• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт заміна вікон у житловому будинку за адресою: вул. Героїв Севастополя, 7-А у Солом'янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)

Завершена

394 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 940.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2023 10:40 - 13.11.2023 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога скасувати Протокол 02 2711 від 27 11 2023 р

Номер: 2b4795fa23084c3fb10f63f0d22ca062
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-003617-a.b3
Назва: Вимога скасувати Протокол 02 2711 від 27 11 2023 р
Вимога:
Вих № 491 від 28.11. 2023 р. Найменування органу оскарження: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Спрощені закупівлі № в ЦБД UA-2023-11-07-003617-a Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації ВИМОГА № 6 Про відміну Протоколу № 02/2711 від 27.11.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою в закупівлі «Капітальний ремонт заміна вікон у житловому будинку за адресою: вул. Героїв Севастополя, 7-А у Солом'янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» Процедура закупівлі повинна здійснюватись у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Результатом роботи Уповноваженої особи Замовника закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів при здійсненні закупівель, тому що на Замовника закупівлі покладено тимчасово функції Держави в частині використання бюджетних коштів. Протоколом № 02/2711 від 27.11.2023 року визначено переможцем закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (ЄДРПОУ 41982552). Наше підприємство вже надавало Вимогу № 2 від 21.11.2023 року на Протокол Замовника закупівлі № 31/2011 від 20.11.2023 р. на визначення переможцем закупівлі. Замовник скасував попереднє рішення на підставі нашої Вимоги та неподання документів учасником які вимагались тендерною документацією, а саме6 Пункт 4 Додатку № 3 вимагав надати дві Довідки про персонал : -за формою № 1 «Наявність І Т П які мають знання та досвід» та за формою № 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Кожна з цих таблиць вимагала від учасника індивідуальні вимоги, як по інженерному персоналу так і по працівникам. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» надав одну довідку , яка не відповідає вимогам замовника закупівлі , та не надає необхідної інформації про персонал. 1. Пункт 4 Додатку № 3 вимагав надати «копії дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт». ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не надав Посвідчень співробітників про навчання професії та Посвідчень з ОП та ТБ, так як не має в своєму розпорядженні спеціалістів з монтажу металопластикових вікон, а саме монтажників-складальників металопластикових конструкцій. 2. Пункт 5 Додатку № 3 вимагав надати Довідку про наявне обладнання для виконання умов договору з підтверджуючими документами на право власності. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не має в наявності необхідного обладнання тому і не надав в складі документів Тендерної пропозиції відповідних документів (видаткових накладних, або договору оренди, або бухдокументацію) вказавши в довідці що має намір взяти в оренду інструмент після підписання договору.) 3. Пункт 7 Додатку № 3 вимагав надати Довідку, про те що учасник не був притягнутий згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. В складі документів тендерної документації відсутні Довідка НАЗК на підприємство та відсутня Довідка НАЗК на директора ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ. Надана в складі документів довідка про відсутність корупційних правопорушень в довільній формі є нікчемною з юридичної точки зору тому що складена самостійно учасником. 4. Пункт 14 Додатку № 3 Вимагав надати заповнений Проект Договору з додатками ( додатками згідно проекту договору є кошторисна документація ). ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу тендерною документації, тому що Проект договору розміщено без Додатків. 5. Пункт 15 Додатку № 3 вимагав надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, для підтвердження цієї вимоги вимагалось надати завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу, так як не надав копії платіжних доручень про отримання оплати за виконані роботи. 6. Пункт 18 Додатку № 3 вимагав надати Лист -згоду про те, що розрахунки можуть здійснюватись з відстрочкою платежу за формулою «після закінчення воєнного стану в Україні + 6 місяців». Надана довідка ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» є такою , що не відповідає вимогам тендерної документації з наступної причини :-закупівля оголошена 07.11.2023 року, а довідка датована31.10.2023 року і не має відношення до даної закупівлі. 7. Сертифікат на Віконні блоки наданий ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» є нікчемним та таким у якого закінчився термін дії до оголошення процедури закупівлі. Замовник закупівлі надав ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» час на виправлення помилок і знову визнав підприємство переможцем закупівлі. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» не погоджується з Протоколом № 02/2711 від 27.11.2023 року з наступних причин : - Пункт 15 Додатку № 3 вимагав надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, для підтвердження цієї вимоги вимагалось надати завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу, так як не надав копії платіжних доручень про отримання оплати за виконані роботи, а наданий лист-пояснення є нікчемним. Учаснику потрібно було зробити запит до банківської установи, чого він не зробив, таким чином не виконавши вимогу тендерної документації. - Пункт 14 Додатку № 3 Вимагав надати заповнений Проект Договору з додатками ( додатками згідно проекту договору є кошторисна документація ). ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу тендерною документації, тому що Проект договору розміщено без Додатків. Згідно вимог тендерної документації розміщення заповненого Проекту договору з додатками є згодою на укладання договору, на цьому наполягав Замовник закупівлі. - П/ 17 вимагав надати Сертифікати , які видані на імя третіх осіб- потребують підтвердження взаємовідносин. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (ЄДРПОУ 41982552) надав Сертифікат на віконня блоки від ТОВ «ВДС Плюс», який є нікчемним, так як протермінований, так і відсутнє підтвердження взаємовідносин між ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» та ТОВ «ВДС Плюс». - В складі документації надано Висновки СЕС та інші документи на продукцію виробника «Knauf», якого НАЗК внесло до Переліку спонсорів війни. З огляду на вищенаведене стає зрозумілим, що ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» незаконно визнано переможцем закупівлі. ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу№ 6від 28.11.2023 до розгляду; 2. Відмінити Протокол № 02/2711 від 27.11.20123 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ». 3. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» направляє 2 екз. Вимоги № 6 від 28.11.2023 року до Державної аудиторської служби України в м. Києві. Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні пpo проведення процедури відкритих торгів, розуміється у тoмy числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Визначені невідповідності не стосувалися технічних та якісних характеристи, тому учаснику було надано 24 години на їх виправлення. Скориставшись 24 год, учасник виправив всі допущені невідповідності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.12.2023 12:53
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога 4 Скасувати Протокол 29

