-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Ланцюги тягові
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги відмінено
18 141 133.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 706.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 706.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2023 14:10 - 03.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Строк поставки за договором
Номер:
84fd5611f3db4cdcbc728f44f0133abd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-008935-a.b2
Назва:
Строк поставки за договором
Вимога:
Прошу збільшити строк поставки за Договором до 100 днів з огляду на наступні фактори. На момент запиту попередніх пропозицій, в яких було визначено строк поставки 60 днів, з яким погодились потенційні участники закупівель були відсутні наступні фактори:
1. Блокування кордону,польськими перевізниками (черга на кордоні 10-14 днів);
2. Зупинка АТ "Нікопольський завод феросплавів" (НЗФ) та АТ "Запорізький завод феросплавів" (ЗФЗ), скорочення випуску сталі Акселорміталстіл. Тобто більша частина сировини буде з Європи як у українських, так і іноземних виробників.
Ланцюги для тунельних ескалаторів, зокрема, Лт 4,5, ЛП 6І не є серійним продуктом, що регулярно, виробляється будь-яким підприємством, окрім ТОВ МетроЄск, росія, яке реально могло виконати поставку в 60 днів. КП "Київський метрополітен" є єдиним існуючим в Україні покупцем даної продукції, оскільки ескалатори цього типу відсутні в інших 2х метрополітенах.
Оскільки будь-які ланцюги для тунельних ескалаторів використовуються лише в метрополітенах, угоди укладаються виключно за результатами відкритих торгів, таким чином, дана продукція/сировина для її виготовлення не може просто знаходитись на складі будь-якого виробника ланцюгів, що бере участь у конкурентних закупівлях, оскільки продукція є суто персоналізованою, з особливими вимогами до матеріалів та з високою собівартістю.
Виготовлення і доставка сировини через зазначені фактори наразі займає час до 30 днів, оскільки не завжди на складі виробника сталі є заготовки необхідної марки сталі, чи її розміру /форми. З огляду на скорочення виробництва в Україні, це буде імпорт з Європи (час на виробництво та логістику, див.п.1,2).
Крім того, у зв’язку з більш прискіпливим контролем за оплатою валюти за кордон, ще мінімум 3-5 робочих днів на узгодження валютного контракту з банком чи то на купівлю сировини, чи на оплату ланцюгів.
Невідомо чи вирішать системно проблеми з перетином кордону з Польщею вантажними машинами. Оскільки цей фактор може бути на момент укладення договору, це не вважатиместься форс-мажором у разі порушення строків поставки, що призведе до штрафних санкцій для постачальника та порушення плану ремонтних робіт метрополітену .
Виробництво деталей ланцюгів, збірка, контроль, проведення випробувань та доставка готової продукції займає близько 60 днів.
Наразі лише підприємство, якому з невідомих причин заздалегідь відомо, що воно буде переможцем торгів, і має на складі готову продукцію/заготовки, може підписати договір на умовах поставки 60 днів з моменту надіслання замовлення.
Таким чином, встановлений замовником строк поставки 60 днів є дискримінаційними до суб'єктів господарювання і порушуює один із принципів закупівель -недискримінацію учасників та вимоги частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з якою "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2023 18:09
Вирішення:
Звертаємо увагу, що строк поставки за договором було визначено з урахуванням виробничої потреби у тягових ланцюгах для своєчасного проведення капітального ремонту ескалаторів. Разом з цим, визначення іншого строку поставки товару може вплинути на очікувану вартість предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 5.2. проєкту договору (для резидентів та нерезидентів), що є істотною умовою договору: «Поставка замовленої партії товару здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати направлення Покупцем письмового замовлення.».
Відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник подаючи тендерну пропозицію, цим погоджується з усіма умовами, викладеними в тендерній документації, в т.ч. з проєктом договору (Додаток 3 до тендерної документації)…».
