• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Територія Виконавця та/або (за необхідності) Адміністрації за адресою: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 242 110,84 грн. без ПДВ / 290 533,01 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.11.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30% від загальної вартості Послуг за кожною заявкою на надання Послуг окремо, прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання виставленого Виконавцем рахунку. Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку, з урахуванням раніше сплаченого авансу. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

242 110.84 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 210.55 UAH
Період оскарження: 07.11.2023 11:46 - 17.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до ТД

Номер: f22eca4b133a4b1bbfbd3cbd02cf7fe0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-005963-a.a1
Назва: Щодо внесення змін до ТД
Вимога:
1 В таблиці Перелік засобів вимірювальної техніки, що підлягають метрологічному контролю у 2023 році Додатку 1 Технічних вимог за пунктом 8 позицією Газоаналізатор Дозор-С-М-5 просимо уточнити позначення компонентів газоповітряної суміші, стосовно яких слід провести повірку, відповідно до експлуатаційної документації на газоаналізатор (зокрема незрозуміле позначення HS2 – може це мається на увазі сірководень, тобто H2S?). За пунктом 13 просимо позначення одиниць вимірювання ареометрів АНТ-1, АНТ-2 вказати відповідно до експлуатаційної документації, тобто кг/м3 (ці ареометри не здійснюють вимірювання в зазначених в таблиці діапазонах в кг/м2)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі від 13.11.2023 р. Роз’яснення на вимогу UA-2023-11-07-005963-a.a1 (подання вимоги – 10 квітня 2023 о _15:22) по відкритим торгам (з особливостями) на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель оголошення UA-2023-11-07-005963-a) Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації», Код ЄДРПОУ:04725970, повідомляємо наступне: Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) будуть внесені зміни до тендерної документації, шляхом коригування переліку засобів вимірювальної техніки, що підлягають метрологічному контролю у 2023 році згідно Додатку 5 Тендерної документації. Перелік змін та Тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено