• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дотягувач дверей

Завершена

1 828 588.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 142.94 UAH
Період оскарження: 06.11.2023 21:02 - 11.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не виправлено помилку за 24 години згідно вимоги Замовника

Номер: 5ed07dc83b324f38bcd0965e2b9ffb9a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-06-013318-a.c3
Назва: Не виправлено помилку за 24 години згідно вимоги Замовника
Вимога:
Учаснику було надано 24 години на виправлення помилок. Учасником не виправлено помилку, на яку давалось 24 години, а саме Розділ 1 п.6 має вимогу: "6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис." Учасником підписано документи, підписом УЕП (Удосконаленим), а не КЕП (кваліфікований), Протокол перевірки підпису додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів, а отже замовник при розгляді тендерної пропозиції врахував вимоги законодавства, встановлені у пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Додаток 2 в технічному описі предмету закупівлі замість опису предмета розміщено вимогу

Номер: 66eea84c82604e2c9c0e1470c69a4c80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-06-013318-a.b2
Назва: Додаток 2 в технічному описі предмету закупівлі замість опису предмета розміщено вимогу
Вимога:
Просимо усунути з технічного опису предмету закупівлі вимогу: "Надати сертифікат на відповідність випробовувань згідно стандарту ДСТУ EN 1154:2019 Вироби будівельні залізні. Механізм для зачинення дверей з контрольованим ходом закриття, або стандарту ДСТУ Б В.2.6-13:2006 (ГОСТ 538-2001).", оскільки це вимога надати документ, а не опис предмету закупівлі, що не відповідає вимогі колонки 3 табл. 1, а саме: "Технічні характеристики Обладнання, що вимагаються Замовником". Також ця вимога звужує коло учасників, так як для того, щоб отримати сертифікат відповідності під час військового стану не достатньох декількох календарних днів. Саме тому щоб процедура закупівліна не містила дискримінааційних вимог, не порушували права інших Учасників дати можливість всім бажаючим Учасникам приймати Участь, та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дескрімінаційна вимога

Номер: 2dfc4675001141e699f47542e6459ca1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-06-013318-a.b1
Назва: Дескрімінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу зазначену в додатку 2 тендерної документації, а саме: "- Країна виробника пристрою - Країни Європейського союзу". Цією вимогою Ви дискрімінуєте не лише інші країна, але й свою країну- Україну, яка поки, що не є країною ЄС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог, встановлених пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації в частині видалення вимоги щодо країни виробника товару, оскільки до ЄС входить 27 країн, а отже є вибір виробників дотягувачів дверей.
Статус вимоги: Відхилено