• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт системи вентиляції Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Чигиринської міської ради за адресою м. Чигирин вулиця Йосипа Тукальського, 35-А Черкаської області)

Поточний ремонт системи вентиляції Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Чигиринської міської ради за адресою м. Чигирин вулиця Йосипа Тукальського, 35-А Черкаської області

Завершена

509 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 098.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2023 15:39 - 03.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: a9a921f9e2c442cc926b9babe58f89a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-013014-a.c3
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт системи вентиляції Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Чигиринської міської ради за адресою м. Чигирин вулиця Йосипа Тукальського, 35-А Черкаської області) 07.11.2023 року ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЧИГИРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИоголосив закупівлю щодо поточного ремонту системи вентиляції Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Чигиринської міської ради за адресою м. Чигирин вулиця Йосипа Тукальського, 35-А Черкаської області) Ідентифікатор закупівлі номер, UA-2023-11-07-013014-a сума закупівлі становить 509 800 грн. 00коп. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від «07» листопада 2023 року (далі- Тендерна документація). Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. 1. Додатком 2 п.4 до Тендерної документації встановлена замовником вимога (у разі потреби) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник Учасник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO45001:2018 Сфера сертифікації: надання послуг з монтажу водопровідних мереж, систем опален¬ня та кондиціонування; інших видів роздрібної торгівлі поза магази¬нами; будівництва трубопроводів; електромонтажних робіт; знесення; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт; інших будівельно-монтажних робіт; малярних робіт та скління; по¬криття підлоги й облицювання стін; штукатурних робіт, коди 43.22, 47.99, 42.21, 43.21, 43.11, 43.91, 43.99, 43.29, 43.34, 43.33, 43.31, напрямки га¬лузей економіки № 28, 29. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку виконання робіт. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» пройшов сертифікацію в Україні на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та отримав сертифікат виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності, що входять до сфери застосування СУЯ, а саме: проведення електромонтажних та будівельних робіт (клас наслідків СС1), надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення( встановлення(монтаж) та підтримання експлуатаційної придатності(технічне обслуговування) систем пожежогасіння( водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, протидимного захисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень, введення даних систем в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, встановлення (монтаж) систем (пристроїв) блискавкозахисту ; замірів опору ізоляції, силової чи освітлювальної електромережі та перевірка (огляд) систем (пристроїв) блискавкозахисту, введення даних систем в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, надання послуг технічного консультування у цих сферах, спостерігання за системами протипожежного захисту; монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції та кондиціонування повітря, холодильних та компресорних установок, водопостачання та водовідведення; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж ; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, теплопостачання, електропостачання та електроосвітлення, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; обслуговування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж мереж, будівництво фундаменту, включаючи забивання паль; цегляну та кам'яну кладку; встановлення димових труб та промислових печей; робіт на висоті, що потребують спеціальних навичок та устаткування (коди ДКПП 41.10,41.00.30,41.00.40, 42.22, 43.11, 43.12, 43.21, 43.22, 43.33,43.29, 43.91, 43.99, 46.49, 46.51, 46.52, 46.69, 46.74, 46.90, 80.10, 80.20, 80.30)* (код ДКПП33.14,62.09, 84.25,95.11,95.12) З тексту сертифікату , а саме «монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції та кондиціонування повітря, холодильних та компресорних установок, водопостачання та водовідведення; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації, обслуговування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку , вбачається ,що ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» має право надавати послуги та виконувати роботи згідно предмету закупівлі на Поточний ремонт системи вентиляції ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» пройшов сертифікацію в Україні на управління системою охороною здоров’я та безпекою праці згідно предмета даної закупівлі. Також наголошуємо, що сертифікацію на управління системою охороною здоров’я та безпекою праці з монтажу водопровідних мереж, інших видів роздрібної торгівлі поза магази¬нами; будівництва трубопроводів; знесення; покрівельних робіт; малярних робіт та скління; по¬криття підлоги й облицювання стін; штукатурних робіт код ДКПП 47.99,42.21,43.11,43.91,43.99,43.34,43.33,43.31, а також галузі економіки 29 , яке стосується саме «Оптова та роздрібна торгівля: послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів»: , який зазначено в тендерній документації Замовником, ніяк не належить до предмета закупівлі, а саме поточного ремонту системи вентиляції - монтажу водопровідних мереж, інших видів роздрібної торгівлі поза магази¬нами; будівництва трубопроводів; знесення; покрівельних робіт; малярних робіт та скління; по¬криття підлоги й облицювання стін; штукатурних робіт код ДКПП 47.99,42.21,43.11,43.91,43.99,43.34,43.33,43.31, а також галузі економіки 29 , яке стосується саме «Оптова та роздрібна торгівля: послуги з ремонту автомобілів, мотоциклів, особистих та побутових виробів». Отже, вимога за кодами ДКПП: , 47.99,42.21,43.11,43.91,43.99,43.34,43.33,43.31, а також галузі економіки 29 ніяким чином не стосуються предмету саме цієї закупівлі -поточного ремонту системи вентиляції. Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації. Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Враховуючи вище наведене, просимо внести зміни до Додатком 2 п.4 до Тендерної документації , що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником Тендерної документації та викласти у наступній редакції : надати сертифікат відповідності сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO45001:2018 згідно предмета даної закупівлі. Додатком 1 до тендерної докуметації»Технічна специфікація» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати з поміж іншого «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим. Огляд об'єкта Замовника проводиться щодня з 09 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв., крім суботи та неділі (для уточнення часу огляду об’єкту звертатися за телефоном (066) 47030 67 – Андрій Трохимович). Учасник у складі тендерної документації повинен надати Довідку про огляд об’єкту, засвідчену Замовником. Відвідування об'єкта: Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів послуг згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». 1. » То Вищезазначена вимога для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі необхідно надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту. За таких умов Замовник може: - не допустити потенційного учасника до об’єкту огляду; - керівник закладу може не погодити огляд об’єкту; - не надати можливості ознайомитись із документацією об’єкту, на якому будуть проводитись роботи; - Замовник може не погодитися підписати акт огляду об’єкта або уникати його підписання, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об’єкту. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» та інших суб'єктів господарювання. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною вимогою та обмежує коло потенційних учасників. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням актів огляду за результатами об’єкту огляду. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником акту огляду за результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою,а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Адже взяти участь у даній процедурі закупівлі зможе лише той учасник, який: - отримає попередню згоду керівника закладу щодо огляду об’єкту; - надасть в складі своєї пропозиції акт огляду об'єкта. Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу тендерної документації, якою передбачено, що: «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим. Огляд об'єкта Замовника проводиться щодня з 09 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв., крім суботи та неділі (для уточнення часу огляду об’єкту звертатися за телефоном (066) 47030 67 – Андрій Трохимович). Учасник у складі тендерної документації повинен надати Довідку про огляд об’єкту, засвідчену Замовником. Відвідування об'єкта: Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів послуг згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів,була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року (пункт 1), рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року (пункт 1) , рішення № 4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року (пункт 1) . Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Докази до скарги: 1. Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» 2.Національний стандарт України на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) . 3. Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». 4. Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосовування). 5. Сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» 6. Рішення АМКУ № 4456 від 10.04.2023року. 7. Рішення АМКУ № 15060 від 20.09.2023року Директор ТОВ «В.П.Е.М.» Л.П.Порохнюк 10.11.2023 року
Дата розгляду скарги: 23.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2023 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2023 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації згідно рішення АМКУ від 23.11.2023 №18867-р/пк-пз
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся +380673450109 vpem17@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 086bd13322f54a7e84164a0b16d39274
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-013014-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані роботи зі встановлення вентиляційної системи, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу, бо будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ на оскарження тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Будь-ласка, уважно читайте тендерну документацію, в якій прописано в п.2.7 Розділу V: Обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконуваних робіт та надання Пропозиції. Замовником вимагається надати у складі пропозиції Акт-обстеження об’єкту в довільній формі (підписаний представником Замовника). та в Додатку №1 до тендерної документації : п.2. Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим. Огляд об'єкта Замовника проводиться щодня з 09 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв., крім суботи та неділі (для уточнення часу огляду об’єкту звертатися за телефоном (066) 47030 67 – Андрій Трохимович). Учасник у складі тендерної документації повинен надати Довідку про огляд об’єкту, засвідчену Замовником. Відвідування об'єкта: Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів послуг згідно тендерної документації. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Зразок довідки Інформаційна довідка щодо проведення огляду об’єкту Інформуємо про те, що _____________ (назва учасника, юридична адреса, уповноважена особа), здійснив огляд об’єкту (обстеження фронту послуг) перед подачею пропозиції, а також визначив його фактичну площу та об’єм. М.П. (ПІБ, підпис керівника або уповноваженої особи Учасника) (П.І.Б представника Замовника) __________________________________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності) "____" __________ 2023 року Вимоги щодо акту огляду об’єкту до завершення часу в період уточнення не має. Дана довідка потрібна, щоб учасник розумів, що від нього вимагається і побачив об"єм робіт. Будь-ласка звертайтесь за даним номером телефону і приїжджайте оглядати об"єкт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 2938dee96e674407bf5f204806208591
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-013014-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації , а саме в вимозі: Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності . систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO45001:2018 Сфера сертифікації: надання послуг з монтажу водопровідних мереж, систем опален¬ня та кондиціонування; інших видів роздрібної торгівлі поза магази¬нами; будівництва трубопроводів; електромонтажних робіт; знесення; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт; інших будівельно-монтажних робіт; малярних робіт та скління; по¬криття підлоги й облицювання стін; штукатурних робіт, коди 43.22, 47.99, 42.21, 43.21, 43.11, 43.91, 43.99, 43.29, 43.34, 43.33, 43.31, напрямки га¬лузей економіки № 28, 29. Зміни повинні стосуватись інших видів роздрібної торгівлі поза магази¬нами; будівництва трубопроводів; знесення; покрівельних робіт; ; малярних робіт та скління; по¬криття підлоги й облицювання стін; штукатурних робіт, кодів ДКПП: згідно вищезазначених робіт, , тому що вони ніяким чином не стосуються предмету саме Вашої закупівлі -«ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт системи вентиляції Вкажіть коди ДКПП, які стосуються предмету цієї закупівлі, або не вказуйте їх взагалі. В разі невиправлення згідно законодавства тендерної документації, будемо змушені звертатись зі скаргою до АМКУ на оскарження умов закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику дякуємо за звернення. Так як даний вид робіт в подальшому впливатиме на здоров’я та безпеку праці працівників харчоблоку, тому й поставлена вимога даного сертифікату ISO. Сфера сертифікації - інші спеціалізовані будівельні роботи, інші будівельно-монтажні роботи, електромонтажні роботи. Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
Статус вимоги: Задоволено