Отже, враховуючи вищевикладене зазначаємо, що встановлений строк поставки товару за договором не є дискримінаційною вимогою, тому, вносити зміни до тендерної документації, в частині строку поставки товару є недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2023 16:04
Вимога
Вирішена
Уточнення вимог Технічної специфікації
Номер:
76aead7ca356491cbedbb6cf1cbe2b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-008935-a.b1
Назва:
Уточнення вимог Технічної специфікації
Вимога:
Прошу уточнити Технічну специфікацію (ТС), Додаток 2 до тендерної документації, щодо параметрів для визначення еквівалентів матеріалів по маркам сталі ШХ15, А30, 15Х, 15ХА, 20Х, 12X2H4A, 18ГХТ, 20Х2Н4А, 40Х, 40ХН, 30ХГТ, 65Г.
Зважаючи на те, що переважна більшість зазначених у ТС сталей – є такими, що виробляються за ДСТУ чи ГОСТ лише в Україні чи росії, а деякі лише в росії, і згідно постанови Постанова КМ України від 30.12.2015 № 1147 вже протягом 8 років не імпортуються в Україну, прошу уточнити за якими саме механічними властивостями визначається еквівалент сталі та їх числові параметри для підготовки тендерної пропозиції із еквівалентними марками сталі, зокрема, Європейського зразка, виготовлені за стандартами EN, що також затверджені в Україні як ДСТУ EN. Оскільки не існує нормативного документа, за яким можна зробити пряму конверсію однієї марки сталі в іншу, зокрема з урахуванням розміру заготовки. Є інформація на інтернет ресурсах, але вони не є нормативним документом, на який можна посилатись. Еквівалентність визначається замовником виходячи із конструкторської документації.
В ДСТУ 7806:2015, на яке є посилання в ТС, вказані механічні властивості на еталонний зразок певного розміру і форми, а для виготовлення елементів ланцюгів використовується заготовка іншого розміру і форми, і механічні властивості заготовки відрізняються в залежності від них, і саме вони будуть вказані виробником сталі в сертифікаті якості на партію. Наприклад, на сталі 15Х, 20Х, 20Х2Н4А згідно ДСТУ 7806:2015 є параметри на заготовку з перерізом 15 мм, а для виготовлення валіка суцільного за кресленням 35.ЛТ.02А.00.001 необхідна труба чи круг діаметром не менше 45мм -50 мм, і механічні властивості такої труби/кругу з цієї сталі (тимчасовий опір розриву, межа плинності і т.д.) в залежності від діаметру та температури відпуску відрізняються від еталонного з перерізом 15 мм зазначеному цьому ДСТУ.
В сертифікатах якості на сировину, які необхідно буде надати КП «Київський метрополітен» при поставці, будуть вказані механічні властивості фактичної заготовки (круг, лист т.д.), а не еталонного зразка іншого розміру, і вони мають відповідати вказаним в Технічній специфікації учасника, але такі параметри повинні бути вказані і в Тендерній документації Замовника.
В кресленнях та ТС на окремі деталі є чіткі діапазони на твердість та цементацію, але не вказані інші механічні властивості і їх параметри з залежності від форми та розміру заготовок для виготовлення деталей, на інші є тільки відсилки до ДСТУ, на сталь еквіваленту QUARD 400 є ширший перелік механічних властивостей. Прошу визначити вичерпний перелік механічних властивостей для визначення еквівалентності всіх сталей, зазначених в ТС, щоб він був зрозумілим як замовнику, так і учаснику тендеру.
Крім того, щодо хімічного складу: в ДСТУ на українські марки сталі відсутній такий розділ як визначення еквівалентності і допустимі відхилення для його визначення. В ДСТУ, зокрема ДСТУ 7806:2015 в таблиці 3 п.5.1.3. , наведені лише відхилення щодо вмісту хімічних елементів у готовій продукції із зазначених в ДСТУ марок сталі, а не для визначення чи є сталь іншої марки її еквівалентом. На відміну, наприклад, від ідентичного європейському стандарту ДСТУ EN 10083-2:2008, де в Додатку В визначені еквіваленти марок сталі різних країн ЄС навіть з урахуванням відхилень в хімічному складі. Тому також, прошу уточнити в ТС допустимі відхилення у хімічному складі для зазначених марок сталі, оскільки посилання на ДСТУ як джерело для визначення відхилень щодо хімічного складу також не є коректним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2023 19:16
Вирішення:
Замовником прийнято до уваги даний запит та за результатами його опрацювання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено