-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо
Торги відмінено
43 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 215.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 215.75 UAH
Період оскарження:
07.11.2023 16:08 - 12.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документаціі
Номер:
fe1b2f2fe93041c986499b0474cb53e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-07-014051-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документаціі
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
”ЛІДІЯ”
код ЄДРПОУ: 21056482
ІПН: 210564816241,
фактична адреса : 38770 Полтавська обл. Полтавський р-н
с.Великий Тростянець, вул..Шевченка, 12
тел: ( 0532) 68-82-18
Вих. № 54 від 10.11.2023р.
Постійно діюча адміністративна
колегія Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя
Липківського, 45
СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою
відповідальністю «Лідія»
код ЄДРПОУ 21056482
38770 Полтавська обл. Полтавський р-н,
с.Великий Тростянець, вул..Шевченка, 12
р/р UA413314890000000000260072607,
АТ «Полтава – банк», МФО 331489
телефон (0532) 68-82-18
e-mail: Lidia121093@ukr.net
ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-
а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ
ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ 01999655
36039, Україна, Полтавська область,
м.Полтава, вул. Олеся Гончара, 27a
Телефон: +380532580341
e-mail: 1mkl_byh@ukr.net
Дата оприлюднення
оголошення про
проведення відкритих
торгів
07.11.2023 р
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-014051-a
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
07.11.2023 р. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ
ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі «Замовник»), було оголошено закупівлю за процедурою
відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (ДК
021:2015 – 15110000-2 М’ясо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-014051-a, ID
f482c283a4f34eb9828a6da77cf593a5). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну
документацію, затверджену Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "1-а
МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Ганною Шерстюк Протокол
№ 173 від 07.11.2023р. разом із додатками (далі «Тендерна документація»). Кінцевий термін
подання пропозицій 15.11.2023 року.
Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») та п.59
«Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі –
«Особливості») затверджених Постановою № 1178 від 12 жовтня 2022 р. : «Скарги, що
стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту
оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до
кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної
документації». Згідно п.55: «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті
18 Закону з урахуванням цих особливостей». Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення
публічних закупівель, в тому числі: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ознайомившись з умовами тендерної
документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДІЯ» (далі - «ТОВ
«ЛІДІЯ») виявило умови, які обмежують права ТОВ «ЛІДІЯ» на участь у цій закупівлі та
порушують принципи недискримінації учасників. Також Замовником у тендерній документації та
додатках до неї, встановлено вимоги, які не узгоджуються з вимогами Закону та Особливостями,
що не дає нам, як потенційному учаснику, належним чином підготувати нашу тендерну
пропозицію, що є дискримінаційним по відношенню до нас. До того ж, відповідно до Закону
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації.
1. Згідно із рядком 26 та рядком 27 таблиці «Документи, які Учасник надає в складі
пропозиції» в Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної
документації, Замовник зазначив: «Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури
калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою
підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу
предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим
Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи.
Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді
атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при
цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи
повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір,
укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.» та «Свідоцтво
стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки
(термометру цифрового у спеціалізованому транспорті) з метою підтвердження, що
зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано
на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації
України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації
завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого
Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про
можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в
складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка
проводила відповідні випробування.», але калібрування засобів вимірювальної техніки
проводиться згідно Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та відповідно
вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (згідно атестата та галузі акредитації), де відсутнє взагалі
поняття СВІДОЦТВО про калібрування, а наявні інші звіти про результати проведення
калібрування, тобто про результат калібрування може свідчити будь - який документ виданий
акредитованою установою, таким чином враховуючи вищезазначене вимога надання ТІЛЬКИ
Свідоцтва, обмежує право на участь в даній закупівлі. Ми не заперечуємо проти наявності
документів, що підтверджують калібрування, просимо внести зміни в частині наявності ТІЛЬКИ
Свідоцтва. Вказана вимога, а саме зазначення тільки одного документу, а не, наприклад,
свідоцтва та/або сертифікат, та/або інших звітів про результати проведення калібрування, є
дискримінаційною та такою, що порушує права ТОВ «ЛІДІЯ» на участь у закупівлі, умови якої
оскаржуються. Наше підприємство ТОВ «ЛІДІЯ» зареєстровано 12.10.1993 року, що
підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-
підприємців та громадських формувань, який надається, як доказ до скарги. А тому, маючи на
меті прийняти участь у цій процедурі закупівлі та маючи досвід постачання аналогічних товарів,
ми позбавлені такого права через наявність дискримінаційного критерію – визначення тільки
наявності СВІДОЦТВА про результати калібрування. Встановлена Замовником вимога, наявності
свідоцтва про результати калібрування є незаконною та дискримінаційною до учасника ТОВ
«ЛІДІЯ», оскільки наше підприємство існує більше 29 років, у підприємства наявні різні
вимірювальні пристрої та Сертифікати калібрування на них проведені ДП
«Харківстандартметрогогія» (сертифікати калібрування, договір на надання платних послуг з ДП
«Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та
сертифікації» №040415 від 11.04.2023 року та атестат про акредитацію виданого Національним
агентством з акредитації України для підтвердження акредитації -додаємо скановані кольорові
оригінали оригінал), чого для успішного виконання великої кількості договорів з великими
об’ємами та регулярними поставками, про що свідчить описом досвіду роботи та копію
виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
громадських формувань (довідка-опис, з проведеним аналізом відповідно опублікованих в
системі Прозорро договорів, та Витяг з ЄДР – додаються до скарги). Основним видом
господарської діяльності ТОВ «ЛІДІЯ» є Неспеціалізована оптова торгівля продуктами
харчування, напоями та тютюновими виробами (основний). З моменту реєстрації по даний час
наше Товариство заключило дуже багато договорів з постачання продуктів харчування, в тому
числі м'яса, м'ясних продуктів (в тому числі і курятини) (що є предметом закупівлі, умови якої
оскаржуються) та набуло досвіду постачання продуктів харчування як приватним покупцям, так і
комунальним підприємствам, закладам освіти, дошкільним закладам, центрам соціально-
психологічної реабілітації дітей, соціально-гуманітарним відділам, медичним реабілітаційним
центрам, лікарням, державним підприємствам та іншим закладам (декілька копій договорів
додаємо – неможливо надати всі договори вибірка за посиланням
https://prozorro.gov.ua/search/tender?tenderer=21056482&cpv=15110000-2 і це тільки за ДК
021:2015 - 15110000-2 М’ясо.) Наше підприємство дотримується всіх вимог щодо контролю
якості харчових продуктів та безпечності його зберігання та транспортування, на підтвердження
чого на підприємстві були розроблені та запроваджені відповідні програми-передумови, на
підставі яких були отримані сертифікати: на систему управління безпечністю харчових продуктів
відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), на систему управління якістю
вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT), про відповідність системи екологічного
управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) (копії надаються як доказ до
скарги). Також, на підтвердження дотримання вимог законодавства про харчові продукти були
проведені заходи державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку
вимог законодавства про харчові продукти та державного контролю у формі аудиту постійно
діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за результатами яких були отримані
відповідні Акти з відмітками про відсутність порушень вимог законодавства (копії надаються як
доказ до скарги). Також ТОВ «ЛІДІЯ» дотримується гігієнічних вимог при зберіганні,
транспортуванні продуктів харчування, а саме: проводиться дезінфекція, дезінсекція, дератизація
приміщень для зберігання продуктів харчування та дезінфекція транспортного засобу, яким буде
здійснюватися поставка товару та (копії надаються як доказ до скарги). Працівники пройшли
теоретичний та практичний курс гігієнічного навчання (копії надаються як доказ до скарги).
Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство продовжує активно працювати у важкий час, а
саме під час повномасштабного вторгнення рф в Україну. Незважаючи на воєнний стан, ТОВ
«ЛІДІЯ» успішно, якісно та у відповідності до чинного законодавства здійснює свою діяльність
та зарекомендував себе як надійний Постачальник. У Замовників відсутні претензії, позови щодо
порушення умов договорів, що підтверджується наданими як доказ до скарги відгуками.
Вважаємо, щоб вчасно, якісно виконувати умови договору та безперебійно постачати продукти
харчування зовсім необов’язково мати тільки СВІДОЦТВО про результати калібрування. Адже
деякі підприємства, які мають саме відповідне свідоцтво, а не сертифікат та/або інший звіт про
результати калібрування, що вимагає Замовник, можуть не дотримуватися основних принципів та
вимог до безпечності та якості харчових продуктів. До того ж, визначене свідоцтво не гарантує та
не підтверджує вчасне, якісне та безперебійне постачання продуктів харчування. Вважаємо, що
зазначення тільки свідоцтва про результати калібрування не гарантує виконання встановлених
Замовником вимог щодо постачання продуктів харчування, тобто Замовник не доводить та
необґрунтовує вимогу наявності тільки СВІДОЦТВА.
Також, враховуючи вищеперераховане, Товариство дотримується всіх вимог щодо контролю
якості харчових продуктів та безпечності його зберігання та транспортування, а саме:
- Закон України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових
продуктів»;
- Закон України № 2042 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові
продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про
затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур,
заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Зі
змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 429 від
17.10.2015;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 41 від 06.02.2017 «Про
затвердження форми акту, складеного за результатами аудиту щодо додержання операторами
ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах
системи аналізу небезпечних факторів»;
- наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017 «Про
затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового)
заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо
поводження з харчовими продуктами»;
- Постанова Кабінету міністрів України №896 від 31 жовтня 2018р. «Порядок визначення
періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності
операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та
благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових
продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її
провадження»;
та інші чинні нормативно правові документи та жодним з них не передбачено тільки свідоцтва,
що вимагає Замовник.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛІДІЯ» успішно, якісно та у відповідності до чинного
законодавства здійснює свою діяльність, має значний досвід успішного виконання аналогічних
договорів, проте СЕРТИФІКАТИ на калібрування, а отже. За таких умов, ТОВ «ЛІДІЯ» не зможе
взяти участь в закупівлі, оскільки не має Свідоцтва, а має Сертифікат. Таким чином, обмежується
право ТОВ «ЛІДІЯ» на участь в даній закупівлі.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та
внести зміни у Тендерну документацію, змінивши редакцію рядка 26 та рядку 27 в Додатку № 3,
а саме: «Свідоцтво та/або сертифікат, та/або інший звіт стосовно проведення учасником
процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою
підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу
предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим
Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи.
Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді
атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при
цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи
повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір,
укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.» та «Свідоцтво
та/або сертифікат, та/або інший звіт стосовно проведення учасником процедури
калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру у спеціалізованому транспорті) з
метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу
предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим
Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи.
Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді
атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при
цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи
повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір,
укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.»
Отже, Замовник використовує дискримінаційний підхід, для вибору потенційного
постачальника товару, та застосовує дискримінаційні вимоги у тендерній документації та
унеможливлює участь Учасника ТОВ «ЛІДІЯ» та зазначає в Тендерній документації умови, що
суперечить положенням Закону та Особливостям, чим порушує законодавство з питань
публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі товару: ДК 021:2015 – 15110000-2
М’ясо (ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-014051-a. На
підставі вищезазначеного:
2. Керуючись вимогами рядка 14 таблиці «Документи, які Учасник надає в складі
пропозиції» в Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної
документації, Замовник зазначив, що у складі пропозиції учасник зобов’язаний надати:
«Скановані оригінали особистих медичних книжок та відповідні ним заповнені медичні карти
огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом
здоров’я (із результатами проходження обов’язкових медичних оглядів) на водія, експедитора,
комірника та вантажника, що є працівниками учасника (за формою, затвердженою Наказом
Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про
проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних
книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також наявна
відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з
професією/посадою, зазначено характер виконуваних робіт (відповідно до Наказу Міністерства
охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280).», Необхідно зауважити, що як зазначає сам
Замовник організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників
окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням
населення регламентується Наказом Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (із
змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0639-02#Text), яким затверджені
«ПРАВИЛА проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих
професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і
може призвести до поширення інфекційних хвороб» (далі-Правила) пунктом 2: «Форма № 1-
ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом
діяльності»; пунктом 10 Правил передбачено: « …у разі відсутності протипоказань для зайняття
відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК
«Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства
охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150….» інших документів, що повинен
видати лікувальний заклад з наявною ліцензією на проведення обов'язкових профілактичних
медичних оглядів на визначений вид діяльності НЕ передбачений. Враховуючи вищезазначене,
відповідальність за достовірність даних у формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка» несе
лікувальний заклад, а також враховуючи те «медичні карти огляду осіб», ті що на необґрунтовану
думка Замовника необхідно надати (відповідно за формою, затвердженою Наказом Міністерства
охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, але остання редакція даного наказу не передбачає
ніяких медичних карток огляду - підстава Наказ Міністерства охорони здоров'я № 527 від
28.07.2014), якщо Замовник, має на увазі, внутрішню лікарську документацію за результатами
якої заповнюється та видається форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», а саме медичні
карти огляду не надають «на руки» до зберігання у пацієнта, що проходять відповідні
обов’язковий профілактичний огляд. Ми щиро розуміємо Замовника, який є відповідальним
перед пацієнтами, медичними працівниками, іншими учасниками процесу стосовно забезпечення
продуктами харчування свого закладу, але також, не розуміємо які є необґрунтовані підстави не
довіряти результатам зазначених у формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка». Ще звертаємо
увагу, що лікувальний заклад який проводить обов’язковий профілактичний огляд за
результатами своїх професійних послуг надає форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка»
окрема юридична установа, яка обов’язково ліцензована та посадові особи якої несуть
адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення вимог норм чинного
законодавства, у тому числі і Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280
«Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників
окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням
населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами та доповненнями).
