• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт найпростішого укриття (влаштування вентиляційної системи) Білоцерківської гімназії -початкової школи №15 за адресою: вул. Польова, 70, м. Біла Церква Київської області»

Торги відмінено

396 050.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 980.25 UAH
Період оскарження: 07.11.2023 12:58 - 12.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 8a251619a4e64e57b26594142909cb3d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-007670-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» 7.11.2023 року Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради оголосив закупівлю. Ід Капітальний ремонт найпростішого укриття (влаштування вентиляційної системи) «Капітальний ремонт найпростішого укриття (влаштування вентиляційної системи) Білоцерківської гімназії -початкової школи №15 за адресою: вул. Польова, 70, м. Біла Церква Київської області» .Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-007670-a сума закупівлі становить 396 050гривень 40 коп Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 07.11.2023року (далі- Тендерна документація), Протокол №40. За результатами аукціону, що відбувся 10.11.2023 року участь взяли двоє Учасників: 1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ-. 316 010.00 UAH з ПДВ 2) ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" з 393 987.60 UAH ПДВ Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. Відповідно до Протоколу № 56 Уповноваженої особи від 20.11.2023 року , уповноваженою особою було вирішено : . Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ, у зв’язку з невідповідністю технічній специфікації, а саме: «При розгляді наданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» було встановлено. Що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні: -підтверджуючі розрахунки до Договірної ціни в форматі Word, Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне: 1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимоги до формування тендерної пропозиції Учасника : «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна*; пояснювальна записка; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни; локальні кошториси та розрахунки загальновиробничих витрат до них; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок однієї машино-години будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт (власної або орендованої); розрахунок прибутку та адміністративних витрат; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; розрахунок кошторисної заробітної плати, яка застосована учасником у розрахунку договірної ціни (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); проект календарного графіка виконання робіт, Після акцептування пропозиції переможця календарний графік виконання робіт узгоджується з Замовником.Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно об’ємів Технічного завдання (Додаток 2 до цієї тендерної документації) як динамічна . До складу витрат договірної ціни учасником не включаються кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі Документ Word та в форматі imd в останній версії програмного комплексу АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерства регіонального розвитку та будівництва України. Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва - СС1. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист в довільній формі, в якому гарантує, що роботи будуть виконані з дотриманням технологічних процесів, відповідати вимогам будівельних норм, правил та стандартів, проектній документації та умовам договору. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те. що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів (зокрема дотримуватися при будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих об’єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та забезпечувати екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище, при цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров'я людей; дотримуватися вимог екологічної безпеки при застосуванні нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем; дотримуватися правил транспортування, зберігання і застосування, нафти і нафтопродуктів, токсичних хімічних речовин та інших препаратів, з тим щоб не допустити забруднення ними або їх складовими навколишнє природне середовище; вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення; забезпечувати повне збирання, належне зберігання відходів, не допускати їх змішування; брати на себе зобов’язання у разі аварії, що спричинило забруднення навколишнього природного середовища, негайно приступити до ліквідації її наслідків; повідомляти про аварію і заходи, вжиті для ліквідації її наслідків замовнику). У цій документації всі посилання на конкретну марку чи виробника, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». *Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України Ns 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації надано файл Кошторис. Роз-ок 1 маш.год_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Роз=ок загальновироб витрат до лок кошт_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Роз-ок адмін і вироб витрат за попер період_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Роз-ок відм труд-і зар плати_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Роз-ок прямих і загальновироб витрат_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Поясн записка_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Роз-ок експл-ії машин і механ_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Підсум відомість_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис.Роз-ок адмін витрат_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Підсумк відомість до лок кошт-у_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. роз-ок прибутку_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис . Роз-ок ПДВ_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Догов ціна_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Об'єк кошторис_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Локальн кошторис_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Загальновироб витрати на будову_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 Кошторис. Загальновирб витрати до об'єкту_20231113_0001.pdf PDF, Кошторис. 2023-11-13 10:18:04 в форматі Word, відсканований в pdf. Згідно Розділу 3 .Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції прописано , що « всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель ( шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Також зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Ненадання в підтверджуючих розрахунків до Договірної ціни в форматі Word форматі Word не призводить до зміни предмета закупівлі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозицій порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення № 56 прийняте уповноваженою особою від 20.11.2023 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677. Директор ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Л.П.Порохнюк 20.11.2023р.
Дата розгляду скарги: 29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.11.2023 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.12.2023 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення від 20.11.2023 року Протокол №56 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся +380673450109 vpem17@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 9737340b1f1d4e3f974c1d1af1d6ff4b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-007670-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані роботи зі встановлення вентиляційної системи, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу, бо будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ на оскарження тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є винятковим правом для здійснення обстеження будівель і споруд, що дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити її відхилення, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, що тендерною документаціє вказані чіткі строки виконання робіт, які будуть проводитися в закладі освіти, для учасників можливість огляду об’єкту є певним обов’язком, щоб об’єктивно розрахувати періоди, в які передбачається виконання цих робіт. Замовником надано достатньо часу (з 08:00 год.-17:00 год.) для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до процедури закупівлі в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2023 01:00