• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утилізації відходів: шин, зіпсованих перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації, матеріалів обтиральних і зіпсованих, відпрацьованих чи забруднених, одягу зношеного чи зіпсованого; послуги з утилізації відходів: голок медичних зіпсованих або використаних, обладнання та інструментів медичних одноразових зіпсованих або використаних

відповідно до технічних вимог

Завершена

13 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 130.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 16:36 - 08.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовником вимог чинного законодавства при здійсненні Закупівлі

Номер: feceb642ceea4a729093c046851d85ff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000611-c.c2
Назва: Порушення Замовником вимог чинного законодавства при здійсненні Закупівлі
Вимога:
1. Замовник: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в ососбі Херсонської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Херсонського морського порту), Код ЄДРПОУ 38728533, проспект Ушакова, буд.4, м. Херсон, 73000 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218, 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-03-26-000611-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 4. Підстави подання вимоги: Дискваліфікація Учасника, ТОВ «Екологічні переробні технології» ( код ЄДРПОУ 37797799), який запропонував найменшу ціну (протокол засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від «17» квітня 2018 року № 195) та вибір переможцем іншого Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" . 5. Обґрунтування вимоги: Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології» в зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає Тендерній документації до зазначеної закупівлі, викладеної учасником на веб-порталі Уповноваженого органу. Інформація наведена у Таблиці 2. Таблиця 2. Учасник Причина відхилення та її обґрунтування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", код за ЄДРПОУ 37797799 Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав скановану копію документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Підстава: п.4) ч.1 ст.30 Закону. Заперечення: Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію Свідоцтва платника ПДВ, дата реєстрації ТОВ «Екологічні переробні технології», як платника ПДВ, 01 квітня 2012 року. На офіційному сайті ДФС України ( http://zir.sfs.gov.ua/main/bz/view/?src=ques ) надано роз’яснення з даного приводу: Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах. Оскільки отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників. Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС, яка оновлюється щоденно. Відповідні роз’яснення надані в листі Міндоходів від 17.01.2014 № 1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві». Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Екологічні переробні технології» відповідає умовам закупівлі, та Замовник повинен прийняти до розгляду надане свідоцтво платника ПДВ для підтвердження реєстрації платника податку та перевірити дану інформацію на офіційному веб – порталі ДФС, яка оновлюється щоденно але всупереч цьому Замовник дискваліфікував Учасника, який запропонував найменшу ціну, в чому вбачається упереджене ставлення Замовника до Учасника. Вимагаємо: 1. Відмінити закупівлю UA-2018-03-26-000611-c, у зв’язку з неправомірними діями замовника при проведенні закупівлі та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з утилізації відходів: шин, зіпсованих перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації, матеріалів обтиральних і зіпсованих, відпрацьованих чи забруднених, одягу зношеного чи зіпсованого; послуги з утилізації відходів: голок медичних зіпсованих або використаних, обладнання та інструментів медичних одноразових зіпсованих або використаних), повідомляємо наступне. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації не надав завірену Учасником копію документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Замість вказаних документів Учасником надано Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість всупереч вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації. Законом України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міністерства доходів і зборів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Міністерства доходів і зборів від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію

Номер: 39a23de403a54acebdb1d494726e1b40
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000611-c.a1
Назва: Неправомірні дії Замовника при дискваліфікації Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію
Вимога:
1. Замовник: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в ососбі Херсонської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Херсонського морського порту), Код ЄДРПОУ 38728533, проспект Ушакова, буд.4, м. Херсон, 73000 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218, 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2018-03-26-000611-c код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 4. Підстави подання вимоги: Дискваліфікація Учасника, ТОВ «Екологічні переробні технології» ( код ЄДРПОУ 37797799), який запропонував найменшу ціну (протокол засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від «17» квітня 2018 року № 195). 5. Обґрунтування вимоги: Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології» в зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає Тендерній документації до зазначеної закупівлі, викладеної учасником на веб-порталі Уповноваженого органу. Інформація наведена у Таблиці 2. Таблиця 2. Учасник Причина відхилення та її обґрунтування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", код за ЄДРПОУ 37797799 Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав скановану копію документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Підстава: п.4) ч.1 ст.30 Закону. Заперечення: Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію Свідоцтва платника ПДВ. Починаючи з 2014 року свідоцтва платника ПДВ перестали бути обов’язковими через внесені зміни до Ст. 183 ПКУ Законом №657-18 від 24.10.2013р. Дата реєстрації ТОВ «Екологічні переробні технології», як платника ПДВ, 01 квітня 2012 року, в зв’язку з цим підтвердженням реєстрації платника ПДВ надано саме свідоцтво платника ПДВ, що не є порушенням чинного законодавства і є підтвердженням реєстрації платника ПДВ. Крім цього, надану інформацію Замовник мав змогу перевірити на сайті Державної фіскальної служби України, де в загальному доступі є реєстр платників податку на додану вартість (посилання: http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/vidkriti-dani/reestr-platnikiv-pdv/reestrpdv ). Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Екологічні переробні технології» відповідає умовам закупівлі, але всупереч цьому Замовник дискваліфікував Учасника, який запропонував найменшу ціну, в чому вбачається упереджене ставлення Замовника до Учасника. Вимагаємо: 1. Відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від «17» квітня 2018 року № 195) , у зв’язку з неправомірними діями замовника та провести неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», яка є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з утилізації відходів: шин, зіпсованих перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації, матеріалів обтиральних і зіпсованих, відпрацьованих чи забруднених, одягу зношеного чи зіпсованого; послуги з утилізації відходів: голок медичних зіпсованих або використаних, обладнання та інструментів медичних одноразових зіпсованих або використаних), повідомляємо наступне. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав завірену копію документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Замість вказаних документів Учасником надано Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість всупереч вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації. Законом України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міністерства доходів і зборів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Міністерства доходів і зборів від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення.
Статус вимоги: Відхилено