Необхідно зауважити, що персонал ТОВ «Лідія» підприємства не надають персональну згоду на
розголошення індивідуальних показників дослідження та обстежень стану іх здоров’я,
враховуючи, що вони мають чинні медичні формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка» із
зазначенням назви професії та характеру виконуваних робіт, відповідно норм чинного
законодавства. На підтвердження відповідності працівників санітарно-гігієнічному стану
адміністрація ТОВ «Лідія», власним коштом проводить в акредитованих установах
бактеріологічні дослідження, а саме гігієнічні змиви з рук працівників, що задіяні в постачанні
продуктів харчування до місця поставки замовника (результати санітарного-мікробіологічного
дослідження, акт проведення гігієнічних змивів та договір на надання послуг №10 від 11.01.2023
– додаються).
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛІДІЯ» успішно, якісно та у відповідності до чинного
законодавства здійснює свою діяльність, має значний досвід успішного виконання аналогічних
договорів, проте не зможе надати заповнені медичні картки огляду на працівників, але зможе
надати відповідні чинні медичні формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (копії додаються
до скарги). За таких умов, ТОВ «ЛІДІЯ» не зможе взяти участь в закупівлі, таким чином,
обмежується право ТОВ «ЛІДІЯ» на участь в даній закупівлі.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та
внести зміни у Тендерну документацію, змінивши редакцію рядка 14 в Додатку № 3, а саме:
«Скановані оригінали особистих медичних книжок. В медичних книжках повинно бути
зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також наявна відмітка про вчасне
проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено
характер виконуваних робіт (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України
23.07.2002 № 280).
Отже, Замовник використовує дискримінаційний підхід, для вибору потенційного
постачальника товару, та застосовує дискримінаційні вимоги у тендерній документації та
унеможливлює участь Учасника ТОВ «ЛІДІЯ» та зазначає в Тендерній документації умови, що
суперечить положенням Закону та Особливостям, чим порушує законодавство з питань
публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі товару: ДК 021:2015 – 15110000-2
М’ясо (ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-014051-a.
3. Керуючись вимогами рядка 27 таблиці «Документи, які Учасник надає в складі пропозиції» в
Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовник
зазначив, що у складі пропозиції учасник зобов’язаний надати: «Свідоцтво стосовно проведення
учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у
спеціалізованому транспорті) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам,
встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року
акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив
вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в
кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з
акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення
калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції
повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні
випробування..» у учасника виникає питання, чому для визначення температури у
спеціалізованому автотранспорті Замовник, необґрунтовно, визначив вид термометра тільки
ЦИФРОВИЙ, за даними виробників види термометрів бувають: рідинні, газові, біметалеві,
електричні, термоелектричні, оптичні, інфрачервоні (https://steklopribor.com/blog/meashuringinstruments/
5fdc93ecde2c1d05c24642ce) або - цифрові термометри, електронні термометри,
інфрачервоні термометри, біметалеві термометри, дистанційні термометри, електроконтактні
термометри, рідинні термометри, термоелектричні термометри, газові термометри (https://masterplus.