Номер: 20b66b8ef1d4408a911edec73c9551d2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-003617-a.b2
Назва: Вимога 4 Скасувати Протокол 29
Вимога:
Вих № 470 від 21.11. 2023 р. Найменування органу оскарження: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Спрощені закупівлі № в ЦБД UA-2023-11-07-003617-a Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації ВИМОГА № 4 Про відміну Протоколу № 29/2011 від 20.11.2023 року щодо прийняття рішення про дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» уповноваженою особою в закупівлі «Капітальний ремонт заміна вікон у житловому будинку за адресою: вул. Героїв Севастополя, 7-А у Солом'янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» Процедура закупівлі повинна здійснюватись у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Результатом роботи Уповноваженої особи Замовника закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів при здійсненні закупівель, тому що на Замовника закупівлі покладено тимчасово функції Держави в частині використання бюджетних коштів. Протоколом № 29/2011 від 20.11.2023року наше підприємство було дискваліфіковано з мотивації «Невідповідність документації учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, а саме обладнання що зазначено у відомості ресурсів учасника» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» не погоджується з даним рішенням з наступних причин: 1. Додаток № 1 тендерної документації не вимагав конкретного переліку інструменту від учасника закупівлі, як і вся документація в цілому. Наше підприємство є виробником та постачальником металопластикових вікон та дверей з досвідом роботи 25 років і тому наданий перелік інструментів вказаний в Довідці №16 від 10.11.2023 року є вичерпним та достатнім для демонтажу та монтажу металопластикових віконних блоків. При складанні кошторисної документації, програмний комплекс АВК-5, враховує інструмент який вказано в Довідці № 16, а в загальновиробничих витратах додатково при розрахунку враховується фарборозпилювач ручний, ця позиція автоматично заноситься в відомість ресурсів, щоб якимсь чином врахувати роботи фарбування укосів вікон, але використовуються пензлі та валики ручні. Пропозиція нашого підприємства давала економію бюджетних коштів 79 000,00 гривень, як найбільш економічно вигідна. З огляду на вищенаведене стає зрозумілим, що Замовник закупівлі, як розпорядник бюджетних коштів, розуміючи що відсутні реальної причини дискваліфікувати наше підприємство та в свою чергу маючи можливість додатково надати можливість для пояснення, прийняв незаконне , формальне рішення про дискваліфікацію. З аналізу системи ПРОЗОРО стає зрозумілим намагання замовником закупівлі надати в 95 раз перемогу ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (ЄДРПОУ 41982552), який надав найдорожчу цінову пропозицію., та є потенційним переможцем у всіх закупівлях даного замовника закупівлі. ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу№ 4 від 21.11.2023 до розгляду; 2. Відмінити Протокол № 29/2011 від 20.11.20123 року про дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ». 3. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» направляє 2 екз. Вимоги № 4 від 21.11.2023 року до Державної аудиторської служби України в м. Києві. Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: доною скаргою, учасник учасник підтверджує допущені невідповідності у поданій кошторисній документаці, щодо невідповідності в обладнанні яке повинно застосовуватись при виконанні робіт передбачених оголошенням. Також, враховуючи зміст скарги, учасник заздалешіть планував використовувати інші інструменти аніж ті які подає в тендерній документації (кошторисна документація).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.11.2023 13:14
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога 2 відміна Протоколу 31 2011 від 20 11 2023 року

