• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування та поточний ремонт світлофорів, поточний ремонт дорожніх знаків

Завершена

349 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 745.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2018 15:09 - 09.04.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

ВИмога

Номер: a51c8f8475c04715b0b11f99af8f25ec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-23-001986-b.c2
Назва: ВИмога
Скарга:
Тендерною документацією встановлена вимога про надання дозволу на монтаж, демонтаж ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 Вт; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту. При цьому, Замовник не конкретизує, чи має бути це дозвіл, виданий працівника (тобто дозвіл, виданий на ім"я фізичної особи) або ж це має бути дозвіл, виданий Учаснику як суб"єкту господарювання (тобто виданий на юридичну особу). Відсутність конкретизації дає підстави для різного тлумаячення даної вимоги, а отже - і для зловживань під час проведення оцінки тендерних пропозицій учасників. Окремо звертаємо увагу на те, що одиницею виміру напруги за загальноприйнятою міжнародною класифікацією (система Сі) є Вольт, який скорочено позначається як В. Замовник, однак, витребує дозвіл на роботу з електромережами напругою понад 1000 Вт, тобто ватт. Однак, оскільки, як вже було сказано вище, одиницею вимірювання напруги є Вольт, то і відповідний дозвіл видається на роботу з електромережами напругою понад 1000 вольт. Витребуваний же Замовником дозвіл на роботу з електрикою напругою понад 1000 ватт виданий бути не може, оскільки такого дозволу не існує взагалі. Таким чином, дану вимогу Замовника взагалі об"єктивно неможливо виконати, і така вимога є завідомо дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути допущені в Тендерній документації з даної закупівлі порушення вимог чинного законодавства України шляхом конкретизації вимоги щодо надання учасників дозволів, про які йде мова в тендерній документації, а також виправити неточність у вимозі про надання дозволу на роботу з електроустановками напругою 1000 ватт.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.04.2018 15:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.04.2018 23:17
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Неда Сергій Валентинович 380445361052 info@visualtex.com.ua http://www.visualtex.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

ВАимога про усунення допущених порушень чинного закоонодавства

Номер: 40545f7f6c2f4bb6a91327b8f745bb33
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-23-001986-b.c1
Назва: ВАимога про усунення допущених порушень чинного закоонодавства
Скарга:
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання ліцензії на провадження діяльності, що є предметом закупівлі, або надання роз"яснення від Держбудінспекції про відсутність необхідності надання такої ліцензії. Так, відповідно до п. 15 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406, розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху внесене до Переліку видів будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію,, затверджених даною Постановою. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні щзакупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, оскільки чинним законодавством України, зокрема Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 не передбачена наявність у учасників процедури закупівлі ліцензії на виконання даного виду робіт, тож вимога про надання такого документу або роз"яснення Держбудінспекції, порушує вказану вище норму Закону України "Про публічні закупівлі" Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством України.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.04.2018 15:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.04.2018 23:16
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Неда Сергій Валентинович 380445361052 info@visualtex.com.ua http://www.visualtex.com.ua