com.ua/ua/stati/termometry-tipy-vidy-primenenie.htm l), а керуючись вимогами пункту 70
Додатку 1 ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ законодавчо регульованих засобів вимірювальної
техніки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 «Про
затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки»
(із змінами та доповненнями) (далі -Регламент): «70. Термометри (для здійснення контролю
харчових продуктів,…» тобто вид термометру, який повинен бути для здійснення контролю за
харчовими продуктами НЕ визначається. Також, необхідно звернути увагу, що пунктом 10
Регламенту передбачено: «Засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або
введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного
регламенту.» Ми не заперечуємо проти наявності спеціалізованого термометру для контролю
температурних режимів у автомобілі, але чому саме ЦИФРОВИЙ замовник законодавчо не
обґрунтував, саме тому вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та звужує можливість
прийняти участь потенційних Учасників.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛІДІЯ» успішно, якісно та у відповідності до чинного
законодавства здійснює свою діяльність, має значний досвід успішного виконання аналогічних
договорів, проте не зможе надати саме СВІДОЦТВО калібрування на ЦИФРОВИЙ термометр на
транспортний засіб. За таких умов, ТОВ «ЛІДІЯ» не зможе взяти участь в закупівлі, таким чином,
обмежується право ТОВ «ЛІДІЯ» на участь в даній закупівлі.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та
внести зміни у Тендерну документацію, змінивши редакцію рядка 27 в Додатку № 3, а саме:
«Свідоцтво та/або сертифікат, та/або інший звіт стосовно проведення учасником процедури
калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру у спеціалізованому транспорті) з
метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу
предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим
Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи.
Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді
атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при
цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи
повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір,
укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.).
Отже, Замовник використовує дискримінаційний підхід, для вибору потенційного
постачальника товару, та застосовує дискримінаційні вимоги у тендерній документації та
унеможливлює участь Учасника ТОВ «ЛІДІЯ» та зазначає в Тендерній документації умови, що
суперечить положенням Закону та Особливостям, чим порушує законодавство з питань
публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі товару: ДК 021:2015 – 15110000-2
М’ясо (ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-014051-a.
Просимо звернути увагу, що у рядку 27 таблиці 1 додатку 3 по двум пунктам вбачаємо
дискримінаційні вимоги тому остаточна редакція до зміни даного пункту пропонуємо таку:
«Свідоцтво та/або сертифікат, та/або інший звіт стосовно проведення учасником процедури
калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру у спеціалізованому транспорті) з
метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу
предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим
Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи.
Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді
атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при
цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи
повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір,
укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.)»
ПРОШУ
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час
здійснення процедури закупівлі товару: ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (ДК 021:2015 –
15110000-2 М’ясо).
4) Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА
ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" усунути порушення, привести тендерну
документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни у закупівлю
за номером UA-2023-11-07-014051-a.
5) У разі внесення Замовником змін в пункти вимог Тендерної документації, що оскаржуються,
просимо скаргу залишити без змін
Директор ТОВ "ЛІДІЯ" Олександр РУБАН
Пов'язані документи:
Учасник
- аналогічний договір відновного 10.11.2023 12:54
- 6.1Договiр_165_-_районка.pdf 10.11.2023 12:54
- 6.3договiр_оклвл_80_пвкури_накладнi_вiдгук_акт.pdf 10.11.2023 12:54
- довідка опис роботи 10.11.2023 12:54
- скарга 10.11.2023 12:54
- 7.3_Сертифiкат_ISO_22000-17.01.2023.pdf 10.11.2023 12:54
- 9.1._Договiр_дезiнфекцiя_транспорт__акти.pdf 10.11.2023 12:54
- 7.2_Сертифiкат_ISO_14001-17.01.2023.pdf 10.11.2023 12:54
- 7.1_Сертифiкат_ISO_9001-17.01.2023.pdf 10.11.2023 12:54
- 6.4_договор_варварiвка__146_накладн_вiдгук_акт.pdf 10.11.2023 12:54
- 9.2._Договiр_дез_примiщення_акти.pdf 10.11.2023 12:54
- 3.витяг_EДР_15.03.2023р.pdf 10.11.2023 12:54
- 10.Гiгieнiчне_навчання_пртокл_акт_договiр.PDF 10.11.2023 12:54
- 1.Калiбровка_-_договiр__серттифiкат_гiгрометр_та_термометр.PDF 10.11.2023 12:54
- 2.Атестат_калiбрування__та_сфера-Харкiв.pdf 10.11.2023 12:54
- 11._Змиви_рук_персоналу__договiр_акт.PDF 10.11.2023 12:54
- 12._Медична_книжка_Гаврил_чик__Козаченко__Момот-10.07.23.PDF 10.11.2023 12:54