Номер: dd677c0bae0c43b188273034ed7a8f82
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-07-003617-a.b1
Назва: Вимога 2 відміна Протоколу 31 2011 від 20 11 2023 року
Вимога:
Вих № 440 від 21.11. 2023 р. Найменування органу оскарження: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Спрощені закупівлі № в ЦБД UA-2023-11-07-003442-a Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації ВИМОГА Про відміну Протоколу № 30/2011 від 20.11.2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою в закупівлі «Капітальний ремонт заміна вікон у житловому будинку за адресою: вул. Героїв Севастополя, 7 у Солом'янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)- код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» Процедура закупівлі повинна здійснюватись у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Результатом роботи Уповноваженої особи Замовника закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів при здійсненні закупівель, тому що на Замовника закупівлі покладено тимчасово функції Держави в частині використання бюджетних коштів. Протоколом № 30/2011 від 20.11.2023 року визначено переможцем закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (ЄДРПОУ 41982552). Наше підприємство не погоджується з даним рішенням з наступних причин: 1. Пункт 4 Додатку № 3 вимагав надати дві Довідки про персонал : -за формою № 1 «Наявність І Т П які мають знання та досвід» та за формою № 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Кожна з цих таблиць вимагала від учасника індивідуальні вимоги, як по інженерному персоналу так і по працівникам. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» надав одну довідку , яка не відповідає вимогам замовника закупівлі , та не надає необхідної інформації про персонал. 2. Пункт 4 Додатку № 3 вимагав надати «копії дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт». ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не надав Посвідчень співробітників про навчання професії та Посвідчень з ОП та ТБ, так як не має в своєму розпорядженні спеціалістів з монтажу металопластикових вікон, а саме монтажників-складальників металопластикових конструкцій. 3. Пункт 5 Додатку № 3 вимагав надати Довідку про наявне обладнання для виконання умов договору з підтверджуючими документами на право власності. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не має в наявності необхідного обладнання тому і не надав в складі документів Тендерної пропозиції відповідних документів (видаткових накладних, або договору оренди, або бухдокументацію) вказавши в довідці що має намір взяти в оренду інструмент після підписання договору.) 4. Пункт 7 Додатку № 3 вимагав надати Довідку, про те що учасник не був притягнутий згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. В складі документів тендерної документації відсутні Довідка НАЗК на підприємство та відсутня Довідка НАЗК на директора ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ. Надана в складі документів довідка про відсутність корупційних правопорушень в довільній формі є нікчемною з юридичної точки зору тому що складена самостійно учасником. 5. Пункт 14 Додатку № 3 Вимагав надати заповнений Проект Договору з додатками ( додатками згідно проекту договору є кошторисна документація ). ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу тендерною документації, тому що Проект договору розміщено без Додатків. 6. Пункт 15 Додатку № 3 вимагав надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, для підтвердження цієї вимоги вимагалось надати завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» не виконав дану вимогу, так як не надав копії платіжних доручень про отримання оплати за виконані роботи. 7. Пункт 18 Додатку № 3 вимагав надати Лист -згоду про те, що розрахунки можуть здійснюватись з відстрочкою платежу за формулою «після закінчення воєнного стану в Україні + 6 місяців». Надана довідка ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» є такою , що не відповідає вимогам тендерної документації з наступної причини :-закупівля оголошена 07.11.2023 року, а довідка датована31.10.2023 року і не має відношення до даної закупівлі. 8. Сертифікат на Віконні блоки наданий ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» є нікчемним та таким у якого закінчився термін дії до оголошення процедури закупівлі. З огляду на вищенаведене стає зрозумілим, що ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» незаконно визнано переможцем закупівлі. ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу№ 1 від 21.11.2023 до розгляду; 2. Відмінити Протокол № 30/2011 від 20.11.20123 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ». 3. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» направляє 2 екз. Вимоги № 1 від 21.11.2023 року до Державної аудиторської служби України в м. Києві. Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.11.2023 16:13