• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охоронні послуги, охорона адміністративного приміщення Вінницької ОДПІ, контрольно-пропускний режим

Торги не відбулися

148 106.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3.4% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2018 16:43 - 14.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 599fc0b443bf4e3786dfd863676279d7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001895-c.c3
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки», повідомляю, що Замовник дотримувався принципів здійснення закупівель за ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та жодним чином не порушив вимоги ст. 16 та п.1 ч.1 ст. 30 зазначеного Закону. Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» як таку, що містить недостовірну інформацію, а для Замовника є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, здійснено відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформацію, викладену у абз. 2 довідки від 13.03.18 року № 114/03-18, а саме: «До штату працівників ТОВ «КГБ» входять охоронці, які відповідають кваліфікаційним вимогам….» із доданим переліком постійного та підмінного складу охорони, листом Вінницького управління ГУ ДФС у Вінницькій області від 30.03.18 року № 1520/7/02-32-50-02 було спростовано. Ствердження, що в 4 абз. Довідки від 13.03.18 року № 114/03-18 є визначення: «….в разі визнання нас переможцем» - не відповідає змісту абзацу, поданої у складі тендерної пропозиції довідки. Виходячи із змісту вимоги на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, наданий Вами перелік постійного складу охорони, який залучається та підмінного складу охорони вже залучений для охорони інших об’єктів. Зауваження щодо зазначення у вирішальній частині протоколу про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Код ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони)» від 05.04.18 року № 14/3/1 відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» на підставі ч. 7 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно мало місце. Але, в описовій частині того ж самого протоколу причина відхилення описана чітко відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Нагадую, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації, а Замовник, в свою чергу, повинен би протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на таке звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи вказане вище, Ваша вимога залишена без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Розяснення для замовника

Номер: fc4697f1c8504309aa7f9b6eeb1c8055
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001895-c.b2
Назва: Розяснення для замовника
Вимога:
Відповідно до довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасника ПП «Вінниця-Універсал-Сервіс», яка надана в складі тендерної пропозиції, зазначається про наявність на підприємстві пристроїв (зброї) для відстрілу гумових куль – в кількості 10 шт. Згідно п. 11.5 та п.11.7 Інструкції «Про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів», затвердженою наказом МВС України №622 від 21.08.1998 р., зберігання зброї на підприємстві повинно відбуватися в спеціально обладнаних сховищах, що підтверджується відповідним дозволом. Охоронне агентство, що має відповідне сховище для зберігання, видачі працівникам та використання в охоронній діяльності пристроїв для відстрілу гумових куль, повинно надати відповідний дозвіл в складі тендерній пропозиції на підтвердження наявності вказаних пристроїв. В разі відсутності такого дозволу на підприємстві, використання та зберігання пристроїв для відстрілу гумових куль не можливе. Керівники підприємств, установ, організацій упродовж десяти днів з дня придбання вогнепальної зброї та бойових припасів до неї, основних частин зброї, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв та патронів до них зобов'язані одержати в органі поліції дозвіл на право її зберігання. Фізичні особи, які особисто відповідно до вимог діючого законодавства придбали, носять і зберігають пристрої для відстрілу гумових куль, використовують їх лише для особистої безпеки та захисту. Відповідно до «Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» затвердженого постановою КМУ №97 від 11 лютого 2013 року. використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони дозволено виключно суб’єктам охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Таким чином можна дійти до висновку про невідповідність даних, щодо забезпечення працівників спецзасобами та наявності матеріально технічної бази, адже ПП «Вінниця-Універсал-Сервіс», не надав в складі тендерної пропозиції відповідний дозвіл на використання та зберігання зброї яка зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за інформацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення замовника