- 8._Акт_Держспоживслужби_143-146-_за_липен__2023_compressed.pdf 10.11.2023 12:54
- Сертифікат Гаврильчик навчання НАССР 22000.pdf 11.11.2023 09:11
- скарга після змін тендерної документаціі замовником 11.11.2023 09:11
- Сертифікат Рубан навчання ИСО 19011.pdf 11.11.2023 09:11
- Експерт винсновок води березень 2023.PDF 11.11.2023 09:11
- Експертний контроль дезінфекції бак приміщення_ 2 авто.PDF 11.11.2023 09:11
- Експертний договір повітря.PDF 11.11.2023 09:11
- рішення від 13.11.2023 № 18091.pdf 13.11.2023 16:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18695.pdf 22.11.2023 13:06
- рішення від 21.11.2023 № 18695.pdf 22.11.2023 14:39
- Відповідь на скаргу.docx 16.11.2023 16:38
- нова тд.docx 16.11.2023 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 13:02
Дата розгляду скарги:
21.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2023 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник забов'язується усунути порушення, привести тендерну
документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни у закупівлю
за номером UA-2023-11-07-014051-a.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
aaedaf32a29f41349c7285e47484192e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-07-014051-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний замовнику.
Керуючись статтею 5«Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них):
1.Керуючись вимогами таблиці додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівліДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясоу складі пропозиції учасник зобов’язаний надати : «Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердженняакредитаціїзавантажитисканованийоригінал в в кольоровомувиглядіатестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитаціїУкраїни, при цьомуданийатестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннякалібрування. Документиповинні бути надані в повномуобсязі, також в складіпропозиції повинен надаватисьДоговір, укладенийміжучасником та установою, яка проводила відповіднівипробування», але калібруваннязасобіввимірювальноїтехніки проводиться згідно Закону України "Про метрологію та метрологічнудіяльність" та відповідновимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (згідноатестата та галузіакредитації), де відсутнєвзагаліпоняття СВІДОЦТВО про калібрування, а наявнііншізвіти про результатипроведеннякалібрування, тобто про результат калібруванняможесвідчити будь - який документ виданийакредитованоюустановою, таким чиномвраховуючи вищезазначеневимоганаданняТІЛЬКИСвідоцтва, обмежує право на участь в данійзакупівлі. Враховуючи, пункт що:«усіУчасники знаходяться у рівних умовах, але у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів» - у разі не надання саме СВІДОЦТВА, а надання листа-роз’яснення з посиланнями на нормативні документи – у разі відхилення такої пропозиції Учасника, за умови оскарження в колегії АМКУ рішення про неправомірне відхилення постає питання, що Колегія Антимонопольного комітету піднімає питання стосовно неоскарження даного питання на початку процедури відкритих торгів з особливостями в період уточнення тендерної документації. З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключившизвуження конкуренції, а саме « Свідоцтво, та/або сертифікат, та/або інший документ стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в вкольоровомувиглядіатестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитаціїУкраїни, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документиповинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування»
2.Керуючись вимогами таблиці додатку № 3Інформація про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічнівимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясоу складіпропозиціїучасникзобов’язанийнадати:«Скановані оригінали особистих медичних книжок та відповідні ним заповнені медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (із результатами проходження обов’язкових медичних оглядів) на водія, експедитора, комірника та вантажника, що є працівниками учасника (за формою, затвердженою Наказом Міністерстваохорониздоров’яУкраїни №150 від 21.02.2013, з обов’язковоювідміткою про проходженнямедичногообстеження, щозавіренапечаткоюмедичного закладу). В медичнихкнижкахповинно бути зазначеноперіодичністьпроходженнямедичнихоглядів, а такожнаявнавідмітка про вчаснепроходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуванихробіт (відповідно до Наказу Міністерстваохорониздоров'яУкраїни 23.07.2002 № 280).», Відповідальність за достовірністьданих в медичних книжках неселікувальний заклад, а також враховуючи те що дану форма лікарської звітності є внутрішніми документами лікарні, а саме медичні карти огляду не надають «на руки» до зберігання у пацієнта, що проходять відповідні профілактичні огляди. Також, необхідно звернути увагу, що персонал підприємства не надають згоди на розголошення стану іх здоров’я, про що отримані звернення до керівника підприємства. Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи практику Антимонопольного комітету України в сфері публічних закупівель, наприклад, рішення колегії № 2401-р/пк-пз від 07.02.2022 оголошення UA-2021-12-24-006832-c, UA-2018-02-07-001536-a та – вимога є такою, що порушує права Учасників на участь у закупівлі.
Вимоганадатизаповненімедичнікартипрацівників в тендернійдокументаціі, а самерозголоситидані стану здоров’ясуперечить ст. 40 Закону України "ОсновизаконодавстваУкраїни про охоронуздоров’я про «лікарськутаємницю».
Конвенціїпроправалюдинивбіомедицині (Convention on Human Rights and Biomedicine. DIR/JUR (96), 14, Strasbourg 1996) відомості про стан здоров’ялюдинивизнаєскладовою права на повагу до приватного життя (ст. 10) та охороняєтьсятакожположеннямиЄвропейськоїконвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 8).
Правила розпорядженняданими, якістановлятьлікарськутаємницю, та інформацією для пацієнтатакожзадекларовані на міжнародномурівні, зокрема у:
• ЖеневськійдеклараціїВсесвітньоїмедичноїасамблеї, прийнятій на 2¬ій ГенеральнійАсамблеїВсесвітньоїмедичноїасоціації (вересень 1948 року);
• Міжнародномукодексімедичноїетики, прийнятому 3¬ю Генеральною асамблеєюВсесвітньоїмедичноїасоціації (жовтень 1949 року);
• Положенні про захист прав та конфіденційностіпацієнта, прийнятому 45¬ю Всесвітньоюмедичноюасамблеєю (жовтень 1993 року);
• Положенні та поглядахВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації про права і юридичнийзахистпсихічнохворих, прийнятих Генеральною асамблеєюВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації на VIII Всесвітньомуконгресіізпсихіатрії (жовтень 1989 року);
• ГавайськійдеклараціїВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації, схваленій Генеральною асамблеєюВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації (липень 1983 року);
• Резолюції 46/119 «Захистосіб з психічнимизахворюваннями та поліпшенняпсихіатричноїдопомоги», прийнятій Генеральною асамблеєю ООН (лютий 1992 року);
• Рекомендаціях 818 (1977) щодоситуації з психічнимизахворюваннями, прийнятихПарламентськоюасамблеєю Ради Європи (жовтень 1977 року);
• РекомендаціяхКомітетуміністрів державами ¬учасницямстосовно правового захистуосіб, якістраждають на психічнізахворювання та примусовоутримуються як пацієнти (лютий 1983 року).
Стосовно вимог замовника та посиланням на захист пацієнтів та медичних працівників на охорону їх здоров’я та маніфест, що Замовник є відповідальним перед пацієнтами, медичними працівниками, іншими учасниками процесу – так воно і але, керуючись Наказом Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 передбачена тільки «Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», а Форму первинної облікової документації № 140-5/о виключено на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 527 від 28.07.2014https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0639-02#n17.
