-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по заправці та ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Завершена
107 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 536.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 536.50 UAH
Період оскарження:
07.11.2023 14:50 - 12.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо сервісного центру
Номер:
0b452ae773404540a481cc27e090eedd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-07-011109-a.a1
Назва:
Щодо сервісного центру
Вимога:
Шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації ««ДК 021:2015 - 50310000-1 “Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки» (Послуги по заправці та ремонту копіювально-розмножувальної техніки)» зазначено, що «Учасник повинен надати інформацію та підтвердити інформацію документами про наявність сервісного центру з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправці та відновленню картриджів в м. Дніпро Дніпропетровської області». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро Дніпропетровської області, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол_104_УО_091123_вимг1_карт.pdf 09.11.2023 11:26
Дата подачі:
08.11.2023 16:46
Вирішення:
1. Вимогу (ідентифікатор UA-2023-11-07-011109-a.a1) на закупівлю - «ДК 021:2015 - 50310000-1 “Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки» (Послуги по заправці та ремонту копіювально-розмножувальної техніки). Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-11-07-011109-a задовольнити.
2. Надати роз’яснення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього протоколу.
3. Затвердити тендерну документацію у новій редакції, оприлюднити у встановлені терміни в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та в окремому документі перелік змін, що вносяться.
4. Встановити кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09:00 15.11.2023.
Статус вимоги:
Задоволено