-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з чищення каналізаційних колекторів (гідродинамічне очищення госпфекальної каналізації Київського спортивного ліцею за адресою м. Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 та вул. Героїв Севастополя, 37.)
Завершена
99 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2023 11:01 - 13.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
045b5d16255f4d27a24a47a10e028f3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-07-004366-a.c1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
№1 від 09.11.2023 року
Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ГІДРА-СЕРВІС»
код ЄДРПОУ 39279548
вул. Нагорна, буд. 16, м. Підгородне,
Дніпропетровський р-н, Дніпропетровська обл., 52001
Тел.: +38 063 124 92 52
E-mail: Gidraservice2.dp@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-11-07-004366-a
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
Київським спортивним ліцеєм (КСЛ) (далі - Замовник) 07.11.2023 року оголошено про проведення процедури закупівлі: Послуги з чищення каналізаційних колекторів код ДК 021:2015-90470000-2 (гідродинамічне очищення госпфекальної каналізації Київського спортивного ліцею за адресою м. Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 та вул. Героїв Севастополя, 37.).
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тож згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі має право звертатися із заявами за роз’ясненнями умов тендерної документації та/або щодо внесення змін до тендерної документації.
Користуючись своїми правами, з метою дотримання основних принципів закупівлі зазначаємо наступне.
Вважаємо, що ваша вимога, яка зазначена у п. 7 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копії посвідчень та протоколів «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» є такою, що не відповідає чинному законодавству України та безпосередньо Закону України «Про публічні закупівлі».
З даного приводу зазначаємо, що наявність у працівників посвідчень та протоколів «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» не є обовʼязковим згідно чинного законодавства України. Більше того, зазначаємо, що в аналогічних тендерах за таким же предметом закупівлі дані документи не вимагаються.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, адже працівники проходять інструктаж з охорони праці, але не зобовʼязані мати посвідчення та протоколи «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13) та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». Навіть за відсутності у працівників даних документів, вони в змозі успішно надавати високоякісні послуги з чищення каналізаційних колекторів, що є предметом закупівлі.
Також, вважаємо, що ваша вимога, яка зазначена у п. 11 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копій сертифікатів якості матеріальних ресурсів, що будуть використані при виконанні робіт є такою, що не відповідає чинному законодавству України та безпосередньо Закону України «Про публічні закупівлі».
Послуги з чищення каналізаційних колекторів код ДК 021:2015-90470000-2 не передбачають встановлення або заміну матеріальних ресурсів для замовника, а тому незрозуміло які саме Замовник хоче отримати сертифікати.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом не зобовʼязані для здійснення своєї діяльності отримувати вищезазначені сертифікати. Встановивши умову щодо наявності сертифікатів якості матеріальних ресурсів, що будуть використані при виконанні робіт, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі.
Дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме — недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналогічна норма зазначена і у ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Внесення змін до тендерної документації необхідно для того, щоб були дотримані усі принципи закупівлі, щоб таким чином учасники закупівлі були рівними у своїх правах та можливостях, при цьому ніхто не був дискримінованим або необ’єктивно дискваліфікованим.
На підставі вищевикладеного, з метою обов’язкового дотримання Замовником і всіма учасниками закупівлі принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись чинним законодавством України,
ПРОШУ:
Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі UA-2023-11-07-004366-a, а саме у: 1) п. 7 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копії посвідчень та протоколів «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» та 2) у п. 11 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копій сертифікатів якості матеріальних ресурсів, що будуть використані при виконанні робіт.
З повагою,
директор ТОВ «ГІДРА-СЕРВІС» Людмила ТРЕЩОВА
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.11.2023 11:04
Вирішення:
Відповідь на вимогу
№1 від 09.11.2023 року
Київським спортивним ліцеєм (КСЛ) при розгляді документів наданих за тендером закупівлі UA-2023-11-07-004366-a не будуть братися до уваги :
- п. 7 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копії посвідчень та протоколів «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць»
- п. 11 Додатку № 3 до документації Закупівлі щодо надання копій сертифікатів якості матеріальних ресурсів, що будуть використані при виконанні робіт.
З повагою,
Уповноважена особа за закупівлями Юлія Береза
Статус вимоги:
Задоволено