Зогляду на зазначене просимо Вас усунутидискримінаційнувимогу та внести зміни у Тендернудокументацію, виключившизвужуєконкуренцію
3.Керуючисьвимогами ряд 21 утаблицідодатку № 3 Інформація про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічнівимоги до предмета закупівліДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо у складіпропозиціїучасникзобов’язанийнадати: «Учасникиповиннігарантувати, щопотужності для зберігання та транспортуваннязнаходяться в належномусанітарномустані та учасникомвиконуютьсяпроцедури для безпеки та підтриманняякостіпродукції, а самедезінфекція. Додатково в підтвердженнягарантованогонадатисканованіоригіналиекспертнихвисновків контролю якостідезінфекції за бактеріологічнимипоказниками.Експертнівисновкиповинні бути виданіакредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньоїпроведеноїдезінфекції, іДодатковоучасникнадаєсканованийоригіналатестату про акредитаціюлабораторії, при цьому даний атестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннязазначеним органом відповіднихдосліджень. Документиповинні бути надані в повномуобсязі.» - данавимогазобов’язуєучасниківнадати, експертнівисновки за результатами ОСТАННЬОЇпроведеноїдезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимогцієїтендерноїдокументації, (наприклад, дезінфекція, дератизація та дезінсекція приміщення проводиться1 раз на місяць, орієнтовно на початку місяця 05.10.2023, але дезінфекція, дератизація та дезінсекція транспортних засобів проводиться 1 раз на 10 днів і остання дезінфекція (перед подачею пропозиції припадає на 16.10.2023 року перед подачею тендерної пропозиції 21.10.2023 року) питання постає в тому, що даний дослідження проводиться не менше 7 днів), тобто дану вимогу виконати не можливо, або інших варіант виконання даної вимоги тільки, якщотендерна документаціяпідготовленіпід окремого Учасника та він підготував зазначенідокументизаздалегідь.
Зогляду на зазначене просимо Вас усунутидискримінаційнувимогу та внести зміни у Тендернудокументацію, виключившизвужуєконкуренцію, а саме прибрати слово «ОСТАННЬОЇ».
4.Керуючисьвимогамитаблицідодатку № 3 Інформація про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічнівимоги до предмета закупівліДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясоу складіпропозиціїучасникзобов’язанийнадати:«Свідоцтвостосовнопроведенняучасникомпроцедурикалібруваннязасобувимірювальноїтехніки (термометру цифрового у спеціалізованомутранспорті) з метою підтвердження, щозазначенийзасібвідповідаєвимогам, встановленимпід час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’яучасника не раніше 2023 року акредитованимНаціональним агентством з акредитаціїУкраїни органом, що проводив вищезазначеніроботи. Для підтвердженняакредитаціїзавантажитисканованийоригінал в кольоровомувиглядіатестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитаціїУкраїни, при цьому даний атестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннякалібрування. Документиповинні бути надані в повномуобсязі, також в складіпропозиції повинен надаватисьДоговір, укладенийміжучасником та установою, яка проводила відповіднівипробування.» - тобто учасник має надати СВІДОЦТВО про калібрування термометра ЦИФРОВОГО у спеціалізованому автотранспорті, обов’язкова наявність,якого не передбачена ЖОДНИМ нормативним актом.
Необхідно зауважити та звернути увагу Замовника, що дані вимоги майже повністю співпадають з вимогами по відкритим торгам, наприклад UA-2023-08-08-012184-aUA-2023-08-08-012169-a, що обмежують потенційних Учасників та унеможливлюють їх участь, а забезпечують участь тільки ОДНОГО учасника (присутність певного ТОВАРИСТВА).
Стосовно вимог щодо надання експертних висновків на проведення на результати проведення дезінфекції ставить під сумнів об’єктивність Замовника та знаходження Учасників в рівних умовах, бо дезінфекції проводяться з комунальними або державними установами, що мають відповідні ліцензії та сертифікати на проведення відповідної діяльності та несуть адміністративну та кримінальну відповідальність за свою діяльність, а своїми вимогами Замовник вказує на, можливу, професійну та кваліфікаційну невідповідності відповідних виконавців послуг з дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що у подальшому, при такому відношенні Замовників до Виконавців даних послуг, як варіант може призвести до санітарно-гігієнічного колапсу у м.Полтаві.
Також, відкриті торги з особливостями UA-2023-10-13-010555-aДК 021: 2015 – 15530000-2 Вершкове масло, враховуючи дискримінаційні вимоги, вийшов лише 1 учасник з ціною на 3 грн меньше планової розрахункової вартості.
У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель, а також у кожного учасника та спостерігача відкритих торгів є можливість звернутися до контролюючих органів, враховуючи, що вся інформація публічна.
Також, при наданні відповіді, просимо врахувати, що останній термін подачі оскарження умов тендерної документації 11 листопада 2023 року, період розгяду скарг комісією АМКУ офіційно 10 днів, тобто за умови подачі оскарження умов тендерної документації процедура буде.
Маємонадію, щоцетехнічнапомилка, а не штучно створеніумови для перемоги вже зазделегіть обраного постачальника. Просимо видалитиданівимогу, і створитирівніумови для всіхучасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2023 09:16
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено