-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовника
Торги відмінено
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2023 16:11 - 11.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
82ff2d44001b4df9873248da6952bc38
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-013162-a.b3
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
06.11.2023 Управління освіти Васильківської міської ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-45310000-3 - Електромонтажні роботи Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовника (далі – відкриті торги за Особливостями).
14.11.2023 року відбувся аукціон.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
2. ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
17.11.2023 року Замовником було відхилено пропозицію Скаржника, а 28.11.2023 року Замовником Протокольним рішенням уповноваженої особи №2142 від 28.11.2023 року прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника - ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ".
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 скарга.pdf 03.12.2023 20:47
- 1. 01. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 03.12.2023 20:47
- 4. Розрахунку ЗВВ до локального кошторису №02-02-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 2. 22. Кошторисна документація.pdf 03.12.2023 20:47
- 3. Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №02-01-01 – позиція 18 – застосовано КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 6. Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №02-04-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 5. Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №02-03-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 7. Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №02-05-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 9. ЛК на будівельні роботи №02-01-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 8. Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №02-07-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 10. ЛК на будівельні роботи №02-02-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 12. ЛК на будівельні роботи №02-04-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 11. ЛК на будівельні роботи №02-03-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 13. ЛК на будівельні роботи №02-05-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 15. 419.idc 03.12.2023 20:47
- 14. ЛК на будівельні роботи №02-07-01 – позиція 18 - КМ38-41-1 витягнутий з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 15. 419.imd 03.12.2023 20:47
- 16. КНУ РЕКН на пусконалагоджувальні роботи;.pdf 03.12.2023 20:47
- 17. Пояснювальна записка витягнута з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- 19. Збірник 34 «СПОРУДИ ЗВ'ЯЗКУ, РАДIОМОВЛЕННЯ I ТЕЛЕБАЧЕННЯ».pdf 03.12.2023 20:47
- 18. Збірник 38 «УСТАТКУВАННЯ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ».pdf 03.12.2023 20:47
- 20. Довідка про працівників.pdf 03.12.2023 20:47
- 21. Договірна ціна витягнута з файлу «419.idc» та «419.imd». .pdf 03.12.2023 20:47
- рішення від 08.12.2020№22683.pdf 03.12.2023 20:47
- рішення від 16.08.2022 № 5432.pdf 03.12.2023 20:47
- рішення від 09.08.2023 № 12401.pdf 03.12.2023 20:47
- 419_imd.zip 15.12.2023 14:40
- 419_idc.zip 15.12.2023 14:40
- Пояснення.pdf 15.12.2023 14:40
- 0-02-05-d7fb65c419904a414a56af0bad0796763d95259a36c6e1236843e9ef53fc7e3d_27b88b75eaf.mp4 20.12.2023 21:06
- Пояснення 2.pdf 20.12.2023 21:11
- Пояснення .docx 20.12.2023 21:11
- рішення від 05.12.2023 № 19527.pdf 05.12.2023 15:24
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит (Замовнику) від 12.12.2023 № 1899.pdf 13.12.2023 10:57
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації (запит Замовнику та Скаржнику) від 18.12.2023 № 1933.pdf 19.12.2023 18:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20647.pdf 22.12.2023 14:25
- рішення від 21.12.2023 № 20647.pdf 26.12.2023 13:36
- Пояснення від Замовника по суті скарги.docx 07.12.2023 17:05
- Пояснення Замовника по суті скарги.pdf 07.12.2023 17:05
- 419.idc 07.12.2023 17:10
- 419.imd 07.12.2023 17:10
- Протокол відхилення.pdf 07.12.2023 17:10
- 22. Кошторисна документація.pdf 07.12.2023 17:10
- Пояснення Замовника по суті скарги.pdf 07.12.2023 17:16
- 419 imd.rar 16.12.2023 21:35
- 419 idc.rar 16.12.2023 21:35
- Документ1.docx 20.12.2023 21:06
- Пояснення від Замовника.docx 20.12.2023 21:06
- 419 imd excel.rar 20.12.2023 21:06
- ПДФ 419 imd.rar 20.12.2023 21:06
- ТОВ НВФ АВК СОЗИДАТЕЛЬ.pdf 20.12.2023 21:06
- Пояснення від Замовника.pdf 20.12.2023 21:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2023 20:59
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2023 15:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.12.2023 13:37
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників і яка не відповідає чинному законодавству України.
Номер:
3171c1f77d0d4778b1df94f518b7d8b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-013162-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників і яка не відповідає чинному законодавству України.
Вимога:
Шановний Замовнику прпоцедури закупівлі в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовника», код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи"
Наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників і яка не відповідає чинному законодавству України, а саме:
З урахуванням того, що виконання робіт включає в себе монтаж системи блискавкозахисту та пусконалагоджувальні роботи учаснику необхідно надати Ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або дозвільний документ, що за класом наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контролю – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж).
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
По-перше, ліцензування із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт здійснювалось відповідно до вимог Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
Постанова КМУ №256 від 30.03.2016 року втратила свою чинність, дата скасування 18.03.2020 року, згідно офіційної інформації, яка зазначена на сайті сервіс документів Будстандарт Online (копія офіційної сторінки сайту сервіс документів Будстандарт Online додається як доказ до скарги) відповідно отримати ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідально-сті) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2.
Замовник даною вимогою навмисно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого Учасника, в якого наявний даний дозвільний документ, який не вимагається чинним законодавством України.
Відповідно до Дефектного акту щодо предмету закупівлі "Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовникавиконання будь-яких будівельних робіт" не передбачено Технічним завданням процедури закупівлі, а отже не може вимагатися Замовником!!! В Дефектному акті наявні тільки роботи з монтажу елементів (обладнання) пристроїв пасивного блискавкозахисту.
В якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію офіційної сторінки (сервісу документів) Будстандарт, що Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслід-ків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», щодо відміни даної Постанови та відповіду видачу та дію Ліцензій.
- Рішення постійно діючої комісії АМКУ № 361 від 11.01.2023 року (питання №5);
Наполягаємо на дотриманні норм чинного законодавства України та видаленні з тендерної документації даної незаконної та дискримінаційної вимоги, в випадку ігнорування нашої вимоги будемо звератися до відповідних контролюючих та правоохоронних органів, щодо перевірки даної закупівлі, щодо її процедури та незаконних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія офіційної сторінки Будстандарт, що Постанови КМУ №256.jpg 10.11.2023 20:22
- Рішення від 11.01.2023 № 361 (п.5).pdf 10.11.2023 20:22
Дата подачі:
10.11.2023 20:22
Опис причини скасування:
помилково створена
Дата скасування:
10.11.2023 21:03
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога, якою Замовник обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та порушує чинне законодавство України.
Номер:
84d6834de824496c863df7650e6f9d78
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-013162-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога, якою Замовник обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та порушує чинне законодавство України.
Вимога:
Шановний Замовнику прпоцедури закупівлі в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовника», код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи"
Наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників і яка не відповідає чинному законодавству України, а саме:
З урахуванням того, що виконання робіт включає в себе монтаж системи блискавкозахисту та пусконалагоджувальні роботи учаснику необхідно надати Ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або дозвільний документ, що за класом наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контролю – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж).
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
По-перше, ліцензування із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт здійснювалось відповідно до вимог Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
Постанова КМУ №256 від 30.03.2016 року втратила свою чинність, дата скасування 18.03.2020 року, згідно офіційної інформації, яка зазначена на сайті сервіс документів Будстандарт Online (копія офіційної сторінки сайту сервіс документів Будстандарт Online додається як доказ до скарги) відповідно отримати ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідально-сті) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2.
Замовник даною вимогою навмисно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого Учасника, в якого наявний даний дозвільний документ, який не вимагається чинним законодавством України.
Відповідно до Дефектного акту щодо предмету закупівлі "Встановлення системи протипожежного захисту (блискавкозахисту) на об'єктах Замовникавиконання будь-яких будівельних робіт" не передбачено Технічним завданням процедури закупівлі, а отже не може вимагатися Замовником!!! В Дефектному акті наявні тільки роботи з монтажу елементів (обладнання) пристроїв пасивного блискавкозахисту.
В якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію офіційної сторінки (сервісу документів) Будстандарт, що Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслід-ків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», щодо відміни даної Постанови та відповіду видачу та дію Ліцензій.
- Рішення постійно діючої комісії АМКУ № 361 від 11.01.2023 року (питання №5);
Наполягаємо на дотриманні норм чинного законодавства України та видаленні з тендерної документації даної незаконної та дискримінаційної вимоги, в випадку ігнорування нашої вимоги будемо звератися до відповідних контролюючих та правоохоронних органів, щодо перевірки даної закупівлі, щодо її процедури та незаконних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2023 20:19
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
10.11.2023 20:20