, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Просимо внести зміни в частині цього пункту та викласти в такій редакції: «не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).»
Відповідь: Замовник погоджується частково та вносить зміни п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: -не менше 1 копії договору за 2022-2023 роки виконання, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пропонуємо внести правки в частині п.7, Р.3 Додатку 3 до тендерної документації та замінити «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше двох GPS- приймачів)» на «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше одного GPS- приймачів)».
Відповідь: Замовник внесить правки в частині п.7, Р.3 Додатку 3 до тендерної документації та замінює «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше двох GPS- приймачів)» на «двохчастотних ГНСС- приймачів (не менше одного GPS- приймачів)».
В переліку інших документів, які необхідно надати встановлена вимога про надання Інформаційної довідки в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 5-ти працівників відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У відповідності до ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Також необхідно зауважити що згідно статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій». Згідно п.10 Порядку проведення інвентаризації земель затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 виконавцями є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Чинним законом який регулює діяльність в сфері землеустрою не передбачається виконання робіт певною чітко визначеною кількістю осіб.
Наявність великого досвіду роботи, вмінь і навиків водночас із використанням новітнього геодезичного обладнання, наявній матеріально-технічній базі та програмного забезпечення дозволяє досягти швидкого результату при застосованому технологічному процесу і якісно та вчасно виконувати роботи та послуги взяті на себе Виконавцем не залучаючи певної необхідної на думку Замовника кількості працівників.
Отже вимога про таку кількість працівників є не обгрунтованою та дискримінаційною.
Пропонуємо внести правки в п.8, Р.3 Додатку 3 до тендерної документації та замінити «Інформаційна довідка в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 5-ти працівників відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі.» на «Інформаційна довідка в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника не менше 1-го працівника відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»
Відповідь: Замовник погоджується частково та вносить правки в п. 8 Р.3 Додатку 3 до тендерної документації , а саме «Інформаційна довідка в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженого представника) про наявність в Учасника за основним місцем и роботи не менше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника та не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації та досвіду, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»
Так, у відповідності до ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є:
- юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
- фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Інформація щодо наявності працівників дозволяє уникнути співпраці з недобросовісними учасниками, які в подальшому через різний ряд причин не може завершити роботи.
Статус вимоги:
Задоволено