Номер: d0e4e7bb1b9f4fb9a9d4016d82947f9f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-02-001895-c.a1
Назва: Скарга на рішення замовника
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету. Уважно вивчивши протокол № 14/3/1 від 05 квітня 2018 року про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю "Код ДК 021:2015-79710000-4 "Охоронні послуги"(Послуги охорони)" хочемо повідомити слідуюче: 1. Щодо відсутності найманих працівників за період роботи Товариства в грудні 2017 року інформуємо, що ліцензія на провадження охоронної діяльності Товариством була отримана 14.12.2017 року. На період проведення перевірки персоналу(термін 1 місяць), для допущення його до роботи, відповідно до "Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" затверджених КМУ від 18 листопада 2015 року №960, Товариство залучало для забезпечення охорони працівників на підставі договору аутсорсингу. Вказана інформація детально була описана в листі вих.№125/03-18 від 29 березня 2018 року та передана Голові тендерного комітету Ткаченко А.М. Не зрозуміло чому при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" вказаний лист не був прийнятий до уваги та розглянутий. 2. Щодо не подання звіту по ф. 1ДФ до Вінницької ОДПІ за 4 квартал 2017 року повідомляємо, що відповідно до Розділу 4 ПКУ (Податок на доходи фіз. Осіб.) п.Б ст.176.2., розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Тобто відповідно до норм Податкового Кодексу України в разі відсутності працівників в прямих трудових відносинах з підприємством звіт по ф. 1ДФ не подається, тобто тільки уразі нарахування\виплати доходів на користь фізичних осіб у звітному кварталі. 3. Відповідно умов тендерної документації вимагалося надати довідку в довільній формі про забезпечення постійного складу охорони, тобто осіб які будуть залучені до надання послуг з охорони приміщень Замовника в разі визнання нас переможцем, а не про осіб які вже перебувають в трудових відносинах. В довідці №114/03-18 від 13.03.2018 р."Про наявність працівників відповідної кваліфікації та про забезпечення постійним складом охорони" вказані працівники з якими укладенено договір наміру про прийняття на роботу в разі визнання ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" переможцем торгів, які оголошені "Вінницькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області". 4 абз. наданої довідки чітко визначає, що зазначені працівники будуть здійснювати охорону об’єкта. В свою чергу в наданій довідці ніде не зазначено що данні працівники вже перебувають в трудових відносинах з Товариством. Заступником голови тендерного комітету Жульчинським Ю.Й. не вірно проінформовано членів тендерного комітету щодо невідповідності ПІБ охоронців, які перебувають в трудових відносинах з підприємством та тих які будуть залучені до охорони приміщень Замовника. Таким чином особи які перебувають в трудових відносинах з підприємством уже працюють на відповідних об’єктах охорони та не можуть ні фактично ні фізично забезпечувати охорону приміщення Замовника. Таким чином можна дійти висновку що тендерний комітет не в повному обсязі та не уважно розглянув тендерну документацію ТОВ «КГБ», що спотворює принципи проведення публічних закупівель. В свою чергу просимо повторно розглянути тендерну документацію учасника ТОВ «КГБ», скасувати попереднє рішення та прийняти інше рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Максим Володимирович! Розглянувши Вашу вимогу про повторний розгляд тендерної пропозиції, скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки та прийняття іншого рішення, повідомляю, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації, а Замовник, в свою чергу, повинен був протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на таке звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто, всі питання, а в даному випадку, питання забезпечення достатньої кількості охоронців ТОВ «КГБ» шляхом застосування аутсорсингу, мали бути або прописані у складі Вашої тендерної пропозиції, або, за вимогами ст. 23 Закону, окремо висвітлені. Звертаю увагу, що у довідці від 13.03.18 року №114/03-18 Вами було зазначено, що: «до штату працівників ТОВ «КГБ» входять охоронці, які відповідають кваліфікаційним вимогам….», та додано перелік постійного та підмінного складу охорони, що спростовано листом Вінницького управління ГУ ДФС у Вінницькій області від 30.03.18 року №1520/7/02-32-50-02. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога залишена без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено